Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 17 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

آسترولوژی تارس ها و رایزینگ تارس ها در سال 2020

آسترولوژی تارس ها و رایزینگ تارس ها در سال 2020

آسترولوژی تارس ها و رایزینگ تارس ها در سال 2020

خلاصه ای از انرژی های سال 2020 برای تارس ها و رایزینگ تارس ها:

شما تارسها امسال فرصت دارین در سطوح جهانی بدرخشین.. تجمع سیارات قدرتمند در خانه نهم شما رو به دنیای بزرگی فرامیخونه برای طرح ریزی سالهای اینده.‌

 

اورانوس: از می 2018 همه جریانهای زندگی برای شما احتمالا در مسیر تغییرات فزاینده ای قرار گرفته. اورانوس در نشان شما قرار گرفته و شما رو مجبور میکنه که حرکت کنید.‌.‌اورانوس در نشان شما تا اپریل 2026 ساکن هست و با حضور انرژیهای سیارات قدرتمندی مثل سترن، پلوتو، ژوپیتر در خانه نهم بشما امکان میده تحصیلاتتون رو گسترش بدین، مسافرتهای بزرگ داشته باشین. علامت شما زمین هست و تحت این انرژیهای کپریکورن برای شما چه در روابط عاطفی و چه حرفه ای باعث تغییرات عمیقی شده و شما قدرت انعطاف لازم رو برای تطبیق با شرایط موجود را خواهید داشت.‌

ژوپیتر بهمراه سترن و پلوتو در خانه نهم بشما ذهن باز میده برای کشف دنیاهایی بزرگتر. در طول یکسال گذشته ژوپیتر باعث شد شما تمام نقطه ضعف‌های خودتون رو بشناسین و حالا تمامی آن تجربه‌ها، بشما امکان رشد میدن.‌ دیدگاه های شما وسیعتر شده و نسبت به تواناییهاتون اطمینان بیشتری پیدا میکنین. ایده ها و انگیزه های شما در طول این چرخه میتواند به رشد حرکت بعدی ژوپیتر و سترن که بخش شغلی شما را فعال میکنند، کمک فراوانی کند. در طول سال 2020 شما ممکن است علاقمند شوید زبان دیگری رو یاد بگیرین یا مطالعات عرفانی رو دنبال کنین. حتی ممکن هست علاقمند به امور متافیریکی شده و خیلی جدی شروع به مطالعه ستاره‌شناسی کنید. شما تارس ها بسیار منطقی هستید و بسیار تلاشگر و سخت‌کوش، بنابراین امسال تلاشهای شما نتیجه ای ملموس را بشما خواهد داد.‌ قرارگیری سترن در کنار ژوپیتر شما رو وادار خواهد کرد که تصمیمات مهمی رو در سال جدید در زمینه های کاری، شغلی و باوری بگیرین.‌ ژوپیتر هر دوازده سال یکبار از این منطقه عبور میکنه و بهتون انگیزه میده تا کارهای بزرگی رو انجام بدین.. کارهایی که با تجربه های کنونی بعد از دوازده سال حالا قدر به انجام اونها هستین. پس از انرژی ژوپیتر خووووب استفاده کنین.

 

پیوندهای سرنوشت ساز

 

پیوند پلوتو و سترن در دوازدهم ژانویه، بشما کمک میکند قطبهای زندگی خود را هماهنگ کنید. نگرشها، سیستم های اعتقادی، مسیرهای شغلی که برای شما رشدی ندارند در این پیوند پاکسازی میشوند.‌ از سال 2017 سترن با حضور در این بخش از چارت شما، باعث شد سیستم باوری و اعتماد بنفس شما رشد کند. گرچه که این رشد احتمالا با بوجود امدن چالشهای شغلی رابطه ای بوده اما دررنهایت، تمامی ان چالشها با حضور ژوپیتر در نشان کپریکورن باعث رشد شما میشود.

پیوند ژوپیتر و پلوتو: پلوتو و ژوپیتر در طی سال 2020 سه بار به مصاف هم خواهند رفت.‌5 اپریل، 30 ژوئن و 13 نوامبر. ‌این‌جفت شدنهای سیاره ای در خانه نهم ذهن شما رو به ایده های جدید باز میکنه.

پیوند ژوپیترو سترن:پیوند ژوپیتر و سترن در 21دسامبر ژوپیتر و سترن در صفر درجه اکوا با هم دیدار خواهند کرد. این رویداد هر 20 سال یکبار اتفاق می‌افتد. اخرین بار در تاریخ می 2000 بوده.‌ در ان سال ایا رویداد خاصی جریان زندگی و یا بینش شما را عوض کرده؟ در این تاریخ ممکن است تم های ان سالها دوباره تکرار شود.‌ این پیوند میتواند دروازه ورود شما به دنیایی جدید شغل و یا تشکیل خانه یا خانواده ای جدید باشد.

 

ونوس حاکم شما در تاریخ 5 مارس وارد نشان شما میشود و بوضوح با حرکت در خانه عشق و پول برای شما موقعیت های زیادی را ایجاد میکند. با توجه به حضور اورانوس در این منطقه شما ممکن است شاهد تغییرات ناگهانی در روابط و یا بخش مالی خود باشید.‌این زمان درخشش توانایی ها و استعدادهای شماست.‌ اما در عین‌حال مراقب باشید. پیوندهای عاطفی که بشما رشدی نمیدهند در معرض شکسته شدن هستند. ونوس روی محور ارزشی شما انرژی خواهد گذاشت و در زمان برگشتی ونوس که از تاریخ 13 می آغاز و تا 25 ژوئن ادامه خواهد داشت بشما کمک میکند تا در ارتباط به روابط عاطفی و مسایل پولی خود تجدید نظر کنید.‌

 

مارس در طول سال 2020 نیاز شما را به یک تغییر عمده یاداوری میکند. این سیاره جنگجو یک نمایش گسترده را در خانه دوازدهم شما به اجرا خواهد گذاشت در مدت زمان برگشتی خود در نشان قوچ.. این حرکت برگشتی که از 9 سپتامبر الی 13 نوامبر ادامه دارد بشما کمک میکند تا زخمها، ترسها و اسیبهای نهفته در عمق روان خود پیدا کرده و انها را بهبود دهید، اما مراقب باشید که در این تایم احساس گناه یا پشیمانی بر شما غلبه نکند.‌ دیدار مارس با نشان شما در سال 2021 خواهد بود.‌

اورانوس در سال 2020 همچنان در نشان شما خواهد بود تا شما را نسبت به تغییرات الزامی انعطاف پذیر کند. حضور اورانوس تا سال 2026 در نشان شما قرار دارد تا بشما احساس هیجان را بیاموزد.

مرکوری: سیاره حاکم ارتباطات در طول سال 2020 سه دوره برگشتی خودهد داشت..‌ یادداشت کردن این تاریخها بشما امکان میدهد برای دوره های مرکوری برگشتی تدابیر لازم رو انتخاب کنین.‌در دوره مرکوری برگشتی، ملاقات ها و مذاکرات مهم رو فیکس نکنین و انتظار تاخیر رو داشته باشین.‌ در این دوره احتمال سوتفاهم‌های کلامی بالاست.
برگشتی های مرکوری
16 فوریه الی 9 مارچ
18 ژوئن الی12 جولای
13 اکتبر الی 3 نوامبر

 

گرفتگی های سال 2020 شما را وادار میکند تا در بخشهای درونی و بیرونی تعادل مورد نیاز رو برقرار کنید. گرفتگی ها روی محور مالی شما اتفاق میافتد.‌ لزوم ایجاد برنامه هایی بلندمدت برای حفظ امنیت مالی شما الزامی بنظر میرسد. گرفتگی ها همچنین امکان کشف استعدادهایی را بشما میدهند که تاکنون اجازه ظهور پیدا نکرده اند. همچنین محور نودها در سال 2020 با جابجایی روبرو میشود. شما تا5 ژوئن با انرژی محوخرچنگ-کپریکورن کار میکنین. انرژی که از 16 نوامبر سال 2018 روی این محور قرار گرفت تا شما در بخش ارتباطات و باورها، تجربیاتی جدید را کسب کنید.‌سیستم ‌اعتقادی و نگرشهای شما در امسال در حال رشد قرار خواهند گرفت.‌ اگر مدتها بدنبال نشر کتاب بودید اکنون زمان ان رسیده که جدی‌تر برای آن برنامه ریزی کنید.

سال 2020 برای شما تارسها، بعنوان یک نشانه ثابت سال جنبش و تغییرات رسد دهنده است. امسال سالی است که میتوانید به همه نشان دهید که چه توانایی هایی دارید.

کارت تاروت امسال شما تارس ها

 

کارت تاروت سال 2020 برای تارس ها
Empress tarot card

 

کارت تاروت کلی نشان تارس، کارت ملکه است.‌این زمان افرینش و خلق ایده هاتون هست.‌ امسال باید با درک قدرت وجودی خودتون، به بالاترین پتانسیل هاتون برسین. ‌انرژی کلی این کارت روی تارسها در سال 2020 حاکی از خبرهای ازدواج، بدست اوردن ثروت مادی و رشد و رضایت است. ارزوها براورده میشوند و شادی برای تارسها میتواند در راه باشد.

تاروت سال 2020  شخصی خود را سفارش دهید.‌

 

 

 

 

تمامی تعاملات ذکر شده بطور کلی بوده و یک نمای بسیار کلی را بشما میدهد. برای درک دقیق ترنزیت ها می بایست این تعاملات بر روی چارت شخصی شما اعمال گردد. تنها در آن صورت است که مبنای دقیقی برای تصمیمگیری بشما میدهد.

تحلیل آسترولوژی ترنریت شخصی سال 2020 خود را اکنون سفارش دهید.

 

برای تمام شما تارس های عزیز سالی سرشار از موفقیت رو ارزو میکنم.

10 پاسخ

  1. مرسییی ماریای عزیز و مهربون بایت اییین همه زحمت و تلاشت برای اگاهی و روشنی .این توضیحات درک و اگاهی بالای شما رو نشون میده قطعا ????????????????????????????????????

  2. ماریای نازنین سلام تو خیلی فوق‌العاده ای ممنونم بابت تمام زحماتت.نمیدونی چه انرڑی خوبی گرفتم دست گلت سلامت باشه .تو واتساپ دو تا فیلم کوتاه خیلی خوشگل برات فرستادم حتما نگاهشون کن خودم گرفتم .میدونی که دوست دارم

    1. متشکر ازاده عزیزم و امیدوارم بتونه بعنوان یک راهنمای کلی مفید بوده باشه. ????????????

  3. ممنون از پست زیباتون، انرژی و انگیزم 10 برابر شد. کلا انرژی مثبت فرستادم واستون. عالی مثل همیشه 😉

    1. سلام .. متشکرم از توجهتون و امیدوارم سالی پر از موفقیت رو در پیش رو داشته باشید.
      ????????????

  4. درود بر شما ماریا جان
    امکانش هست کسی که نشان خورشیدیش خاک رایزینگش هم یک نشان خاکی باشد ؟ منظورم این هست که نشان خورشیدی و رایزینگ یک عنصر باشد ؟ممنونم
    من ساعت تولدم نمیدانم و با خصوصیاتی که تفسیر میکنید پیگیر رایزینگم هستم
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    قبلا از شما وقت چارت گرفتم به دلایل شخصی لغو کردید
    اگر لطف کنیداین مورد پاسخگو باشید ، لطف بزرگی میکنید ⚘
    ممنونم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”