Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

بازگشت ونوس به عقرب

ونوس هم امروز دوباره وارد عقرب میشه..‌ دقیقا در ساعت 20:32دقیقه.. نهم سپتامبر ونوس به عقرب وارد شد و توی10 درجه عقرب در 5 اکتبر حرکت برگشتی چهل روزه خودشو شروع کرد که هممون باهاش اشنا هستیم.. ونوسی ها همونموقع شکل گرفتن????????..

ونوس 17 دسامبر این منطقه برگشتی رو ترک میکنه و تا 7 ژانویه هم در عقرب حرکت میکنه..‌

در 9 سپتامبر که ونوس وارد عقرب شد،
خورشید هم در عقرب بود، اورانوس در تارس بود و نودها محوریت لئو-اکوا رو داشتن..‌ در این ورود مجدد ونوس سعی میکنه با جابجایی نودها، ارزشهای امنیتی و احساسی ما رو یاداوری کنه.. با حضور مرکوری برگشتی در عقرب باعث میشه انرژی عقرب ما رو در میدان خودش بگیره تا ما رو به فرکانسهای بالاتری از درک برسونه.. تمام مواردی که ما در برگشتی ونوس فهمیدیم و درک کردیم حالا در این ورود مجدد میتونه به ذهن بالاتر ما حرکت کنه.. اگه درک ما در انتهای قلب ما بوده حالا ما اونو از عمق تاریکی ها به بالا میکشونیم..
ونوس روابط ما هست.. احساسات ما.. قدردانی های ما، بخشندگی ما.. ارزشمندی های ما و تمااااام اینها با تعریف دوباره، باعث اگاهی بیشتر ما میشن و رشد دقیقا در همین جاست که صورت میگیره.‌

ونوس داره بهتون فرصت میده تا ارزشهای شخصی تون رو در سطوح عمیق تری نگاه کنین.‌. ونوس ازتون میخواد به زیر سطح نگاه کنین.. به عمق قلبتون.. اون باورهای دفن شده تون رو پیدا کنین..‌ اون چیزایی رو ببینین که دوست ندارین.. که میترسین ببینین.. برین و اون سایه ها رو پیدا کنین.. با تاریکی مواجه بشین و ایمان داشته باشین بعد به نور میرسین.

ونوس ریشه های عشق ملکوتی شماست.. قلبتون و ارزشهاش رو درک کنین و به نور برسین.

 

نور و عشق برای شما
????ماریا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”