Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Aries
The moon is 15 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

درس های تکاملی اورانوس در خانه های هفتم تا دوازدهم

 

اورانوس نقشی اساسی در نمودار تولد ایفا می کند و به معنای تغییر، پیشرفت و عدم انطباق است. کهن الگوی اورانوس، نمادی از میل جداکننده روح است، میل به قطع کردن خود از رحم کیهانی و متمایز ساختن خود به عنوان موجودی منفرد. دقیقاً به دلیل این ماهیت جداکننده، اورانوس می تواند در نمودار تولد به معنای “تروما” نیز باشد، زیرا روح به دلیل ماهیت خود، تمایل بیشتری به وحدت و یگانگی نپتونی دارد تا تمایز و جدایی اورانیایی.

در این نوشتار به برخی از تروماهای ناخودآگاه، به همراه مفاهیم اولیه و ساده شده اورانوس در هر خانه نمودار تولد خواهیم پرداخت. به خاطر داشته باشید که جنبه‌های سیاره‌ای با اورانوس، وضعیت ها و زوایای اورانوس، و توزیع کلی سیاره‌ای در نمودار تولد، ممکن است این تفاسیر اساسی را تغییر دهد زیرا این تفاسیر صرفاً از محل قرارگیری اورانوس مشتق شده‌اند.

 

اورانوس در خانه هفتم

احتمالا این افراد در زندگی، روابط غیرعادی، یعنی روابطی که از نظر روانی، عاطفی و رفتاری پایدار و سالم نیستند، را تجربه خواهند کرد.

فرد ویژگی‌های منفی یا ناپایدار خودش را به دیگری نسبت می‌دهد و این ویژگی ها را در خودش نمی‌پذیرد. به عبارت دیگر، فرد ممکن است دیگران را بی‌ثبات، غیرقابل پیش‌بینی یا بی‌احساس تلقی کند. در حالی که این صفات در واقع در خود او نیز وجود دارند، اما او از پذیرش یا آگاهی از آنها اجتناب می‌کند. حضور اورانوس (که نماد تغییرات ناگهانی، ناپایداری و انحراف از هنجارهاست) در خانه ارتباط با دیگری، ممکن است نشان‌دهنده یک شکاف در روان فرد باشد که باعث جدایی یا تضاد میان او و دیگری می شود.

به طور خلاصه، این جایگیری به تضاد درونی فرد و نحوه فرافکنی این تضادها به دیگران اشاره می‌کند و چگونگی ایجاد یک جدایی روانی میان خود و دیگری را توضیح می دهد. در واقع وقتی اورانوس در خانه هفتم است، ممکن است فرد به درک عمیق‌تر روابط نیاز پیدا کند. تمرکز این خانه که بر مشارکت و تعهد است تحت تأثیر حضور اورانوس قرار می گیرد، به‌ویژه وقتی که صحبت از نیاز فرد به آزادی و استقلال باشد.

اورانوس می تواند تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره درونی در رویکرد افراد به روابط و نحوه تعامل آنها ایجاد کند. فرد ممکن است برای ایجاد تعادل بین نیاز خود به آزادی و استقلال با نیاز به ثبات و نزدیکی دچار چالش باشد. بدون تعادل مناسب، این انرژی های اورانیایی می توانند در مشارکت ها و تعهدات اختلال و هرج و مرج ایجاد کنند.

 

نتایج مثبت

اگر اورانوس در خانه هفتم باشد، می‌توان پیشرفت‌هایی را در روابط و شراکت‌ها تجربه کرد که امکان ایجاد ارتباطات غیرمنتظره و فرصت‌های جدید هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند.

در اینجا چند نتیجه مثبت از این قرارگیری آورده شده است:

این قرارگیری به فرد احساس قدرت در نحوه تعامل با دیگران می دهد: برای سرپیچی از قراردادهای اجتماعی احساس قدرت می کند، پیوندهای معنادار و الهام‌بخش با دیگران ایجاد می کند، از آزادی و کشف روابط غیر متعارف لذت ببرد …

این قرارگیری فرد را تشویق می کند که خارج از چارچوب فکر کند و ریسک هایی را بپذیرد که منجر به رشد شخصی می شود. از فرصت های مالی منحصر به فرد استفاده می کند. پس لازم است همواره برای تغییرات زندگی آماده باشد و به محض آمدن آنها را در آغوش بگیرید و پتانسیل درون خود و روابطش را باز کند.

 

پیامدهای منفی

این قرارگیری می تواند نتایج منفی غیرمنتظره ای به همراه داشته باشد که شامل: بی ثباتی و اصطکاک در روابط می شود. می تواند به رویکرد همه یا هیچ در تعاملات بین فردی منجر شود. ممکن است شرکا احساس کنند که مورد غفلت قرار گرفته یا تحت تأثیر خواسته های فرد قرار گرفته اند. ممکن است به دلیل این انرژی غیرقابل پیش بینی در حفظ هارمونی و ارتباط عاشقانه مشکل به وجود آید.

علاوه بر این، فقدان تعهد ممکن است وجود داشته باشد، زیرا اورانوس استقلال و آزادی را تشویق می کند. برای کسانی که این موقعیت را دارند مهم است که بیاموزند چگونه نیاز خود به استقلال را با تمایل خود برای ارتباط متعادل کنند. آنها باید برای روابط سالمی تلاش کنند که درک متقابل و احترام را تقویت کند و در عین حال به آنها آزادی دهد.

 

کسب و کار

با اورانوس در خانه هفتم، می توانید انتظار داشته باشید که در کسب و کار و فعالیت های شغلی خود به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

این قرارگیری یک مزیت نوآورانه و سرکش برای هر تلاشی به ارمغان می آورد. احتمالاً این افراد خارج از چارچوب فکر می‌کنند، قراردادهای پذیرفته شده را به چالش می‌کشند و ریسک‌هایی را می‌پذیرند که دیگران جرات امتحان کردن آن را ندارند. جاه طلبی آنها قوی است و از چالش ها عقب نشینی نمی کنند.

آنها همچنین دارای جذابیت منحصر به فردی هستند که به آنها در باز کردن درهای دنیای تجارت کمک می کند. علاوه بر این، آنها این ظرفیت را دارند که به طور موثر با افراد مختلف از هر طبقه اجتماعی ارتباط برقرار کنند. مردم به طور طبیعی به مدار آنها کشیده می شوند، که می تواند برای پیشرفت حرفه ای مفید باشد.

در نهایت، با اورانوس در این خانه هفتم، همیشه فرصت‌های غیرمنتظره یا ارتباطات غیرمنتظره‌ای وجود دارد که می‌تواند شغل آنها را حتی فراتر از حد انتظار پیش ببرد.

 

چالش ها

اگر اورانوس به DC نزدیک باشد و به چالش کشیده شود (و نمودار توسط خورشید، ژوپیتر یا ستاره ای در نشانه های آتش روشن نشود)، ممکن است فرد بی احساس، محاسبه گر و عجیب و متفاوت باشد. در زمینه های اجتماعی، ممکن است دیگران او را به نحوی آزاردهنده بدانند، برای مثال ممکن است به راحتی برخورد دوستانه نداشته باشد. بنابراین، نزدیکی اورانوس به DC ممکن است نمادی از دعوت ناخودآگاه باشد تا فرد با طرد شدن از سمت دیگران، دریابد که لازم تصویر واقعی از خود بسازد و در واقع باید خود واقعی اش را بشناسد (یعنی قطبیتش Ascendant) و مستقل از آنچه دیگران در مورد او می گوید یا فکر می کنند عمل کند.

از نقطه نظر تکاملی، این قرارگیری همچنین ممکن است نشان دهنده چرخه های زندگی گذشته فرد باشد که بدلیل ناسازگاری شخصی باعث رنجش دیگران شده است، و در این دوره از زندگی از فرد خواسته می شود تا رفتار ناسازگار خود را تشخیص دهد و یک تعادل ذهنی و درونی ایجاد کند. این قرار گیری در واقع برای توضیح این است که چرا دیگران ناسازگاری و عدم تعادل را به زندگی فرد می‌آورند. زیرا اگر اینطور نبود، فرد هرگز نمی‌توانست از شرطی‌سازی ناخودآگاه چرخه‌های زندگی گذشته باخبر شود و به خودآگاهی برسد. در واقع این عدم درک، ضرورت «تعادل» و «اعتماد» در روابط انسانی را به نمایش می گذارد.

 

تروماها

یک اورانوس به چالش کشیده در خانه هفتم، ممکن است به وجود تجربیات آسیب زا در زندگی گذشته در مورد شراکت، دوستی های نزدیک و هر شکلی از شراکت ها و قراردادها اشاره کند. روح ممکن است خاطرات آزاردهنده‌ای از رها شدن در ازدواج، یا مجبور شدن به ازدواج علی‌رغم میل خود، داشته باشد. در نتیجه این دلشکستگی، فرد ممکن است در یک دایره باطل به منظور جبران، به آسیب زدن به دیگری یا جدا شدن و محروم کردن دیگری از عدالت، احترام و محبت ترغیب شود. ولی در واقع در این فرآیند به خود آسیب می رساند زیرا نتیجه این انتخاب تنها ماندن بدون دلبستگی است.

از طرف دیگر، نقطه دردناک زندگی گذشته ممکن است به یک زمینه اجتماعی مرتبط باشد. مانند: کنار گذاشته شدن از یک گردهمایی، جشن یا رویداد اجتماعی که فرد به شدت امیدوار بوده در آن شرکت کند. یا در نتیجه ازدواج با فردی ثروتمندتر، باهوش تر یا تاثیرگذارتر، دچار احساس خودکم بینی شده باشد. در هر صورت، آگاهی از ماهیت چنین ترومای دیگرمحور برای این است که فرد بتواند از دایره باطل واکنش و مقایسه های غیر منطقی خارج شود و از چنین تجارب آسیب زایی برای تداوم تعادل درونی بهره ببرد.

شفا زمانی اتفاق می‌افتد که فرد با نگرشی فراتر، ذهن و قلبی گشوده رابطه برقرار کند. اگر تضاد یا تفاوتی را احساس می کند از آن برای رفتن به سمت آگاهی از خویش بهره ببرد و در واقع دیگران را آینه ای برای رسیدن به هویت اصیل خود بداند.

 

“من از مسیر ناشناخته استقبال می کنم و از فرصت های رشد و کشف خود از طریق روابط منحصر به فرد و الهام بخش خود استقبال می کنم.”

 

 

اورانوس در خانه هشتم

هنگامی که اورانوس در خانه هشتم است، افراد ممکن است تغییرات چشمگیری در دیدگاه های خود در مورد مسائل عمیق تر، مانند صمیمیت، زندگی و مرگ، و ناشناخته ها تجربه کنند. می تواند موقعیت قدرتمندی باشد که به بینش و تحول عمیق منجر می شود.

افرادی که دارای چنین موقعیتی هستند اغلب احساس می کنند که مجبور به کشف خلاءهای پنهان زندگی هستند و ممکن است مجذوب اسرار روح شوند. آنها ممکن است برای درک نیروهای غیبی جهان به سمت روانشناسی و معنویت کشیده شوند.

این قرارگیری می‌تواند آن‌ها را بسیار ادراکی و شهودی کند و ممکن است بتوانند انرژی‌های عمیق‌تری را که رفتار انسان را هدایت می‌کند، حس کرده و درک کنند. اورانوس در خانه هشتم همچنین می تواند تغییرات ناگهانی را در زندگی این افراد ایجاد کند زیرا آنها برای مقابله و غلبه بر ترس های درونی خود تحت فشار قرار می گیرند.

در نهایت، این موقعیت می تواند برای کسانی که آن را می پذیرند، قدرت و روشنگری بی اندازه به ارمغان بیاورد.

 

نتایج مثبت

وقتی اورانوس در خانه هشتم قرار دارد، ممکن است فرد موفقیت غیرمنتظره و رشد شخصی را از طریق تغییرات مثبت تجربه کند.

این سیاره موجی از طراوت، خلاقیت و تفکر مستقل را به این حوزه از زندگی می آورد. کسانی که این موقعیت را دارند می توانند انتظار داشته باشند که نسبت به تغییر بازتر باشند، در مورد پتانسیل خود کنجکاوتر باشند و برای فرصت های جدید آماده باشند.

این موقعیت سیاره ای، فرصتی منحصر به فرد را برای کسانی که مایل به استفاده از آن هستند، با باز کردن پتانسیل های دست نخورده و در عین حال پذیرفتن تغییر و عدم اطمینان فراهم می کند.

 

پیامدهای منفی

اگرچه اورانوس در خانه هشتم می تواند تغییرات مثبتی را به همراه داشته باشد، اما می تواند اتفاقات غیرمنتظره و مخربی را نیز به همراه داشته باشد که ممکن است به نتایج منفی منجر شود.

این موارد می‌تواند شامل زیان‌های مالی پیش‌بینی‌نشده ناشی از سرمایه‌گذاری‌های پرخطر یا تصمیم‌های تجاری باشد. مشکلات در روابط با دیگران به دلیل رفتار تکانشی،  ناتوانی در تعهد، قرار گرفتن در موقعیت‌های استرس‌زای ناشی از تغییرات ناگهانی احساسات و ناتوانی در انطباق سریع،  جنگ قدرت ناشی از میل به استقلال و آزادی انتخاب که باعث ایجاد تنش با کسانی می شود که محدودیت ها یا کنترل را ارائه می دهند.

اورانوس در خانه هشتم ممکن است همیشه آسان نباشد، اما درس‌های ارزشمندی در زمینه رشد شخصی و انعطاف‌پذیری عاطفی ارائه می‌دهد که می‌تواند به فرد کمک کند تا با ناملایمات زندگی کنار بیاید.

 

کسب و کار

اورانوس در خانه هشتم میل به آزادی، استقلال و اصالت را به همراه دارد. این تمایل ممکن است به موفقیت در موقعیت های رهبری تبدیل شود، که در آن ایده های پیشگامانه تشویق می شوند. این افراد زمانی که بدانند چگونه از موقعیت به نفع خود استفاده کنند، اغلب پتانسیل زیادی برای پیشرفت شخصی و مالی دارند.

کسانی که اورانوس را در خانه هشتم دارند، به سمت رویکردهای نوآورانه برای مدیریت پول یا بانکداری کشیده خواهند شد. آنها همچنین ممکن است علاقه مند به سرمایه گذاری های ناشناخته باشند که می تواند پاداش های غیرمنتظره ای را به همراه داشته باشد.

آنها احتمالاً در طول زندگی حرفه ای خود رویدادهای مخربی را تجربه خواهند کرد که می تواند به رشد شخصی آنها کمک کند و به ارتفاعات جدیدی از درک دست یابند. این قرارگیری همچنین خلاقیت، هوش و شوخ طبعی را تشویق می کند. ارجحیت برای ارتباط غیرکلامی بر اشکال سنتی گفتمان وجود دارد.

 

چالش ها

فرد ممکن است تمایل به روابط عاطفی و جنسی داشته باشد که در آنها آزادی، بی‌تعلقی یا رویکردهای غیرسنتی وجود دارد. این گونه افراد ممکن است به سمت شریک‌هایی جذب شوند که ویژگی‌های مثل رفتارهای جنسی متفاوت یا عادت‌های روانشناختی غیرعادی دارند. اما اگر اورانوس در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، فرد می‌تواند عینیت و دیدگاه منطقی در روابط داشته باشد و به جای احساسات شدید، با دیدگاهی متعادل و واقع‌بینانه به روابط خود بپردازد. در کل نشان می‌دهد که تأثیر اورانوس می‌تواند به دو شکل در روابط عاطفی و جنسی فرد نمایان شود: یا به صورت غیرمتعارف و آزادانه، یا به صورت دیدگاهی منطقی و متعادل.

اگر اورانوس در این موقعیت به چالش کشیده شود، ممکن است فرد به طور ناخودآگاه در حین برقراری رابطه نزدیک چه با پارتنر و شریک صمیمی و چه یک موقعیت دیگر، دچار استرس و در نتیجه جدایی شود. در این مورد، روح ممکن است تمایل به جذب شرکای داشته باشد که بیشتر از جسم با روح فرد ارتباط برقرار می کنند، یا حتی ممکن است وارد روابطی شوند که شخص مورد نظرشان از نظر مسافتی دور باشد، یا اغلب در سفر باشد، یا بسیار معنوی باشد، یا حتی از نظر جنسی ناتوان باشد، که این فرد مجبور نباشد خیلی درگیر رابطه جنسی شود. در این صورت سطح استرس ناخودآگاهی که ممکن است در طول یک برخورد جنسی احساس کند کاهش می یابد.

آگاهی از این فرآیند بسیار مهم است، زیرا ممکن است فرد خود را محکوم به زندگی با شرکای سرد و حتی غایب کند. باید بداند که این مکانیسم دفاعی ناخودآگاه خودش است که سعی دارد از او در برابر مواجهه مجدد با آسیب جنسی که ممکن است روح در چرخه زندگی گذشته تجربه کرده باشد محافظت کند.

 

تروماها

اگر اورانوس در خانه هشتم به چالش کشیده شود، روح ممکن است حامل خاطرات ناخودآگاه زندگی گذشته یا آسیب های اولیه دوران کودکی باشد که به آزار جنسی یا جسمی توسط اعضای خانواده یا افراد صمیمی اشاره دارد. خاطرات ناخودآگاهی مانند تجاوز جنسی، زنای با محارم یا بردگی جنسی ممکن است در روان فرد شایع باشد. بنابراین امکان برقراری یک ارتباط صمیمی رضایت بخش، قابل اعتماد و محبت آمیز با دیگری چرخه زندگی فعلی را دچار مشکل می کند.

ممکن است فرد در یک چرخه زندگی گذشته، نقض اعتماد شدید را در رابطه با امور مالی مشترک، فرزندان یا پیوند زناشویی تجربه کرده باشد. بنابراین، در زندگی فعلی، ممکن است نتواند به اندازه کافی به دیگران “اعتماد” کند. نتواند بدن، حساب بانکی یا برنامه های بلندمدت خود را به اشتراک بگذارد.

احتمالا چنین افرادی در صورت ناآگاهی از ماهیت خاطرات آسیب زای ناخودآگاه که در ذهنشان دارند، تمایلی به هرگونه تقابل و یا صمیمی شدن با دیگری را نداشته باشند (مانند ازدواج یا بچه دار شدن). یک راه مفید برای شفا، روان درمانی جنسی، رگرسیون زندگی گذشته، مشاوره و هیپنوتیزم است.

 

“من به اندازه کافی شجاع هستم که اعماق آگاهی خود را کشف کنم و قلمروهای ناشناخته تکامل شخصی و معنوی را در آغوش بگیرم.”

 

 

اورانوس در خانه نهم

هنگامی که اورانوس در خانه نهم است، می تواند میل عمیقی برای درک جهان اطراف خود ایجاد کند. افرادی که این موقعیت را دارند اغلب به کشف معنای پنهان زندگی و اسرار جهان می پردازند. آنها نیاز شدیدی به دانش دارند و به دنبال کشف رازهای زندگی هستند. آنها ممکن است به سمت فلسفه، مذهب و فرهنگ های خارجی به عنوان راهی برای یادگیری بیشتر در مورد جهان جذب شوند.

اورانوس در خانه نهم افراد را تشویق می کند تا وضعیت موجود را زیر سوال ببرند و خارج از چارچوب فکر کنند. به آنها شهامت می دهد تا باورهای موجود را به چالش بکشند و به دنبال دیدگاه های جایگزین باشند. آنهایی که این موقعیت را دارند، یک خط مستقل دارند و اغلب احساس قوی برای تعیین سرنوشت خود دارند. در واقع این موقعیت افراد را تشویق می کند تا خودشان فکر کنند و مسیر منحصر به فرد خود را برای تحقق معنوی کشف کنند.

 

نتایج مثبت

هنگامی که اورانوس در خانه نهم است، می توانید حس ماجراجویی و آزادی را در روابط خود تجربه کنید. این قرارگیری، کاوش در فرهنگ‌ها، فلسفه‌ها و علایق مختلف را تشویق می‌کند. کنجکاوی و ذهن باز را برمی‌انگیزد که می‌تواند به رشد شخصی معنادار منجر شود.

اورانوس در خانه نهم نیز انرژی غیرمتعارفی را بیرون می‌آورد که شور و هیجان را به روابط می‌افزاید. علاقه مشترک به کشف تجربیات جدید، پویایی و بازیگوشی ایجاد می کند که دوستی بین شرکا را تقویت می کند.

این فضای تحریک فکری، امکان گفتگوهای معنادار در مورد باورها و ارزش ها را فراهم می کند و احترام و درک متقابل را تقویت می کند. همچنین نیاز به استقلال را القا می کند و در عین حال تعهد به مسئولیت ها یا تعهدات را تشویق می کند.

 

پیامدهای منفی

هنگامی که اورانوس در نهم قرار دارد، می تواند منجر به دشواری در تعهد به مسئولیت ها و تمایل به اجتناب از تعهدات طولانی مدت شود. این ممکن است به دلیل تمایل شدید به آزادی و استقلال شخصی باشد که با انتظارات سنتی در تضاد است.

همچنین پتانسیل بی قراری و هوس سرگردانی وجود دارد که از مستقر شدن یا ماندن طولانی مدت در یک مکان جلوگیری می کند. علاوه بر این، این قرارگیری ممکن است منجر به بیزاری از هنجارهای اجتماعی و نگرش سرکش نسبت به شخصیت های مقتدر شود.

به این ترتیب، تعادل بین نیاز به خودمختاری و سازگاری مهم است. بدون این تعادل، ممکن است در روابط، شغل و سایر زمینه های زندگی اختلال ایجاد شود.

 

کسب و کار

افراد با این موقعیت اغلب در زمینه های مدرن و نوآورانه پیشرفت می کنند. آنها در زمینه هایی مانند فناوری، علم یا اکتشاف سرآمد هستند. آنها ممکن است مشاغلی را در دانشگاه یا آموزش عالی دنبال کنند که باعث تحریک و رشد فکری می شود. همچنین در حرفه هایی که آزادی و استقلال شخصی را ارتقا می دهند، احساس رضایت می کنند. شامل سفر و کار بین المللی، آموزش و الهام بخشیدن به دیگران یا ترویج ذهن باز از طریق گفتگو.

این مکان کاوش در فرهنگ ها و فلسفه های مختلف را تشویق می کند. جرقه میل به تحریک فکری را برمی انگیزد و نیاز به آزادی و استقلال شخصی را القا می کند.

 

چالش ها

فرد تمایل دارد اصول اخلاقی خودش را خارج از دین یا فرهنگ سنتی جستجو کند. این شخص ممکن است به جای پیروی از ارزش‌ها و اصولی که توسط جامعه یا مذهب مشخصی تعیین شده‌اند، به دنبال راه‌ها و باورهای شخصی و منحصر به فرد خود در مسائل اخلاقی و معنوی باشد. این روح  به جای تبعیت کورکورانه از سنت‌ها، به دنبال معنا و حقیقتی است که با تجربه‌ها و درک شخصی‌اش همخوانی داشته باشد.

در واقع این افراد بدنبال ایجاد یک ارتباط منحصر به فرد و شخصی با “خدا” یا کیهان هستند. جستجوی مداوم حقیقت، با امید به نزدیک‌تر شدن به آن درک کامل و تصویر بزرگ‌تر، ممکن است فرد را به عرصه‌های خلاق سوق دهد. .

آرمان گرایی اورانیایی با توجه به مفهوم حقیقت و آنچه متعاقباً درست یا نادرست است، و آگاهی از جزئی بودن حقیقت و عدم امکان دستیابی به آن، می‌تواند با این قرارگیری تا حد زیادی خود را نشان دهد. و احتمالا خرد، آگاهی و دانش به فرد کمک می کند تا در ارتباط سالم تری با بعد معنوی خود قرار بگیرد.

 

تروماها

اگر اورانوس در این حوزه به چالش کشیده شود، ممکن است روح در چرخه زندگی گذشته در رابطه با حقیقت و اعتقاد، آسیب دیده باشد. از آزار و شکنجه های مذهبی گرفته تا سوزانده شدن در ملع عام به اتهام جادوگری یا کفرگویی.

همچنین، ممکن است فرد خاطرات آسیب دیده ناخودآگاهی در رابطه با عدم توانایی در سرزمین بیگانه و بدرفتاری توسط خارجی ها را داشته باشد.

فرد ممکن است در اثر افشا شدن ناگهانی یک تناقض در باورهای اصلی خود، دچار نوعی آسیب یا شوک شده باشد. این تناقض می‌تواند در یک زندگی گذشته یا در نیمه اول زندگی فعلی او رخ داده باشد. به عنوان مثال، فرد ممکن است به این نتیجه برسد که تربیت فرهنگی، نژادی یا مذهبی‌اش نشان‌دهنده حقیقت کامل نیست. همچنین ممکن است به این نتیجه برسد که آموزگاران معنوی، شخصیت‌های مذهبی یا رهبران سیاسی که به آن‌ها اعتماد کرده و سخنانشان را بدون شک پذیرفته، دیگر قابل اعتماد نیستند.

این افشاگری و تناقض می‌تواند باعث شود که فرد از لحاظ فکری یا فلسفی دچار شوک شود و درک او از تصویر بزرگتر یا واقعیت کلی زندگی به شدت تحت تأثیر قرار گیرد. این تجربه ممکن است منجر به سردرگمی شدید یا بی‌ثباتی در باورها و جهان‌بینی فرد شود. در موارد نادر، این تغییرات ممکن است حتی به نوعی جنون منجر شود، یعنی فرد به شدت از واقعیت جدا شود یا دچار بحران هویتی شود.

از طرف دیگر، اگر اورانوس در این موقعیت به چالش کشیده شود، یا اگر فرمانروای خانه نهم یا ژوپیتر به نحوی با اورانوس مرتبط باشد، فوبیا از سفرهای طولانی، از جمله سفر دریایی و پرواز ممکن است وجود داشته باشد. روح همچنین ممکن است حامل خاطرات و آسیب های ناخودآگاه در مورد حوادث مربوط به سفر، گم شدن در سرزمین بیگانه، یا ممانعت از بازگشت به وطن پس از سفر به خارج از کشور باشد.

آگاهی از این واقعیت که چنین فوبیاهایی به جای پیش بینی مسیر زندگی فعلی، در واقع شاخص رویدادهای زندگی گذشته هستند، همچنین مدیتیشن و درمان برای حل و پذیرش این مسائل، کمک کننده هستند.

 

“من در پذیرش قدرت دگرگون کننده ناشناخته، بی باک هستم و به آن اجازه می دهم باورهای من را شکل دهد و تغییرات مثبتی را در من و دیگران ایجاد کند.”

 

 

اورانوس در خانه دهم

هنگامی که اورانوس در خانه دهم است، می تواند آگاهی و نیاز به موفقیت شخصی را افزایش دهد. با حضور آن، فرد می تواند وضوح و درک بیشتری از اهداف، جاه طلبی ها و اهداف شغلی خود به دست آورد. این قرارگیری نشان دهنده تمایل به موفقیت و شناخته شدن برای دستاوردهای فردی است. حس بلندپروازی را تشویق می‌کند و به فرد اجازه می‌دهد از نقش‌های سنتی جدا شود و مسیری منحصربه‌فردی برای موفقیت ایجاد کند.

اورانوس در خانه دهم می تواند به القای اعتماد به نفس و انگیزه ایجاد یک تأثیر ماندگار کمک کند. فرد را تشویق می کند تا ابتکار عمل داشته باشد و برای موفقیت و شناخته شدن تلاش کند. همچنین با به رسمیت شناختن کار یا استعدادهایش، پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر در حوزه کاری خود را افزایش می دهد.

فرد در زندگی خود از رویکردهای سنتی نسبت به مفهوم شغل یا رضایت حرفه‌ای فاصله گرفته است. ممکن است مسیرهایی را انتخاب کند که با معیارهای معمول اجتماعی هماهنگ نیست. به جای دنبال کردن شغلی که تنها بر اساس نیازهای مالی یا انتظارات اجتماعی است، ممکن است به دنبال معنایی عمیق‌تر، رضایت شخصی یا هماهنگی با ارزش‌ها و باورهای درونیش باشد. انتخاب مسیرهایی که ممکن است کمتر مورد تایید یا فهم جامعه باشد، اما برای او، احساس تحقق و هماهنگی بیشتری با هویت و باورهایش ایجاد می‌کند.

روح در اینجا بدنبال حاکمیت مطلق بر سرنوشت خویش است. بنابراین تمایلی به تسلیم شدن در برابر آنچه جامعه به عنوان موفقیت یا مقام والا از آن حمایت می کند، ندارد. بسیاری از افرادی که اورانوس در خانه دهم دارند، دوست ندارند به عنوان زیردست یا استخدام توسط دیگران مشغول به کار شوند. معمولا حرفه‌هایی را انتخاب می کنند که افراد کمی تمایل دارند به آن مشغول شوند. از طرف دیگر، ممکن است یک پیشگام در حوزه خود باشند و ممکن است توسط کسانی که عقیده های خاصی را دنبال می کنند رد شوند.

احتمال دارد شخصیت یکی از والدین (معمولاً «نان آور»، چه مادر یا پدر) ممکن است تمایلات اورانیایی را نشان دهد. مانند نداشتن شغل ثابت، کار به عنوان پیمانکار، مسافرت زیاد، منزوی بودن، غیرعادی بودن، شخصیت سرد، یا داشتن یک شغل اورانیایی (منجم، مخترع، چهره عمومی، یا کار در یک زمینه مرتبط با فناوری).

از آنجایی که محور خانه دهم/چهارم نیز به طور کلی به «شرطی‌سازی» متصل می‌شود، ممکن است والدین یا محیط خانه غیرعادی را تجربه کند. با نگاه کردن به موقعیت ماه (مرتبط با خانه چهارم) و سترن (مرتبط با خانه دهم) می‌توان به ویژگی‌های آن پی برد.

 

نتایج مثبت

این قرارگیری اغلب منجر به فرصت های شغلی منحصر به فرد و مبتکرانه، تصویر عمومی هیجان انگیز و پتانسیل تفکر نوآورانه و توسعه یافته می شود. افراد دارای این موقعیت در علم و فناوری مهارت دارند که می تواند درها را به روی فرصت های سودآور باز کند.

این قرارگیری همچنین نشان دهنده شخصیت های قدرتمندی در زندگی فرد است که ممکن است او را به چالش بکشند اما در نهایت به رشد او کمک می کند. به فرد این قدرت را می دهد که خارج از چارچوب فکر کنند و بدون ترس از شکست ریسک کنند. با اورانوس در خانه دهم، سطح مشخصی از غیرقابل پیش بینی بودن به وجود می آید که اگر به درستی مدیریت شود، می تواند به تجربه های هیجان انگیزی منجر شود.

احساس تله پاتی بین شرکا می تواند ارتباط و هیجان شدیدی را در روابط ایجاد کند. مردم به دلیل اصالت، هوش، کاریزما، استقلال و جاه طلبی به سمت افرادی که این موقعیت قدرتمند را دارند جذب می شوند – همه ویژگی های عالی برای دستیابی به موفقیت!

 

پیامدهای منفی

برخی از چالش‌های خاص مرتبط با این قرارگیری عبارتند از: عدم اطمینان برای ثبات، چالش‌های ناشی از فراتر رفتن از محدودیت‌ها، قدرت طلبی و اقتدار بیش از حد در روابط …

اورانوس در این خانه می تواند چالش برانگیز باشد، اما مهم است که پتانسیل آن را برای تولید بینش قدرتمند و دیدگاه های منحصر به فرد به خاطر بسپارید. افراد دارای این موقعیت باید یاد بگیرند که چگونه با رویدادهای غیرمنتظره کنار بیایند و در عین حال فردیت و آزادی خود را حفظ کنند. با حضور اورانوس، روابط غیرقابل پیش بینی هستند. اما اگر به درستی مدیریت شوند، فرصت رشد و هیجان را فراهم می کنند.

 

کسب و کار

افراد اغلب خواهان شغلی منحصر به فرد و غیر متعارف است. چنین افرادی احتمالاً درگیر تغییر ناگهانی و غیرمنتظره خواهند بود و نقش هایی را بر عهده می گیرند که وضعیت موجود را به چالش می کشد. آنها دیدگاه‌های تازه‌ای به نهادهای سنتی وارد می‌کنند. این ویژگی ها آنها را برای مشاغل علوم کامپیوتر، مهندسی یا فناوری مناسب می کند. علاوه بر این، پتانسیل این را دارند که رهبران و نوآورانی پویا باشند که می توانند راه حل های اصلی برای مشکلات پیچیده ایجاد کنند.

افراد دارای اورانوس در خانه دهم با جاه طلبی و استقلال قوی خود، مطمئناً اثری تأثیرگذار بر صنایع مربوطه خود خواهند گذاشت.

 

چالش ها

اگر اورانوس در MC باشد و به چالش کشیده شود، ممکن است فرد احساس کند که سرنوشت او خارج از کنترل است و زندگی او بسیار شبیه به پری روی دریاست که با هر باد و جزر و مد به این طرف و آن طرف می چرخد. در این حالت، فرد ممکن است به یک نتیجه روانشناختی برسد که مهم نیست که چقدر سخت کار می کند، نیروهای بیرونی تلاش های شخصی او را مختل می کنند و بنابراین هدف گذاری و تلاش برای دستیابی به آن فایده ای نخواهد داشت.

با این حال، یک اورانوس به چالش کشیده در MC ممکن است گهگاه میل بی‌نظیری برای موفقیت در برابر همه شانس‌ها را ایجاد کند، دقیقاً به این دلیل که فرد نسبت به لمس سرد سرنوشت بیش از حد آگاه است و نمی‌خواهد احساس شکست کند.

تعداد زیادی از ورزشکاران و قهرمانان حرفه ای این جایگاه را دارند، زیرا به نظر می رسد حضور اورانوس در MC نمادی از یک نیاز روانی برای به رسمیت شناخته شدن به عنوان فردی مفید یا فوق العاده در رشته خود است، هر چقدر هم که سخت باشد. علاوه بر این، چنین افرادی برای موفقیت باید ساعت های طولانی تمرین و آماده سازی در تنهایی را پشت سر بگذارند، و این به خودی خود ممکن است به حضور اورانوس در MC نیز مرتبط باشد.

 

تروماها

اگر اورانوس در خانه دهم به چالش کشیده شود، روح ممکن است خاطرات ناخودآگاه آسیب دیده ای را از چرخه های زندگی گذشته یا اوایل دوران کودکی نسبت به شخصیت های مقتدر یا شخصیت پدری همراه داشته باشد.

این تجربیات ناخودآگاهی که در ذهن فرد وجود دارند احتمالا تأثیرات عمیقی بر زندگی و رفتار او بگذارند. در واقع، این خاطرات ناخودآگاه مربوط به لحظات و تجربیاتی هستند که فرد در آن‌ها احساس شکست، از دست دادن یا تحقیر شدن داشته است. تجربیاتی مثل: از دست دادن کسی که به او احترام می‌گذاشتند، از دست دادن یک الگو یا شخصی که نقش مهمی در زندگی او داشته است.

فشارهای اجتماعی: ممکن است فرد تحت تاثیر فشارهای سنگین اجتماعی یا انتظارات جامعه له شده باشد. به این معنا که نتوانسته انتظارات جامعه یا محیط خودش را برآورده کند و این باعث احساس شکست و سرکوب در او شده است.

تحقیر به دلیل عدم توانایی در حفظ موقعیت یا شغل: این موقعیت می‌تواند اشاره به احساس ناتوانی در حفظ شغل یا موقعیت اجتماعی باشد که منجر به تحقیر و کاهش عزت نفس فرد شده است.

از دست دادن مقام یا جایگاه: از دست دادن موقعیت اجتماعی، امتیازات اجتماعی یا قدرت سیاسی ممکن است. از دست دادن تاج و تخت، امتیازات اجتماعی، یا حتی از دست دادن کنترل بر سرنوشت خود. این خاطرات ناخودآگاه می‌تواند به شدت بر روی روان فرد تأثیر بگذارد و رفتارهای او را در موقعیت‌های مشابه آینده شکل دهد.

چنین خاطرات ناخودآگاهی ممکن است باعث شود فرد از نظر روانی از موفق بودن یا به رسمیت شناخته شدن توسط دیگران صرف نظر کند. بنابراین، لازم است که از زخم اجتماعی که ممکن است از گذشته حمل می‌کند آگاه شود، تا تلاش‌های کنونی او برای انجام ماموریتش در زندگی به عنوان یک هویت اصیل در جامعه خراب نشود.

شناخت و بررسی زندگی گذشته ممکن است در این مورد مفید باشد. زیرا با احضار این خاطرات ناراحت کننده به آگاهی، قدرت ناخودآگاه این خاطرات بر روان کاهش می یابد و از طریق مشاوره مداوم با یک روانشناس مورد اعتماد، فرد در نهایت قادر خواهد بود رویکردش به مفهوم سرنوشت شخصی را در زندگی بازآفرینی کند.

 

“من ناشناخته ها را می پذیرم و از روحیه نوآورانه خود برای ایجاد تغییرات مثبت در حوزه های حرفه ای و اجتماعی استفاده می کنم.”

 

 

اورانوس در خانه یازدهم

خانه یازدهم، نیاز اورانوس به آگاهی اجتماعی و ارتباط با دیگران را نشان می دهد. فرد را تشویق می کند تا راه های مختلف تعامل با محیط را کشف کند و جایگاه خود را در یک گروه پیدا کند. او در الهام بخشیدن به دیگران و کمک به آنها برای دیدن احتمالات جدید خوب است. او می توانند منبع انرژی خلاق و اشتیاق در هر گروهی باشد.

این افراد استعداد عجیبی برای پیوستن به جمع و گروه ها از طریق استعدادها و ایده هایشان را دارند. معمولاً دارای یک شخصیت پیشرو هستند که بسته به جنبه های دیگر نمودار، توسعه یا کاهش میابد. البته معمولاً بدنبال ایجاد شادی و نفع برای جمع هستند تا اینکه فقط بدنبال صرفا شادی و نفع شخصی خود باشند.

تعداد زیادی از شناخته شدگان جهانی در هنر و فناوری این جایگاه را دارند. این موضوع نشان می دهد که اورانوس خانه یازدهم تمایل بیشتری به انجام کاری برای جمع دارد. در حالی که قطب مخالف اورانوس در خانه پنجم ممکن است صرفاً به شادی شخصی یا تأیید دایره کوچکتری از مخاطبان بسنده کند.

 

نتایج مثبت

 گشودگی آنها به ایده های جدید و تفکر نوآورانه آنها را به سمت ریسک هایی سوق می دهد که به نفع زندگیشان است. آنها همچنین قدرت پیدا کردن فرصت هایی برای رشد و ارتباط با افراد بانفوذ را دارند. این قدرت را دارند که از طریق تلاش های خلاقانه ثروت تولید کند. این پیشرفت‌ها می‌توانند بسیار سودمند باشند و امکان تحقق اهداف و جاه‌طلبی‌های بلندمدت را فراهم کنند.

با نفوذ اورانوس، افراد می توانند از پتانسیل های استفاده نشده بهره ببرند و تغییراتی ایجاد کنند که آنها را به سمت موفقیت بیشتر سوق دهد. نتیجه نهایی معمولاً تحقق پایدار و رضایت از دستاوردهای زندگی است.

 

پیامدهای منفی

جاه طلبی کنترل نشده و میل به سلطه می تواند منجر به تنش و تعارض در روابط شود. میل به قدرت یا کنترل می تواند فرد را به رفتار و تصمیم گیری غیراخلاقی سوق دهد. همچنین ممکن است دچار عدم توانایی در حفظ مرزهای شخصی باشد، که منجر به مورد سوء استفاده قرار گرفتن توسط دیگران شود. علاوه بر این، خطر وابستگی بیش از حد به دارایی‌های مادی و ثروت وجود دارد، که می‌تواند در پیگیری رشد معنوی اختلال ایجاد کند.

برای جلوگیری از این مشکلات بالقوه، حفظ تعادل در درون خود و تلاش برای هماهنگی در تمام جنبه های زندگی حیاتی است.

 

کسب و کار

افرادی که دارای این موقعیت هستند ممکن است به سمت زمینه های نوآورانه و ناشناخته جذب شوند، زیرا اغلب به ایجاد زمینه های جدید یا به چالش کشیدن پارادایم های موجود تمایل دارند. آن‌ها متفکران مستقلی هستند که به سرعت فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند و از روش‌هایی بهره می‌برند که دیگران حتی در نظر هم نمی گیرند.

این نفوذ سیاره‌ای همچنین می‌تواند منجر به تغییرات یا اختلالات غیرمنتظره در زندگی کاری آنها شود و باعث شود که مسیر خود را ناگهانی تغییر دهند، که ممکن است در ابتدا ناراحت‌کننده اما در نهایت سودمند باشد. علاوه بر این، دیدگاه‌های منحصربه‌فرد آنها می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهد که راه‌های جدیدی را برای موفقیت باز می‌کند.

به این ترتیب، کسانی که اورانوس در خانه یازدهم دارند، اگر به غرایز خود وفادار بمانند و رفتارهای ریسک پذیر را پذیرا باشند، پتانسیل زیادی برای موفقیت دارند.

 

چالش ها

اورانوس در خانه یازدهم میل به تغییر، نوآوری و پیشرفت را به همراه خواهد داشت. ممکن است ساختارهای سنتی را به چالش بکشد و برای اصلاحات تلاش کند. در سطح شخصی، اورانوس در خانه یازدهم میل به استقلال، ابراز وجود و دیدگاهی منحصر به فرد از جهان را به همراه خواهد داشت. کمک می کند تا فرد ویژگی های خود را درک کند و از آنها به نفع خود استفاده کند.

 

تروماها

اگر اورانوس در خانه یازدهم به چالش کشیده شود، ممکن است یک آسیب ناخودآگاه در رابطه با جمع وجود داشته باشد. مانند طرد شدن از جامعه، بدنام شدن، یا دزدیده شدن ثمره کار توسط دیگران. از طرف دیگر، ممکن است یک ضربه ناخودآگاه در رابطه با یک شخصیت «پیشرو» وجود داشته باشد، شخصی که فرد به عنوان یک الگو دوستش می داشت و از او پیروی می کرد (از طریق قطبیت خانه پنجم)، اما به نحوی از این چهره جدا شده است یا به این فرد آسیب رسانده است. البته این موضوع می تواند یک خاطره در اوایل دوران کودکی یا یک مشکل در زندگی گذشته باشد. در هر صورت، ممکن است از سوی آن فرد یا از سوی جمعی رد شده باشد.

بنابراین، غیرمعمول نیست که افراد دارای اورانوس به چالش کشیده در خانه یازدهم، نسبت به آنچه که توسط جمع به آنها القا می شود به ویژه در رابطه با مسائل فکری، بدبین و فراری باشد. البته این بدبینی، ممکن است به نفع فردی و جمعی کار کند. اگر در فرد میل روان‌شناختی ایجاد شود که برخلاف آنچه به عنوان هنجار پذیرفته شده حرکت کند، احتمالا بتواند انقلابی در درک جمعی به پا کند.

نشان دلو و خانه یازدهم ممکن است با شنوایی نیز مرتبط باشد، بنابراین اورانوس به چالش کشیده شده در خانه یازدهم، ممکن است گهگاه سبب مشکلات شنوایی شود یا فرد در سر خود صداهایی را بشنود. یک نمونه از این حالت انرژی را می توان در نقاش مشهور هلندی وینسنت ون گوگ مشاهده کرد، که صداهایی در سرش می شنید و در نهایت لاله گوش خود را برید. در نمودار او، اورانوس خانه یازدهم بین سترن و پلوتو در علامت تارس (یعنی بدن فیزیکی) قرار گرفته است.

 

“من قدرت دگرگون کننده ارتباطات متفاوت را در آغوش می کشم و به دیدگاه منحصر به فردم اجازه می دهم دنیای اطرافم را شکل دهد.”

 

 

اورانوس در خانه دوازدهم

اورانوس در خانه دوازدهم با نیاز به کشف قلمروهای پنهان زندگی همراه است. هنگامی که اورانوس در این خانه است، افراد را تشویق می کند تا در اعماق روان خود فرو روند و اسرار هستی را کشف کنند.

کسانی که این موقعیت را دارند اغلب به سمت شیوه های پنهانی و غیب کشیده می شوند و ترجیح می دهند به صورت خصوصی و پشت درهای بسته کار کنند. این قرارگیری اورانوس می‌تواند به افراد این قدرت را بدهد که در ناشناخته‌ها جستجو کنند و حقایق پنهان از بقیه جهان را کشف کنند. همچنین می تواند به عنوان یک شهود قوی و نیاز به کشف رازهای زندگی ظاهر شود. اورانوس در خانه دوازدهم می تواند یک نیروی قدرتمند در زندگی افراد باشد و به آنها کمک کند تا بینشی عمیق نسبت به قلمروهای پنهان به دست آورند.

 

رابطه بین فرد و یا ناخودآگاه جمعی

اورانوس در خانه دوازدهم به ناخودآگاه جمعی مرتبط است. این خانه به جنبه‌های پنهان و ناخودآگاه زندگی اشاره دارد. اورانوس در اینجا، نشان‌دهنده رابطه‌ای هماهنگ و هم‌افزا بین فرد و ناخودآگاه جمعی است. به بیان دیگر، فرد در این وضعیت ممکن است احساس کند که پیوندی عمیق و از پیش موجود با جهان پنهان و ناخودآگاه جمعی دارد. این پیوند می‌تواند به روش‌های متفاوتی بر اساس نشانی که در ابتدای خانه دوازدهم قرار دارد و حاکم این خانه در نمودار تولد، تفسیر شود.

به طور کلی، اورانوس در خانه دوازدهم می‌تواند نشان‌دهنده هماهنگی فرد با انرژی‌های جمعی و جهانی باشد، جایی که مرزهای بین ناخودآگاه شخصی و ناخودآگاه جمعی محو می‌شود و فرد از طریق این ارتباط ممکن است الهامات عمیق یا دیدگاه‌های نوآورانه‌ای کسب کند.

 

نتایج مثبت

وقتی اورانوس در خانه دوازدهم قرار می گیرد، فرد می تواند رشد و الهام را در یک مشارکت معنوی پیدا کند. این قرارگیری انرژی تنش، دسیسه و شوک را به ارمغان می آورد که می تواند برای تحول شخصی استفاده شود. فردی با این موقعیت پتانسیل ایجاد تغییرات و اختلافات غیرمنتظره در روابط خود را دارد، مشروط بر اینکه آگاهی خود را حفظ کند و ثابت بماند.

همچنین آنها را تشویق می کند تا تجربیات جدید را کشف کنند، اسرار پنهان را کشف کنند و از علایق غیرعادی لذت ببرند. هنگامی که اورانوس در خانه دوازدهم به درستی استفاده شود، می‌تواند بینش قدرتمندی نسبت به درونی‌ترین خواسته‌های فرد ایجاد کند و از طریق ارتباط با جنبه عرفانی زندگی، رشد را ممکن کند.

 

پیامدهای منفی

هنگامی که اورانوس در خانه دوازدهم قرار می گیرد، می تواند منجر به روابط دشوار و اختلالاتی شود که می تواند پیامدهای منفی داشته باشد. می تواند تغییرات و تنش های احساسی و عاطفی غیرمنتظره ای ایجاد کند که تعادل یک رابطه را به هم بزند و مشارکت کنندگان آن را شوکه کند. همچنین، به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و دشواری در شناخت نیازهای یکدیگر، می‌تواند منجر به ناتوانی در برنامه‌ریزی یا تعهد شود که رشد یک رابطه را دشوار می‌کند. این عدم ثبات همچنین می تواند باعث ایجاد احساس ناامنی و بی اعتمادی بین شرکا شود.

ایجاد اختلال و بی ثباتی در ارتباط فرد با جهان درون و روح زندگی می تواند اختلالات روحی و دوره های افسردگی را در او افزایش دهد.

 

کسب و کار

وجود اورانوس در خانه دوازدهم می تواند تغییرات ناگهانی و اختلالات غیرمنتظره ای را در کسب و کار و شغل به همراه داشته باشد. می تواند دنیای کار را وارونه کند و به طور بالقوه دگرگونی هایی را ایجاد کند که زندگی را تغییر دهد. در نتیجه، افرادی که این موقعیت را دارند باید ثابت قدم بمانند و برای اطمینان از موفقیت، مایل به ریسک کردن باشند. آنها همچنین باید به روی تجربیات جدید باز بمانند و سازگار و پذیرا باشند.

علاوه بر این، شهود باید به عنوان یک نیروی راهنما هنگام تصمیم گیری های مربوط به تجارت یا مسائل مربوط به شغل مورد استفاده قرار گیرد.

 

چالش ها

یک دایره باطل روان‌شناختی ممکن است در رابطه با احساس فرد نسبت به جمع رخ دهد. از یک سو فرد احساس هماهنگی و ادغام را از جمع می‌گیرد، اما از سوی دیگر، احساس می‌کند که با جمع بیگانه است، انرژیش تحلیل می رود و او را از خودش جدا می کند. زندگی با چنین تضاد درونی می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین برای افرادی که این موقعیت را دارند ممکن است که هر از گاهی در چرخه های ناامیدی قرار گیرند و به دنبال کمک روانی یا معنوی باشند.

اگر اورانوس در این خانه راحت باشد، معمولاً رویکردی شاعرانه و مبتکرانه به زندگی روزانه وجود دارد (قطبیت خانه ششم). پس اگر زندگی روزمره ضعیف به نظر می رسد، فرد نباید زندگی را سرزنش کند، بلکه باید علت را در خود جستجو کند که چرا آنقدر مبتکر نیست که بتوانید عشق را فراخوان کند.

علاوه بر این، حضور اورانوس منفرد و انقلابی در قلمرو نپتونی ناخودآگاه و جهش ایمان، ممکن است نشان دهنده تمایل آشکار برای تنهایی و اعتماد ذاتی به ضرورت تغییر و عدم قطعیت باشد. از طرف دیگر، ممکن است حتی در اوج آمیختگی روحی و عاطفی با دیگری، عادت ناخودآگاه برای حفظ فردیت خود نیز وجود داشته باشد.

 

تروماها

اگر اورانوس به چالش کشیده شود، اغلب یک احساس ناگفته و غیرقابل توضیح در روان فرد وجود دارد که نمی تواند بدون دیگران باشد، زیرا به نظر می رسد تاریخ کارمایی فرد با تکامل جمع گره خورده است. از طرف دیگر، روح ممکن است خاطرات ناخودآگاهی مانند از دست دادن حس یکپارچگی درونی و روانی (یعنی به جنون رسیدن) بدلیل تجربه دوره های طولانی در حبس یا زندگی انفرادی را همراه داشته باشد.

در هر صورت، صرف نظر از اینکه اورانوس در خانه دوازدهم چقدر چالش برانگیز یا راحت است، افرادی که این موقعیت را دارند از نوعی تلاش تخیلی منفرد مانند خواندن شعر، مشغول شدن به نقاشی یا نوشتن، یا مراقبه در جنگل یا در بالای کوه بسیار سود می برند. این امر دسترسی به عمق وجود را تسهیل می کند و به آنها امکان می دهد به زیبایی روح خود پناه ببرند.

 

“من این قدرت را دارم که ناشناخته ها را در آغوش بگیرم، از محدودیت ها رهایی یابم و از پتانسیل های پنهان خود برای رشد و بیداری معنوی بهره ببرم.”

3 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”