Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو نشان گاو، سفری مقدس برای عشق

 

ماه نو نشان گاو در حالی دقیق می‌شود که مشتری روی صفر درجه این نشان آغازگر سفری مقدس برای عشق است. این نقطه صفر، نقطه آفرینش و شروع تازه ای است برای شما اگر تصمیم گرفته اید زندگی خود را دگرگون سازید.
آماده این سفر بزرگ هستید؟

تارس یا گاو، بهشت عدن، پایدار و زاینده، نمادی از جوهر رویش در عالم ماده است. انرژی نشان گاو در آسترولوژی تکاملی و باطنی تثبیت کننده بذری است که کاشته شده و اگر شما از روزهای بی رمق و سیاه اما با دلی پراز امید و ایمان و حقیقت گذشته اید، زمان شکوهمند رویش امیدهای شما فرا رسیده است.

همگی ما اتفاقات زیادی را بر روی محور گاو-عقرب یا بهتر است بگویم بر روی زمین_ خاک تن مادرمقدس_ تجربه کردیم و پس از همه آن دردها برای تن زخمی دردکشان فصیلت‌هایی بزرگ در راه است. کیوان در ماهی چون پیامبری صلیب گناهان‌مان را به دوش می‌کشد و گویی شفاعت انسانها را می‌کند و مشتری در روی زمین مقدس گسترده می‌شود تا ایمان آن دلهای دردمند، بر روی زمین متبلور گردد و این پاداش مومنین است.

 

ماه نو نشان گاو، بازگشت به ذات طبیعی

ماه نو زمان یک شروع جدید است. ماه و خورشید در پیوند با هم قرار می‌گیرند در حالیکه مشتری فرکانس برکت و سعادت خود را بر این نقطه شروع تجلی و آفرینش، طنین انداز می‌کند تا زمین شخم و باران خورده آماده رشد و آفرینش گردد. ۵ سیاره خورشید، ماه، عطارد، مشتری و اورانوس بعلاوه نقطه نودشمالی همانند ۶ شاهد بر دریافت این برکتها نظارت می‌کنند..این ترکیب قدرتمند انرژیکی که برابر با ۶ می‌شود و ۶ عدد حاکم این ماه نو یعنی ونوس است را می‌توانید بعنوان شاهدی بزرگ برای این فضل در نظر بگیرید.فضلی که به انسان، عشق و برکت می بخشد و او را به ذات انسانی و طبیعی‌اش باز می‌گرداند.

 

برای آنانی که همچون زائر کومپوستل در این سفر مقدس در حال اموختن هستند، درسهایی بزرگتر و تجربیاتی ارزشمندتر در راه است. دست یاری دادن ها، پایداری ها، پیروی کردن ها و تمام گام هایی که بخواهید داشت در زیر نگاه سترگ مشتری است و او نظاره می‌کند که چگونه انسانها قدمی برای بدست آوردن خردی عمیق‌تر بر می‌دارند و چگونه در راه بدست آوردن آزادی و حقیقت و اجرای عدالت، عمل می‌کنند.

نشان زمین ثابت گاو، با سرمایه گذاری معنا میشود و سرمایه انسانی ما مگر جز نقطه خرد و اندیشه نیست؟ با خرد و اندیشه است که انسان می‌شویم و از حیوانات متمایز.
و سرمایه انسانی خود را به چه کسانی سپرده ایم؟ یا بگذارید اینگونه بپرسم که روی چه معلمین و مبلغین و رهبران سیاسی یا مذهبی، تمام خرد و اندیشه و انسانیت خود را سرمایه‌گذاری کرده ایم؟ مادامی که کتابی جدید نخوانید، مادامی که باورهای گذشته را به دوش بکشید و  با هر عقیده و  نظر جدیدی که احساس امن درونی تان را بر هم بزند همچون دشمن رفتار کنید، هر روز فضل بیشتری از شما دریغ می‌شود و شما، تنها نیستید. شما در یک ارگانیسم زنده حیات هستید که هر کنش شما بر روی تمامی اجزای آن تاثیر می‌گذارد. این تاکید پلوتو است که در یک‌تنش عمیق با این ماه نو قرار دارد. و اگر از تاریکی های گذشته نیاموخته باشید، سعادت تبدیل به رنج می‌شود و این موضوعی است که برای تکامل جمعی ما که در این منطقه جغرافیایی حلول یافته ایم مهم و حیاتی است.

 

 

درس بزرگ این ماه نو آن است که تجربیات گذشته را فراموش نکنید و برای آن چیزی که ارزش ندارد، منابع احساسی و مالی خود را هدر ندهید. ‌

 

ماه و نپتون در تبادلی نرم و عطارد هم با کیوان در حال گفتگوست. ‌پیام آور خدایان بشارت فصل و رهایی و رستگاری می‌دهد و برای دست یافتن به این فضل باید معنای “بودن” را نه در ایگو و نفس و ذهن، که در درک احساس و عشق جستجو کرد.

 

صاحب میخانه ای در روستای دوردستی نزدیک شهر اولایت اسپانیا تابلویی در آنجا نصب کرده است با این مضمون:
درست زمانی که موفق شدم به تمام جوابها دست پیدا کنم، تمام سوالات عوض شدند.

مرشد می‌گوید:
ما همواره به فکر پیدا کردن جواب هستیم. احساس می کنیم که یافتن پاسخ ها برای درک معنای حیات ضروری است،
اما از آن مهمتر این است که به طور کامل به زندگی دل بدهیم و به زمان اجازه دهیم که به مرور راز های هستی مان را بر ما آشکار کند.

اگر زیاد به دنبال پیدا کردن معنا برای هستی باشیم،
مانع ایفای نقش طبیعت می شویم
و از درک آیات خدا عاجز می‌مانیم.

بخشی از کتاب مرشد و مارگریتا- پائولو کوئیلو

 

 

بهرام به پایان سفر خود در نشان خرچنگ‌رسیده است و ما گذشته ها را درباره کودکی، وطن، اشیانه، کاشانه دوره کرده ایم و این رویارویی او با پلوتو و تنش با محور نودهاست. مبارزات بی فرجام در حال پایان است و تمام آن گذشته، “من” انسانها را به “خود”ی آگاه تر و فردیت یافته‌تر تبدیل خواهد کرد. انسان مبارز و خردمندی که نه بر اساس تکانه های احساسی، که بر اساس خرد و بینش اقدام و عمل می‌کند.

 

ونوس در ماه نو نشان گاو
ونوس در ماه نو نشان گاو

اما ناهید حاکم این ماه نو بزرگ روی ۱۲ درجه نشان خرچنگ قرار گرفته و با نقطه سعادت پارت اف فورچون و نودها در یک سکستایل زیباست. این خبر از سهم‌ انسانهای بیدار به برکت و خیر و مسیرهای روشن و افق های بلند می‌دهد و در عین حال همچون مادری مهربان گذشته ما را می بخشد تا آینده ای جدید را برای خودمان، خانواده مان، سرزمین مان بیافرینیم.

اعداد نشانه های بزرگی هستند در این ماه نو!

 

 

در نهایت

چاکرای شبکه خورشیدی و قلب شما در زیر نور این ماه نو در حال شارژ شدن هستند و نقطه صفر یعنی ریستارت شدن همه چیز. یعنی شروع دوباره و نقطه آغاز آفرینش.
و آغاز آفرینش از خرد و امدیشه آغاز می گردد و قدرت انتخاب.‌ انتخاب میوه دانش و میوه زندگی..

و ما اینجاییم تا تجربه کنیم.. اینجاییم تا عشق را بر روی زمین تجسم بخشیم..‌
اینجاییم تا عشق و مهر را دوباره زنده کنیم..

آرزویم در این دروازه قدرتمند برکت و سعادت، بیداری قلب‌های تاریک و ذهن‌های گیرافتاده در باورهای اشتباه است.‌
بیداری قلب های سنگ و تاریک شده..
بیداری قلب رهبرانی که معصومیت را فدای سیاست کرده اند.‌.
بیداری معلمین معنوی که عشق را نیاموخته اند..
و
بیداری مردمان ساده‌دلی که همه را چون خودشان پاک و معصوم می‌دانند.

 

از اینکه در این نوشتار با من همراه بودید سپاسگزارم و برایتان برکت و شادی‌های پایدار ارزو میکنم.
برای شما و سرزمین‌مان.
🌿🌙🌾ماریا

15 پاسخ

  1. بسیار عالی عزیزم،سپاس🙏❤️ ماه نو برات پراز برکت و شادی پایدار دختر قلب طلایی،همچنین برای همه وبرای سرزمين مان .

  2. چقدر به این مطلب نیاز داشتم جواب سوال این روزهای من بود
    سپاسگزارم ماریا عزیز..
    دوستت دارم.

  3. من مدتهاست دچار گم شدگی شدم،مثه یه بچه ایی که هیچی بلد نیست و پدر و مادرش رو گم کرده تو کوچه و خیابون دنبال امنیت و ارامش آغوش مادرش میگرده،انگار خودم باید راهم رو پیدا کنم،ناامیدم ،میترسم،اما نمیخوام به عقب برم.تو زندگی خودم برای گشایش کارهای خودم دنبال راه حلم ،امروز پست های تو کمک کرد یه راهنمایی بشه بهم ،ازت ممنونم .برای من هم ارزوی گشایش کن ماریا جان💚☘️

  4. ممنون🙏⭐️🔆🪐🕊
    چقدر به موقع و کامل بود .فهم شد واقعا مرسی دم شما گرم🌱🌙🦀

  5. سلام و سپاس از وقتی که می گذارین و مهری که می ورزین.
    جسارت نباشه
    کتاب مرشد و مارگاریتا اثر میخاییل بولگاکف هست که
    به اشتباه از پائولو کوئیلو به نام نویسنده نام برده شده.

  6. ماریای عزیزم همیشه مشتاقانه منتظر پست بعدیت هستم. ممنون ازین پست عالی
    واقعا می گم، این پیام برای من بود.
    برای من که مطمئن و بدون احساس گناه روی گذشته پا بگذارم و یک شروع تازه رو تجربه کنم
    راستی فکر میکنم یک اشتباه تایپی پیش اومده
    مرشد و مارگریتا از میخاییل بولکاگفه

  7. باسپاس فراوان از شما عزیز مهربان مرسی از اگاهی عزیزم 🙏❤️🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *