Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Pisces
The moon is 13 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو نشان خوشه، فرصت رهایی

 

ماه نو ۳ سپتامبر ساعت ۵:۲۶ به وقت تهران در ۱۱ درجه نشان خوشه رقم خواهد خورد. این ماه نو دروازه ورود به پرتال گرفتگی‌های نیمه دوم سال است؛ چرخه جدیدی از ماه آغاز می‌شود که با ماه گرفتگی نشان ماهی در ۱۷ سپتامبر اوج می‌گیرد.

 

ماه نو نشان خوشه

وظیفه اصلی نشان خوشه کشف و ایجاد رابطه متعادل میان ذهن و بدن است. با درک اینکه سلامتی جسم تحت تاثیر انرژی‌های ذهنی و درونی است می‌توانیم مسیر شفا را بیابیم. ماه نو نشان خوشه فرصتی است تا با پاکسازی دنیای ذهن و جسم برای نیمه دوم چرخه آماده شوید. این ماه نو کمک می‌کند تا با آگاهی از ساختارها و عادت‌های مضر و ناکارآمدی که سلامت جسم، ذهن و روح را نشانه رفته است به سمت اصلاح و بهبود قدم بردارید. نه تنها باید الگوهای ذهنی که حتی وظایف و مسئولیت‌های روزمره خود را بازبینی کنیم. با درک قدرت عادت‌ها در صدد اصلاح الگوهای عادتی، رفتاری و ذهنی خود باشیم و آگاهانه زندگی کنیم.

 

اصلاح الگوهای عادتی

این ماه نو آغاز چرخه جدیدی است که حول محور بازسازی عادت‌ها، تعریف مجدد سلامتی و تجدید رابطه ما با کار و وظایف‌مان خواهد بود. این رویداد قدرت اعمال و تصمیمات روزانه را به ما یادآوری می‌کند. ما را به چالش می‌کشد تا در مورد عادت‌های روزانه‌مان، آنچه مصرف می‌کنیم و حتی انرژی‌هایی که اطرافمان را احاطه کرده است، آگاهانه‌تر و گزینشی‌تر برخورد کنیم. از غذایی که می‌خوریم تا اطلاعات و اخباری که در معرضش قرار می‌گیریم؛ از افرادی که با آنها وقت می‌گذرانیم تا طبیعی‌ترین اعمال ما مثل الگوی خواب.

انرژی خوشه در تلاش است تا به ما یادآوری کند که عادت‌های به ظاهر ساده و تکرار شونده روزمره چگونه با ابعاد مختلف سلامتی پیوستگی دارد. حتی چطور ابعاد مختلف سلامتی با هم در پیوستگی هستند، اینکه سلامت واقعی از پرورش هماهنگ روح، ذهن و بدن حاصل می‌شود.

ماه نو خوشه، ما را تشویق می‌کند که بهزیستی خود را مدنظر قرار دهیم و درک کنیم که چطور هر انتخاب ما می‌تواند در بهبود یا کاهش سلامتی موثر باشد؛ چطور گاهی یک تغییر کوچک در زندگی روزمره می‌تواند مسیر زندگی ما را به شدت تغییر دهد.

 

پرورش شفقت

در چرخه زودیاک نشان خوشه بعد از نشان لئو قرار دارد. پس از درک وجود منحصر به فرد خود و درخشش در صحنه زندگی، حالا باید بیاموزیم که با فروتنی و شفقت در خدمت جهان باشیم و در جهت بهبود عملکرد و کارایی خود تلاش کنیم. اما ابتدا باید این شفقت و مهربانی را با خودمان و بعد، جهان اطرافمان تمرین کنیم. لازمه آن بهبود ارتباط با خودمان است.

فصل خوشه فرصتی است که بخشی از این رابطه از طریق مواجهه با منتقد درون و کمالگرایی‌هایش بازسازی شود. باید الگوهای خود تنبیهی، خود سرزنشی و روش‌های ناکارآمد ارتباطی که با خود داریم را اصلاح کنیم. اصلاً انتظاراتی که از خود داریم را مجدد بررسی کنیم. با پذیرش عیوب و نقص‌هایمان رابطه دلسوزانه‌تر با خود برقرار کنیم. این چرخه کمک خواهد کرد تا با این الگوهای عادتی و رفتاری اشتباه روبرو شویم. رفتارهایی که آنقدر به آنها عادت کرده‌ایم که اصلاً متوجه نیستیم که چطور سلامت روح، روان و به تبع آن جسممان را تخریب می‌کند. الان زمان خودسازی و شفا است.

 

تقابل سترن با ماه نو

تقابل سترن در ماهی، آخرین نشان زودیاک، با این ماه نو با کشمکش درونی همراه خواهد بود. باید تضادهای درونی خود را ببینیم و از آنها آگاه شویم. لازم است از ساختارهای ناکارآمد و الگوهای شرطی شده گذشته بیرون رویم و با ذات الهی خود یگانه شویم. باید درک کنیم ما از جهان و کائنات جدا نیستیم؛ به تمام انرژی جهان اطراف بالا و پایین متصل هستیم. همانطور که تحت تاثیر جهانی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم، بر جهان نیز تاثیر می‌گذاریم. پس باید آنچه در ناخودآگاه ماست شفا یابد. باید گذشته‌ای از ذهن ما پاک شود، تا با هم راستا شدن با انرژی جهان زندگیمان شفا یابد. در این ماه نو پیام‌های شهودی خود را جدی بگیریم چون آگاهی آن می‌تواند ما را به سمت تغییرات زندگی هدایت کند.

محدودیت‌های سترن در تلاش است تا ما را وادار کند الگوهای تفکری خود را تحلیل کنیم، زیر ذره‌بین ببریم و ببینیم کدام باور و رفتارمان در خدمت ما نیست. اصلاً معنای خدمت برای ما چیست؟ چگونه می‌خواهیم در خدمت خودمان و جهانمان باشیم؟ آیا انتخاب‌های روزانه ما با آن همسویی دارد؟ آنچه انجام می‌دهیم در خدمت رشد و رفاه‌مان هست؟ روشی که زمان و انرژی خود را صرف می‌کنیم با اهداف و برنامه‌هایمان هم‌راستاست؟ …

باید ترس‌مان از تغییر را رها کنیم. الان زمان پذیرش مسئولیت زندگیمان و هماهنگ شدن با رقص زندگی است. با ماندن در الگوها و روتین‌های قبلی تنها خود را اسیر درس‌های تکراری سترن خواهیم کرد. پس بالغانه، محکم و ایستاده، اختیار جسم، ذهن و روان خود را در دست بگیریم.

برای ایجاد این هماهنگی، سترن در تقابل با این ماه نو محدوده‌هایی که با مسئولیت‌ها و تعهدات سنگین خود را در آنها گرفتار کرده‌ایم بر ما آشکار می‌کند. با حضور سترن برگشتی وادار می شویم که این تعهدات و وظایف را با اهداف خود بسنجیم و مجدد آنها را بازبینی و ارزیابی کنیم. شاید رها کردن این مسئولیت‌ها، الگوها و فرایندهایی که سال‌ها به آنها خو کرده‌ایم، با وجود آنکه مخرب هستند، برایمان دشوار باشد. اما حضور سترن در ماهی یادآوری ایجاد تعادل و هماهنگی میان تلاش و تسلیم است. پس به امپراطور درون خود اعتماد کنیم. نظم را به زندگی وارد کنیم. اهداف خود را اولویت بندی کنیم. حاکمیت درون و بیرونمان را ارزیابی کنیم و پتانسیل تسلطمان بر دنیای ماده از طریق ذهن را محک بزنیم.

 

مربع ژوپیتر با ماه نو

مربع ژوپیتر در دوقلو با این ماه نو، فشار مداوم میان انبساط و انقباض است. فشاری که بیش از همه بر ذهن وارد می‌شود؛ زیرا مرکوری نماد ذهن، بر هر دو نشان دوقلو و خوشه حاکمیت می‌کند. این تنش ذهنی فرصتی است تا به مسائل به گونه‌ای خارج از چهارچوب نگاه کنیم و به دنبال راهکارهای جدید برای تقویت و رشدمان باشیم. خود و توانایی‌هایمان را واقع بینانه ارزیابی کنیم و به آنچه واقعاً اهمیت دارد تمرکز کنیم، مطمئناً باید نام خودمان را در ابتدای این لیست قرار دهیم.

همزمان با ماه نو، مرکوری حاکم این ماه نو، در نشان لئو در مربع با اورانوس تازه برگشتی شده در تارس قرار دارد. پس اگر در پی راهکار باشیم انرژی تکان دهنده این تعامل می‌تواند باعث شود ایده‌های خلاقانه و ناگهانی به ذهنمان خطور کند. ایده‌هایی که دنبال کردن آنها می‌تواند منشأ تغییرات و پیشرفت‌های چشمگیر باشد.

پس به ندای درونی خود گوش دهیم. پاسخ‌ها در درون ماست. این خرد درونی ماست که در سفر زندگی می‌تواند راهنمایمان باشد. به انرژی شهودی خود بازگردیم، به آن توجه کنیم. اجازه ندهیم ترس‌ها و تجربه‌های سخت گذشته حس ناتوانی را به ما القا کند. رویکرد مثبت به زندگی داشته باشیم و نسبت به تجربه‌های جدید با ذهن باز برخورد کنیم. از بیان خود اصیل‌مان، نیازها و خواسته‌هایمان، ترسی نداشته باشیم. آرزوها و اهدافمان را در راستای اراده الهی قرار دهیم و سبک زندگیمان را با آن مطابقت دهیم.

 

 

در پناه آگاهی

6 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”