Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما

ماه نو نشان کپریکورن

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما

 

فردا در ساعت 8:29 دقیقه بامداد، اولین ماه نو سال 2021 در نشان کپریکورن روی 23 درجه کپریکورن ما را به ژانویه پارسال و پیوند سترن و پلوتو باز برمیگرداند. همگی‌امان پیوند بزرگ سترن و پلوتو در ژانویه 2021 را به یاد داریم..‌بنابراین این ماه نو، شروعی دوباره است برای مفاهیمی که آن زمان رخ دادند..

 

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما و در پیوند با پلوتو

این ماه نو در پیوند با پلوتو نیز می‌باشد پس تحولاتی عمیق و بزرگ در راه است. انچه در این درجات حساس فعال میشود تولدی دوباره است..‌تولدی دوباره بعد از پایانهایی بزرگ. گویا این یک یاداوری است..‌یاداوری از انچه مهم بوده و ما فراموش کردیم. این انرژی دوباره ما را به مسوولیت هایمان باز میگرداند.. به رفتار جمعی و اجتماعی امان.. به قوانینی که به آن‌تن داده ایم و امروز بیشتر از حتی یکسال قبل میدانیم در چه اندازه از دموکراسی و ازادی زندگی میکنیم!

 

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما و یک نشان کاردینال

اولین ماه نو سال 2021 در یک نشان کاردینال قرار میگیرد در پیوند پلوتو و کایرن که چشم به این ماه نو دوخته.
گویا اجداد ما و نیاکان ما چشم به ما دوخته‌اند که چگونه زخمهای خود را و جامعه خود را درمان میکنیم.. چگونه قدرت خود را احیا میکنیم..‌چگونه خودمان را باور میکنیم..‌
با این ماه نو اولین امید من این است که افراد بیشتری به قدرت درونی خود ایمان بیاورند و باور کنند که خود ما، بازتاب کننده واقعیتهای جامعه امان هستیم.

ماه نو همیشه بخودی خود شروع کننده انرژیهای جدید است و این ماه نو  با انرژیهای کاردینال قدرتمند در حالیکه با کهن الگوی باززایش و تحول همراه شده حکایت از تغییرات عمیقی در سطوح فردی و جهانی دارد. این انرژی آغازهای جدید برای مسیرهای جدید با تکیه به تجربه های یکسال گذشته است. اغازی جدید برای دیدن خودتان، توانایی هایتان. استعدادهایتان و حتی نقاط ضعف و کم کاری هایتان.

این انرژی برای ما و تمام اهل سیاره زمین شروع دیگری است با دیدگاهی جدید.. دیدگاهی که اورانوس آن را بکلی دگرگون کرده.

 

پیوند اورانوس و مارس

فناوری چقدر برای ما مفید بوده؟ با نگاهی عمیق و واقع.گرایانه میفهمیم فناوری باعث تهی شدن دل‌های انسانی شده.. ربات هایی متحرک که گردانندگان با تعیین هر نوع قانونی، حریم شخصی کاربران را متعلق به خود دانسته و انها را افسار کِشان به دنبال خود می کشانند.
مدیاهای اجتماعی چقدر در خدمت اگاهی و حقیقت بوده اند؟ ما با سانسور حقایق اlروز از سوی مدیاها روبرو هستیم.
یا آنچه ما دلمان میخواهد را میگویی یا دسترسی تو برای همیشه قطع خواهد شد!
این اتفافات در تاریخ ماندگار شدند تا انسانهای سیاره زمین درک‌کنند که چه اندازه از ازادی و دموکراسی زندگی میکنند!

 

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما

 

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما

ایا درک کردید که واقعیت شما چیست؟؟ ایا متوجه شدید شما میدانی از انرژی هستسد که قادرید خود و جهان خود را تحت تاثیر قرار دهید؟ ایا متوجه شدید که جهان از شما، و شما از جهان ساخته شده اید؟
هر انچه در بالاهست، درپایین‌نیز هست!
ایا درک کردید جهان بیرون، اتفاقات آن از درون خودتان ناشی میشود؟ این شمایید که واقعیت های بیرون را خلق میکنید؟

 

اولین ماه نو سال 2021 در نشان کارما
Lilith. Divine Mother

انرژی اریس، لیلیت در ماه نو نشان کپریکورن

اریس و لیلیت هر دو در انرژیهای چالشی با این ماه نو هستند..‌ لیلیت در تارس ما را وادار میکند از منطقه های راحت خود خارج شویم و در برابر تغییرات مقاومت نکنیم..‌ اریس میتواند همچنان اختلاف‌های بیرونی و درونی ها را بیشتر کند تا ما را متوجه موضوعی کند که امنیت درونی ما را به خطر انداخته.. گاهی باید ریسک کرد..‌گاهی باید برای ساختن جهانی زیباتر و ازادتر بی پروا بود .. وقت آن رسیده فراتر از حرف و کلمه، کاری برای پیشرفت و داشتن زندگی بهتر، قدمهایی محکم برداریم.

 

در نهایت

شرایط تغییر برای همه امان مهیاست..‌ ما با روند جدیدی در همه ابعاد زندگی مواجع شده و در طول سه سال آینده خواهیم شد.. واقعیت های اجتماعی با ترنزیت پلوتو روی دکان اخر کپریکورن به تحولاتی عمیق خواهند رسید و تمام حرف این ماه نو این است..‌ تنها کسی که زخم‌های تو را بهبود میدهد تنهاخودت، لیلیت درونت و اریس درونت هستند. این انرژی برای شروع جدیدی از حاکمیت من و شما بر حق سرنوشت خودمان است..‌ما حق انتخاب داریم و میدانهای سترن و اورانوس اگاهی این حق انتخاب و قدرت و اراده و حاکمیت مردم را ایجاد خواهد کرد.

این انتخاب شماست.. تولد مسیرهای جدید در دست شماست..
و برایتان بهترین انتخاب و روشن ترین انتخاب ها را در این اولین ماه نو نشان کپریکورن ارزو میکنم.‌

متشکرم که وقت خود را برای خواندن مطلب من اختصاص دادید.

با ارزوی بهترینها برای شما و تمامی اهالی سیاره زمین
ماریا♾

7 پاسخ

  1. ماریا جان فوق العاده بود…آرزو میکنم همیشه بدرخشید…ولی باپوزش ازاین انتقاد که آخرش تشکرکردی ازخوانندگان مطلب من….بهتره بجای اینکه بگی مطلب من..بگی مطالب این وبلاگ….البته هردوش یک معنی داره .وهمه میدوننداین پیج مال شماست…ولی ازنظر مفهومی متفاوته .

  2. من هنوز گیجم. همه میگن شروع تازه…همه میگن باید درس بگیری…اما من نه شروعتازه رو برای خودم حس میکنم و نه میفهمم این درسهای تازه چی هستن وقتی زندگیم انقدر یکنواخت شده با مسایل آشنا و همیشگی…شاید بگید خب درس همینه که از این یکنواختی خارج بشی، اما چطور؟ با مراقبه؟ با چی؟ تلاشهای بیرونی که خیلی اثربخش و ماندگار نیستن. منظورم چیزهایی مثل بیشتر وقت گذروندن با دوستان و شروع ورزش جدید و ایناست…

  3. سلام بر ماریای عزیز
    آیا پست ها تاریخ ندارند یا من نمیتونم ببینم؟ الان میخواستم رفرنس بدم ولی تاریخ رو جایی نمی بینم.
    سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *