Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی هفته – عشق و انتخاب

تحلیل آسترولوژی هفته – عشق و انتخاب

انرژیهای شنبه با پیوند مرکوری برگشتی و ونوس توجه ویژه‌ای را روی مسایل مربوط به امور مالی، خلاقیت‌، روابط خواهد گذاشت. ونوس از سد انرژیهای ژوپیتر گذشته است پس در همه چیز بدنبال خردمندی بیشتر است و این پیوند شما را وادار میکند رویکردتان را نسبت به استعدادهایتان، نبوغی که نادیده گرفته اید یا حتی افکار غیرواقعی که منجر به افکار منفی و ناسالم میشود را مورد بازبینی قرار دهید. ونوس با پیوند به انرژیهای ژوپیتر حامل این پیام است که اگر مثبت و واقع بینانه به مسایل خود بیندیشید، میتوانید احساس‌تان را تغییر دهید.‌ در عین حال ونوس، مخزن خلاقیت شماست و در چرخه های سینودیک جدید خود، در سطحی بالاتر شما را برای دستیابی به این انرژیهای این مخزن شما را پشتیبانی میکند.

 

یکشنبه 14 فوریه- عشق و انتخاب

ونوس در زاویه خوب و قدرتمند با نودها قرار میگیرد و مارس در سکستایل با نپتون. راه حلهای مرکوری اینجا میتواند هدایتگر انتخابهای قدرتمند و اگاهانه برای آینده باشد. انرژی مارس در تارس اهداف شما را برای ایجاد یک اینده امن پشتیبانی میکند بشرط آنکه به احساسات خود پشت نکنید و انها را نادیده نگیرید. این انگیزه و اشتیاق خود بالاتر شماست که در روز ولنتاین شما را صدا میزند. برای انجام کاری بشما الهام میشود و کمکتان میکند کاری را انجام دهید که بشما در رشد و تکامل دارما و سرنوشت روحتان کمک میکند.

دوشنبه 15 فوریه – مرکورب برگشتی و ژوپیتر – سالم اندیشی

مرکوری برگشتی در پیوند با ژوپیتر قرار میگیرد.. مغز چپ در پیوند با انرژیهای مغز راست.. این انرژی برای احیای ذهن متفکر شماست که با تغییر و ارتقا فرکانس ذهنی شما باعث هشیاری شده و شما را ملزم میکند تا برنامه ریزیهای ذهنی خود را با تاکید بر اراده ازاد و قدرت انتخاب، مرور کنید.‌
این پیوند شما را به تاریخ ۱۱ ژانویه برمی گرداند. در آنزمان مرکوری مستقیم بود و در پیوند با ژوپیتر قرار گرفت. تصمیمات و ایده های ماه ژانویه را حالا در سطوحی عمیق‌تر بررسی کنید.‌ یادگیری و ارتباطات مضامین اصلی مرکوری هستند که در این پیوند به سطوحی خردمندانه تر ارتقا پیدا میکنند. این پیوند در اصل نوعی سالم اندیشی را در شما استارت میزند.
پیدا کردن راه حل های خوب، دریافت پیامهایی درونی که میتواند بشما رشد دهد از نتایج این پیوند میتواند باشد.‌

 

چهارشنبه 17 فوریه – مربع سترن و اورانوس

این اولین مربع، از مربع‌های سه‌گانه این انرژی است.‌ انرژی 90 درجه یا مربع یا میدان، نشاندهنده نوعی بحران برای تغییر است‌. الگوها و روش‌های قدیمی در برابر انتخاب روش‌های جدید و بدست اوردن سطح بالاتری از موفقیت و رضایت. ممکن است در زندگی اتان مسایلی چالشی پررنگ‌شود اما فراموش نکنید بدون چالش، رشدی صورت نمیگیرد. در سختی‌ها و مشکلات هستند که شما میتوانید نتیجه رفتار اشتباهاتان را درک کرده و از آن درس بگیرید. امور مالی و سرمایه‌گذاری شما که در گذشته انجام داده اید، میتواند تحت تبعات این انرژی با تغییرات یا حتی ضرر مواجه شود. همچنین این انرژی میتواند مسایل و موقعیت‌هایی که سالهاست شما در بند خود نگه داشته، ازاد کند.‌ اورانوس غیرمنتظره‌هاست و سترن قوانین و خدای کارما. مسوولیت کارهای خود را بعهده بگیرید و تغییر را بخشی از زندگی بدانید که بشما رشد میدهد. در چارت تولد خود به نشان اکواریوس و تارس نگاه کنید.( همچنین نشان ها و خانه های ثابت) سیاراتی که بین 6 تا 14 درجه دارید در این انرژیها قرار خواهند گرفت. بهترین راه برای کار کردن با این انرژی نگاه بدون قضاوت به تغییرات است. بعنوان مثال اگر در رابطه یا کاری هستید که میدانید در حال پایان است، اجازه دهید تغییر شما را به سمت جدیدی ببرد و روی نگهداشتن الگوهای قدیمی اصرار نکنید. همچنین فرکانس این مربع روی غدد درون ریز شما تاثیرات عمیقی را خواهند گذاشت. (رجوع کنید به فایلهای آسترویوگا)

پنجشنبه 18 فوریه – خورشید در انرژیهای ماهی

خورشید وارد ماهی میشود و ما به اخرین ماه سال خورشیدی وارد میشویم. تسلیم شوید.. سپاسگزاری کنید .‌‌بجای شک، اعتماد کنید، بجای جنگیدن برای چیزی که ارزش ندارد، رها کنید، بجای نگرانی، ارام باشید و به خودتان استراحت دهید. خورشید در حال اتمام سفر زودیاک است. یکسال خود را مرور کنید و پیشرفتهای خود را یادداشت کنید… اشتباهات خود و دیگران را ببخشید.. تغییر را انتخاب کنید و با آن همسو شوید و خود را برای تولد جدید و سال جدید اماده کنید.

تحلیل آسترولوژی هفته - عشق و انتخاب
 آستروتاروت هفته – عشق و انتخاب

کارت فرصت هفته The Lovers

کارت عشق..‌ این انتخاب خود شماست که با انرژی نودشمالی در دوقلو برای اینده خود چه چیزی را انتخاب کنید. ولنتاین، قبل از هر چیزی باید جشن شما، با خودتان باشد. انرژی زیبایی و عشق باید شما را قادر کند تا درک بیشتری از این انرژیها ابتدا در خودتان را پیدا کنید تا سپس بتوانید روابط معنادار را با دیگران اغاز کنید.‌ این هفته با انرژیهای ونوس/نودشمالی و مرکوری/ژوپیتر تلاش کنید ابتدا در درون صادق و شاد باشید.

 

کارت چالش هفته  The Tower

در طول این هفته برق اورانوس میتواند اشفتگی‌هایی را ایجاد کند که وجود داشته اما شما به ان توجه نکرده اید یا مسوولیت آن را بعهده نگرفته اید. این انرژی بنام “مداخله الهی” نامیده میشور. جایی که قدرتهای برتر شروع به کار میکنند تا بی نظمی ایجاد شده را به نظم برگردانند. اگر چیزی شما را زندانی ذهن تان کرده باشد و اجازه ندهد که از جریان زندگی لذت ببرید میتواند در این انرژی سقوط کند.‌ همچنین صاعقه اورانوس میتواند شما را بیدار و اگاه کند. این جرقه کوچک اما پرقدرت که با سترن، به یک انرژی کاملا متمرکز تبدیل میشود واقعیت‌ها را نشان‌تان‌میدهد. واقعیت رفتار و انتخاب هایی که در گذشته انجام داده اید. تغییراتی که همیشه خواسته‌اید جلوی آن را بگیرید، بلاخره اتفاق خواهند افتاد تا شما را بسمت مسیرهای جدید و رشدی جدید ببرند.

پیشنهاد هفته Temperance

کارت اعتدال در این هفته پیشنهاد میکند که صبور باشیدو عواطف و احساسات خود را مدیریت کنید. در این هفته یک سطح از تجربه‌های گذشته شما (سترن) در حال اصلاح و تعدیل قرار میگیرد و کارت پیشنهاد میکند برای استفاده اگاهانه از این انرژیها جریانهای احساسی خود را اعم از ناامیدی، خشم، عصبانیت، عشق‌ورزی را در سطح متعادل حفظ کنید تا نیازهای غیرواقعی ایجاد نکنید و نسبت به آن‌نیازهای غیرواقعی، واکنشها و اقدامات غیرواقعی نداشته باشید. با کارت اعتدال و انرژیهای این هفته نیروها در شما ادغام میگردند برای ایجاد یک کل جدید، یک مسیر جدید، رابطه جدید و دررنهایت برای رسیدن به بهبودی. (ورود خورشید به ماهی)

 

هفته اتان پربرکت و شاد

ماریا

8 پاسخ

  1. عالی مثل همیشه. 👍👍از وقتی با استرولوژی آشنا شدم از تلاطم های روحیم خیلیییی کم شده و آرامش بیشتری توی زندگیم دارم . ممنون که بهمون انرژی میدی . دست خدا همراهت ماریا جان 🥰🙏

  2. مچکرم ماریا جان تحلیل های فوق العاده خوبی میذاری و خیلی به دنیای جدید من کمک کرده خوشحالم که قسمتی از زندگی من نقطه ای که من در حال تغیر بودم با تو اشنا شدم و تحلیل هات حرفت به من کمک کرد اگاه بشم ❤

  3. چه زیبا اشاره کردی دلبرانه

    ولنتاین میتونه جشن من با خودم باشه
    عشق برای تو دلبرانه جانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”