Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

گرندگراس بیداری و شجاعت

گرندکراس بیداری و شجاعت

انرژی های این مربع شما رو دعوت میکنن که با جسارت.. حقیقت و عدالت، آینده خودتونو شروع به ساختن کنید.

 

پالاس جنگجوی هوشمند درون شماست و در لیبرا بدنبال عدالت و صداقت و این روزها دقیقا در مخالفت با خورشید..‌ خورشید قوچ، شروع تازه هست و در انرژی های این زاویه نور و وضوح میاد به دنیای ذهن و عمل شما‌‌..

سترن.ونوس ایمان محکم قلبی ما هست برای اینکه رویاهامونو بسازیم اما تفاوت زیادی داره اینکه ما در تصمیم گیریهامون اقتدار داشته باشیم یا تحت اقتدار دیگران باشیم.‌ ما در مسیر انرژی تغییرات هستیم (سترن،پلوتو، نودجنوبی) که باید اونها رو قلبا باور و درک کنیم تا بتونیم اونها رو عملی کنیم..‌ باور کنیم که چه جاهایی اشتباه کردیم..‌اونها رو بپذیریم و سعی کنیم اون اشتباهات و جبران کنیم و زندگیمونو بهبود بدیم.‌ نیروهای کپریکورن دارن بشما یاداوری میکنن که نمیتونین همیشه و تا ابد همه چیز رو کنترل کنین.

اگاهی ونوس با سترن و پلوتو هماهنگ شده.. شما قلبا و عمیقا اشتباهات و سایه ها و حتی نقاط قوت و قدرت خودتونو در ارتباط با دیگران میتونین ببینین. مرکوری هم با ژوپیتر هماهنگه تا شما اون سایه‌ها و ضعف‌ها و قوت‌ها رو درک کنین و سترن.  مرکوری نمیگذاره که شما دوباره روی تفکرات، استدلالها و ذهنیتهای اشتباه قبلی تصمیم‌گیری کنین.‌ در انرژی های این مربع چالشی و بیداری، شما شاهد بی اعتمادی ها میشین اما این دقیقا بازتاب و سایه احساسات خودتون هم‌میتونه باشه.‌. چیزی که ونوس و مرکوری در اخرین درجات ماهی سعی میکنن بشما نشون بدن.

گرندگراس بیداری و شجاعت

 

ژوپیتر ذهنیت شما رو به عقب برمیگردونه تا دقیق‌تر به انتخابهاتون نگاه کنین..‌ ببینین کجا سیستم‌ باورهای شما، اعتقادات شما، برنامه های اینده شما نیاز به  بررسی دوباره داره.‌. این مربع شما رو بیاد بیعدالتی هایی میندازه که ممکنه در گذشته باهاش روبرو شده باشین.
خورشید قوچ یعنی انرژی های جسارت و شهامت و اعتماد بنفس..‌ یعنی انرژی های تازه ای که شما رو به دنیای تازه ای میبرن.

در سایه های این مربع گرفتار نشین.‌.‌ زمان کنونی، تایم حسرت و افسوس و افسردگی و تکرار و اصرار روی  انتخاب های اشتباه نیست.‌
سترن در خانه و یه چرخه 30 و اندی ساله شروع کرده..‌
ژوپیتر در خانه و یه چرخه 12 ساله رو شروع کرده..‌
اورانوس در تارس و یه چرخه 7 ساله رو شروع کرده..

انرژی های قدرتمند در استانه شروعی جدید هستن و حالا نوبت شماست که چرخه جدیدی از زندگی رو شروع کنین..

انرژیهای اورانوس در تارس شما رو دعوت میکنه به تغییر ارزشهایی که تا امروز بر اساس اونها برنامه زندگیتونو تدوین کردین..

اگه شرایط کنونی شما، خوب هست و شما مشکلی ندارین، این انرژی ها شما رو کمک میکنن به رشد خودتون ادامه بدین اما اگه در هر بخشی از زندگیتون، شغل، حرفه، روابط عاطفی و ..‌نارضایتی دارین این نشونه تغییر هست..‌چیزی باید تغییر کنه.

با حضور پالاس در لیبرا و ماه کامل بعدی مسایل زیادی در ارتباطات شما، در روابط مالی و ارزشی شما در مسیر تغییر و تولد با هویتی جدید قرار میگیره.‌.‌ ماه کامل پرقدرتی که نتیجه گیریهای نهایی رو با ارزش گذاری هایی جدید بشما میده.‌

وقتشه که به صدای درونی خودتون (مرکوری،ونوس در ماهی،) گوش کنین و زندگیتونو با شجاعت، اعتقاد(ژوپیتر) و ایمان(نپتون) اشتیاق(خورشید) و شور و شوق(مارس) و صداقت(پالاس) از نو با پایه هایی قوی(سترن)، بسازین.‌ دقت کنین که پالاس روی 29 درجه لیبرا حرکت برگشتی خودشو شروع کرد در 18 فوریه و حالا با انرژیهای پالاس دقیق تر روی ارتباطاتتون و ارزشهاش بازنگری میکنین.

جسارت داشته باشین برای پذیرفتن تغییراتی(اورانوس)که ممکنه سخت باشن اما آینده ای خوب و امن (نودشمالی)رو براتون رقم میزنن.‌

 

عشق و نور برای شما

ماریا

 

8 پاسخ

    1. متشکرم از شما که توجه میکنین و وقت میگذارین و نطرتون رو کامنت میکنین❤️❤️❤️

    1. متشکرم نیلوفر عزیزم.. این پیامهای شما بزرگترین دلگرمی های من هستن❤️❤️❤️

    1. جسارت برای ساختن اینده ای بهتر.. ممنون از توجهتون❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *