Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

آستروتاورت ماه فوریه

 

 

تاروت ماه فوریه

 

 

آستروتاروت یک هوروسکوپ ماهانه است بر اساس اطلاعات آسترولوژی و تاروت برای هر

نشان زودیاک، که من اون رو  ماهانه به اشتراک می گذارم. 

برای درک بیشتر کارتها به سه موردزیر توجه کنین:

 

????کارت نشان خورشیدی شما چیزهایی که باید خلق کنید و روی انها تمرکز کنین رو نشونتون میده.

????کارت نشان رایزینگ شما مسیرهای فعلی تون رو براتون تحلیل میکنه.

???? کارت نشان ماه شما چالشهای شما رو هشدار میده.

اگه شما تفسیرهای دقیقتری رو برای خودتون میخواین، من برای مشاوره خصوصی در دسترستون هستم.

 

 

 


قوچ ها- VIII Pentacle

کارت 8 پنتاکل ماه فوریه شما رو دعوت میکنه به سرمایه گذاری برای آینده.
این سرمایه گذاری ابتدا باید در قلب خودتون و ارزش‌های وجودی‌تون باشه.‌ اگر شما توی تصمیم‌گیری‌ها یا در انتخاب‌هاتون مردد هستید تمام این تردیدها از ترسهای شماست و ممکنه اولویت و ارزش‌های خودتون رو نشناخته باشین یا توانایی‌هاتون رو ندیده گرفته باشین. هشت پنتاکل از زمانی بهتون میگه که نسبت به مسیر هاتون مطمئن نیستین اما این کارت بهتون انرژیهای خوب میده برای مسیرهای جدید و شروع های جدید. این کارت به شما پیشنهاد می‌دهد که ابتدا برکت و نعمتهای وجودی‌تونو کشف کنین و بهتون میگه شما در حال حاضر دو نفر هستید خودتون و “من” قوی وجود در خودشما.
نگران نباشید و روی اهدافتان تمرکز کنید اگر هدفی مطمئن برای خودتون پیدا نمی کنین یا اگر یا شرایط خودتون رو جوری می بینین که نمیتونین تغییراتی ایجاد کنید، تفکراتتون رو دوباره بازبینی کنین. شما و مسئولیت‌هایی دارین که از آنها غافل شدین .. حتی مسیری در نزدیکی شماست که میتونه تغییرات بزرگی را برای شما داشته باشه اما شما قادر به دیدن و یا درک آن با ذهنیت فعلی نیستین. ممکنه در پیگیری اهداف خودتون، چه اهداف حرفه ای و چه عاطفی، مسئولیت‌های سنگینی داشته باشین اما نتیجه تلاش‌های شما قطعاً بر میگرده و آینده شما توسط گذشته احیا میشه. پیشنهاد مالی یا حرفه‌ای بسیار عالی براتون در راهه. پیام نهایی کارت فوریه این هست: مراقب باشید چی رو آرزو می کنین چون ممکنه دقیقا همون برآورده بشه. اعتماد بنفس شما میتونه باعث تغییرات عمیقی بشه.

 

تارس ها- Emperor

وقتشه ذهنتونو نظم بدین و رهبری اون رو بر عهده بگیرین. کارت امپراطور ازتون میپرسه چه چیزهایی رو کنترل می‌کنین؟ با قدرتتون تونستین چه چیزهایی رو بدست بیارین؟ تونستین اقتدار زندگیتون رو به دست بگیرید؟
اگه در زندگیتون کسی هست که کنترل شما را در دست داره کارت امپراطور بهتون این زندگی تو هست نه دیگران و باید خودت براش تصمیم بگیری.تاکید میکنه رهبری و اقتدار در تمام جنبه های زندگیتون رو بازنگری کنین.. از روابط حرفه ای تا روابط عاطفی. اراده شما میتونه در این ماه موفقیت شما را چند برابر کنه. اگه برای هر چیزی در حال حاضر در حال مبارزه هستین امپراطور وعده پیروزی و برد شماست.‌           پیام امپراطور در فوریه احیا قدرت و اقتدار هست. تغییرات پایه ی زیادی برای شما در ماه فوریه استارت میخوره.

 

دوقلوها- The Sun

ماه فوریه برای دوقلو ها پر از انرژی های خوب و گرم هست.‌ نور قلب شما در فوریه میدرخشه و شما در مرکز توجه قرار می گیرین به خصوص در بخش کار و حرفه‌تون. اگه اعتماد به نفس ندارین وقتشه عزت نفس خودتونو رو برگردونین. کارت خورشید بهتون میگه با یک نگاه دقیق به اطرافتون و زندگیتون میتونین‌تشخیص بدین چی برای شما خوب و چی برای شما بد هست.‌ خورشید مصرانه ازتون میخواد قواعد و قوانین ارزشی‌تون رو دوباره نگاه کنید و ببینین برای دستیابی به این ارزش ها از چه روشهایی استفاده کردبن.‌ یادتون نره که اهداف و رفتارهای شما وسیله ای هستند که شما رو به ارزش هاتون میرسونن و اگه اهداف شما با ارزش‌هاتون همسو نباشه، تضاد صورت می‌گیرد و این تضاد باعث میشه شما در آن کار یا رابطه احساس شادی نداشته باشید. پس خورشید بهتون تأکید می‌کند احساسات خودتون رو هم از لحاظ روحی و هم ذهنی درک کنین.‌ در این‌ماه موقعیت های پیروزی برای شما همواره هست شفاف عمل کنید و اطمینان داشته باشین که با پیروزی با شماست. از طرف دیگه، خورشید کارت تنهایی و روشنگری هم هست و برای کسانی که در مسیر های معنوی جدید هستند پیام درخشش داره دوقلوها در فوریه برتری های خودتون رو به اثبات برسونین.

 

 

خرچنگ ها- III Wands

ماه فوریه باید روی مسیر های جدید برنامه‌ریزی کنین. موفقیت‌های شما در راه هستن و باید با اطمینان و تعهد به سمت مسیر هاتون قدم بردارین. همه چیز برای شما امیدوارانه پیش میره و مهم هست که ایمان خودتون رو گسترش بدین.‌ امید هاتون در طول این ماه تقویت میشه. تغییرات مثبت در مسیر شما قرار می گیره که بسته به میزان آگاهی شما، برداشت اون موقعیت فرق میکنه. احتمال سفر برای شما بسیار زیاده. سفری که میتونه افق دید شما را گسترده تر کنه. ممکنه شما در مواردی مجبور باشید با کسانی که دوست ندارین کار کنین اما گاهی برای تکمیل مسئولیت یا رسیدن به یک سری از خواسته ها باید ما صبر و هماهنگی را یاد بگیریم.‌ سه وندز میتونه شما رو در تماس هایی از گذشته قرار بده و شما را سوپرایز کنه. ضمن اینکه ماه فوریه میتونه زمان خوبی برای فعالیت‌های اینترنتی شما در کسب و کارباشه.

 

لئوها – IX Pentacles

ماه فوریه ماه شکوفایی مالی و حرفه ای هست.‌ اگه دنبال یه فرصت برای راه اندازی یک کسب و کار بودین این ماه بهتون فرصت های عالی رو میده. نه پنتاکل ازتون میپرسه ایا توانایی های خودتونو درک کردین؟ در طول این ماه ممکن شما برگردید به دوران کودکی، زمانیکه چیزی رو می خواستین و نمی تونستین داشته باشین. نه پنتاکل در این ماه بهتون میگه باید گذشته‌های نرسیدن یا نداشتن ها را رها کنین. شما مجبور نیستید همیشه در این دوران و حسرت‌هاش باقی بمونین.‌ همه ما در گذشته شرایطی داشتیم که قدرت کنترل نداشتیم اما الان آیا شما هنوز هم قدرت کنترل روی توانایی‌ها طول یا آرزوهاتون را ندارین؟!!
نه سکه میگه ازتون میپرسه وابستگی‌های شما چه چیزهایی هستن و در انتها ازتون میخواد وابستگی‌های مادی تون رو متعادل کنین.
دررانتها تمرکز 9سکه ماه فوریه روی تلاش شما و ایمان شما به خودتونه.

 

خوشه ها – IV Wands

ای شما دنبال وفاداری و ثبات هستین؟ ماه فوریه براتون موقعیت‌هایی فراهم میشه که لذت امنیت و ثبات رک بچشین.‌ یک‌پیشنهاد میتونه بشما کمک کنه تا ظرفیت‌ها و استعدادهای پنهان مونده‌تون رو کشف کنین.‌ باید به یاد داشته باشین که گاهی یه اتفاق میتونه شادیهامون رو کمرنگ کنه و شما در این ماه باید یاد بگیرین که زندگی در گردشه. بالا و پایین داره.‌ در عین حال چهار وندز پیشنهاد میده که وقتشه یکسری از اصول زندگیتونو محکم کنین. داشتن ثبات و اقتدار میتونه به رشد شما در محیط خانواده و روابط عاطفی تون کمک کنه. چهاروندرز فوریه برای شما نماد خانه و خانواده است و در این بخش شما میتونین تغییرات عالی و گسترده ای رو داشته باشین.‌ هر استرس یا نگرانی در محیط خونه یا روابط خانوادگی دارید در این ماه حل میشن.‌ پیام نهایی چهاروندز فوریه برای شما خوشه ها گسترش چهارچوب های فکرتون و درخشان کردن خلاقیت هاتون و احیا استقلال‌تون هست.‌

 

لیبراها- VI Swords

شش شمشیر فوریه بهتون پیشنهاد میده که روی ایجاد تعادل و صلح در روابطتون کار کنین. نشوندهنده تغییرات در برخی مناطق زندگی‌تان هستند در برخی مناطق زندگیتونه.‌ حال حاضر شما از لحاظ درونی در حال کشف و روانکاوی خودتون هستین. اگه در گذشته روح شما اسیبی دیده ماه فوریه ماه بهبود و ارامش و پشت سر گذاشتن اونهاست. قدم های مالی که توسط دوستان بشما پیشنهاد میشه میتونه در رشد شما موثر باشه. روابط عاطفی هم‌میتونه با یک تماس ساده به روابط عمیقی تبدیل بشه. کارت تاکید میکنه‌چیزهایی رو نگه دارین که به دردتون میخورن و ارزش دارن.‌ جریانهای اطلاعاتی خوبی که در این‌ماه به سمتتون میاد، حقیقت رو در سالوده زندگیتون به جریان میندازه. سفر و ارتباطات خوب و قوی شما رو در مسیر رسیدن به اهدافتون قرار میده.‌

 

عقرب ها – VII swords

در این ماه شما تحولات شخصی عمیقی رو دارین.‌ مراقب خودخواهی هاتون در تصمیم‌گیری هاتون باشین و شتابزده تصمیمی نگیرین. هفت شمشیر ازتون میخواد به سمت درون قلبتون تمرکز کنید و رفتار هاتون رو عمیق‌تر بررسی کنین. اگر در بحث کاری و روابط کاری مجبورین گاهی مرموز عمل کنین مراقب باشید که در بین بقیه همکاراتون به یه خبرچین یا جاسوس تبدیل نشین. اگه درگیر رقابت هستین ماه فوریه میتونه اطلاعات خوبی درباره رقباتون بهتون بده.‌ مراقب باشین کسی شما رو فریب نده و خود شما هم‌مراقب باشین اعتناد همسر یا شریک کلریتونو از دست ندین.‌ ممکنه درربین کسانی احاطه شدین که بهتون وفادار نیستن. در عین حال ماه فوریه میتونه در بخشهایی از زندگی بشما اعتماد دوباره و نگاهی تازه به اینده رو بده.‌

 

کماندار ها – Death

پوسته های قدیمی‌تونو دور بریزین برای رشد جدید.‌ تغییرات ناگهانی در فوریه براتون دیده می‌شه. حتی ممکنه خودتون به کسی پیشنهاد خداحافظی و جدا شدن مسیرهاتونو بدین. تحولات جدید و تازه و عمیق در بخشهای حرفه‌ای یا عاطفی میتونه براتون اتفاق بیافته. برخی مناطق زندگی شما تغییرات اساسی را خواهد داشت. اعتقادات شخصی یا حتی ظاهر و استایل شما. باید بپذیرید تغییر دشمن شما نیست و هر تغییری میتوته شرایط بهتری رو برای ساختن های جدید بوجود بیاره. شما در فوریه قسمتهای زیادی از گذشته تون رو حذف میکنین برلی برقراری نظم مجدد. ممکنه یکسری دوستاتونو رو کنار بگذارین و حتی تغییراتی در بخشهای مالی تون بدین.‌ این‌ماه عملا برای شما شروع های تازه رو نوید میده و شما رو در مسیر دستیابی به امنیت مالی عاطفی قرار میده.
این‌ ماه، ماه رهایی از یه شوک یا وضعیت سخت هست براتون.

 

کپریکورن ها- Queen of Pentacles

ماه فوریه با ملکه سکه برای شما ماه رفاه هست و ذهنیت های خوب، برنامه‌ریزی دقیق با اطلاعات کامل و پردازش شده. خبرهای بسیار خوبی که میتونه به شما اعتماد به نفس زیادی بده. ملکه سکه از ساختن های جدید با پایه های محکم و ارزشمند میگه. در این ماه با جدیت کارهاتون و ایده هاتونو استارت بزنین. ممکنه در طول این‌ماه مجبور بشین مسوولیت مراقبت از کسی دیگه رو بعهده بگیرین که میتونه بشما در درک توانایی هاتون کمک کنه.‌ هر بذری که این‌ماه بکارین ماه های بعد اونو برداشت میکنین.‌ اگه شما در کارت تجارت هستین این ماه مطت نه براتون بسیار عالی باشه.‌ملکه سکه ازتون میخواد واقعگرا باشین و اهداف واقعی رو دنبال کنین. مراقب محافظه کاریهای بیش از حد باشین و از داشتن رویاهای بزرگ‌نترسین.

 

آکواریوس ها –Queen of Swords

ملکه شمشیر ازتون میپرسه در ارتباطاتتون صادق بودین؟ ممکنه ماه فوریه برای شما در مورد ارتباطات‌‌تون کمی نگرانی وجود داشته باشه.. شایعه ها و حرف هایی که ممکنه بر سر زبان بیفته و ارزش‌های شما ممکنه در معرض خطر قرار بگیره. بنابراین لازمه در تمام این ماه با تمام قضایای زندگیتون صادقانه رفتار کنین. تعامل نیروهای شما و اطرافیانتون باید بر اساس منطق و حقیقت باشه تا شما بتونین جایگاه خودتون روحفظ کنین. در عین حال ملکه شمشیر از شهود قوی که میگه که میتونه راهنمای شما باشه در طول ارتباطاتتون در این‌ماه.‌ نیلوفر ذهنیت رشد زیادی میتونه داشته باشه و به نور برسه. به عرصه ظهور عقلانیت.
ملکه شمشیر فوریه یاداوری میکنه بهتون که تصمیمات و اعمال گذشته شما، موقعیت کنونی‌تون رو ساختن و در این زمان باید واقعگرا باشین. در طول فوریه اطلاعات پنهانی نقش مهمی رو برای شما ایفا میکنن.‌ اگه در گذشته رازی وجود داره که نمیخواین کسی متوجه بشه مراقب باشین.‌ اگه درگیر اضطراب یا نگرانی هایی هستین، کنترل ذهنتون‌میتونه بهتون کمک زیادی بکنه.‌

 

ماهی ها- V swords
۵ شمشیر از تو میپرسه کارهایی که انجام دادید آیا به نفع دیگران هم بوده یا فقط منافع خودتون رو در نظر گرفتین؟ ۵ شمشیر از خودخواهی هایی میگه که در کمال ناآگاهی انجام دادین. استدلالهای اشتباه در طول این ماه ممکنه باعث بشه دوستاتونو از دست بدین.‌ در طول این‌ماه شما قدرت اینو دارین که با کلماتتون به اهدافتون برسین و حتی بتونین دیگران رو فریب بدین????. اگه کسانی برای شما نقشه چیده بودن ماه فوریه حقیقت میتونه روشن بشه. هر کسی که ناصداقتی کرده باشه اعتبارش میتونه بخطر بیفته. ممکنه اعتبار بعضی افراد پیش شما خدشه دار بشه در طول این‌ماه و شما متوجه فریبکاری های اونها بشین. در هر حال اگه خودتون صادقانه رفتار کرده باشین‌ماه فوریه ماه پیروزی شما و اثبات بیگناهی شما هست.‌
روابط عاطفی شما در طول این‌ماه، با تغییرات خوبی همراهه.

 

 

با عشق و برکت

????ماریا

8 پاسخ

  1. سلام مارياي عزيزم سپاس فراوان از عشق و محبتت مهربانم ????❤️????اميدوارم هرلحظه زندگي بروفق مرادت باشه تنت سلامت دلت شاد و هميشه پيروز موفق باشي عزيزم ،????????????????

    1. متشکرم عسل عزیزم از توجهت و ارزوی خوبت . من امیدوارم به پاس دل مهربونت زندگیت همواره سرشار از برکت و شادی باشه.

  2. ماریای عزیز.‌از وجودت و‌بودنت شاکرم.
    هر چی فکر میکنم نمی‌دونم باید از چه چیزی رها بشم و چه چیزی رو کنار بذارم. حتی رسیدن به این آگاهی هم یه نوع آگاهی میخواد.
    دوستت دارم

    1. سلام مهربونم.. گاهی حتی باید تنها فقط تردید هامونو کنار بگذاریم و قوی و محکم به راهمون ادامه بدیم. همین. ????????????

  3. ماريا عزيز ممنون مثل هميشه عالي
    اميدوارم كاينات بهترينها رو براتون فراهم كنند كه اين همه اگاهي و انرژي رو در اختيار ما قرار ميدين
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *