Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Libra
The moon is 14 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل نشان ماهی.. او می بیند

 

به درون، به بیداری در تاریکی مادینه مقدس

ماه کامل در نشان ماهی، او می بیند، می شنود…… خورشید به درون و بسمت پایین میرود.. در دنیایی که آبی، تیره رنگ میشود و رنگ سیاه به خود میگیرد،خورشید در دِل آن‌تاریکی نورش را به ماه می‌بخشد و بما اطمینان میدهد که هیچ تاریکی تا به ابد ادامه نخواهد داشت و هیچ ناامیدی تا ابد در دل تاریکی نخواهد ماند.

 

ماه کامل در انرژی یین مقدس

انرژیهای یین نماد مسیرهای درونی و الگوهای طبیعی زندگی هستند و ما را با آن ریشه‌های معنوی و طبیعی پیوند می‌دهند. درست بر عکس انرژی‌های یانگ که توسط ذهن و نفس بر ما حکومت می‌کنند و از طریق اراده، روح ما را خفه می‌کنند.
همینطور ‌که انرژی خورشید باکره ما را به این سفر ماه کامل عمیق‌ترین و مقدس‌ترین انرژی یین میبرد ما از ماهیت معنای “تغییر” آگاه می‌شویم.

وقتی به انرژی باکره و ماهی نگاه میکنیم می فهمیم ما به هر دو آنها نیاز داریم.. پس از بحران‌های زندگی واقعی یک رویا و امید می‌تواند آنها را آرام کند. جایی که مورد ظلم قرار میگیریم، ایمان به رستاخیز و کارما می‌تواند ما را در تسلیم فرد برد.‌علامت متغیر آب آخرین نشان در چرخه زودیاک است. جایی که چرخه تجربیات انسانی به پایان خود میرسد.‌ کسانی که انرژی‌ ماهی را در نمودار تولدشان با سیارات شخصی دارند تلاطم های زیادی را در رابطه با ادمها و جهان تجربه می‌کنند.. ناامیدی‌‌ها و دشمنی‌های پنهان و عشق‌هایی که فقط رد زخم‌ آن‌ می‌ماند..‌ بعد انها گم می‌شوند.. خودشان را از دنیای ادمها دور می‌کنند و این آغاز بهبودی است چرا که آنها چیزی بزرگتر را می یابند و پاداش می گیرند. آنها یاد می‌گیرند همیشه نمی‌توان همه چیز را کنترل کرد.. انها یاد می‌گیرند بخشی از زندگی در رها کردن است.. انها یاد می‌گیرند جایی هست که باید به قدرت برتر کیهان برای اجرای برنامه الهی اعتماد کرد. آنها یاد می‌گیرند خدا هست، می بیند، می شنود.. شاهد و حاضر و ذره ای از اعمال و رفتار و افکار ما از ذات الهی دور نخواهد ماند و هر کسی آنچه با خودش ذخیره کرده است را به تجربه زندگی بعد می‌برد.

 

این ماه کامل در پیوند با نپتون است..  عشق او بر قلب تمام موجودات گویی جاری می‌شوند تا التیام بخش قلب‌های شکسته و دردمندی باشد که از ظلم زمان و ادمها به تنگ آمده اند و هیچ راه نجاتی ندارند.
همانگونه که این ماه کامل در دکان دوم تحت حاکمیت ژوپیتر است مرا به یاد آلام ایوب و محنت‌های او می‌اندازد.

“خداوند کرده انسانها را به او باز می‌گرداند و به هر کس بر حسب راه‌هایش و بر وفق ثمره اعمالش جزا میدهد”
مزامیر-۱۹

و با برگشتی بودن ژوپیتر و در سایه بودن مرکوری که آماده می‌شود تا بعد از این ماه کامل حرکت بازگشت خود را شروع کند شاید تلنگری است بما که بقول هملت” چیزی خوب یا بد نباشد بلکه پندار ما چنین‌اش کند”
این نماد معنابخشی به تمام تجربیات ماست و در این ماه کامل آزمون الهی را انجام می‌دهیم.

منیت‌ و ایگو که پررنگ شود طرز شنیدن ما فرق می‌کند.. درک ما از مسائل همچنین و این انرژی ابتدا تمرینی است تا بفهمیم چه چیزی ارزش شنیدن دارد و چه چیزی ندارد.. چه چیزی ارزش توجه دارد و چه چیزی ندارد. ادمها و سخنان بی ارزش را مصلوب کنید. به قانون الهی اعتماد کنید و بدانید ‌که تا زمانیکه به قانون عشق الهی در جهان‌ پایبندید، به آن احترام می‌گذارید و دیگری را بخشی از خود می بینید همواره چون ماه کامل، درخشان و زیبایید.

 

ماه کامل برای همگی تان پربرکت

11 پاسخ

  1. ماریای عزیز با قطع شدن اینستاگرام لطفا وب سایت رو بیشتر اپدیت کنید تا با ما بیشتر در تماس باشید🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  2. خداوند کرده انسانها را به او باز می‌گرداند و به هر کس بر حسب راه‌هایش و بر وفق ثمره اعمالش جزا میدهد
    پس چه وقت چرا انقدر ظلم و ستم

  3. و خداوند کرده انسانها را به او بازمی گرداند و به هر کس بر حسب راه هایش و بر وفق ثمره اعمالش جزا میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *