Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 21 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ابر ماه نشان ماهی، آنیماموندی

ابر ماه نشان ماهی، آنیماموندی

 

خداوندا به من کمک کن تا تغییر کنم. خداوندا به من کمک کن تا ارام بگیرم و بسیاری از کارها را به تو واگذار کنم.‌

در زیر نور این ابر ماه نشان ماهی حجاب دنیای ماده و معنا برداشته میشود و همزمانی ها و رویاها و شهودها به چراغ‌ های راهنما تبدیل میشوند و روح جهان یا همان انیماموندی جان تازه می یابد. ایا راه و مسیر خود را گم کرده اید؟ ایا در تصمیماتتان با انبوهی از سردرگمی ها مواجه هستید؟ ایا نمیدانید کدامیک به صلاح و خیر شماست؟ کافیست چشمانتان را ببندید و به قلب خود گوش دهید چرا که این ماه کامل قدرت انرا دارد که نور روشنی را به موقعیت های شخصی گیج کننده ای که در آن گیر کرده اید بتاباند و مسیری را برایتان روشن کند که سعادت شما در آن است چرا که مشتری سیاره نعمت و برکت و معنا با اورانوس هم قدم شده و قادر است نادیده ها را عیان کند.
ابرماهی که انقدر به زمین میشود تا کالبد احساسی مردمان در خواب رفته را به جزومد وادار کند. اینجا میتواند نقطه عطف در داستان سفر شخصی شما باشد. چیزی در زندگی شما نیاز به تغییر بزرگ دارد، تغییری که به احساسات فرااگاه شما گره خورده و دلیلی برای شروعی جدید میشود.‌

 

عنصر آب متغیر ، فراتر از نفس

اب متغیر یعنی کهن الگوی ماهی . انرژی ماهی به ما یاداوری میکند که ما موجوداتی معنوی در کالبد انسانی هستیم. به ما یاداوری میکند که ما با همه چیز یکی هستیم . اینجا اتحاد “من” ها است تا تبدیل به “ما” شود. انرژی ماهی راه را برای این درک باز می کند و انسانهای روی زمین هر بار با انرژی ماه کامل بخش دیگری از هویت انسانی گره خورده به نفس و ایگو خود را بسمت قلب تغییر می دهند و به این ترتیب است که عشق و شفقت افریده میشوند.

 

ماه کامل ماهی و انیما موندی

انیما موندی ANIMA MUNDI اصلی است که جهان را دارای روح می داند ، همان روحی که به انسان نیز جان بخشیده و جهان را زنده گردانیده. جهانی زنده که توسط نیروهای معنوی و نه قوانین فیزیکی اداره میشود. این‌اصطلاح در اندیشه های تیمائوس جایگاه خاصی دارد و انرا ترکیبی از سه عنصر (تثلیث مقدس)میداند.‌ نخستین اندیشمندان یونان نیز همانند طالس، اناکسیمنس و هراکلیتوس علت اصلی پیدایش جهان را در عالم ماده جستجو می کردند عناصری مانند اب و هوا و اتش را علت العلل افرینش می دانستند اما افلاطون که پس از این فلاسفه ظهور کرد از نخستین متفکرانی بود که بیان کرد علت پیدایش این‌جهان نمی تواند خود یکی از عناصر آن باشد بلکه باید انرا در عالم دیگر جستجو کرد. او دمیورژ را که به معنی صانع و ناظم است به عنوان علت فاعلی جهان معرفی کرد . از نظر افلاطون دمیورژ این‌جهان را از عدم‌خلق نکرده بلکه فقط آن را از بی نظمی و اشفتگی محض و به اصطلاح خود او CHOAS خوُآ نجات داده و بر اساس طرح و نقشه منظم کرده است.‌به همین علت میتوان گفت از نظر افلاطون مهمترین‌صفت دمیورژ،ناظم بودن اوست.

بنابراین فیلسوفان باستان جهان را یک موجود روحانی زنده دانستند، یک روح اثیری خالص که در تمام طبیعت پراکنده شده، جوهر الهی که تمام زندگی را در بر میگیرد و به آن انرژی می بخشد اما در دورانی پدران کلیسا دنیایی را تصور دادند که نه الهی بود و نه مقدس.‌از نظر انان یا تلوهیت متعالی سرچشمه حیات بود و بشریت در حالت تبعید در حالت گناه زندگی می کرد. این اموزه ای بود که توسط قطب سایه ماهی،یعنی دگماتیسم معنوی ایجاد شد و بین ماده و روح شکاف ایجاد کرد و باعث شد که جهان جدا از خالقش دیده شود.‌

در زیر این نور ماه کامل ماهی در حالیکه کیوان در حالت برگشتی به نور این ماه گره خورده،اموزه های شرطی شده پدرسالاری در روح جهان تنیده میشود.

در حال حاضر جهان در خواب است، رویاهای بشریت به بیراهه رفته اند،انسانها در غرور خود فراموش کرده اند جهان چیزی بیشتر از ذهن عقلانی انهاست. در حالیکه فیزیک کوانتوم جهانی سیال را نشان داده که در آن اگاهی و ماده از ام جدا نیستند اما بسیاری بر باورهای عقلانی خود متکی اند و ما به قدرت های جادویی در طبیعت نیاز داریم تا بتوانیم جهان خود را درمان کنیم و تغییر دهیم و بیدار کردن این قدرتها به معنی ان است که نهادهای پدرسالار قدرت خود را از دست خواهند داد و این انرژی ها، الگوریتم‌های بیداری هستند برای روح هایی که اماده اند.
روح هایی که اماده اند فراتر از ذهن خود وقایع را درک کرده و اماده اتحاد مجدد با نور الهی خود باشند.‌
این ماه کامل،ازادسازی روح جهان است
نور روح‌جهان در حال درخشش است و دنیای خاکستری ارام ارام شروع به درخشش میکند.

در زیر نور این ماه زیبا و جان بخش برای همگی شما عزیزان خیر و نور را دعا میکنم 💫🫶

ماه کامل مبارک

9 پاسخ

  1. امین مهشید جان نوشته پر باری بود متشکرم و ماه کامل برای شما مهربان هم مبارک🌺

  2. آزاد سازی روح جهان در ماه کامل برهمگی مبارک و خجسته باد سپاس از شما مهشید جان 💞💞💞

  3. یا حیدر کرار حق مدد خواستم از پدران و نوادگان . ای حجت‌الله ای ولی الله
    شهادتم بر وجود و کلامتان وپیامتان از حضور پاک و منزه از هر عیبی و نقصی
    ،،. ای نو ای عشق. . ای مالک. ای.خالق
    شکر و سپاس. ستایش فقط فقط فقط فقط برای. پروردگار. عالمیان می‌باشد
    یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *