Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی انرژیهای هفته

تحلیل آسترولوژی انرژیهای هفته

تحلیل آسترولوژی انرژیهای هفته – از دوم تا هشتم اسفند

با ورود خورشید به نشان ماهی در حالیکه ونوس هم در این هفته به خورشید می‌پیونده، زمان پاکسازی و رنگ و شعر و موسیقی و آرامش فرا میرسه.. اگه اهل رنگ و نقاشی هستید، بوم نقاشی‌تون رو بردارید و اجازه بدید فراتر از طرح های ذهنی، قلب شما نقاشی کنه.‌.‌ اجازه بدید احساس خودش رو جاری کنه و قلب حرف بزنه..

شنبه میدان ونوس/مارس

تنشی است میان انچه نیاز شماست برای اقدام و انچه خواسته شماست..‌ مارس در نشان تحت حاکمیت ونوس روی دکان آخر نشان تارس در حرکت است بنابراین‌ اگاهی از انگیزه‌ها میتواند تلاش شما برای دستیابی به خواسته هایتان را هدفمند کند.

 

یکشنبه مرکوری روی ایستگاه قرار میگیرد تا حرکت مستقیم خود را شروع کند.‌

از انجا که تنها 3 درجه با سترن فاصله دارد، تنش و انرژی جهش و تغییر میدان‌‌سترن/ اورانوس میتواند مواردی که را که از 30 ژانویه به عقب‌رانده شده اند را به جلو حرکت دهد. قدرت شفافیت اکواریوس در تنش با اورانوس میتواند شفافیت بیشتری برای تصمیم‌گیری بشما بدهد.‌ بنابراین تحت انرژی مستقیم شدن مرکوری حالا میتوانید با نگاهی به جزییات گذشته، با درک بالاتری برای آینده تصمیم‌گیری کنید. اگر هررسیاره ای بین 10 تا 27 درجه نشان اکواریوس و یا نشانهای ثابت دارید با انرژی مرکوری حالا میتوانند نور و شوک اورانوس را برای حرکت دریافت کند.

 

پنجشنبه ونوس وارد ماهی میشود

و همزمان مارس در زاویه هماهنگ با پلوتو قرار میگیرد.‌ این انرژی الهام و خلاقیت و اگاهی است..‌ مارس اکتاو پایین پلوتو است و نپتون اکتاو بالای ونوس.. با این انرژی اختلافات را میتوان اسانتر حل کرد..‌ درک اینکه چه چیزهایی از کنترل شما خارج است و اینکه چه مواردی را میتوانید هدایت کنید.‌ این اغاز پاکسازی کردن زیرزمین‌های تاریک و دالانهای پر از خاطرات تلخ و ترسهایی است که نمیگذارند شما در زندگی خود پیشرفت کنید.‌ این انرژی پایانی است برای بازی کردن نقش قربانی در دنیای خودتان.‌ زمان بسیار خوبی برای احیای انرژیهای زنانه وجودی اتان است و پاکسازی چاکرای قلب نوصیه میشود.

 

جمعه خورشید در سکستایل با اورانوس قرار میگیرد و ژوپیتر در زاویه هماهنگ با نودها. وقتی شما تصمیم بگیرید که از “من” ناتوان خود جدا شوید.. وقتی تصمیم بگیرید که مسوولیت گذشته خود را بپذیرید انگاه میتوانید اگاه و سازنده آینده خود باشید.‌ ژوپیتر و نودها بشما کمک میکنند به گذشته سخت خود نه بعنوان شکست، که بعنوان تجربه نگاه کنید و با ذهنی تازه به خود و توانایی هایتان نگاه کنید.‌ انرژی اکواریوس در کنار ژوپیتر و اورانوس/خورشید بشما کمک میکند از دیدگاهی بالاتر به روند زندگی خود نگاه کنید. این انرژی آغازگر یک ماه کامل پاکسازی کننده در روز شنبه است. ماه کامل نشان خوشه که بشما نشان میدهد تمام عشق جهان، در معبد وجود شما نشسته است.‌ خدایی که در جسم شما نهان شده..‌هرگاه توانستید جسم و روان خود را ارزشمندانه پاس‌داری کنید، انهنگام در ملکوت خداوند قرار گرفته اید.

 

Weekly Astro Tarot

کارت فرصت هفته The chariot

با مستقیم شدن مرکوری، جریان انرژیهای نشان اکواریوس روان خواهند شد. و باز هم این انتخاب شماست که در گذشته باقی بمانید و یا به سمت آینده حرکت کنید.‌ انتخاب خودتان است که ترسو باشید یا شجاع.. کارت ارابه در زول این هفته فرصتی است که اگاهانه به انتخابهایی که در زندگی خود دارید نگاهی انداخته و ببینید چه چیزی ارابه زندگی شما را به پیش میبرد.. خودتان و اراده اتان چقدر در پیشروی زندگی اتان موثر هستید. اگر زندگی شما راکد و یکنواخت است، چیزی در آن بخوبی کار نمیکند. همچنین ارابه فرصتی است تا با قدرت ذکاوت و هشیاری، موانع را برطرف کرده و به مسیر خود ادامه دهید. ‌

;کارت چالش هفته The Hanged Man

با انرژی ونوس در ماهی پارادوکس ها و تناقضات میتواند شما را از مسیر اصلی خود‌ منحرف کند.‌ اگر در هر بن‌بستی هستید اگر بدون نگاه کردن به گذشته، بسمت آینده بروید در بن‌بستی بزرگتر قرار خواهید گرفت.‌ اگر نتوانید درست تشخیص دهید که در کدام موقعیت باید رها کنید و تسلیم شوید، به شکست خواهید رسید.‌ کلید کار، ارزش‌گذاری های شما هستند.‌ کارت به‌دار‌اویخته تاکید میکند در بعضی مواقع ما با رها کردن است که کنترل میکنیم.

کارت پیشنهاد هفته 9 of Pentacles

ژوپیتر و نودها در این هفته فعال هستند و در اخر هفته انرژی آنها دقیق میشود.‌ هدف زندگی خود را جستجو کنید..‌ ان هدفی را جستجو کنید که رضایت درونی شما را بدنبال دارد.‌ به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید و تمرکزتان روب بدست اوردن نتایج موفقیت آمیز باشد.‌ هرریک از ما با هدفی منحصر بفرد برای تحقق راهی که باید طی کنیم به این سیاره حلول پیدا کرده ایم.‌ رسالت روح ما، فراخوانی زندگی ماست.. این‌همان دارما یا برنامه الهی برای روح ماست . مسیری که هر کسی را در یک بخش موظف و مسوول کرده تا اثری ماندگار را از خود به جای بگذارد.‌ 9 پنتاکل شما را مشتاق میکند تا بزرگترین چیزی که سبب شادی شما میشود را پیدا کنید.. چیزی که قلب و روح شما را شعله ور میکند.. چیزی که باعث میشود شما احساس زنده بودن کنید.

 

هفته اتان پربرکت

ماریا

 

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *