Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 20 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

آغاز سفري جديد، خورشيدگرفتگي نشان قوچ

اولین ماه نو سال نجومی جدید در ۸ اپریل در اولین نشان زودیاک اتفاق می‌افتد. این ماه نو در کنار نود شمالی است و از این رو با خورشید گرفتگی همراه است. این خورشید گرفتگی در ۱۹ درجه نشان قوچ در ساعت ۲۱:۵۰ به وقت تهران به صورت کامل رقم می‌خورد.

 

انرژی آغاز

ماه نو، شروع یک چرخه انرژیكي جدید است. حالا اولین ماه نو سال خورشیدی، با خورشید گرفتگی همراه شده و قدرت انرژی آغازگر ماه نو را بسیار تقویت می‌کند. به خصوص که این خورشید گرفتگی به صورت کامل رخ می‌دهد. پس اگر با انرژی آن همراه شویم به طور قطع با تغییر و تحولات غیرمنتظره و شگفت انگیزی همراه خواهد بود.

این قدرت آغازگری با انرژی شروع کننده قوچ چندین برابر هم خواهد شد. قوچ اولین نشان زودیاک و نشان آغازگر چرخه است. نشانی که با شجاعت، اراده و انگیزه، پرقدرت و جسورانه، با الهام از غرایزش گام در مسیر جدید و ناشناخته می‌گذارد. همچون یک جنگجو، تنها برای پیروزی مبارزه می‌کند. مبارزه‌ای که اگر به درستی انجام شود غنیمت آن شناخت کیستی خود و خلق من جدید است.

ضمن اینکه خدای خدایان ژوپیتر با زاویه حمایتی خود آگاهی و برکتش را نثار ما می‌کند. این خورشید گرفتگی بذر هدف جدیدی را در مسیر تقدیری ما خواهد کاشت، که اگر انتخاب درستی داشته باشیم، با انرژی پیوند اورانوس و ژوپیتر که از همین حالا هم فعال است و طی دو هفته آینده به اوج می‌رسد، می‌تواند به یکباره رشد کند. این دروازه‌ای است برای ورود به انرژی‌های جدیدی که می‌تواند نه تنها شش ماه آینده که حتی تا سالیان بعد هم تاثیرات آن را شاهد باشیم.

 

درجه خورشید گرفتگی

این ماه نو در ۱۹ درجه نشان قوچ رقم می‌خورد. نماد آن چنین است: یک مرد مسلح با لباس فرم برای یک سفر دشوار آماده شده است. حکایت این درجه گویای آن است که دلاوری برای اکتشاف سرزمیني ناشناخته (نود شمالی)، برای کشفی بزرگ، سفرش را شروع می‌کند.

البته قبل از هر چیز با ارزیابی کامل خود را مجهز می‌کند. تجهیزات سفر جدیدی که از قوچ آغاز می‌شود اول از همه اعتماد است. اعتماد به قدرت درونی خو. اعتماد به طبیعت غریزی که می‌تواند همچون راهنمای سفر باشد. و البته شهامت و جسارت روبرو شدن با راه‌های ناشناخته که شاید در نگاه اول ترس بر دل بیندازد.

 

پیوند مارس و سترن

اما آسمان راه برون رفت از این ترس را هم نشان می‌دهد. پیوند حاکم این خورشیدگرفتگی، مارس با سترن در نشان ماهی، توجه را به ترس‌ها و احساس ناامنی‌های ما جلب می‌کند. ترس‌هایی که اعتماد به نفس ما را متزلزل کرده است.

پیوند سترن و مارس همزمان با این خورشید گرفتگی، این فرصت را ایجاد می‌کند تا پرقدرت در جهت رها شدن از الگوهای شرطی شده اي که با ایجاد احساس شرم و گناه ما را اسیر کرده‌اند، اقدامی عملی کنیم.

یادمان باشد که مرکوری برگشتی در قوچ هم از ما می‌خواهد تا با بازنگري و ايجاد تغییر اساسی در طرز فکر، ادراکات و شیوه تفکریمان، راه‌هايی جدید براي برقراری ارتباط و به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهن داریم، کشف کنیم.

البته باید بر آنچه می‌توانیم و آنچه نمی‌توانیم کنترل داشته باشیم هم آگاه باشیم؛ و با پرورش قدرت انعطاف پذیری، آنجا که خارج از کنترل ماست در برابر زمانبندی زندگی با وقار تسلیم اراده جهان شويم.

 

کایرین در پیوند با خورشید گرفتگی

مولانا: پس زخم‌هایمان چه؟

شمس: نور از میان همین زخم‌ها وارد می‌شود.

 

این خورشیدگرفتگی در پیوند کامل با کایرین است و زخم تجربیات دردناکی که بر بدنه هویت و فردیت ما وارد شده را در زیر نور خود به نمایش می‌گذارد. دردهایی که شاید فکر می‌کردیم تمام شده اما تنها در ناخودآگاه ما مدفوع شده بودند، حالا بیرون می‌ریزند تا این بار التیام یابند.

یادمان باشد که آنجا که درد است همان جا درمان هم هست. کایرن همان قدر که نماد زخم است نماد شفا هم هست؛ و این خورشیدگرفتگی یا شاید بتوان گفت کایرین گرفتگی، نقطه عطفی در سفر شفای ماست. تا نهایتاً در برابر آنهايي که اقتدار را از ما گرفته‌اند و من نمی‌توانم های امروزمان را به ما القا کرده اند، شجاعت ایستادن را پیدا کنیم و با اقتدار، اعتماد به نفس از دست رفته خود را از نو بسازیم و سفر استقلال خود را آغاز کنیم و من جدیدی را متولد کنیم.

كايرن با علامت کلید نشان داده می‌شود، تا يادآوري كند گشايش ها با خردی که از رنج‌های خود کسب کرده‌ایم رقم مي خورد. به خصوص در اين الگوي انرژيکي که ژوپیتر خدای خرد، در پیوند با اورانوس در تارس، با زاویه حمایتی خود، این خرد و آگاهی براي دستيابي به قدرت شفا گسترش می‌دهد. تا این بار با نگرشی مثبت و عزمی جزم بر آن فائق آییم و آزادی فردیت خود را خلق کنیم.

اما فراموش نکنیم بايد موانع ما براي ورود برداشته شود. بايد آنچه ناکارآمد است فرو بريزد. پس در اين مسیر ممکن است ابتدا مجبور شويم از یک چالش پرتنش یا شوکی ناخوشایند عبور کنيم. به خصوص که مرکوری هم در قوچ برگشتی است. پس مهم این است که به جای درگیر شدن در ناملایمات هوشمندانه حرکت کنیم. به جاي ماندن در ترس هايمان، مقاومت را کنار بگذاريم. به جای واکنش‌های ناگهانی و خصمانه صبورانه نظاره‌گر باشیم. و به جای پرخاش و قدرت طلبی با اقتدار عمل کنیم.

هدف خود را از یاد نبریم. ضمن آنکه به نیازهای حقیقی خود اولویت می‌دهیم، انرژی خود را با جنگ بیهوده هرز ندهید. با حفظ آرامش، با بالا بردن قدرت پديرش، با اراده و مصمم، انرژیمان را برای بهبود خود و بعد گام گذاشتن در سفر جدید صرف کنیم.

 

کایرن نماینده زخم مسیح مصلوب است. آیا می‌توان این خورشید گرفتگی را آغازی بر روشنگری پس از یک دوره رنج دانست؟

 

 

 

12 پاسخ

  1. بسیارعالی وسپاسگذار ماریا جانم،امیدکه باآگاهی درشرایط سخت بتونیم درسهامون رابه درستی پاس کنیم🙏❤️

  2. ثمر از ممنون از شما عالی بود انشالله که برکت باشه برای همه دوستان و مردمان کشور عزیزم ایران ❤❤❤❤❤

  3. بینظیر بود،
    خیلی ساده و روان گفته بودی ثمر جان🌹
    دو بار خوندم،
    یکبار نت برداری کردم که بهتر درک بکنم.
    ممنونم 🙏🌹🌸🪷🌈🩵💙

  4. من از دوبند آخر شات گرفتم.
    چون به شدت این روزها درچالش هستم.همه جوره …احساسی .روابط .و…
    وقتی اون بند رو میخوندم دلم آروم گرفت.گفتم خدایا یعنی داری میبینی که چی شر آدم میارن و قیتفه حق به جانب دارن.منی که تنهای تنها بی پشتوانه بدون حامی دارم این روزهارو سمری میکنم.خیلی احساس فشار توی گلوم میکنم.خدایا کمکم کن تاصبور باشم ونظاره گر.کمک کن فراموش نکنم.

  5. سلام.ازهمه که برای خود شناسی یا تکامل خویش تلاش نه عمل میکنند شادیم.
    زیبایی عشق در خندیدنهاست
    یا علی مدد

  6. چطور می توانم از قلبم حلالیت بخواهم بابت دردی که سالهاست به قلبم تحمیل کردم خودخواهانه و حالا چه بسیار از خودم! پشیمانم بابت تمام لحظات که هر آدمی را دیدم جز خودم … و من که کایران در بیست و دو درجه قوچ دارم و خورشید و ژوپیتر در یک درجه قوچ و از سال 2018 چه داستان های تلخی را پشت سر گذاشته هم تا من الان باشم در نهایت درماندگی استرس و خمودگی اما متفاوت با همیشه
    سالهاست با خود تکرار می کنم؛هر بار که در خود فرو می ریزم،از خاکستر خویش برمی خیزم؛من همچو ققنوسم
    و حال معنای این کلمات را که از قلبم برمی خیزد را بهتر و بیشتر درمی یابم💔🤍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *