Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

خورشید و مارس در مربع با سترن – عزم و اراده در مقابل موانع و محدودیت ها

خورشید و مارس در پیوند با یکدیگر و در مربع با سترن - توفیق اجباری

پیوند خورشید و مارس در کماندار

 

در تاریخ چهارشنبه 1 آذر خورشید با ورود به نشان کماندار در مربع با سترن در یک درجه نشان ماهی قرار گرفت و امروز مورخ جمعه 3ام آذر مارس نیز در ساعت 14 به وقت تهران در ادامه پیوند خود با خورشید وارد نشان کماندار می شود و او هم در مربع با سترن قرار خواهد گرفت. فصل آتشین کماندار با آتش بازی آغاز شد.

این انرژی ها به همین صورت تا چهارشنبه 8ام آذر ادامه خواهند داشت و سپس تا یک هفته پس از آن مارس با تقریب 7 درجه اختلاف زاویه ای در مربع با سترن باقی خواهد ماند. در طی این مدت قطعا تسلط و غلبه انرژی با استاد اعظم سترن خواهد بود و همانطور که می توانید حدس بزنید لحظات سخت و دشواری را برای تک تک ماها رقم خواهد زد. به نوعی شروع توقف های پیاپی را در پیش خواهیم داشت ، برای بررسی بیشتر هر آنچه که تا کنون انجام داده ایم. خبر خوب این است که این جنبه‌ها در نیمه اول فصل کماندار اتفاق می‌افتند ، بنابراین پس از آن تا پایان ماه دیگر لازم نیست نگران باشیم ، اما خبر بد این است که در همین مدت نیز ممکن است درگیر اتفاقات و پیامدهایی شویم که به شدت ما را نسبت به آینده و اهداف و نتیجه مورد انتظار از کارهایمان ، دلسرد و ناامید کنند. موانع و مشکلاتی که گویی از ناکجا آباد ظاهر شده اند و پیچخوردگی هایی که در روند متداول زندگی شخصی و کاری ما رخ می دهند. به ویژه افرادی که نشان خورشید یا رایزینگ آن ها نشان هایی با کیفیت متغیر مانند ماهی ، خوشه ، کماندار و دوقلو باشد باید انتظار داشته باشند تا این احساس ناامیدی را با شدت بیشتری احساس کنند.

البته باید یادآور شوم الگوی این انرژی های چالشی در 19ام و 20ام آبان با ورود مرکوری به نشان کماندار و در مربع قرار گرفتن با سترن استارت خورد و زمانی را ایجاد کرد تا با تصمیم های سخت روبرو شویم. شاید هم با پرسش های چالش برانگیز یا سوال های مهم که به طور بالقوه می توانست در مورد بلوغ و مسئولیت ما در قبال افکار و عقاید و قضاوت ها و یا تصمیمات ما باشد.

 

اکنون بیایید هر کدام از این جنبه ها را یک به یک و جزئی تر بررسی کنیم :

 

کماندار یک نشان مردانه است و توسط مشتری اداره می شود و توسط نشان مخالف خود ، دوقلو که توسط عطارد اداره می شود متعادل و تکمیل می شود. کماندار مظهر ماجراجویی و جستجوی معناست. این نشان آزادی دوست، بی قرار و بازیگوش است، اما به راحتی خسته می شود. صورت فلکی کماندار موجودی اساطیری ، نیمه انسان و نیمه اسب به نام سانتور است. سانتورها ترکیبی از بهشت ​​و زمین هستند و تضاد بین غرایز حیوانی و انسان متمدن را تجسم می‌دهند. سانتوری که اغلب با نشان کماندار مرتبط است ، کایران شفادهنده (Chiron) است. او پادشاه سانتورها شد و قهرمانان مختلفی را در غار خود در کوه پلیون آموزش داد. اما او به طور تصادفی توسط هرکول با استفاده از یک تیر آغشته به سم کشنده هیدرا زخمی شد. زخم در قسمت حیوانی وجودش بود و علیرغم همه دانشی که از هنرهای درمانی داشت ، غیر قابل درمان بود. کایران نمی توانست بمیرد زیرا جاودانه بود و همچنین زندگی او همراه با عذاب بود. سرانجام پرومتئوس جان خود را به او تقدیم کرد تا کایران بتواند به آسمان ها صعود کند.

مهمترین تصویر کهن الگویی برای کماندار ، اسب است که نشان دهنده حرکت ، سفر ، خرد ، موقعیت ، حفاظت و قدرت هستند. ما هنوز از عبارت “اسب بخار” هنگام صحبت در مورد قدرت حرکت موتورها استفاده می کنیم. زخم کماندار یادآوری است برای ماندن در زمین، حتی زمانی که آرزوی تعالی دارید. در این الگوی انرژیکی شما نمی توانید بدون تفکر تیری پرتاب کنید . بلکه باید یک هدف را انتخاب کنید و سپس برای یک لحظه بی حرکت باشید و تیر را رها کنید.

خورشید نشان دهنده آگاهی ما از خود و بیان آن است. اراده ما برای زندگی و نیروی خلاق ما را ایجاد می کند. با خودانگیختگی و سلامتی همراه است. خورشید فردی را توصیف می کند که احساسات قلبی دارد و به خودش و دیگران اهمیت می دهد. خورشید این طور خود را بیان می کند که :

      “من تصمیم می‌گیرم با ترس‌هایم روبرو شوم، ارزش‌هایم را در آغوش بگیرم و بر موانعی که بر سر راهم قرار می‌گیرند غلبه کنم، زیرا با انجام این کار، قفل گنجینه‌های پنهان درونم را باز می‌کنم.”

خورشید در نشان آتشین کماندار می خواهد با انرژی و خوشبینی و حال خوب به دنبال اهداف خود برود و با کیفیت متغیر کماندار فصل های قدیمی را ببندد و فصل های جدید در زندگی را آغاز کند. برنامه های بلند مدت بریزد و با اعتماد به نفس در جستجوگری برای معنا و حقیقت ، دل به سفر زندگی به سوی کشف قلمروهای جدید بسپارد. رشد کند ، زندگی کند و به معنای واقعی کلمه مانند یک ستاره در دنیای بیرون بدرخشد و با هماهنگ شدن با انرژی یانگ کماندار این نیروی سازنده را به سمت جهان پیرامون خود گسترش دهد.

همه این ها با ورود مارس به کماندار و در پیوند قرار گرفتن با خورشید در این نشان ، رنگ و بوی رسیدن به خود می گیرند. مارس آتشین مزاج در نشان آتشین کماندار در پیوند با خورشید چه شود ! گویی برای رسیدن به هر آنچه که می خواهیم موقعیتی از این بهتر به دست نمی آید. مارس با انرژی پویا و شور و شوق وصف ناپذیر مُهر تایید بر حرکت کردن و ادامه دادن برای رسیدن به تمام خواسته های قلبی ما میزند. انرژی جنگندگی مارس در ادغام با انرژی کماندار ، جنگجوی خردمند درون ما را بیدار می کند تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنیم و با درایت و خردورزی موانع را یک پس از دیگری پشت سر بگذاریم. پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و در مسیر اهداف جدید گام برداریم.

اما همانطور که می دانید سترن در آن گوشه نشسته است و این دو گل نو شکفته را زیر نظر دارد و به محض اینکه می خواهند از تقاطع مربع با او بگذرند ، وارد داستان می شود و جلوی آن ها را می گیرد. به شخصه تعبیر این حالت را به کمند اندازی سترن و گرفتن دو اسب از گله اسب های وحشی را ترجیح می دهم ، تا آن دو اسب سرکش بور و اَبرَش را تربیت و رام کند 😊

این مسئله قطعا برای هر آن چه که خورشید و مارس در سر داشته اند یک حالت چالش برانگیز و دشوار خواهد بود. یک سورپرایز غیر منتظره در نقطه شروع. قطعا سترن از ما می خواهد پیش از بستن یک فصل و آغاز فصل جدید در زندگی ، به برخی مسائلی که از سر گذرانده ایم بیندیشیم. تصمیماتی که گرفته ایم و انتخاب هایی که کرده ایم. و یا اینکه به صورت بی رحمانه با حقیقت عواقب کارهایمان رو به رو شویم. او ما را با مشکلاتی ساختاری و محدودیت هایی که برای ادامه دادن در مسیرمان وجود دارد ، مواجه می کند. البته کار سترن همین است ، دقیقا زمانی که می خواهید چیزها را ملموس تر ، واقعی تر و محکم تر کنید ، سر و کله اش پیدا می شود. در واقع گویی به طور ناخودآگاه الگوی انرژیکی او را فرا می خوانیم و در مقابل ما ظاهر می شود. زیرا ما را مجبور می کند تا با این واقعیت مواجه شویم که آرمان ها و اهداف و اقدامات ما در سطح عملی چگونه کار می کنند. ما را مورد آزمایش قرار می دهد تا از اشتباهات خود درس بگیریم و به محدودیت های خود پی ببریم ، نقطه ضعف های خود را بشناسیم و یا نقاط قوت خود را کشف کنیم. به ما گوشزد می کند که باید رویکردی واقعبینانه تر داشته باشیم و برای درو کردن نتیجه تلاش هایمان و رسیدن به اهدافمان باید مسئولیت پذیر باشیم و نظم شخصی در زندگی روزانه خودمان ایجاد کنیم. شاید الان بتوانید نقش حیاتی سترن در این نقطه مهم را بهتر درک کنید. شما می توانید با خوش بینی و اعتماد به نفس بالا و با قدرت و سرعت بسیار زیاد بدوید اما به سمت یک دیوار بتنی. سترن اینجاست تا مطمئن شویم که در مسیر صحیح و ممتد قرار بگیریم و گام هایمان را سنجیده تر برداریم. یا اگر باید درسی را از تجربیات و عملکردهای گذشته فرا می گرفتیم که برای ادامه مسیرمان حیاتی است ، سرسری از کنار آن ها عبور نکنیم.

مربع خورشید با سترن می تواند بر ما فشار بیاورد تا هویت خود را دوباره تعریف کنیم. اینکه اولویت بندی کنیم که چه کسی یا چه چیزی واقعاً برای ما مهم هستند. این جنبه می تواند به ما کمک کند تا نحوه رشد خود را درک کنیم ، زیرا متوجه می شویم که چه چیزی دیگر برای ما مناسب نیست یا محدود کننده است یا حتی انرژی ما را هدر می دهد. این ممکن است ما را به ارزیابی مجدد تعهدات و یا ایجاد تغییراتی در مسئولیت های خود سوق دهد.

همانطور که خورشید ، سیاره ایده آل هاست سترن از ما می‌خواهد که به ایده‌آل‌های خود از یک دیدگاه واقعی تر نگاه کنیم. و اگر دیدگاهمان واقع بینانه باشد، باید از خود بپرسیم که باید چه چیزی را قربانی کنم؟ چه بهایی را باید برای بیرون آمدن از این چالش ها و دنبال کردن اهدافم بپردازم؟

مربع مارس با سترن یکی از جنبه های کلاسیک چالش برانگیز در طالع بینی باستان است. این انرژی ممکن است یک ناامیدی یا مشکل بزرگ را برجسته کند که برای حل آن به تلاش نیاز دارد. تفاوت نظرات ، به ویژه در مورد اینکه چه کاری و چه زمانی باید انجام شود، ممکن است نشان دهنده نیاز به انتخاب های دشوار اما ضروری باشد. جنبه مربع جنبه ای از تعدیل است، بنابراین برای اصلاح چیزها آماده باشید. شاید نیاز باشد همه چیز را از نو بررسی کنید. همچنین سترن یک سیاره محتاط است، و ممکن است از شما بخواهد یک هدف بلند مدت را بر موضوعی فوری اما پیش پا افتاده اولویت دهید.

 

توفیق اجباری برای رشد و بهتر شدن

 

در هر یک از این جنبه‌ها ، سترن حکمتی برای ارائه دارد. تجربیات گذشته خود را در نظر بگیرید و ببینید چه چیزی می توانید از آنها بیاموزید. به عنوان مثال در این الگوی انرژیکی درست مانند شاگردی هستیم که با کلی تصمیم جذاب برای سپری کردن اوقات بعد از ظهرش ، توسط یک استاد سختگیر به دام می افتد تا برای امتحان ریاضی فردا بیشتر وفت بگذارد و مطالعه کند. تا آن امتحان را قبول شود. از نگاه آن دانش آموز ، از این بدتر نمی توانست اتفاق بیفتد.  تمام نقشه های او بر باد رفته و شور و شوق پر حرارتش با ریخته شدن آب سرد از بین رفته است. اما چیزی که او نمی داند این است که رد شدن در امتحان فردا سرآغاز مردود شدن های متوالی و اخراج او از دانشگاه است و به دنبال آن تبعات بدتری که انتظارش را می کشند. او متوجه این لطف نیست و نمی تواند موهبت های آن را ببیند.

اما من و شمایی که آسترولوژی را دنبال می کنیم نباید مثل او باشیم. ما می دانیم که سترن صلاح ما را می خواهد. پس در هنگام بروز چالش هایی که شاید تا همین الان که این مقاله را می خوانید آغاز شده باشند ، به جای تقلا کردن و تلاش کردن برای ادامه دادن با سرعت بیشتر ، درنگ کنید ، به خودتان فرصت بدهید تا جوانب امور را مجدد بررسی کنید. ببینید که این مشکلات به چه نقطه آسیب پذیری اشاره می کنند. برای یافتن راه حل به کدام بخش از تجربیات خود باید رجوع کنید که می تواند دید بهتری به شما بدهند.

اگر از رویکرد شخصی خود من بپرسید باید بگویم ، سیستم تفکر من در این مدت برای دنبال کردن اهدافم به این صوت خواهد بود که در شرایط موجود و با توجه به منابعی که در اختیار دارم و محدودیت هایی که با آن ها مواجه هستم پیش فرض واقع گرایانه تری را برای خودم مشخص کنم و برای آن برنامه ریزی داشته باشم. احتمالات را بررسی کنم و این را می دانم که اگر کارها آنطور که انتظار دارم پیش نرفت ناامید و دلسرد نشوم. در مواجهه با چالش ها به دنبال راه حل برای ارتقای شخصی و رشد مهارت حل مسئله خودم باشم. و به تجربیات گذشته خودم رجوع کنم و بذرهایی که کاشته ام و ممکن است با رسیدگی به آن ها از دل خاکهای حاصلخیز احتمالات سر در بیاورند و جوانه بزنند را در نظر داشته باشم. در واقع این چیزی است که جنبه مربع با آن سروکار دارد ، رشد و ارتقا در دل محدودیت ها ، تبدیل تهدید ها به فرصت ها و افزایش توانمدی ها با کارکردن روی الگوی های انرژیکی سیارات دخیل در این زوایا.

از طرفی ، مانند تمامی جنبه های چالشی ، سترن بسیاری از اوقات نشان دهنده زمان رها کردن چیزی است. سبک کردن برخی وزنه هایی که روی شانه هایتان سنگینی می کند. تا با انرژی بیشتر دوباره به کار سخت خود متعهد شوید. فردی که صبر پیشه کند ، از اشتباهات خود درس بگیرد ، قدم های آهسته اما پیوسته بردارد ، فداکاری کند و مسئولانه در مقابل انتخاب ها و تصمیم های خود بایستد ؛ پیروز خواهد شد. مطمئن باشید سترن از همه این چیزها قدردانی می کند ، بنابراین ناامید نشوید. حتی اگر ممکن است پیشرفت شما با تاخیر همراه باشد.

اگر اکنون در حال فکر کردن به این مسئله هستید که آیا می خواهید کار روی پروژه ها و اهداف خود را ادامه دهید یا می خواهید آن را رها کنید؟. ممکن است افزایش مسئولیت‌ها ، موانع و مشکلات ، فشارهای بیش از حد توان و محدودیت ها میل شما را برای ادامه دادن سرکوب کنند یا مسیر شما را مسدود ‌کنند. با این حال باید بگویم آن ها را نیمه کاره رها نکنید. سعی ‌کنید محدودیت‌ها را فرصت‌هایی برای رشد بدانید.

سترن نمی خواهد شما را نابود کند ، بلکه از شما می خواهد با رویکردی واقعبینانه تر و مسئولانه تر با برنامه ای مدون دوباره متعهد شوید.

این چند روز پیش رو زمان مناسبی برای تقلا کردن ، درگیر شدن با زمین و زمان و جدی گرفتن مسائل و مشکلات ، فشار آوردن بیش از حد به خودتان و تلاش برای پیشرفت با تمام قوا و ایده آل گرایی نیست. گویی هرچقدر سخت تر اهداف خود را دنبال کنید ، با مقاومت بیشتری مواجه می شوید. به طور بالقوه آماده فداکاری ، یک قدم به عقب برداشتن و بررسی بیشتر تمام جوانب باشید. بنابراین آن را به عنوان فرصتی برای نشستن و فکر کردن به آنچه که واقعا می‌خواهید در نظر بگیرید. فکر کردن به آنچه که برای دستیابی به خواسته هایتان باید انجام دهید ، از چه منابعی می توانید استفاده کنید ، چه اشتباهاتی را نباید تکرار کنید و اینکه اهداف تان به طور کلی چقدر واقعی هستند.

به عنوان مثال برای درک بهتر این الگو می توانم اینطور بگویم که خورشید و مارس در انرژی کماندار می خواهند یک چیز را شروع کنند و به دنبال آن بدوند اما انرژی سترن چیزی شبیه به زانو درد را ایجاد می کند تا سرعت آن دو را بکاهد تا بیشتر برای بررسی تصمیمی که گرفته اند و مسیر رسیدن به آن زمان بگذارند .

فراموش نکنیم که سترن در نشان ماهی قرار دارد ، لذا این فرصت خوبی برای کار بر روی توهم زدایی و بیداری از خیالات واهی است. این زمان هوشیاری است تا به واقعیت بازگردید. در این بازه زمانی ممکن است با افزایش اضطراب و ترس مواجه شوید ، خلق و خوی شما بد شود به ویژه با حضور انرژی مارس خشم و عصبانیت شما به پرخاش تبدیل شود. ممکن است در یک بحران باوری یا روحی قرار بگیرید و احساس کنید که در دام افتاده اید یا منزوی شده اید و یا تحت تأثیر احساس فقدان یا از دست دادن قرار بگیرید. در نتیجه ممکن است بخواهید برای فرار از این غم و اندوه به محرک های مختلف روی بیاورید اما باید این را بدانید که خیلی زود باید با عواقب آن روبرو شوید و مسئولیت احساسات و آشفتگی‌هایی که ایجاد کرده‌اید را بپذیرید. ممکن است به همه چیز بدبین شوید ، از دیگران و زندگی درونی خود جدا شده و ترس‌های ناخودآگاه و زخم‌های التیام نیافته آن‌ها شما را درگیر کند. این فرآیند آزمایش عاطفی و پایان دادن به توهمات هرگز آسان نیست ، اما تنها رویکرد معقول این است که آن را جدی بگیرید.

به سمت این رنج ها و سردرگمی ها متمرکز شوید و ببینید چه چیزی می تواند به شما بیاموزد. سترن  به شما در فرآیند کیمیاگری تبدیل شدن به یک فرد کامل کمک می کند ، به عبارتی کار سترن تبدیل فردیت به خورشید شماست ، همان تبدیل سرب به طلا. اکنون می‌دانید که چگونه باید با این انرژی کنار بیایید و می‌توانید بهتر از پس امور برآیید. این مدت می‌تواند زمان‌ بسیار مفیدی باشد ، زمانی که چیزهای زیادی در مورد خود یاد می‌گیرید و پایه‌ای قوی برای آینده می‌سازید.

 

 

شرایط این ترانزیت برای هر نشان را می توانید در آپدیت آستونوت های هفتگی مورخ یکشنبه 5ام آذر در سایت FarsiAstrology دنبال کنید

 

 

8 پاسخ

  1. عالی مثل همیشه ممنون🤚🪐🌱🌙⭐♐
    انرژی کماندار با ورود مارس مثل دمیدن هوا داخل کوره هست بنظرم،حضور سترن لازمه استفاده درست از این انرژیهاست.هدفمندی نماد کمانداره و مارس انجام ،با توجه به اینکه از عقرب گذشته خیلی نیاز به سترن و حتی ژوپیتر برگشتی داره .بهترینها همیشه اتفاق میوفته♐⭐🌙🌱🪐

  2. من امروز خیییلی سرم دردمیکرد.والبته کمی هم تپش قلب داشتم.زخم هام یادم افتاده بود.هشم کینه و…..

  3. دقیقا از روز ۲۰ آبان تا الان که ۵ آذر هستیم درگیر یه تصمیمه اشتباه یه قاضی دارم میسوزم از درد و گریه توان واراده رو ازم گرفته با وجود مدرک ومستندات قاضی چشاش رو بست ویه کارشناس رشوه بگیر وارونه نظریه داد چون من نمی خواستم رشوه بدم وقاضی رای قطعی داد بدونه در نظر گرفتن مدارک من حالا نمیدونم چطور میتونم ثابت کنم چون رای قطعی شده یعنی اینکه این درد ورنج و سترن به من تحمیل کرده وباید تحمل کنم هر کسی براش از این موارد پیش نمیاد ولی برای من سالهاست که دارم بابت آدمای فاسد وخلافکار مجازات میشم تو این مربع سترن حسابی اذیت شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *