Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

اولین سکستایل ژوپیتر و نپتون در سال 2020

اولین سکستایل ژوپیتر و نپتون در سال 2020

اولین سکستایل ژوپیتر و نپتون در سال 2020

اولین سکستایل ژوپیتر و نپتون در سال 2020 امروز عصر آغاز میشه. این جنبه هر 4 تا 9 سال اتفاق می افته و ما امسال این رقص رو سه مرتبه تکرار میکنیم. رقصی که تا اکتبر ادامه خواهد داشت. زمانی که ایمان و رویاهای ما، میتونه ما رو به افق های دور برای کشف دنیاهای جدید ببره.. زمانی که ایمانمون میتونه ما رو تغییر بده..‌بزرگ کنه و ما رو مجبور کنه در مسیر حق و عدالت قدم برداریم برای ساختن اینده‌ای جدید. ما این الگوی انرژیکی رو تا سال 2024 دیگر نخواهیم داشت.

 

اولین سکستایل ژوپیتر و نپتون در سال 2020
اولین سکستایل ژوپیتر و نپتون در سال 2020

درسهای ژوپیتر

ژوپیتر سیاره عدالت و حقیقت هست.. سیاره ای که ثروتهای بزرگ به ارمغان میاره و بزرگترین ثروتش “خرد و اندیشه ” است بما.‌ ما در صورتی میتونیم از نعمتهای دنیوی ژوپیتر بهره‌مند بشیم که اونقدر خردمند باشیم که از فرصتهامون بخوبی استفاده کنیم.‌ الگوی انرژیکی ژوپیتر، بما فرصت رشد میده و پیشرفت. ژوپیتر تعهد ما به خودمون و ارزوها و آرمانهای قلبی‌مونو امتحان میکنه و با فرصتهایی که بهمون میده از ما میخواد که با حقیقت جهانی همسو بشیم.‌.. ازمون میخواد تفکر بسته و محدود و کوتاه‌مدت‌مون رو رها کنیم.‌

 

 درسهای نپتون

مدتهاست که ایمان با اعتقادات مخلوط گشته اند و دین جای معنویت را گرفته.‌ این سکستایل رو نمایی بزرگی از تمام مربیان و معلمان و رهبران مذهبی است.. زمان آن رسیده که با برگشتی مرکوری سوالات دقیقی از اخلاق، ایمان، عدالت، دین و ازادی طرح شود.

 

دیدارهای سه گانه

دو مرتبه دیگه این الگوی نادر کیهانی در طول سال 2020 تکرار میشن..‌در 28 جولای در 20 درجه کپریکورن و 12 اکتبر در 18 درجه کپریکورن.
در تعاریف کلیشه‌ای رویاهای شما میتونه پایه‌گذار یه برنامه یا تجارت بزرگ باشه حتی اگه در ابتدا رشد کم و اهسته ای داشته باشه.‌ ژوپیتر در کپریکورن سعی میکنه بشما بهترین مسیر مالی یا شغلی رو نشون بده که برای دستکم ده سال اینده پایدار باشه اما این سکستایل یک‌سایه قوی هم داره..‌ نپتون میتونه نقاط دید شما رو کور کنه در کنار ژوپیتر.‌
مراقب باشین سباستمدارها از این نقطه کور استفاده نکنند.‌ طرف پایین این انرژی قدرت اون رو داره که سیاستمداران و قدرتمندان مدرم رو بطرف کارزهای تبلیغاتی بکشونن با وعده های دروغین اما از نظر من با مرکوری برگشتی در ماهی، برای اونها به اسونی این امر تحقق پیدا نخواهد کرد.‌

 

یک انرژی خلاقانه

اگه کارهای هنری انجام میدین این انرژی میتونه شما رو سوق بده برای سرمایه‌گذاریهای مالی در اون رابطه.‌ همچنین شهود و همدلی شما با جهان اطرافتون میتونه تا حد زیادی گسترش پیدا کنه و با توجه به نزدیک بودن عید باستانی نوروز، سفره ها و دست‌های خالی رو فراموش نکنین.‌

 

جرات یا حقیقت

نپتون و ماهی بیماریهای مسری رو حاکمیت میکنه و ما شاهد اخبار این ویروس ساختگی هستیم.‌ گرچه برگشتی مرکوری در ماهی میتونه همه چیز رو تشدید کنه اما من نگاه خوشبینانه‌ای به این موضوع دارم.‌ امیدوارم که در زمان مستقیم شدن مرکوری اخبار حقیقی در ارتباط با این ویروس بشنویم. ضمن اینکه با توجه به اخبار این ویروس در کشور ما و برگشتی شدن مرکوری در خانه هشتم ایران، انتظار من، بهره برداریهای سیاسی از این موضوع خواهد بود..  تحریف و تدوین حقایق به شیوه دلخواه.

همچنین، تغییرات اب‌وهوایی میتواند تشدید شود.‌

 

در نهایت اینکه

انرژیهای مارس، ژوپیتر، سترن، پلوتو و پالاس در کپریکورن میتوانند بما در حفظ و رشد پایدار موقعیت خود در این زمان بما کمک کنند. انرژی مارس در نشان کپریکورن برجسته شده و رد شدن مارس از نودجنوبی و قرار گرفتن تمام سیارات در یک طرف محور نودها میتواند اخبار و وقایع ناگهانی را برای ما رقم‌بزند.
در این زمان از برگشتی مرکوری برای بررسی وقایع استفاده کنید و ترجیحا برای استارت زدن کارهای بزرگ مالی، حتما تمامی جوانب و قضایا را سنجیده و مشورت کنید.

 

اگه شما در 17 تا 20 درجه کپریکورن یا17 تا20 درجه ماهی سیاره ای دارین این انرژی میتونه برای شما هم رشد دهنده و هم در طرف تاریک، توهم امیز باشه.

 

با عشق برای شما/ماریا⚜️♾

 

اگر میخواهید بدانید چگونه با این انرژی می بایست کار کنید تا حداکثر استفاده را از این انرژی ببرید، یک مشاوره خصوصی را با من رزرو کنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”