Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 15 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو نشان ماهی، ظهور معجزه ها

ماه نو نشان ماهی، ظهور معجزه ها

 

ماه نو نشان ماهی در تاریخ 23 فوریه در ساعت 7 عصر با یک استلیوم سیاره ای قدرتمند در نشان‌ماهی، آغاز و تعریف جدیدی از ایمان است.‌ اورانوس در یک گرندترین کوچک دستیابی شما به هر چیزی رو آسون میکنه. ضمن اینکه ستاره مثبت و قدرتمند فم‌الحوت کع یکی از چهار ستاره سلطنتی پرشیاست هم این‌ماه نو رو پشتیبانی میکنه.

ماه نو

یک ماه نو نشانگر پایان یک چرخه و چرخه جدیدی بین ماه و خورشید است.‌ ماه در پیوند با خورشید، یکی شدن انرژیهای زنانه و مردانه است که فرصت خوبی را برای شروع های جدید بما میدهد. زمان خوبی است که اشتباهات و نقاط کور چرخه قبلی را زیر سوال ببرید و روشهای جدیدی را برای پیشرفت خود،امتحان کنید.

ماه نو نشان ماهی، ظهور معجزه ها
ماه نو نشان ماهی، ظهور معجزه ها

خانه دوازدهم

خانه دوازدهم عمیق‌ترین بخش ناخوداگاه ماست.‌ چیزی که فراتر از کنترل ماست. ‌مکانیست برای ارامش و روح. مکانی برای ارتباط با الوهیت‌.

استلیوم سیاره نشان ماهی

استلیوم سیاره ای تشکیل شده با الگوهای انرژیکی خورشید، نپتون، ماه و مرکوری در نشان ماهی یک انرژی پاکسازی قدرتمندی رو داره. اگاهی خورشید در این ماه نو بما خواهد گفت که چه بخشهایی از زندگی ما، افکار ما، باورهای ما نیاز به پاکسازی دارن. درک تمام‌ این انرژی، با الگوی مرکوری برگشتی همراه شده. انرژی مرکوری برگشتی یک ذهن شهودی و نه منطقی است. پس راه رسیدن به راه‌حلها، درک عمیق و شهودی شماست نه درک منطقی شما.

 

مسیری برای نو شدن

همانگونه که ما بسمت عید نوروز حرکت میکنیم، این ماه‌نو با انرژی پاکسازی بما یاداوری میکنه برای شروع های جدید، پاکسازی افکار و حتی ارزوهاتون رو فراموش نکنید. این بهترین موقع است که با شروع این ماه نو، سال گذشته رو مرور کنین..‌از مرزهای شخصی گرفته تا ایمان و اعتقادات و باورهاتون.‌. از ترسهایی که منجر به پیشرفت یا پسرفت شدند.

مارس نقطه مهمی در این ماه نو است، این ماه نو،پایان بسیاری مسیرهاست. مارس در حال گذر از محور نودهاست، اخرین انرژی برای خداحافظی های کارمایی، برلی حذف‌های نهایی، برای ریشه کن کردن انرژیهای قدیمی و کهنه ای که کارامد نیستند.

مرکوری برگشتی

با خالق خود گفتگو کنید.‌ جهان در حالی این ماه نو را تجربه میکند که درگیر ویروسی بنام کرونا شده.‌ ازتون میخوام امروز راجع به این اسم سرچ کنین.. ارزشش عددی انتخاب شده برای اون، و تاریخی که به جهان اعلام شد رو نگاه کنین. اونوقت خواهید فهمید این ویروس هرگز در مدارهای انرژیکی کسانی که قلب انها با عشق می تپد، جای‌گیر نمیشود.‌ مرکوری برگشتی سکوت کرده در ابهای ماهی تا ما صدای روح خود را بشنویم و با خداوند، توافق کنیم و اجازه بدیم در سال جدید بذرهای عشق و ایمان جوانه بزنند.
مرکوری برگشتی بما یاداوری میکنه، ذهن منطقی شماست که درب‌ها را بروی شما میبنده اما ارزوها ورویاها هرگز نمیمیرند و محدود نمیشوند.
“بخواهید تا بشما داده شود”

مارس-اورانوس

این انرژی دررکنار استلیوم های کپریکورن و ماهی رسیدن به هر دستاوردی رو برای شما اسون میکنند.‌ این اغاز جدیدی برای رویاهای شماست. ساختن و به حقیقت پیوستن رویاهای شما. در حقیقت سال خورشیدی در پیش رو، سال به حقیقت پیوستن رویاهای ماست اگر اعتماد کنیم و ایمان داشته باشیم.
خالق بما وعده میدهد موانع اسان خواهند شد و خورشید طلوع خواهد کرد.

 

ترس و ایمان

ترس، نتیجه تجربه های محدود ماست و یک سیستم اعتقادی که خدا را بعنوان یک نیروی خارجی بما معرفی میکند.‌ این ماه نو، در این بحبوبه پرتنش شده با کرونا، میخواهد ما را به دنیای جدیدی از ایمان ببرد.
ما در این ماه نو باید بیاموزیم که با نیروهای طبیعت هماهنگ شویم و طبق قوانین طبیعی زندگی کنیم.‌
این زمان درک معجزه است. ما به باور معجزه ها نیاز داریم.

 

بازگشت به الوهیت

ماه نو نشان ماهی یک بازگشت است.. بازگشت به خالق.. بازگشت به اصول اولیه. سیستم و کدینگ ذهنی ما به اصول اولیه مه بر پایه عشق بود برمیگرده و ما بخاطر میاریم که به اشتراک گذاشتن عشق هست که رسالت ماست.

 

 

قوچ‌ها: ماه نو در بخش پنهان شماست.. یه شهود.. یه الهام میتونه شما رو دنیای جدیدی ببره.

تارسها: ماه نو در بخش اجتماعی بهتون کمک میکنه تا هم‌فزکانسهای خودتونو انتخاب کنین.‌وقتشه از گروه ها و ادمها و تیمهای قدیمی جدا بشین.‌ ایده‌های کارهای اینترنتی رو نادیده نگیرین.

دوقلوها: ماه نو در بخش شغلی شماست.. راه‌تون با عشقی در قلبتون دارین روان تر و اسونتر میشه.‌

خرچنگها:
ماه نو در بخش فرصتهاتونه.. مراقب احساساتتون باشین که از تعادل خارج نشین.‌ کارهای حقوقی و مهاجرتی میتونه ایده های جدیدی باشه برای اینده.

لئوها: ماه نو در خونه هشت مسایل مربوط به اعتمادها و ترسها و مرزهاتونو براتون روشن میکنه

خوشه ها:
ماه نو در بخش روابط دلسوزی شما رو زیاد میکنه برای دیگران.‌امیدهای اینده می‌تونه براتون‌جادویی بنظر برسه.

لیبراها: ماه نو در خونه معمول شماست و فصل جدیدی رو در رابطه با سلامتی یا کارتون براتون استارت میزنه. مراقب مرزهاتون باشین

عقربها: ماه نو در خونه قلب‌تون هست.‌ مراقب عشق افراطی باشین.

کماندارها: ماه نو در بخش داخلی شماست.‌ شروع داستان حدیدی۶ برای شما و خانواده تون.‌

کپریکورن ها: ماه نو در بخش ارتباطاتتون میتونه اطلاعاتی رو از گذشته براتون روشن تر کنه..

اکواریوس‌ها: ماه نو در بخش ارزشی شماست.. ارزشهای جدیدتون رو با الگوی عشق حقیقی، اپدیت کنین‌.

ماهی ها: ماه نو در نشان خود شماست. فصل جدید و تولد جدید شما برای هویتی جدید.‌

 

 

در عشق و نور باشید

ماه نو پربرکت

5 پاسخ

  1. ممنون ع،یزم همیشه انژی ام میاد پائین،سریع مطالب روز تو رو میخونم تا روبراه بشم،ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *