Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Pisces
The moon is 13 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

جهش به سوی آینده، ماه کامل آکواریوس

ماه کامل نشان آکواریوس دوشنبه ۱۹ آگوست در ساعت ۲۱:۵۵ به وقت تهران اتفاق می‌افتد. این ماه کامل پرفشار، دعوتی است تا با شكستن ساختارها و باورهاي محدود كننده تغییرات شدیدی را در زندگی رقم بزنیم.

 

ماه کامل در مربع با اورانوس

ماه کامل زمان رها شدن و بریدن از بندها و شکستن مرزهایی است که ما را محدود کرده. در زیر نور درخشان ماه، محدودیت‌ها بر ما آشکار می‌شوند تا آنچه دیگر در خدمت ما نیست و به ما کمک نمی‌کند رها کنیم. حالا قرص ماه، در نشان آزادی بخش آکواریوس در حالی که در زاویه مربع با حاکم خود اورانوس دقیق شده است، می‌درخشد تا این شورش آزادی بخش را از عمق ناخودآگاه خود تجربه کنیم و دنیای جدیدی را بر روی زمین برای خود خلق کنیم.

ماه کامل فرصت مواجهه با سایه‌هاست. آنچه در ضمیر ناخودآگاه خود پنهان کرده‌ایم به سطح می‌آیند تا شاید این بار به جای مخفی کردنشان با آنها روبرو شویم. آنها را بپذیریم و رهایی را تجربه کنیم. نشان آکواریوس به آکاشیک مرتبط است، به اندوخته‌ای که از زندگی‌های گذشته با خود به همراه داریم. پس در این چینش تکان دهنده آسمان، باید به آنچه بر ما آشکار می‌شود هوشیارتر باشیم. چون در پس تجربه‌های درونی و بیرونی شدید و بعضا شوکه کننده می‌تواند رهایی عظیمی از گذشته‌های دور نهفته باشد. نه تنها رهایی از محدودیت‌های ذهنی و درونی، مادی و بیرونی، حتی رهایی از کارماهای گذشته می‌تواند رقم بخورد.

با مثلث پرتنش میان ماه کامل و اورانوس در تارس، هدف رهایی روحمان است تا بعد بتوانیم بر صحنه زندگی بدخشیم. خورشید در ۲۷ درجه لئو به دنبال رسیدن به آرزوهای روح است تا شادی و صلح حقیقی را تجربه کنیم. لازمه آن درک قدرت درونی و استعدادهای بی‌پایانی است که در وجود ما نهاده شده است. این همان نقشی است که اورانوس در این تعامل بر عهده گرفته؛ یعنی بیرون کشیدن منابع درونی‌مان از عمق خاک وجودمان.

اما اگر طی این سال‌ها با انرژی اورانوس در تارس هم راستا نشده باشیم، با توجه به تعامل میان اورانوس و پلوتو برگشتی در صفر درجه نشان آکواریوس، احتمالاً این بیداری به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

پلوتو برگشتی در آکواریوس

انرژی پلوتو برگشتی در صفر درجه آکواریوس هر چند در زاویه حمایتی با اورانوس قرار دارد، اما تجربه راحتی نخواهد بود. این تعامل به سمت آزادسازی ما برای خلق دنیای جدید است. اما نمی‌شود بر بنای سست و ناپایدار قدیمی بنای جدیدی ساخت. پس ابتدا لازم است آنچه نمی‌تواند در دنیای آینده همراه ما باشد فرو بریزد؛ فضا و نیازمندی‌های آن آماده گردد و بعد پایه‌های آن این بار استوارتر از نو ساخته شوند. هرچند این فرایند یک شبه اتفاق نخواهد افتاد اما تکانه‌های اولیه آن ما را خواهد لرزاند، تا بعد در طی مسیر برگشتی پلوتو از کپریکون این فرایند قدم به قدم تکمیل گردد.

هر کدام از ما با توجه به چارت تولدمان به گونه‌ای متفاوت آن را تجربه خواهیم کرد. انرژی اورانیایی این تعاملات غیر قابل پیش‌بینی است، اما آنچه می‌تواند ما را از شوک‌های احساسی آن خارج کند تنها آگاهی است.

 

مثلث اورانوس، پلوتو، نپتون

در راس مثلث تعامل میان اورانوس و پلوتو، نپتون حامی ماست. نپتون هر چند در حالت برگشتی در آخرین درجه آخرین نشان زودیاک نشسته است اما در این تعاملات پرفشار آسمان همچون دستی نجات بخش از ما حمایت خواهد کرد.

راز بهره بردن از معجزه نپتون در این ماه کامل تسلیم بودن است. اجازه دهیم آنچه باید شسته شود برود. صبور باشیم و به قدرت لایزال این جهان اعتماد کنیم. بگذاریم فضا برای ورود انرژی‌های نو آزاد شود. انرژی اورانوس در تارس هم همین را می‌خواهد كه دست از کنترلگری برداریم. بگذریم. ببخشیم. پذیرا و تسلیم باشیم و به زمانبندی الهی اعتماد کنیم. بگذاریم این چرخه زندگی که به نقطه آخر خود رسیده است پایان یابد.

درست است که شروع دنیای جدید و ناشناخته ترس داریم و ترجيح می‌دهيم در ساختارهای آشنای گذشته بمانیم، درست مثل پلوتو که در اولین درجه دنیای جدید آکواریوس به ساختارهای آشنای کپریکورن باز می‌گردد. اما راه فراری نیست، برای صعود به فرکانس بالاتر باید از محدودیت‌های خودساخته ذهنی و باوری رها شویم.

 

مثلث نشان هاي متغير

در این ماه کامل باید به دنبال پاسخ یک سوال مهم باشیم: احساس امنیت درونی‌ام را از چه منبعی دریافت می‌کنم؟ آیا در جای درستی به دنبال یافتن احساس امنیت درونی‌ام هستم؟

همزمان با این ماه کامل، ونوس در نشان خوشه روبروی سترن برگشتی ایستاده است. اما زمان ایستادگی نیست. مثلث میان نشان‌های متغیر بر همین تاکید می‌کند، باید تغییر کرد. باید ارزش‌هایی که متعلق به ما نیست خالص شوند. باید آگاهانه در تکاپوی انحلال ساختارهای ارزشی و اعتقادی ناکارآمدی باشیم که سالیان سال است با خود حمل می‌کنیم.

این ماه کامل زمان گذار از این مرحله برای ورود به مرحله جدیدی است که می‌توانیم با اتکا به خود و ارزش‌های حقیقی و اصیلمان زندگی جدید و با ثباتی را بنا کنیم. اما لازمه آن شناخت و ایجاد مرزهایمان است. مرزهایی که بر اساس ارزش‌های وجودیمان بنا شده است. برای این امر ایجاد فاصله با موانع درونی و بیرونی ناگزیر است. بخشی از این موانع با تلنگر اتفاقات بیرونی بر ما آشکار خواهد شد. اما بخش عمده آن درونی و ذهنی است.

 

حضور فعال مركوري

ونوس در خوشه در خانه مرکوری است. پویایی مارس که در پیوند با ژوپیتر تقویت شده در نشان دوقلو که مرکوری بر آن حاکميت مي كند، قرار دارد. در حالی که مرکوری برگشتی خود در معیشت خورشید است. پس بی شک بخش مهمی از این تغییرات متوجه ذهن است.

این فرصتی است تا با بازبینی و پاكسازي ساختارهاو موانع ذهنی، الگوهای شرطی شده‌ای که ما را عقب نگه داشته است از میان برداریم. به خصوص الگوهای شرطی شده‌ای که مانع درک ارزش‌های حقیقی ما شده‌اند، مانع دیدن پتانسیل‌های درونی‌مان هستند. مانع بروز من حقیقی‌مان شده و ما را از صحنه درخششمان دور کرده است.

پس در مواجهه با وقایع نقشه بزرگتر را ببینیم. در جستجوی معنای پشت اتفاقات باشیم. آنچه باید تغییر کند به ما نشان داده خواهد شد. شاید به واسطه اخباری شوکه کننده، تغییر برنامه‌ها، کارهایی که به درستی جلو نمی‌روند و موانعی که در سر راهمان ایجاد می‌شوند، یا شاید آشفتگی‌های وسواس‌گونه ذهنی. بر آنها هوشیار باشیم.

 

جهش به سوي آينده

این ماه کامل با تجربیات ذهنی و احساسی شدیدی می‌تواند همراه باشد. با فشارهای اورانوسی از یک سو و درگیر بودن انرژی مرکوری از سوی دیگر، قطعاً فشار زیادی بر سیستم عصبی ما وارد خواهد شد. از این رو من شما را به مدیتیشن دعوت نمی‌کنم. اما مراقبه به معنای بودن در لحظه حال و تامل بر آنچه بر ما واقع می‌شود ضروریست. تنش‌های رابطه‌ای به خصوص به شکل کلامی شدت می‌گیرند. پس هوشیار باشیم تا در دام فرکانس پایین گرفتار نشویم.

برعکس، با آگاهی می‌توانیم از این آسمان ظاهراً پرچالش، فرصتی برای یک جهش فرکانسی عظیم برای خود خلق کنیم. همانطور که پیشتر اشاره شد، رمز آن در آگاهی نپتون است. در پس این ماه کامل هدیه‌ای الهی است. البته این هدیه‌ای نیست که به دست آورده شود یا کسی به ما بدهد، این موهبتی در درون ماست. در عمق ناخودآگاهمان، و این مسئولیت ماست که آن را بیابیم و به نور برسانیم. پس اجازه دهیم نیروهای بزرگتر وارد زندگیمان شوند. به مسیر پیش رو اعتماد کنیم و اجازه دهیم نور الهی مسیرمان را روشن کند. قلبمان را باز کنیم. به شهود خود گوش دهیم. پذیرای الهامات قلبی خود و فرصت‌های خلاقانه باشیم. این ماه کامل می‌تواند محرک مسیرهایی باشد که در انتها ما را به بخش الهی وجودمان متصل می‌کند.

 

در پناه نور باشید

8 Responses

  1. سلام روزتون بخیر باشه
    ممنون از اینکه وقت گذاشتین و با عشق برامون تفسیر و تحلیل نوشتین..
    خداوند با شما باشد../.

  2. ثمر عزيز چقدر عالى و روان توضيح دادين ممنون ☘️🙏❤️بابت اگاهى وقت و زمانى كه ميزارين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”