Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 8 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

گذر مشتری در نشان تارس، بیداری خرد غریزی

گذر مشتری در نشان تارس، بیداری خرد غریزی

 

مشتری بعد از ۱۲ سال به نشان تارس باز می‌گردد و دروازه ای را برای پاکسازی و تطهیر روح و بیداری خرد غریزی بدن شما باز می‌کند. این نیرویی است که قدرت کندالینی را برای رشد و زنده‌شدن دوباره روح در جسم شما بیدار می‌کند و این شما هستید که در این گذر بزرگ تصمیم میگیرید قدرتی را که در درون‌ خود برای به فعلیت رساندن را نادیده بگیرید و یا با اعتماد بر آن نور را به دنیای درون‌ بیاورید و زندگی خود را دگرگون کنید.

مشتری در ۱۶ می ۲۰۲۳ وارد نشان خاک ثابت تارس می‌شود. این یک انرژی عظیم برای تمرکز روی جنبه مادی زندگی است که می‌توانید در خلال آن ارزشمندیهای خود را متحول کنید.‌
خاک ثابت تارس اولین نشان و تجلی دنیای ماده است و میدان انرژی ما بطور پیچیده ای متصل به این طبیعت و نیروهای آن است.‌ عالم ماده در اصل آزمون نهایی برای تسلط بر آن است و کهن الگوی تارس نیاز روح به ارضای میل زندگی است. برای آنکه این گذر بزرگ را درک کنیم ابتدا بیایید با هم کهن الگوی تارس را مرور کنیم.

 

کهن الگوی تارس

کهن‌الگوی تارس نشان دهنده مرحله دوم از رشد انسانی است. زمانی که چارچوب ادراکی فرد رشد می یابد تا چیزی بیش از وجود و نیازهای سطحی اش را درک کند. در حدود ۱۸ ماهگی است که کودک متوجه این واقعیت بیرونی می‌شود و اینجاست که او معنای امنیت را در می یابد.‌ درست در همین مرحله است که معنای امنیت در روان کودک شکل می یابد و کودک نسبت به تغییراتی که در دنیای بیرون او رخ می‌دهد حساس شده و می‌تواند حس ناامنی ناشی از تلقی رها شدگی را تجربه کند.

کودک در این مرحله به دنبال ثبات و امنیت روانی است.. حس امنیتی که اشیای بیرونی نظیر عروسک، پتو، تخت‌خواب میتوانند در او ایجاد کنند و در همین مرحله است که مفاهیم مالکیت و دلبستگی به بخشی از واقعیت او تبدیل می‌شود. اگر مادر به اندازه کافی در دسترس باشد و به این نیاز کودک پاسخ دهد کودک احساس داشتن مادری درونی را خواهد داشت که میتواند حتی در لحظات غیاب فیزیکی مادر، احساس آرامش خود را حفظ کند و دقیقا این همان نقطه عشق به خود است که باعث میشود خودپنداره حتی در مواجهه با تجارب ترسناک یا ناامید کننده، پایدار بماند. یعنی کودک می‌تواند در لحظاتی که امنیت بیرونی او خدشه دار می‌شود، خودانگاره مثبت خود را حفظ کند و در ناامیدی یا ترس گرفتار نشود چرا که او نیاز به دریافت محبت را درونی کرده و کودک در بزرگسالی قادر است یک حس امن و پایدار مستقل از تجربیات و تغییرات در محیط و روابط را در خود ایجاد کند.‌

این همان لحظه ای است که کودک نه تنها دنیای درون‌ را کشف می‌کند بلکه بدن خود را نیز کشف می‌کند و می آموزد که بدن او منبع قدرت، عمل و لذت است.

 

گذر مشتری در نشان تارس

با مرور این توضیح اکنون می‌توانیم درک کنیم با ترنزیت مشتری در این نشان بخش دیگری از تکامل انسانی ما برای دستیابی به تجربه ایمنی و امنیتی است که رشد را میسر می‌سازد. این شامل اتصال به استعدادهای ذاتی و درونی فرد هم‌می‌گردد. هر چقدر این درونی سازی قوی‌تر باشد، فرد با اطمینان بیشتری به منابع خلاق درونی خود اعتماد کرده و آن را در دنیای بیرون متجلی می‌کند. بنابراین اگر منتظر رشد هستید باید بدانید آن فقط در یک زمین غنی اتفاق می افتد، زمینی که خاک آن در طول محور کارمایی نودها شخم خورده باشد و ترس‌ها تبدیل به فرصت‌ها گردیده باشد، جایی که ارزش‌سازی درونی شکل‌گرفته و اکنون بر پایه آن بستر، بذرها شروع به جوانه‌زدن کنند.

 

تاثیرات گذر مشتری از نشان تارس

با این گذر علاقه جمعی به طبیعت‌گرایی بیشتر میشود. یک سونامی بزرگ برای میل انسانها به فلسفه و اگزیستانسیالیسم در راه است و بطور قطع می‌توان شاهد رشد چشمگیر علاقه مردم بود. علاوه بر آن رژیم غذایی بسیاری به رژیم های ساده تبدیل خواهد شد و مفهوم خوراک از یک “پرکننده شکم” به “خوراک روح” تغییر خواهد کرد.

ثروت

با گذر مشتری از این نشان ما مفهوم تجمل و زیبایی و ثروت را در سطح بالاتری فرا خواهیم گرفت.‌ اندیشه سقراط در این‌باب قابل توجه است که: از فضیلت است که ثروت به دست می آید.

اینان پنداشته‌اند که فضیلت از ثروت حاصل می‌شود، اما این در واقع، از طریق فضیلت است که ثروت و هر چیز دیگر، اعم از شخصی و اجتماعی، برای آدمیان نیک می‌شود

 

بنابراین هم اکنون از خودتان سوال کنید بزرگترین ثروت شما چیست و اگر جواب شما به این سوال اشاره به جنبه های مادی زندگیتان داشت و از سلامتی یا داشتن دوستان خوب غافل شدید، اکنون زمان بیداری است

یک لیوان چای

در انرژی خاک ثابت تارس، صبورانه جریان آهسته زندگی را نگاه کنید و با طبیعت ذاتی خود ارتباط بگیرید. ‌این بودای درون تمامی انسانهاست که در حال بیداری است. خرد درونی و شفابخشی که امنيت و آرامش را به این سیاره هدیه می‌دهد.

این گذر، شامل نقاط حساسی می‌شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنم

گذر مشتری در نشان تارس، بیداری خرد غریزی
گذر مشتری در نشان تارس،

 

مشتری در چالش با پلوتو

مشتری از ۱۶ الی ۲۲ می در مربع با پلوتو است. این تنش می‌تواند منجر به تحول و دگرگونی دیدگاه و باورهای شما شود.‌ ممکن است در این تنش بحران کاری، مالی یه رابطه ای را تجربه کنید اما هر چه میش بیاید اطمینان داشته باشید منجر به رشد و توسعه بزرگتری می‌شود. ردی ترس از دست دادن به کمتر از آنچه شایسته شماست متوسل نشوید. خود را لایق بهترین ها بدانید و ارزش‌ها و توانمندی‌های پنهان خود را کشف کنید.‌ به نمودار تولد خود نگاه کنید و ببینید این‌تنش چه خانه هایی را درگیر می‌کند. مفاهیم آن‌خانه ها را در نظر بگیرید. خانه ای که مشتری از آن گذر می‌کند فرصت پنهان است و خانه ای که پلوتو روی آن در حال حرکت برگشتی است ناچار است روش‌های قدیمی را رها کند و اینبار تجربیات جدیدی را بپذیرد.
همچنین دو نشان تارس و دلو نمودار تولدتان در حال دریافت این‌تنش هستند. تنش بین استقبال از تجربیاتی که بشما رشد و به دنبال آن برکت می بخشند و تجربیاتی با الگوهای قدیمی که میتواند شما را در گذشته زمین‌گیر کند.

 

مشتری و پیوند با نودشمالی

از ۳۰‌می که مشتری درجه سوم نشان تارس را فعال میکند در پیوند با نودشمالی قرار میگیرد. در طول زمان فعال بودن محور کارمایی تارس/عقرب هیچ زمان تا به این اندازه این محور به ما فرصت رشد نداده است.‌ چیزهای زیادی برای شما وجود خواهد داشت، راه های زیادی که از شما فرد دیگری خواهد ساخت. از دریافت یک پیشنهاد برای کار، تا راهنمایی دلسوزانه یک نفر که در نقش گورو شما ظاهر میشود، از شروع کردن یک کار هنری تا تصمیم به آموختن دانشی عمیق، از تصمیم به مهاجرت تا ارتباط با روح زنانه ای که در درون‌ شما منتظر فرصت رویش است.‌ موج عظیمی از احساسات مانده و فروخورده در حال بیدار شدن هستند، آنانکه باید بمانند می‌مانند و آنانکه باید بروند می‌روند. این بخشی از تجربیات انسانی شما بر روی سیاره زمین است پس خنثی و منفعل نباشید، این آخرین انرژی بابرکت برای ۱۸ سال آینده است که تلاشی است برای رهایی روح از چیزی که شما را به گذشته می بندد و شما را زنجیر کرده است.

 

 

تاثیر گذر مشتری در نمودار تولد شما

تاثیر گذر مشتری در نمودار تولد شما
تاثیر گذر مشتری در نمودار تولد شما

 

این گذر بسته به نموتدتولدتان و خانه و زوایایی که ایجاد می‌کند، فرصت هایی برای رشد را متبلور میکند‌. از یاد نبرید که این سیاره برکت و شانس است و حتی در بدترین موقعیت، قدرت آن را دارد که تاریکی را به نور تبدیل کند.‌ فقط مهم‌است به یاد داشته باشید که درسهای مشتری متمرکز روی اصالت و حقیقت است. خارج از این چارچوب مشتری می‌تواند از طریق گرفتن برکت، بزرگترین تنبیه کننده نیز باشد.

نشان های ماهی، خرچنگ، کپریکورن و خوشه در حمایت این انرژی هستند. در خانه ای که نشان تارس آن را فعال می کند رشدی بزرگ در حال رخدادن است.

 

لئو ها و اکواریوس و عقرب در زوایایی سخت با این انرژی هستند. مشتری فرصت‌های رشد بیشماری را برای شما آماده کرده است و برای دستیابی به آنها می بایست فراتر از حوزه امن خود قدم بردارید تا رشد کنید.

ترازوها و کماندارها اگر میخواهید از برکت و رشد مشتری برخوردار شوید یادتان نرود ممکن است فکر کنید هرگز به نتایج دلخواه خود نمی‌رسید اما این تنها آزمون ایمان شماست. میل و اشتیاق خود را دنبال کنید و الگوهای رفتاری ثابت خود را تغییر دهید

 

همچنین

در زیر راهنمایی های کوتاه برای شما نوشته شده است.

 

قوچ و رایزینگ قوچ

گذر مشتری به نشان تارس در خانه دوم یعنی خانه خود ارزشمندی – به تقویت اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد. خانه دوم مربوط به آن چیزی است که ما داریم و باعث می‌شود احساس کنیم خودمان هستیم: پول، دارایی‌های مادی، ارزش‌ها، تجربیات، و حتی احساساتی نمی‌توانند مانند هیچ کس دیگری باشند. به طور سنتی، این گذر نشان دهنده گسترش مالی (و کمی هرج و مرج مالی) است، اما از نظر کلی، دیدگاه ارزشی شما را ارتقا می دهد. این گذر بشما یاد خواهد داد بر اساس ارزشهای والاتری اهدافتان را در زندگی تعیین و حرکت کنید.

 

تارس و رایزینگ تارس

سیاره گسترش، نور و خوش بینی به نشان شما وارد می شود. این می تواند فوق العاده باشد، زمان بی‌سابقه‌ای برای جهش‌های شغلی، در آغوش گرفتن فرصتهای جدید و اعلام خواسته‌ها و نیازهای شماست. البته با گسترش، بی‌ثباتی نیز به وجود می‌آید. اکنون برای شما زندگی در حال بزرگتر شدن و کسب تجربیاتی جدید است. برند شخصی خودتان را راه بیندازید و از آن باورهای کوچک بیرون بیایید. دیگر نمی توانید در آن روابط کوچک یا انتظارات محدودی که زمانی جهان بینی شما را شکل می دادند، جا بگیرید. وقت بزرگ شدن است

 

دوقلو و رایزینگ دوقلو

همانطور که کیوان در ماهی به بازسازی در عرصه شغلی و شهرت عمومی شما ادامه می دهد، مشتری وارد دنیای خصوصی و درونی شما می شود: خانه دوازدهم، جایی که هدایای پنهان، نور و شهود در انتظار کشف هستند. اتفاقات زیادی در حال رخدادن هستند اما در پشت صحنه و این شامل احساسات و قدرت درونی شماست. سرمایه گذاری شما در طی این گذر نه در دنیای بیرون بلکه بر روی شخصت درونی و روحی تان است. شما در شرف کشف زرادخانه ای از ثروت هستید که فقط برای شما در نظر گرفته شده است. کیوان در دوسال آینده به شما کمک می کند تا این گنجینه ها را به اشتراک بگذارید، اما امسال، آنها تنها برای یافتن شما هستند.

 

خرچنگ و رایزینگ خرچنگ

این یک فرصت بزرگ برای رشد اجتماعی شماست . با کیوان در ماهی، در نهمین خانه رشد معنوی و تحصیلی خود، به تازگی در معرض نهادها، معلمانی هستید که برای دستیابی به قدرت و خودکفایی باید با آنها کار کنید. در همین حال، مشتری به تارس، در خانه یازدهم جامعه، مخاطبان و ارزش های مشترک شما خواهد رفت. مهم است که دوستان، شرکای تحصیلی و همسفرانی را جذب کنید که با اخلاق شما همسو باشند. و فراتر از وظایف مقدس، با چه کسانی می خواهید خوش بگذرانید؟ در حال حاضر، زندگی اجتماعی و معنوی شما یکسان است. مطمئن شوید که افرادی را انتخاب می کنید که به درک و رشد خردمندی شما کمک می کنند.

 

لئو و رایزینگ لئو

مشتری به دهمین خانه شغلی و شکوه عمومی شما رسیده است، جایی که شما آماده هستید بزرگترین قله ها را فتح کنید. شما به سکوهای رهبری و دیده شدن فراخوانده خواهید شد و این بار، مانند یک شوک نیست، بلکه مانند یک ورود طبیعی است. مشتری در بالا و تاج نمودار تولدتان نور افشانی می کند. افقهای بزرگتر را ببینید، کوتاه و محدود نگاه نکنید و از برداشتن قدم های بزرگ نترسید. سرمایه گذاری بر روی خانه و املاک می تواند برایتان سودآور باشد.

 

خوشه و رایزینگ خوشه

با حضور مشتری در نهمین خانه، شما به سفری بزرگ و درنوردیدن افق های در حال گسترش و توسعه معنوی فراخوانده شده اید. دوره های تحصیلی جدید، حرکت های بزرگ و فرصت هایی برای دستیابی به دانشی و تجربیاتی بالاتر و بیداری خرد درونی در انتظار شماست. چالش شما این است که روال عادی و گیرکردن در افکار بی فایده را بشکنید و به خودتان اجازه دهید که شهودتان را دنبال کنید. با وجود کیوان در ماهی ها در هفتمین خانه روابط شما، احتمالاً با دوستان روحی قدیمی ملاقات خواهید کرد. به سفرهایتان بعنوان کشفی مشترک نگاه و معلمین معنوی قدیمی و گذشته خود را احترام کنید.

 

ترازو و رایزینگ ترازو

سیاره برکت و ثروت و دانایی به خانه هشتم و دگردیسی شما وارد میشود. این حوزه تولد مجدد است، جایی که ما نقشی را که به ما محول شده است کنار می گذاریم و اجازه می دهیم هویت جدید ما را شکل بگیرد. برای کسی پوشیده نیست که شما در حال تغییری جهانی هستید، کیوان در ماهی ها شروع به احیای کامل کالبد روحی شما می کند و اکنون زمان آن است تا شما به عنوان آغازگر و محرک عمل کنید. به آرزوهای خود پاسخ دهید و روحیه آزمایش و برداشتن قدم های جسورانه را در آغوش بگیرید و قدرت ها و استعدادهای پنهایی و کارمایی خود را کشف کنید. تجسم جدید شما در انتظار تولد دوباره است

 

عقرب و رایزینگ عقرب

مشتری اکنون در هفتمین خانه شما یعنی خانه دیگران است. در همین حال، کیوان در ماهی، خانه پنجم عاشقانه و لذت شما را بازسازی می کند. به هر حال باید از افراد جدیدی که وارد زندگی شما می شوند درسهایی بیاموزید. مشتری در این گذر تجریبات شما را در بین دوستان و یاران تان افزایش می دهد. شما در چهار سال گذشته روابط و دوستان زیادی را از دست داده اید و اکنون آماده آن هستید که با نگاه ارزشی جدید دوستان و روابط جدیدی را آغاز کنید. از سازش با افراد بیهوده دست بردارید تا افرادی را که چون کوه پشت شما هستند در مسیر زندگیتان کشف کنید

 

کماندار و رایزینگ کماندار

با گذر مشتری از نشان تارس از شما دعوت شده است تا معبد جسم تان را مورد توجه قرار دهید.  در این گذر خانه ششم شما توسط مشتری روشن شده، جایی که شما می آموزید به جسم و روح و روان خود احترام بگذارید و مراقبت و پرستاری کردن از خودتان و طبیعت اطرافتان را می آموزید. یک برنامه غذایی مبتنی بر طبع را بگیرید و در یک کلاس یوگا ثبت نام کنید. عادتهای بد را ترک کنید و در یک کلاس فلسفه یا تاروت یا ستاره شناسی شرکت کنید. اجازه دهید جهان بینی تان گسترده تر گردد.

 

 کپریکورن و رایزینگ کپریکورن

زمانی که مشتری در نشان قوچ بود شما می بایست سخت و صادقانه کار می کردید تا به خود حس ساختار روانی و مادی پایدار را بدهید. اکنون میتوانید از مزایای ان بهره مند شوید. پنجمین خانه یعنی خانه بیان و خلاقیت و کودک درون شما در این گذر روشن می شود و با مشتری در اینجا، باید بسمت تجربیات مولد و خلاقیت خودتان حرکت کنید. دیگر نباید حرکات و رفتار کسی را دنبال و تکرار کنید اکنون زمان آن است خودتان روی دوپای خودتان راه بروید و نمایش انفرادی خودتان را راه‌اندازی کنید. علاوه بر آن زمان تفریح و شادی تان است. با دوستانتان سفرهای تاریخی بروید و حس آسودگی را تجربه کنید.

 

اکواریوس و رایزینگ آکواریوس

در طول چهار سال گذشته، اورانوس برای شما همانند کارت برج تاروت عمل کرده است و قلعه شما روی آرامش را ندیده  و شما را از اتاق های قدیمی به بیرون پرت کرده است.  حالا شما آماده هستید تا مشتری شما را به دنیایی بزرگتر و بهتر از آنچه تصور می کردید هدایت کند. خانواده شما در این گذر روشن می شود و محدودیت‌های فیزیکی و مالی که زمانی محل زندگی شما را تعیین می‌کردند، اکنون نامحدود هستند. جایی خانه توست که قلبت آنجاست. آنجا ریشه کنید و عشق را رشد دهید.

 

ماهی و رایزینگ ماهی

مشتری فرصت های جادویی و خلاقانه را به خانه سوم زندگی روزمره، تشریفات و ارتباطات شما می آورد. یک نوت بوک فانتزی بخرید و آن را با برچسب تزئین کنید. از پاسخگویی به پیامک های افرادی که برایتان مهم نیستند، دست بردارید. هر روز صبح روی مراسم ده دقیقه ای یوگا سرمایه گذاری کنید. شروع به درس خواندن کنید. وقت آن است که درها و مسیرهای جدید را باز کنید تا بتوانید قوی تر از قبل از زیر آوار بیرون بیایید.

 

 

در پست بعد به آنچه در گذرهای قبلی مشتری و چرخه اورانوس-مشتری خواهیم پرداخت.

16 پاسخ

  1. من انرژی ژوپیتر به خوبی حس میکنم، انگار قلبم آروم تر شده و حتی بهم اجازه استراحت داده شد. ژوپیتر جان ازت ممنونم و روح تارسی ام رو بالاخره میتوانم کمی التیام بدم.

  2. سپاس ماریا جانم 🌿🩵 برای من عالی بود… یه کاری کردم امشب، انگار که مهر تایید اون بود

  3. ممنون ماریای عزیز🙏❤️،ای کاش بیشتر درمورد چارتم میدونستم،واقعا هنوز هم نمیدونم باید چیکار کنم،یه عقرب گیج و سر در گم واین منو کلافه کرده.

  4. مثل همیشه فوق العاده بود ممنونم ماریا جانم 🙏🤍🌸
    توضیحاتت در مورد کودکی و کهن الگوی تارس خیلی جالب بود و من دارم این موضوع رو در کودکی که چند سالیست مجبور شدم نقش پررنگی درزندگیش ایفا کنم رو به وضوح میبینم و‌لمس میکنم

  5. ممنون مارياى عزيز خيلى كامل و عالى توضيح دادي زندگيت پر از بركت ممنون از وقتى كه گذاشتى🙏☘️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *