Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Pisces
The moon is 13 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

درس های تکاملی ژوپیتر در هر خانه

 

در این نوشتار  به بعضی از درس های تکاملی خدای خدایان، خدای خرد و آگاهی، ژوپیتر، در هر خانه نگاهی اجمالی خواهیم انداخت:

 

ژوپیتر در خانه اول

 

خودشناسی و توسعه هویت

هنگامی که ژوپیتر مهمان خانه اول شود، شعله های آتش بی محابا زبانه خواهند کشید: شعله نفس یا جوهر وجود؟ چیست یا کیست آنکه از درون فریاد می کشید تا راهش را به بیرون بیابد؟

بی قرار می شوید، کنجکاوانه و بدون محدودیت می تازید، پرانگیزه  و سرکش. آنچه از درون شما را به حرکت وامی دارد، چیزی فراتر از نفس و غریزه است، چیزی فراتر از اسم، واقعیات و ارزشمندی های جهان ماده است. پس می جویید، سفر می کنید، و آموزش می بینید، وسیع می شوید و تجربه می کنید. راهی ناشناخته ها می شوید و تمام آن مسیرهایی را که تا به امروز هرگز کسی نپیموده می پیمایید. این مسیر آگاهی “من” است، مسیر رشد نفس و گسترش هویت است.

با ژوپیتر در خانه اول، توسعه شخصیت و هویت را تجربه خواهید کرد. قطعا به شناخت نفس خویش ترغیب خواهید شد، و جستجوی پاسخ، “من چه کسی هستم؟” برایتان ضرورت می یابد. ارزیابی باورها، نگرش ها، آموخته ها و حتی اعتقاداتی که با آنها هویت خود را بیان می کنید و به جهان و دنیای خود می نگرید اهمیت می یابد. حتی درگیر یافتن پاسخ سوالاتی بیشتر خواهید شد. مثل: آیا باورهایی که به این هست بودن انگیزه و معنا بخشیده برگرفته از ارزش های تعریف شده در دنیای ماده است یا دنیای وجودی من؟ آیا این اسم، هویت من است؟ آیا این شغل، بیانگر شخصیت من است؟ آیا این نفس و غریزه زخم خورده و برنامه نویسی شده فرهنگی نیست که هویت و جهانم را ساخته؟

من هستم یک مفهوم ذهنی نیست بلکه یک تجربه است. در واقع یک شناخت از خویشتن از طریق کاوش و قدم گذاشتن به ناشناخته هاست. اینجا آغاز سفر قهرمان برای جستجو و بازیابی هویت خویش است. اینجا جایی است که از روح خویش آگاه می شوید و نفس خود را کشف می کنید: معنای بودن و مفهوم خودشناسی، آگاهی از روح و شناخت نفس و منیت خویش، شناخت اساس غریزه و کارکرد نفس، شناخت کنش ها و انگیزه ها، سنجش آزادی و قدرت اراده.

باید تجربه کرد. باید فراتر رفت و فراتر دید، بدون تعصب، با باور قلبی و ایمان. باید سفر کرد و با افراد جدید ملاقات کرد. با فرهنگ های دیگر آشنا شد. مطالعه کرد و خرد کسب کرد. هویت و نفس خود را رشد داد و آن را بیان کرد. فردیت خود را شناخت و مسیر معنوی خود را ساخت. و به عنوان نمادی از یک من آگاه و خردمند، که رهبر نفس خویش است ادعای وجود کرد.

در واقع اینجا آغاز مسیر آگاهی از روح و کشف اراده آزاد است. اینجا احتیاج به یک ذهن باز است تا بتوان بدون قضاوت فرهنگ ها و ادیان دیگر، نگرش ها و دیدگاه های دیگر را تجربه کرد. خود را ارزیابی کرد و حقیقت خود را شناخت. با شهود و غریزه ارتباط گرفت، و چگونه بودن در این واقعیت جسمی را فراتر از باورهای متعصبانه آموخت.

منش مثبت و نگاه خوش بینانه

شما  نگرش خوش بینانه و نوع دوستانه نسبت به دنیای اطراف خود دارید. با اخلاق هستید، و بر اساس اصول، شرافت و عدالت زندگی می کنید. دارای دیدگاه های آرمان گرایانه هستید. اما گاهی می توانید خودمحور نیز باشید.

شما ذاتاً خوش بین و مثبت هستید و دیگران نیز در تعاملات نزدیک با شما، این انرژی را دریافت خواهند کرد. شما یک شخصیت الهام بخش دارید و دیگران را تشویق می کنید و به آنها امید می دهید. به راحتی تجربه ها و ایده های خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، و گاهی همین کارتان باعث می شود که ایده های بزرگتان را شخص دیگری به واقعیت تبدیل کند.

 

 

ژوپیتر در خانه دوم

 

برند شخصی

درک و لمس حواس پنجگانه (حس زندگی)  و خوش بینی در کنار هم فرصتی است برای لذت بردن از واقعیات و حقیقت. اما این حقیقت برای شما چه تعریف شده است یا لذت چه معنا شده است؟ آیا اینکه خوشی های زودگذر را تجربه کنید کافی خواهد بود؟ آیا بهتر نیست: به تجربه هایتان معنا و مفهوم بدهید و آنها را رشد دهید و فراتر را ببینید و تجربه کنید؟ پا به ناشناخته ها بگذارید و جور دیگری از امنیت و رضایت را تجربه کنید؟ بواسطه کشف و کسب آگاهی بالاتر.

قرار است ارزش هایتان را گسترش دهید و نگاه و نگرش ارزشیتان را وسعت ببخشید, باورهایتان در رابطه با مالکیت و رضایمندی را گسترش دهید. قرار است باور کنید که شما کافی هستید و با باور قلبی و ایمان به خود، زیبایی را از درون خلق کنید. قرار است تجربه کنید و رشد کنید، که این رشد برای شما رسیدن به خودکفایی و عزت نفس خواهد بود.

اینجا جایی است که قرار است به توانایی ها و استعدادهای درونی خود تکیه کنید و آنها را متجلی کنید، تا حس ارزشمندی و رضایت و امنیت واقعی را تجربه کنید. محدوده امن را نه در ارزش های سطحی بیرونی، که از درون و از قلب خود بیابید، و این  آگاهی را درون خود تثبیت کنید که شما خالق زیبایی هستید.

زمان آن است که: انعطاف پذیری و ظرفیت فراتر دیدن را بیاموزید. نفس را از گرایش به امیال مادی برهانید، گسترش دهید و امیال روح را متجلی کنید.

این یک فرصت برای خلق برند شخصی است. قرار است ببینید و باور کنید که اگر رابطه ای امن نیست، اگر درآمدی که دارید رضایت بخش نیست و به شما حس امنیت نمی دهد را کنار بگذارید و بخاطر ترس های درونی که تبدیل به باورهای شما شده اند به آنها نچسبید. در عوض به خودتان متکی باشید و عزت نفس خود را حفظ کنید. باورهای ارزشی سطحی، بقاگون، غریزی و نفسانی را رها کنید و باورهای جدید و رشد یافته روح را زیست کنید.

تجربیات را به عنوان پله ایی برای رشد ببینید و به ارزش هایتان معنا ببخشید و ارزش های معناداری خلق کنید، ارزش هایی برآمده از توانایی ها و استعدادهای درونی. قلبتان را زندگی کند و رشد را اینگونه تجربه کنید.

تجربه ثروت

شما فردی آرام، قدردان، با شخصیتی زیبا و خوش بین، فردی پرانرژی، و دارای طبیعت سخاوتمندانه هستید. احتمالا از به اشتراک گذاشتن منابع خود ابایی ندارید.

ژوپیتر هرچه را لمس کند گسترش می دهد. وقتی در خانه مالکیت ها و دارایی ها قرار می گیرد به نظر می رسد که شما نگرش ویژه ای برای مراقبت از منابع خود داشته باشید، و می دانید که چگونه پول دربیاورید. توانایی فوق العاده ای در جمع آوری ثروت دارید، و احتمالا ثروت را جذب می کنید.

این موقعیت می تواند هزینه های شما را نیز افزایش دهد، و احتمالا برای تجملات هزینه های زیادی کنید. و چون ژوپیتر انرژی افراط نیز دارد، افراط در غذا خوردن و افراط در خرج کردن نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

 

ژوپیتر در خانه سوم

 

توسعه ذهن

ژوپیتر سیاره حاکم بر نشان کماندار(آتش متغیر) است. نشانی که با خانه نهم، خانه مقابل خانه سوم، مرتبط است. خانه سوم خانه ارتباطات روزمره است، و خانه نهم جایی است که همه این قطعات کوچک را در یک کل ادغام می‌کند و تصویر بزرگ‌تری را نشان می دهد، خانه سوم پلی بین این دو یعنی؛ جز و کل ایجاد می کند، و افراد دارای این موقعیت به طور شهودی پیوندهای عمیق‌تر بین اطلاعات را درک می‌کنند. تا دریابند که اصلا زندگی چیست؟ و نحوه عملکرد جهان ما، چگونه است.

قرار است بیاموزید تا کلان نگر باشید، چیزی را در اطلاعات ببینید که ذهن جزئی نگر توان دیدنش را ندارد. قرار است فراتر را ببینید، فراتر از اندیشه های طبقه بندی شده و برنامه نویسی شده ذهن منطقی. قرار است صعود از عالم اصغر به عالم اکبر را تجربه کنید. انعطاف را بیاموزید. بدون قضاوت نظاره کنید. بدون محدودیت کشف کنید. زیرا لزوم رشد ذهن برای شما کنجکاوی است.

ژوپیتر می خواهد شما را از آن دنیا و ارتباطات روزمره خارج کند و دنیای بزرگتری را نشانتان بدهد، یعنی قرار است دنیای ذهنی، تفکری شما را توسعه بدهد و ذهن شما را بازتر و منعطف تر کند، تا قادر به دیدن چشم اندازها و تفکرات دیگر و حتی منطق و فلسفه ای دیگر باشید. قرار است ذهن خود را برای تجربه هایی فراتر از منطق باز کنید زیرا مسیر آگاهی، ذهنی نیست بلکه کاملا تجربی است. پس بهتر است اطلاعات دریافتی تان را گسترش دهید و به کاوش و جستجوهای بزرگتر و عمیق تر بپردازید: تحصیلات عالی، سفرهای دورتر، فرهنگ های متفاوت تر، عقاید و ادیان دیگر.  در واقع قرار است هر آنچه از محیط اولیه و روزمره آموخته اید را گسترش دهید و ناشناخته ها را تجربه کنید.

گسترش روابط

احتمالا رابطه خوبی با بستگان و همسایگان خود داشته باشید. مهارت های اجتماعی بالایی دارید، و چیزهای زیادی از همسالان خود یاد می گیرید. از برقراری ارتباط با دیگران لذت می برید، اشتراک گذاری ایده ها با دیگران برای شما لذت بخش است.

از طرفی احتمال بی قراری ذهنی نیز وجود دارد. می توان از طریق کارهایی که شما را درگیر نگه می دارند این بی قراری را کنترل کنید. باید مراقب باشید که انرژی های خود را پراکنده نکنید ( از این شاخه به آن شاخه نپرید). بهتر است بدانید موفقیت به زمان نیاز دارد. و احتمالا موفق ترین دوره زندگی خود را در نیمه دوم زندگی تجربه خواهید کرد.

 

 

ژوپیتر در خانه چهارم

 

ایجاد احساس امنیت درونی

این خانه پایین ترین نقطه نمودار است. تاریک ترین لحظه شب است. با حضور ژوپیتر در این خانه، قرار است از خود بپرسید که چه چیزی به شما احساس امنیت و ثبات می دهد؟

بدانید که قرار است در محیط خانه و خانواده، ریشه و پایه های زندگی، در جایی که کالبد عاطفی و امنیت عاطفی شما شکل می گیرد رشد می کند. در جایی که بیانگر خط خونی، وراثت و حتی کارماهای اجدادی شما است رشد و گسترش را تجربه کنید.

حضور ژوپیتر می تواند فرصتی برای رشد باورهای ناخودآگاهی شما باشد. باورهایی که  از خط خونی منتقل می شوند و به ودیعه داده می شوند. گاهی این باورها می توانند مملو از تعصبات باشند و غرایز و احساسات شما را کنترل و تحریک کنند. کنش های شما را تحت تاثیر قرار دهند و در واقع مانع از کنش های آگاهانه شوند. جریان انرژی ها را از درون مسدود کنند و در عمق ناخودآگاه سبب ترس و عدم امنیت عاطفی شوند. بطوریکه برای گرفتن حس امنیت در پوسته تدافعی فرو بروید و مسئولیت، پذیرش و رشد باورها و ترس هایتان را فراموش کنید؛ حتی گاهی برای گرفتن این حس امنیت عاطفی به طور افراطی به دیگران وابسته شوید.

پس ژوپیتر می تواند حوزه نگرش و رویکردتان را به مفهوم امنیت رشد دهد. تا اگر الگوهای ریشه ای متعصبانه ای در خانواده هست و سبب برهم کنش امنیت درونیتان شده است را بشناسید و امنیت و پویایی انرژی را در درون خود ایجاد کنید.

نقش پررنگ خانواده

اگر ژوپیتر در خانه چهارم دارید، احتمالا شما یک فرد دوست داشتنی و دلسوز، سخاوتمند، با اعتماد به نفس، مهمان نواز و میهن پرست، خوش بین و آرام هستید.

تأثیر والدین در شکل دادن به شخصیت شما زیاد است. احتمالا پدر و مادر، ایمان زیادی به شما داشته باشند.. این انرژی اغلب نشان دهنده یک خانواده صمیمی، یک محیط پرورش دهنده و یک پایه عاطفی قوی است. شما احتمالاً در محیط خانه خود آرامش و رضایت دریافت می کنید. و والدین شما، اخلاق و ارزش های نیکو را به شما می آموزند؛ شما را حمایت و تشویق می کنند تا از پتانسیل های خود استفاده کنید.

شما معمولا از یک خانواده روشنفکر هستید. با کتاب و در کنار افراد باهوش بزرگ می شوید. و معمولاً از اصول معنوی پدر و مادر و اجدادتان پیروی می کنید. شما همچنین برای خانواده و عزیزان خود ارزش ویژه ای قائل هستید. خانواده یکی از بزرگترین موهبت ها برای شماست. شما هر مکانی را خانه خود می کنید و با دیگران همانطور رفتار می کنید که با اعضای خانواده خود رفتار می کنید.

 

 

ژوپیتر در خانه پنجم

 

آگاهی از خویشتن

زمانیکه پاسخ شما به اتفاقات بر گرفته از عشق و سخاوت باشد رشد صورت می گیرد و راه واقعی درخشش خویش را می یابید. رشد حقیقی زمانی است که باورهای شما نسبت به بیان خویش برگرفته از قلب و اصالت وجودی باشد. زمانیکه شما توانسته باشید وسعت قلب خویش را لمس کنید و گوهر وجودی تان را بیان کنید. زمانی که نفس رشد کرده باشد و منیت جایش را به بلوغ درونی داده باشد و در واقع پی به آگاهی درون خویش برده باشید.

رشد شما زمانی خواهد بود که آن انرژی خلاق درونی را آزاد کنید و تمامیت خود را ابراز کنید. زمانی که عشق، شور و شعف شما بالغانه و اصیل باشند. ژوپیتر می خواهد نگاه و نگرش شما را به عشق حقیقی وسعت ببخشد. می خواهد باورهای شما را نسبت به خویشتن خویش توسعه دهد، تا شما بتوانید عشق حقیقی به خود را تجربه کنید. از بودن خویش لذت ببرید، و با ایمان قلبی خود خلاقیت تان را شکوفا کنید و آنی باشید که توانسته است توانایی ها و استعدادهای درونی را متجلی کند و بیان خلاقانه و منحصربفرد را به جهان بیرون ارائه دهد.

مواجهه خلاق با زندگی

با حضور ژوپیتر در این خانه احتمالا شما با اعتماد به نفس، خوش بین و شاید بازیگوش باشید. در واقع ژوپیتر در خانه پنجم یعنی شما برای لذت بردن از زندگی متولد شده اید. همچنین پذیرای افراد جدید و تجربیات جدید و نگرش های متفاوت هستید.

شما احتمالاً  به مشاغلی چون بازیگری و مجری گری و مشاغلی که به شما اجازه می دهد روی صحنه باشید و بدرخشید علاقمند هستید.

در واقع دوست دارید خود را از طریق خلاقیت، سرگرمی و هنر ابراز کنید؛ یا درگیر فعالیت‌هایی شوید که با کودکان در ارتباط است، زیرا کودکان برای شما شادی به ارمغان می آورند.

همچنین، این خانه نشان دهنده عشق است، پس شما بدنبال افرادی هستید که بتوانید اوقات خوشی را در کنار آنها بگذرانید و لذت ببرید. از این رو، معیار سنجش روابط صمیمانه برای شما معمولاً بر اساس میزان سرگرمی و لذتی که می برید، است. احتمالاً قبل از ازدواج، عشق های زودگذر زیادی را تجربه کنید، به خصوص اگر ژوپیتر در نشان آتش باشد.

 

 

ژوپیتر در خانه ششم

 

کمال چیست؟

نگاه و نگرش شما به کمال در حال گسترش است. قرار است از زاویه ای دیگر و با چشم اندازی دیگر کمال را تجربه و دریابد. پس نیاز شما تزکیه و پاکسازی نفس و ذهن است. قرار است به سکوت ذهن برسید تا بتوانید در آرامش تجزیه و تحلیل کنید. نقد و بررسی درونی انجام دهید، و نقص ها را بدون سوگیری، بدون قضاوت و جهت گیری و با نگاهی و ذهنی باز بنگرید و بپذیرید.

برگ های این درخت سنگینِ ذهن باید هرس شود  تا سبک تر و بازتر، راه مقابله با بحران های ادراکی را بیابید و آگاهی را درون خود رشد دهید. قرار است بیاموزید که تفکر و نقدهای درونی سازنده داشته باشید و آنها را پله ای برای رشد خود کنید و راه گذار از تعصبات ذهنی را طی کنید. قرار است باورهایتان نسبت به نیازها و ضعف ها رشد کند. با نگرشی باز و معنادار به زندگی و بحران ها بنگرید و بپذیرد که جهان همیشه بر روی یک مدار نخواهد بود. در واقع اینجا هستید تا کمال را در نقص بیابید و این یعنی تجربه ی ناشناخته ها.

سختکوش و متواضع

با حضور ژوپیتر در خانه ششم، شما یک فرد سختکوش و متواضع هستید. ترجیح می‌دهید همیشه در حال انجام کار باشید.  گاهی برخی از شما همزمان مشغول به انجام چند کار باهم هستید، و ممکن است مسئولیت‌های زیادی را به دوش بکشید.

با حضور ژوپیتر، شما احتمالا همیشه بدنبال تقویت مهارت های حرفه ای خود هستید، زیرا حرفه ای بودن برای شما بسیار مهم است. شما مدیر خوبی هستید و قوانین برای شما مهم هستند، زیرا قوانین را راهی برای رشد بیشتر کسب و کار خود می دانید.

شما می خواهید همه چیز را اصلاح کنید. حتی گاهی، اوقات فراغت خود را صرف خدمت به دیگری می کنید. شما معمولا افراد دردمند جامعه و مردم رنج دیده را یاری می کنید. سخاوتمند و مهربان هستید و امید زیادی به دیگران می دهید. در واقع، در حل مشکلات دیگران خوب عمل می کنید، و در زمان‌های سخت، خوش‌بین هستید و بر چالش‌ها غلبه می‌کنید.

 

 

ژوپیتر در خانه هفتم

 

تجربه تعادل میان خود و دیگری

زمان درک و تجربه آگاهی فراتر از ذهن، از طریق روابط است. آن زمان که باور کنید رابطه شما با دیگری در واقع بهانه ای برای کشف هدف فردی، ایجاد تعادل و صلح درونی است، آنگاه نگاه، نگرش و باورتان به حضور دیگری در هر صحنه از زندگی دستخوش تغییر می شود.

اینجاست که آن چنان تعادلی میان ذهن و قلبتان برقرار خواهد شد که تاثیرات بیرونی آن را در تمام روابط و شراکت هایتان تجربه خواهید کرد؛ هر لحظه از حضورتان در کنار دیگران را موهبتی برای رشد در نظر می گیرید و دیگری را آینه ای برای دیدن خصوصیات فردی خود می پندارید. در واقع این گونه باورهای ارزشی شما رشدیافته و معنادار می شود و پی به مفهوم ارزش روابط با دیگران می برید.

محبوبیت در روابط

احتمالا شما یک فرد منصف، صادق، وفادار و عاقل خواهید بود. شما در حل و فصل اختلافات، ایجاد صلح و راهنمایی افراد برای رفتن به مسیر درست مهارت دارید، و در مذاکره با استعداد هستید.

با حضور ژوپیتر احتمالا کیفیت شراکت، روابط و حتی ازدواج افزایش می یابد. شما با این موقعیت، و با حضور ژوپیتر در خانه هفتم احتمالا محبوب خواهید بود.

خانه هفتم مربوط به دشمنان آشکار شماست. ژوپیتر در اینجا نشان می دهد که شما از دشمنان خود قوی تر هستید. این سیاره این قدرت را می دهد که حتی دشمنان خود را به دوست تبدیل کنید یا حداقل انرژی های مضر زندگی خود را خنثی کنید.

همچنین افرادی که این موقعیت را تجربه می کنند، اغلب به تحصیل در رشته حقوق و زمینه هایی مرتبط با قانون، مذاکرات یا دیپلماسی کشیده می شوند. در آسترولوژی، ژوپیتر بر قانون، عدالت و فلسفه نیز حاکم است و خانه هفتم نیز با مذاکره و مداخله حقوقی مرتبط می شود، پس این موقعیت خوبی برای کار به عنوان یک وکیل و قاضی است.

 

 

ژوپیتر در خانه هشتم

 

تسریع در روند تحول

منتظر یک جهش تحول آمیز در روان خود باشید. زمان تجربه مرگ، تولد و تحول باورهای روانی و پیدا کردن قدرت گمشده درونی تان باشید.

چه باورهایی پشت نیات و امیال درونی شما هست؟ چه الگویی مانع از تجربه حس اطمینان و اعتماد در شما می شود؟

جواب این سوال را درس ها و تجربیاتتان خواهند داد. اما تجربیات به خودی خود کافی نخواهند بود اگر مرگ منیت و رشد نفس صورت نگیرد. در واقع تمام تجربیات ژوپیتر و درس های این خانه علتی برای رشد و تحول درونی، دگردیسی نگرش و باززایش امیال هستند. پس اینجا هستید تا بیاموزید که با نگاهی باز و با چشم اندازی که در آن ترس و تعصب جایی ندارد بنگرید.

قرار است سایه های ناخودآگاه و تابوهایتان را عمیق تر کشف کنید، ببینید و بشکافید. آمده اید برای حفاری، نظاره کردن، آموختن، و جمع کردن کوله باری از تجربیات رشد دهنده و متحول کننده، و آماده شدن برای تولد دوباره.

رویکرد معنوی

ژوپیتر سیاره برکت است، و احتمالا از منابع مشترک در ازدواج و شراکت هایتان ، شاید در غالب ارثیه، بیمه و حتی مهریه، سود خواهید برد. در واقع احتمال می رود فرصت هایی از طریق پول دیگران برای شما مهیا شود.

یکی دیگر از ویژگی های ژوپیتر در خانه هشتم، رویکرد معنوی شما به مرگ است، شما احتمالا نه تنها از مرگ نمی ترسید، بلکه به موضوعاتی مانند زندگی پس از مرگ و به طور کلی مضوعات مربوط به متافیزیک نیز علاقه مند هستید.

 

 

ژوپیتر در خانه نهم

 

کیمیاگری

قرار است پاک تر، خالص تر و خردمندتر شوید و مسیر تازه تر و آگاهانه تری را دنبال کنید. قرار است چشم انداز گسترده تری را تجربه کنید، و معنا و چرایی هدف تکاملی خود را بهتر درک کنید. دانش عمیق تر و ایمان و سیستم باوری و اعتقادی جدیدتری را کسب کنید.

قرار است چگونگی رشد را درک کنید و دریابید که تجربه چه مفاهیمی اثر بخش تر خواهد بود. قرار است حقیقت یابی کنید. زیرا اینجا معلم زندگی با شماست تا به شما بیاموزد که برای گسترش دانش و آگاهی چه راهی را در پیش بگیرید.

عرصه ماجراجویی روح در اختیار شماست. پس خردمندی را با تکیه بر تجربه های جدید بیاموزید، و رهایی از اسارت سیستم های اعتقادی محدود کننده را تجربه کنید و معنای پنهان زندگی را بیابید. بیاموزید که هر روز و هر لحظه قلمرو جدیدی است و زندگی فرصتی برای تجربه تجلی بی کران است.

گسترش باورها

خانه نهم نشان دهنده آموزش عالی، باورها و فلسفه، قوانین، اکتشاف، سفر و گسترش ذهن از طریق تجربیات بزرگتر است. قرار گرفتن ژوپیتر در این خانه این مضامین را تقویت می کند و افراد را به جستجوی دانش، کشف فرهنگ های مختلف و گسترش افق های خود تشویق می کند. با این قرارگیری احتمالا تشنه ی یادگیری هستید و می خواهید بیشتر و بیشتر کاوش کنید. معمولا توجهی به جزئیات ندارید و بیشتر کل نگر یا بدنبال مسائل بزرگتر هستید.

احتمالا با این قرارگیری به مذهب و فلسفه علاقه مند باشید، و از کارهایی لذت ببرید که به شما اجازه می دهد ایده های جدید را کشف کنید و درک خود را از جهان گسترش دهید.. احتمالا  شما  به روش خود مذهبی هستید یا بهتر بگویم معنوی هستید.

احتمالا دارای شهود قوی، قضاوت درست و رویاهای واضح باشید. توانایی راهنمایی و الهام بخشیدن به دیگران در مورد آینده را ممکن است داشته باشید، و بتوانید افکار، ایده ها و ایده آل های خود را ترویج دهید.

 

 

ژوپیتر در خانه دهم

 

پذیرش مسئولیت

قرار است به این باور برسید که شما اینجا هستید تا سهم خود را برای ساختن جهانی امن ایفا کنید.  به کسب دانش در رابطه با دامنه موفقیت های زمینی بپردازید، و آن ها را تجلی ببخشید.

در واقع قرار است مسئولیت باورهای خود را بپذیرید و بیاموزید که زندگی فیزیکی بر پایه علت و معلول بنا شده است و برای بدست آوردن دستاوردهای اصیل و برای کسب اعتبار و موفقیت باید با برنامه و مسئولانه پیش روید. همچنین اصالت وجودی خود را متجلی کنید. البته این تجلی ملزم به رشد نفس و آگاه شدن به هویت اصیلتان است، آگاه شدن به قلب و جوهر درونی تان. پس هر تجربه ای که کسب می کنید لازمه رشد نفس شماست تا بتوانید سهم خود را در جهان عهده دار شوید و به عنوان یک رهبری بلوغ یافته، انسانی کامل و قانونمند در جامعه خود شناخته شوید. و باورهای رشد یافته خود را تبدیل به موقعیتی برای کسب اعتبار بین هم نوعانتان کنید.

تلاش برای شهرت

وقتی ژوپیتر شما در خانه دهم است، زندگی حرفه ای شما با چالش کمی پیش می رود و همه چیز سر جای خود قرار می گیرد. اغلب برای رسیدن به موفقیت و ایجاد تأثیر معنادار در زندگی حرفه ای خود یاری می شوید. دیگران ممکن است به خاطر  فرصت های شغلی و تجاریتان شما را خوش شانس ببینند. اما این که شما خوش شانس باشید و دیگران هم در این راه به شما کمک کنند کاملا طبیعی است، چون دلیلش، نگرش برنده شماست.

البته امکان دارد، موفقیت مورد نظر خود و همچنین شهرت شغلی خود را در نیمه دوم زندگی بدست آورید. زیرا در نیمه اول زندگی احتمالا موانع و تاخیرهایی بر سر راهتان قرار می گیرید تا از باورها و محدودیت های ذهنی و نگرشی خود عبور کنید و رشد کنید.

حضور ژوپیتر در خانه دهم، بالاترین نقطه چارت و بالاترین نقطه آگاهی، یعنی جایی که می‌خواهید از خود یک اثر تاثیرگذار به جای گذارید. بیشتر از کارهایی لذت می برید که سبب شهرت شما و دستاوردهایتان می شود. احتمالا برای شناخته شدن تلاش زیاد، مطالعه و تحقیق زیادی بکنید.

 

 

ژوپیتر در خانه یازدهم

 

سفر به ناشناخته ها

احتمالا یک تلاش مضاعف برای فراتر از نفس رفتن را تجربه خواهید کرد، تا به یک انسان آگاه تبدیل شوید. قرار است به باورهایتان جهت دهید و آگاهی ببخشید. قرار است خود و باورهایتان را در یک سیستم باوری و اعتقادی بزرگتر، و با یک ایدئولوژی جدید و متفاوت شناسایی کنید.

شما می توانید باورها و اندیشه های متفاوت و ناشناخته ای را دنبال و کشف کنید، شما می توانید به عنوان یک انسان بالغ، با ذهنی باز و چشم اندازی وسیع به جهان بنگرید و در مقابل تفاوت ها منعطف و باز باشید. ژوپیتر فرصتی برای گسترش ایده های نو آور و بشر دوستانه شماست، همچنین امکان رهاسازی اراده آزاد خود در جهت اصیل شدن و رشد یافته تر بودن است.

همچنین  ژوپیتر می تواند فرصتی باشد برای رشد و گسترش ذهنی، تا تروماهایی که باورهای شما را شکل داده است و تبدیل به الگوهای شرطی شده و زنجیرهای ذهنی شده است را شناسایی کنید و از بند آنها رها شوید.

افزایش مشارکت تیمی

ژوپیتر در خانه یازدهم، شبکه های اجتماعی و گروه ها، مشارکت در اهداف بشردوستانه و مشارکت در سازمان های اجتماعی را برجسته می کند. با این موقعیت، توانایی ذاتی برای برقراری ارتباط با دیگران، ایجاد دوستی های عمیق و معنادار دارید. احتمالا دوستان صادق و وفاداری پیدا می کنید که به شما کمک می کنند تا ذهن خود را  گسترش دهید. شما در فعالیت های گروهی و تیمی به نتایج خوبی دست می یابید و یا با افرادی که درک بالایی دارند ارتباط برقرار می کنید. اغلب از کمک های مالی و روانی دوستان و متحدان خود که احتمالا از موقعیت های تأثیرگذاری در جامعه برخوردار هستند سود می برید. این روابط همچنین در گسترش افق دید شما تاثیرگذار خواهند بود و از طریق آنها به دستاوردهای قابل توجهی در زندگی خواهید رسید.

شما توانایی ذاتی، برای سازماندهی و برنامه ریزی فعالیت های گروهی دارید. احتمالا به سمت مشاغلی که در پیشرفت اجتماعی، نوآوری، زمینه های مرتبط با فناوری، و همینطور جامعه شناسی، مددکاری اجتماعی و کارهای بشردوستانه و کارهایی که به شما امکان دهد در جهت کمک و تغییر مثبت در جامعه قدمی بردارید، کشیده می شوید.

 

 

ژوپیتر در خانه دوازدهم

 

ادغام

خانه دوازدهم، خانه کارما و ناخودآگاه است. درس های نهایی و چالش های پنهان زندگی است. این درس‌ها برای رسیدن به یک سطح عمیق‌تر از آگاهی و رشد روح،  به حل و فصل کارمای گذشته، ترس‌ها و الگوهای پنهان می پردازد. قرار است نفس و منیت حل شود و در ادغام با آگاهی جهان و الهی قرار بگیرید. قرار است رها کردن ماده و اتصال به فراتر را تجربه کنید. قرار است تجربه دیدن چشم اندازهای بالاتر را تجربه کنید و با الوهیت یکی شوید.

ژوپیتر می تواند این باورها را درون شما رشد دهد، بطوری که از طریق شهود، رویا و مدیتیشن، ناخودآگاهتان با شما ارتباط خواهد گرفت. شما را از وجود آگاهی بزرگتری باخبر خواهد کند تا شما را از باورهای متعصبانه ای که از طریق نفس و جهان ماده شما را کنترل می کنند رها کند و اتصال به منبع آگاهی را تجربه کنید. البته که آسان نخواهد بود زیرا نفس فراخ و وسیع است و ذهن قضاوتگر و پر از ترس، اما  ژوپیتر در خانه دوازدهم بیانگر درون نگری، اعمال معنوی، و رشد درونی است.

رشد آگاهی

خانه دوازدهم با آگاهی معنوی، آرامش درونی، رهایی، ادغام و یکپارچگی سروکار دارد. حضور ژوپیتر در این خانه می تواند باعث شود که بیش از حد تخیلی باشید و تمایل داشته باشد دنیای خیالی خود را بسازید تا خود را از واقعیت تلخ نجات دهید.

با ژوپیتر در خانه دوازدهم، شما احتمالا یک روح آگاه دارید و معمولا عاقل تر از همسالان خود هستید. معیارهای اخلاقی بالاتری نسبت به دیگران دارید. شما می خواهید تحت هر شرایطی خوب باشید، و همین سبب می شود اکثر مواقع احساس تنهایی کنید. در واقع شما بیشتر تمایل به تنهایی و کشف رازهای جهان دارید. البته برای شارژ کردن انرژی هایتان این تنهایی و انزوا مفید است، زیرا اغلب نسبت به انرژی های اطراف بسیار حساس هستید ‌و غرقِ اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد، می شوید.

همچنین خانه دوازدهم خانه دشمنان پنهان نیز هست، اما انرژی ژوپیتر در خانه دوازدهم می تواند دشمنان شما را به دوست تبدیل کند.

8 Responses

  1. من ژوپیتر رو در نشان کماندار و خونه ۹ دارم. شهود قوی دارم و تا الان فکر میکردم نکنه توهم هست . مقاله برای من مثل نور بود توی تاریکی. متشکرم که اینقدر دقیق و جذاب می نویسید🌺🌺🌺

  2. سلام‌نیلوفر و تیم فارسی آسترولوژی عزیز
    باید ازتون برای این مقاله کامل تشکر میکردم. از بخش بخش اون یادداشت برداشتم چون خودم خردجوی ترم‌فشرده خانم ناظمی هستم. به همکلاسی هایی مثل شما افتخار میکنم.🌟🌷

  3. سلام.ممنونم بسیار جالب بود.ژوپیتر من در خانه سوم در یک‌درجه ی خوشه هست.دقیقا من همیشه به ورای اتفاقات دوست دارم نگاه بکنم،لایه ی زیرین زندگی را ببینم.
    ممنونم 🌈💜

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”