Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

گرفتگی نشان تارس، جهشی تکاملی

گرفتگی نشان تارس، جهشی تکاملی

 

گرفتگی ماه نو در نشان خاکی و لطیف تارس عطرو بوی انگیزه های جدید و متفاوت را دارد که حول محور نیاز های قلبی و دارمایی ماست به دلیل اینکه تارس یک نشان حسی است و تمام هدفش ارزش گذاری براساس گوش دادن به ندای قلب است .نقش ونوس پر رنگ است چون سیاره‌ی عشق حاکم بر این خورشیدگرفتگی از پایان گذشته خبرمی‌دهد که با هیجان همراه است چون خاصیت گرفتی‌ها همین است…  بنا‌براین تا ماه‌ گرفتگی نشان عقرب، دو هفته‌ی پرشوری خواهیم داشت.

 

استلیوم عنصر خاک

استلیوم سیاره ای در نشان مادی و زمینی تارس حمایت پلوتو را در خاک منسجم کپریکورن در بر دارد. به خصوص برای  ونوس که خودش را در آغوش ژوپیتر جا داده و هنوز دست نپتون بر روی شانه های اوست .این در حالیست که چندی پیش با نپتون در ماهی رقص عرفانی برپا کردند و اکنون کمی از هم فاصله گرفتند. پیوندی که پشت سر گذاشتیم ( ونوس و نپتون) اوج عشقبازی ماده و بی‌نهایت بود.

بعد از برگشتی شدن پلوتو ما بهتروعمیق‌تردرک میکنیم که اصل ما از کجاست، این به ما کمک میکند تا با ملودی پراحساس تارس همراستا شویم وبتوانیم ارزشهای جدید خود را پایه گذرای کنیم.

پلوتو تمام تلاشش را میکند که بفهمیم چه چیزی بر ارزش های من اضافه میکند وهرچیزی که متناسب با روح ما نباشد را حذف میکند.

نقش بسته شده در ماندالای این تعامل بدون خط قرمز است و این حاکی  از این است که گفتگوی بین سیارات گرم و مسالمت آمیز پیش می‌رود.در این بین ،از پیوند ماه خورشید و اورانوس نباید غافل شویم زیرا ممکن احساسات ما را تحت تاثیر‌ قرار دهد و رفتار های نسنجیده از خود بروز دهیم چون به هر حال ما با  انرژی غیر قابل پیش بینی اورانوس روبه‌رو هستیم  و نمی توان  به صراحت بیان کرد  که ما تحت تاثیر این انرژی چگونه عمل خواهیم کرد ولی هدف اصلی اورانوس جدایی از الگوهای قدیمی هست که توسط پلوتو در کپریکورن در حال شناسایی و تغییراست که بنیاد واساس‌ها را از نو بنا کند.

نود شمالی را هم در تارس با کمی فاصله از اورانوس داریم وقتی با این گرفتی همراه شود شروع فصل جدید وداستان های تازه را برای ما رقم خواهد زد.

از طرفی هم مارس در ماهی با سیارات نشان تارس درهارمونی هستند که این نشان‌دهنده عواقب خوبی است و ما را با انگیزه به سمت آینده جدید هل می‌دهد.

اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری احساس خواهیم کرد و حس قدرت، باعث تغییرپذیری در ما میشود.

باید از خودمان بپرسیم دقیقا کی احساس راحتی و آرامش کردیم ؟ اگر نیازهای واقعی خودمان را هم ببینیم بنا بر خودخواهی ما نیست ما اول باید به خودمان مهربانی کنیم تا بتوانیم عشق واقعی را با دیگری تقسیم کنیم . اگر ارزش‌های خودمان را در نظر بگیریم در روابط هم صمیمانه‌تر خواهیم بود .

زمان آن فرا رسیده که قدمی مستحکم و واقعی برداریم تا شرایط را برای ورود به مرحله‌ی بعد محیا کنیم

 

 

 

قوچ : ماه نو در خانه‌ی دوم شما کمکتان میکند تا به سمت اهداف بلند مدت خود قدم بردارید. این محل خانه‌ی منابع شماست و شما را تشویق میکند تا برنامه‌ریزی مالی خود را با استراتژی جدیدی پیش ببرید هر چه باشد اورانوس اینجا از نوین و به روز بودن صحبت میکند.

تمرین شما قوچ‌ها این است که بر حواس فیزیکی خود بیشتر تمرکز کنید

تا بهتر پذیرای تغییرات باشید

 

تارس : بیشتر از همه این ارتعاش را احساس میکنید خانه‌ی اول شما فعال است و این یعنی سرزندگی، شوق و اشتیاق !!!!

اعتماد به نفس باعث میشود قدرت و اراده‌‌ی لازم برای ریسک کردن را پیدا کنید شاید دوست داشته باشید با وجود اورانوس در اینجا نسخه‌ی جدیدی از خود ارائه دهید . نگران نباشید از ابتکار نترسید …

سعی کنید تصویری از رویای کوکی خود پیدا کنید چیزی که باعث خوشحالی و سرمستی شما میشود.به آن فکر کنید در میان این تصاویر ورژن جدید و جوان خود را پیدا میکنید. انعطاف‌پذیرتر باشید شما توانایی این را دارید که تاثیری خوب بر افراد پرقدرت زندگی خود بگذارید.

 

دوقلو :گرفتگی در خانه معنوی شما اتفاق میافتد ‌بهتر است که شما هم به دورنتان بروید و خودتان را رها کنید و کمی در تنهایی باشید با اینکه شاید برایتان کمی سخت باشد.  این نیاز هم اکنون شماست چون ذهن فعال شما همیشه در حال دریافت است …کمی استراحت برای شما مفید است

مدیتیشن و مراقبه را فراموش نکید تا آماده دریافتی های  جدید باشید

 

خرچنگ :خرچنگ ها خودتان را آماده کنید چون ممکن است در این مسیر تغییراتی در گروه ها و دوستی‌هایتان پیش آید… از تغییرات نترسد و پذیرای آنها باشید زیرا میتواند در آینده مسیرهای جدیدی را برای شما باز کند.

از منطقه‌ی امن خود بیرون بیایید !!! عاشقانه‌های جدید و مسیری از آینده جلوی شما قرار دارد. لذت ببرید و مشتاق نتایج شگفت انگیز این ماه نو باشید.

 

لئو :گرفتگی خانه‌ی دهم که خانه‌ی شغلی شماست را فعال کرده است. به وضعیت فعلی خود نگاه کنید، اگر در مسیر درستی قرار دارید با تمرکز بر هدف اصلی موفقیت جذابی به‌دست می‌آورید. اما اگر خود را شکست‌خورده میبینید لازم است روی اهداف خود ارزیابی دوباره داشته‌ باشید.

به صدای قلبتون توجه کنید برای خود جشن بگیرید و از قضاوت دیگران نترسید.

 

خوشه: ماه نو درخانه‌ی پر برکت ژوپیتر از ماجراجویی و افق دید جدید خبر میدهد. از طرفی معنای تعهد به پروژه‌ای یا انتخاب یادگیری دانشی همراستا با علاقه‌ی شما را در خود دارد. خوشه زمانی که یاد بگیری انرژی خود را در جایی از زندگیت سرمایه‌گذاری کنی که به آن علاقه داری، کائنات فرصت‌هایی در اختیارت قرار می دهد تا زندگی‌ات را زندگی کنی. ماه نو به تو کمک میکند تا جسورانه‌ترین رویایی که در سرداری را مورد تمرکز خود قرار دهی.

 

 

لیبرا : تحت تاثیر این گرفتگی شما سفر عمیقی به گذشته خواهید داشت

یا ممکن است در مسیری قرار بگیرید که بازتابی از گذشته باشد. این مرحله‌ی دگرگونی است !!!چه‌قدر یادگرفته‌‌اید و پیشرفت کرده‌اید؟ شما نیاز دارید شجاع باشید و از رنج و دردهایی که متحمل شدید نترسید. چه رفتار و عادتی در رابطه دارید که جلوی پیشرفت شما را میگیرد؟ با تغییر آنها محیط آرام‌ و سالمی برای روان خود ایجاد میکنید. با ارتعاش ماه نوی تارس هر کسی که وارد زندگی شما شود چه کاری، چه احساسی قطعا در آینده‌ی شما نقش مهمی دارد.

گاهی نیاز است به عزیزی تکیه کنید و حمایتش را جذب کنید.

 

عقرب : روابط شما تحت تاثیر این انرژی‌ها قرار دارد. سازش، زندگی شما را آسان‌تر میکند. خودتان را محک بزنید آیا از درون آماده‌ی پذیرفتن یک نفر دیگر کنار خود هستید ؟ شما نیاز دارید که اطرافیان خود را عمیق‌تر بشناسید. سعی کنید در روابط درباره‌ی ارزش‌ها و تجربیات شخص روبروی خود  سوال بپرسید. صحبت کنید …خواهید دید که تعامل بین شما و دیگری تا‌ چه اندازه شما را نزدیک و صمیمی‌تر میکند

 

کماندار : تعادل و هماهنگی بین روح، جسم و تمرکز ذهنی مسائله‌ی تاکیدی ماه نو برای شماست. فرصت خوبیست تا تغییرات مهمی در دنیای ذهن و معنویت خود ایجاد کنید، زیرا خورشید گرفتگی آغاز تغییر بزرگ و عمیقی در روزمرگی شماست. البته اگر مسئولیت خود و خواسته‌هایتان را قبول کنید. با خودتان فکر کنید چه عادت‌هایی دارید ؟ آیا این عادات شما در مسیر هدفتان است ؟ یا مانع پیشرفت شما میشود ؟ فعالیت‌های روزانه‌ی خود را در نظر بگیرید و به آنها فکر و احساسش کنید.

غذایی که میخورید، ورزشی که انجام میدهید، مدیتیشن و مراقبه ….

به تک‌تک کارهای روزانه‌ی خود عمیق توجه کنید و سعی کنید در لحظه‌ی انجام آنها کاملا به‌ آنها آگاه باشید.شما آخرین آتش زودیاک هستید بی شک خلاقیت‌های جذابی در برنامه‌ریزی خواهید داشت

 

کپریکورن : این گرفتگی در حال لمس خلاقیت شماست. سرگرمی و بازی‌کردن برای شما کپریکورن‌ها عملی بچگانه و خنده‌دار است

اما تحت تاثیر این تعامل شما نیاز دارید تا کودکی کنید !!!

اگر مجبور به کاری جهت گذراندن زندگی نبودید چه میکردید ؟؟؟

با کودک درون خود ارتباط بگیرید و سعی کنید صدایش را بشنوید کمی شما به ساز او برقصید . شما همیشه سفت روی زمین هستید اما این لحظه‌ی تاریخ نیاز به انرژی گرم و صمیمی آتش دارید شما نیاز دارید ازسخت‌ترین چیزی که در زندگی خود احساس می کنید خواه نقشی، موقعیتی یا ارتباطی تطهیر شوید.

 

آکواریوس : شما با این تعامل به گذشته خود نگاه می کنید  چون در خانه چهارم شماست ، عمق ناخودآگاه شما دستخوش تغییر میشود

شما مایلید احساسات جدید را جذب کنید و نمی خواهید مثل گذشته با خودتان یا خانواده تان عمل کنید.

با برگشتی شدن پلوتو و ماه نوی که در خانه‌ی خصوصی و خط خونی شما قرار دارد  بیش از هر زمانی با خود می‌اندیشید که گذشتگان من و سنت و فرهنگ آنها چگونه و تا چه حد بر نحوه‌ی عملکرد من تاثیرگذاشته‌اند !!! اورانوس در کنار این تعاملات از شما میخواهد که اولویت‌های واقعی خود را در نظر بگیرید.

هر چه محیط زندگی شما آرامش بیشتری داشته باشد، بیشتر احساس امنیت خواهید کرد .

 

ماهی : اطلاعات، ایده و پیام‌هایی حتی غیرعادی به شما می‌رسد که می‌توانید با کنارهم گذاشتن آنها پازل زندگی خود را بچینید. به برکت وجود ژوپیتر، نپتون و ونوس در نشان خودتان، شهود شما در بالاترین حد قرار دارد. بنابراین به ندای درونی خود اعتماد کنید، زندگی کنید و یاد بگیرید !!!

روایتی دارید که لازم است با دیگران به اشتراک‌ بگذارید اما در میان آبهای بیکران اقیانوس شناور هستید . از این انرژی برای پیدا کردن راهی منحصر به فرد برای بیان خود استفاده کنید.

برای شما همیشه کلام راه ارتباطی نیست. شعر، هنر و رقص تخیل شما را فعال کرده و داستان شما را جاری میکند.

 

 

ماه نو برای همگی تان پربرکت

10 پاسخ

  1. سلام ضمن عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما..
    من نشان عقرب و رايزينگ تارسم.
    ميخوام ببينم عشقي وارد زندگيم ميشه
    با توجه به اين تفاسير..
    و همينطور مسير شغليم درست ميشه؟
    و ايا كارماهاي اجدادي ما تموم شده يا نه!
    سپاس 🌷😇

  2. ممنون از مطلب خوبتون من کماندار هستم با رایزینگ لئو،مسیر آینده خودم رو پیدا کردم و نمیدونم چرا اعتماد به نفسم رو از دست دادم

    1. رایزینگ لئو از شما می‌خواد با قدرت باشید و شجاعانه برای خواسته ها‌تون مبارزه کنید ، ممکن بعضی وقت‌ها به خودتون شک کنید ، ولی اگر مسیری رو که الان انتخاب کردید با توجه به قلبتون بوده‌ باید خودتون رو باور کنید و به سمتش قدم بردارید،لئو ها چند وقت هست که از خودشون کمی دور شدن از انرژی پر شورشون کم شده ، شما هم رایزیگتون لئو هست …نترسید و به خودتون اعتماد کنید.

  3. ممنونم ماریای نازنینم ، من به تارس رایزینگ خرچنگم و وقتی میگین برید تو وبلاگ باقی و بخونید احساس دین بیشتری به لطف و محبتت دارم عزیز دلم ❤️🥰

  4. سلام
    من قوچ هستم
    و مترجه نميشم رايزينگم چه هست ٥ صبح بدنيا اومدم
    ممكنه من را راهنمايي بفزماييذ
    🙏🏻🌷❤️

    1. شما میتونید از همین سایت توی قسمت دریافت چارت تولد اطلاعاتی که ازتون خواسته شده رو وارد کنید(تاریخ ،ساعت و شهر تولدتون)
      ساعت تولد رایزیگتون رو مشخص میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *