Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

جونو در پیوند با نودشمالی

 

جونو در پیوند با نودشمالی

جونو در پیوند با نودشمالی، بخاطر فعال بودن محور نودها روی منطقه خرچنگ- کپریکورن حایز اهمیت هست. تجمع حضور سیارات مهم در نشان کپریکورن که خبر از تغییر سرنوشت فردی و جمعی دارن، این پیوند رو پررنگ میکنه.‌

نودجنوبی متصل هست به کارمای گذشته ما و نودشمالی جایی هست که اینده و کارمای اینده ما در حال شکل گیری هست‌..‌ نودشمالی در خرچنگ ما رو متوجه نیازهای امنیت درونی و بیرونی‌مون میکنه..‌ تمرکز اصلی ما روی خودارزشی‌های ما خواهد بود، امنیت ما، روابط عاطفی و مالی ما..‌
ما تا می 2020فرصت داریم که مرزهای سالم‌مون رو ایجاد کنیم و خودمون رو از قوانین و مقررات محدود کننده ای که فریب و استثمار دارن ازاد کنیم. به نمودار تولدتون نگاه کنین.‌ اگه نودشمالی شما در خرچنگ هست شما در مرحله بازگشت نودها قرار دارین که دوره ای بسیار مهم و حیاتی هست.

جونو در پیوند با نودشمالی 28 می 2019

Juno

جونو در ستاره‌شناسی نماد تعهدات عمیق ما هست. در اسطوره‌شناسی، جونو تنها الهه‌ای هست که ازدواجش با خدای خدایان بطور رسمی و قانونی ثبت شد.‌. پس روی صحبت جونو با تعهدات و پیمانهای عمیق و قانونی هست.. همچنین اون الهه محافظ دولت رم و سیاست هم محسوب میشه.

جونو در انرژیهای پیوند با نودشمالی از روابط اینده و شرکای اینده ما میگه..‌شرکایی قابل اعتماد که بتونن امنیت روانی ما رو فراهم کنن. شعار خرچنگ ” من نیاز دارم، من میخواهم، آنرا بمن بده” هست پس نیاز روانی جونو در خرچنگ، تبدیل شدن به موجودیتی یکپارچه ست. با توجه به انرژی ونوس/پلوتو در جونو، تم انرژی جونو تمام روابط عاطفی و مالی ما رو شکل میده و علاوه بر اون ما رو با سایه های جونو هم روبرو میکنه.‌
شهرت جونو بدلیل وفاداری بیش از حد به همسر و شریک عاطفیش هست اما در جونو ترسی عمیق و ریشه دار پاگرفته.. خیانت ها و دروغ‌های ژوپیتر، جونو رو درگیر حسادتها میکنه. پس در طرف پلوتونیایی جونو ما شاهد حسادتها، خیانت، دروغ و سایه های شرکا و روابط هستیم و فعال بودن پلوتو در نودجنوبی بیانگر روی سطح اومدن و اشکاررشدن این سایه ها و ریشه های پنهانی هست.

 

چه در سطوح خرد و چه در سطوح کلان با این پیوند، هم‌پیمانان و شرکای ما همراستا با انرژیهای کپریکورن که بر اساس تخریب ساختارهای قدیمی، فاسد و لرزان هست برای حفظ و تامین امنیت اینده تصمیم به تغییر قوانین و مرزهای شراکت خواهند گرفت.

نمونه بارز اون مصاحبه خالدلبطش عضو ارشد جهاداسلامی فلسطین که در مصاحبه با NBC بیان کرد ” ما با ایران یک ارتش نیستیم و دررهیچ درگیری بین‌المللی دخالت نمیکنیم”

در سازمانها همچنین جونو میتونه پرده از خیانت شرکا به همدیگه برداره. کشف دستگاه کارتخوان با گردش میلیاردی در دفتر وزیرنفت ایران، میتونه باعث اختلاف بشه با ارگانهای قدرتمند و افراد قدرتمندی چون علوی.

پس انرژی جونو در پیوند با نودشمالی، نوعی به چالش کشیدن روابط مسموم، خیانتها، ترسها، فسادها، حقوق زنان، بی عدالتی ها و ناکارآمدی روابطی هست که لازمه و پایه اون اعتماد و صداقت هست.

 

ریشه های ناامنی و کایرن

از لحاظ فردی و شخصی تفسیر این انرژی در جایی نمود پیدا میکنه که ما نسبت به کسانی که به اونها علاقه داریم میتونیم حسادت پیدا کنیم یا نسبت به اونها احساس عدم اعتماد و ایجاد حس ناامنی کنیم و تمام این احساسات در جایی ریشه دارن که ما‌احساس خوبی به خودمون نداریم و این یعنی انرژی کایرن فعال در نشان قوچ که تا سال2027 روی زخم‌های شخصیتی ما کار میکنه. مارس همزمان در خرچنگ فعال هست تا اون زخم‌ها فعال بشن و ما متوجه اونها بشیم و احساسات مدفون شده در معرض اگاهی قرار بگیرن رو به بهبودی برن و اونوقت هست که ما اعتماد بنفس میتونیم داشته باشیم، خودمونو باور کنیم و شرکای سالم و باارزش رو برای همراهی انتخاب کنیم.‌

 

درک ارزشمندیها

مارس و کایرن ما رو بیدار میکنن برای درک چیزهایی که بما اسیب میزنن تا اونها رو تغییر بدیم. حضور اورانوس در تارس برای ازادی از زنجیرها و درک قدرت درونی تون هست. اورانوس انرژی هست برای فعال کردن بخش الهی شما.. فعال کردن تمامیت “عشق” در شما .. برای درک ارزشمندیهاتون.

درک این تغییرات بواسطه خورشید و مرکوری حاضر در دوقلو امکانپذیر شده.‌ حالا ما درک میکنیم که مشکلات ناباوریهای ما و عدم امنیت ما میتونه در تفکرات و اعتقادات ما باشه، مخالفت ژوپیتر با مرکوری تفکرات قدیمی و منفی رو به چالش میکشه.

 

در نهایت اینکه

پیوند جونو و نودشمالی، نقاط قوت و نقاط ضعف روابط و شراکت ها رو نمایان میکنه چرا که لازمه رسیدن ما به اینده ای امن، بودن در کنار ادم‌ها، شرکتها، سازمانها و قلبهای صادق و وفادار هست.

 


کارت تاروت پیوند جونو و نودشمالی

 

کارت تاروت پیوند جونو و نودشمالی سه کاپ هست.. طراحی سه کاپ از تابلوی “بهار” بوتولیچی الهام گرفته شده. کارت از روابط و شرکای ما میگه..‌

 


در سمت چپ تابلو ما با گروهی سه نفره مواجه هستیم که نمادهایی از زیبایی، پاکی و تقدس هستن.
در حلقه سه نفره زن وسط صورتش مشخص نیست..‌علاوه بر اون روی سر دو زن دیگه مرواریدهایی بچشم‌میخوره در حالیکه روی سر زن وسط نه..‌
ایا این میتونه نمادی رمزگونه از خیانت بین شرکا باشه؟؟ کسانی که به ظاهر دست در دست هستن..‌
به طرز قرار گیری دستها توجه کنین..‌ زنهای سمت راست و چپ دستهاشون بالاتر هستن و پیوند محکمتری رو تشکیل دادن..‌
الهه کوپید رو نگاه کنین.. تیر اون گویا سر پاکی رو نشونه گرفته!
مرکوری در این تابلو با کفشهای بالدارش کاملا مشخص هست.. اون در حال تکون دادن ابرها و ایجاد تفکری مبتنی بر معنویت هست..‌در این تابلو بیش از 180 نوع گل بتصویر کشیده شده اما دونوع اون برجسته هستن.. شکوفه های نارنجی یا پرتقال و شکوفه های ابی رنگ..
چه چیزی در زیر لایه های روابط ما پنهان هست؟؟؟

تابلو از شرق به غرب تمام میشود.. جایی که از باد Zephir مبتنی بر لذت به مرکوری میرسه..‌ پیروزی فضیلت بر شهوت.. پیروزی راستی بر دروغ.

 

عشق و نور برای شما

♾ماریا

 

6 پاسخ

  1. درودها ماریا جان. من در چارتم جونو و نود شمالی رو، هردو در نشان لئو که نود برگشتی هست دارم، جونو در ۱ درجه و نود شمالی در ۱۳ درجه، جونو یک زاویه مربع با لیلیت داره در خانه پنج ۲۷ درجه نشان ترازو و یک مقابله با ماه داره در خانه ۹ در ۵ درجه آکوا ؛ نودشمالی هم یک تقابل با ماه داره و زاویه مثلثی با مرکوری در خانه ۶ در ۸ درجه کماندار و زاویه مثلثی با خورشید در خانه ۷ در ۱۹ درجه نشان کماندار. و این چرخه گفتی در می ۲۰۲۲ پایان میگیره و امروز یکشنبه ۲۹ می ۲۰۲۲ هست. یک دنیا سپاس🙏🌹❤️

  2. ببخشید ماریا جان من اشتباه دیدم ، پیوند نودشمال و جونو تا می ۲۰۲۰ بوده، چشمام ضعیف شده، ببخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *