Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی سترن به نشان آکواریوس

تحلیل آسترولوژی سترن به نشان آکواریوس

تحلیل آسترولوژی ترنزیت سترن به نشان آکواریوس

سترن وارد نشان اکواریوس شد. خدای کارما برای مدت چهارماه در نشان اکواریوس خواهد بود و سپس در یک حرکت برگشتی دوباره به نشان کپریکورن برخواهد گشت. سپس در دسامبر 2020 دوباره به نشان اکواریوس خواهد رفت. جایی که تا دوسال و اندی در انجا خواهد بود تا کل بشریت را به بلوغ فکری برساند.

 

تحلیل آسترولوژی سترن به نشان آکواریوس
چارت آسترولوژی سترن به نشان آکواریوس

 

وقتی یک سیاره بیرونی تغییر علامت میدهد میتوانیم انتطارت تغییر انرژی وسیعی را داشته باشیم.

 

 

سترن خدای کارما

شهرت سترن بعنوان خدای کارما، به شهرتی سخت و بد تبدیل شده. بطور سنتی سترن نمادی از درد، مبارزه، نظم و انضباط و محدودیتهاست اما بعنوان کسی که چوب‌های این معلم و پیرزمان را خورده ام میدانم‌این درسها از ضروری‌ترین درسهای روح‌ما هستند برای رهایی از زنجیرهایی که ما را از رشد باز میدارند. ما از طریق درسهای زندگی است که به ازادی حقیقی میرسیم و قدرت شخصی امان را تجربه میکنیم.‌ الگوی انرژیکی سترن در حقیقت بما یاد میدهد زندگی بدون مبارزه معنا ندارد، زندگی یعنی تجربه و برای کسب این تجربه ما محبور هستیم پارادوکسهای زیادی را تجربه کنیم.‌ سترن نمادی از فرایند یادگیری است که توسط ان ما به درک و آگاهی بیشتر میرسیم برای غلبه بر دردها و محدودیتهای خود.

سترن از 22 مارچ الی 2 جولای رو در انرژیهای اکواریوس خواهد بود.‌ در11 می حرکت برگشتی خودش رو اغاز خواهد کرد و در طی حرکت برگشتی وارد نشان کپریکورن خواهد شد و در 17 دسامبر وارد اکواریوس برای مدت دوسال و نیم خواهد شد.

 

 

درسهای سترن در کپریکورن

از سال2017 که سترن وارد نشان کپریکورن شد ما با چالشهای زیادی روبرو شدیم.‌.‌هر کسی در یک منطقه از زندگیش محدودیتها و امتحان‌های سترن را تجربه کرد تا متوجه شود کدام انتخاب مناسب سرنوشت روح اوست. ما در طی این دوسال در کنار نودجنوبی نه تنها بدهی های کارمیک خود را پرداختیم بلکه مجبور شدیم از دروازه اگاهی های بالاتر هم‌عبور کنیم.‌ ما یاد گرفتیم مسوولیت پذیر باشیم و انگشت اتهام برای نرسیدن‌ها یا سختی‌هایمان را بسمت خودمان نشانه بگیریم. هدف سترن از تاخیرها،محدودیتها و حتی ناامیدی‌ها خسته کردن ما نیست، این الگوی انرژیکی میخواهد بما بیاموزد که ما باید بر طبق قوانین طبیعی زندگی کنیم و به مرزهای زمان و مکان احترام بذاریم. سترن بما در طی این دوسال یاد داد که از انرژیها و منابع و استعدادهای خود درست و عاقلانه استفاده کنیم
حالا با انرژیهای سترن در نشان آکواریوس ما برای تغییرات اماده هستیم چرا که در کنار این شیفت بزرگ انرژی یک چرخه جدید پلوتو/سترن آغاز شد. علاوه بر اون محور نودها بسمت دوقلو/کماندار حرکت میکند، مارس در خانه و اولین نشان زودیاک حرکت برگشتی رو انجام میده و یک سیکل جدید ژوپیتر/سترن رو درپایان سال تجربه میکنیم.‌
بنابراین سال 2020 نقطه عطفی است برای ما و جهان برای شروع تازه و نقطه این شروع و تغییر با حرکت سترن به نشان اکواریوس اغاز میشود.

 

چرخه قبلی سترن در نشان آکواریوس

حدود بیست و نه سال و 166 روز گردش سترن به دور زودیاک به طول می انچامد. اخرین باری که سترن در نشان اکواریوس بود طی سالهای 1991 الی 1994 بوده.. در ان سالها اتحاد جماهیر شوروی به فروپاشی انجامید و ما شاهد برداشته شدن دیوار برلین بودیم.‌ در سال1993 شبکه جهانی وب خلق شد و دنیای اینترنت گشوده شد.

اینبار در استانه عصر جدید، الگوی سترن در نشان هوایی اکواریوس قوانین حاکم بر بشریت را مورد ازمون و امتحان قرار خواهد داد. همانگونه که امروز شاهد ان هستیم که چگونه کروناویروس تمام کشورها و شهرها و ملتها و کل سیاره را وادار کرده تا همگی در نظمی سخت برای حفاظت از خود قرار بگیرند.‌ با این ترنزیت تحولات عظیمی در اقتصاد، سیاست و جامعه و حتی سوشیال مدیا را تجربه خواهیم کرد.

 

درسهای سترن در اکواریوس

افزایش روزافزون مردم از فضاهای مجازی و اینترنت یکی از مسایلی است که ما این روزها با ان بشدت درگیر هستیم. از یک طرف افزایش اگاهی میتواند صورت بگیرد و از طرف دیگر اطلاعات زیادی وارد جریان اطلاعاتی میشود که درست یا غلط بودن انها به روشنی برای همگان اشکار نیست و این نقطه مهمی است که سترن روی ان دست محکمی خواهد گذاشت. ما برای انکه به داده های اینترنتی اعتماد کنیم به چیزی بیشتر نیاز خواهیم داشت.‌ صفحات اینستاگرام و تلگرام و وب باید هویت اصلی خود گردانندگان را نشان دهند و مردم خواهان وضوح بیشتر و واقعی‌تر از افرادی خواهند بود که پشت صفحات دیجیتال با انها مرتبط هستند. از انجا که وقتی سترن اکواریوس را ترک‌میکند پلوتو وارد اکوا میشود، تلاش برای وضوح واقعیتها و حقیقتها ادامه خواهد داشت با قدرت بیشتر پلوتویی.‌. همچنین در سال اول این ترنزیت ژوپیتر نیز بهمراه  سترن در نشان آکوا خواهد بود ما انتظار داریم دستهای پنهان و تاریک پشت مدیاهای تحت کنترل نیروهای تاریکی برای همگان با شدت بیشتری روشن گردد.

اورانوس و سترن

سترن سیاره کارما، ازمون و محدودیتهاست و اکواریوس الگوی انرژیکی مبتنی بر جنبش های انقلابی و فناوری و اینترنت.‌ سترن خواهان ان است که اصول واقعگرایی در همه جا حاکم شود حتی در پشت مانیتورها. ما یادخواهیم گرفت با منابعی که فقط،متعلق بما نیستند و متعلق به ایندگان هم‌هستند با مسوولیت پذیری بیشتری برخورد کنیم. مربع سخت اورانوس به سترن و ژوپیتر در نشان آکواریوس میتواند انقلابی را علیه سانسورها و دست اندرکاران پنهان گردانندگان اذهان جهانی باشد. 

در نهایت اینکه

وروددسترن به نشان آکواریوس رویارویی انرژیهای 5D هست با 3D.
فناوریهای اینترنت ایا منجر به باهوشتر شدن انسان مدرن شده یا اون را به نوعی ربات بر اساس دیتاهای ورودی تبدیل کرده؟ ایا فناوریها منجر به امنیت ما شده یا تهدید؟ همانگونه که دوربینها در هر اجتماع اعتراضی در ایران نقطه قوت‌ی شده برای کنترل. بنظر میرسد باید منتظر جنگ مدیاها باشیم:)
از انجا که اورانوس در نشان تارس است ما تغییر ارز را خواهیم داشت اما ایا میتوان به ارزهای دیجیتال اعتماد کرد؟ ایا زندگی دیجیتال میتواند امنیت روانی انسان را بیشتر کند؟
سترن تمام اینها را ازمایش خواهد کرد و بدنبال ان پلوتو، در نشان اکوا دست به تخریب ساختارهای دروغ های اجتماعی و بشری و مدیاهای تاریک خواهد زد.

 

اثر  الگوی انرژیکی ترنزیت سترن به نشان آکواریوس بر روی نشان های مختلف.

نشان خورشیدی و رایزینگ خود را توام بخوانید.

 

سترن گاهی اوقات باعث میشود ما در یک منطقه از زندگی امان با محدودیت و چالش مواجه شویم. اگر میخواهید از درسهای سترن خود اگاه شوید ببینین سترن در چه خانه ای و نشانی نشسته است..ببینید در طی دوسال گذشته دررکجا تحت چالش یا محدودیت قرار گرفته اید و بدنبال راه حلهای واقعگرایانه باشید.
هر کجا که سترن در چارت تولد ما ظاهر شود ان منطقه‌ای است که در ان محرومیت و سختی را تجربه خواهیم کرد که باید به ان غلبه کنیم.

سترن در اکواریوس، لیبراها و دوقلوها رو حمایت میکنه تا ارزوهاشون رو بسازن. انرژیهای مثبت سترن روی دوقلوها و لیبراها باعث میشه بلاخره اونها بتونن نفس راحتی بکشن.

خورشید لیوها اما در مخالفت سترن قرار میگیره.. اونا مجبورن سخت‌تر و مسوولیت‌پذیرتر باشن.

عقرب ها و تارس ها در مربع با سترن قرار میگیرن تا مسیرهای اشتباه و اصلاح کنن‌ و تغییر رو یاد بگیرن.
اکواریوس ها هم سترن رو در الگوهای انرژیکی و در قلب خودشون خووهند داشت تا بدهی های کارمایی رو پرداخت کنن و بزرگ بشن.‌

 

 

قوچ ها و رایزینگ‌قوچ ها: ترنزیت سترن به نشان اکواریوس بهتون کمک میکنه پایه های زندگیتونو محکمتر کنین. شاید تصمیم بگیرین کسب و کار انلاین راه بندازین.

تارس‌ها و رایزینگ‌تارسها: ترنزیت سترن به نشان اکواریوس شما رو با انرژی مربع سترن روبرو میکنه.‌ اول از همه بهتون یاد میده مراقب خودتون باشین. اگه عزت نفس شما پایینه سترن بهتون یاد میده ارزشهای خودتون رو دوباره نگاه کنین و از استعدادهاتون استفاده کنین.‌ سترن ازتون میخواد واقعیتها رو ببینین و از کار سخت نترسین. در بخش کار و حرفه چالشهایی خواهید داشت.‌ مراقب سرمایه گذاریهای اشتباه باشین و همچنین ادمهای اشتباه. در طی این دوسال کلسیم بدنتون رو چک کنین.‌

دوقلوها و رایزینگ دوقلوها: دوقلوهای خستگی ناپذیر، دوسال سترن و توی خونه هشت داشتین و کلی درس گرفتین.‌حالا وقتشه پاداش بگیرین و دوباره متولد بشین.‌عزت نفس تون بیشتر میشه و حالا میتونین با ترکیب انرژی اورانوس خودتونو به سطح بالاتری برسونین. پول زیادی براتون در راه هست بخصوص زمانی که ژوپیتر هم وارد اکوا بشه. این دوسال رو قدر بدونین چون تا سی سال دیگه این فرصتهای خوب رو ندارین.‌

خرچنگها و رایزینگ‌خرچنگها: سترن دیگه روبروی شما نیست، درسهای خانوادگی تونو گرفتین؟ اگه گرفتین حالا میتونین ارامش و تجربه کنین. خیلی از خرچنگها مهاجرت کردن و حالا باید زندگی جدیدشونو با واقعگرایی بسازن. اینجا سترن باز هم شما رو امتحان میکنه در مقابل پول دیگران یا حس اعتماد دیگران

لئوها و رایزینگ‌لئوها: مخالفت سترن بهتون کمک میکنه قویتر باشین و راه حلهای اصولی رو پیدا کنین. این یه مرحله بزرگ از رشد و بلوغ شماست.‌مراقب سلامتی‌تون باشین. کمبود کلسیم رو جدی بگیرین. در روابط با همکارا یا کارمنداتون مرزهای احترام و ایجاد کنین تا مشکلی پیش نیاد. سترن شما رو در روابط و مشارکتهاتون امتحان میکنه پس مراقب قراردادهایی که مینویسین باشین. ‌در طی این ترنزیت احتمال داره با فردی که دررنهایت باهاش ازدواج میکنین اشنا بشین.

خوشه ها و رایزینگ خوشه ها: شما خوشه ها از فشار سترن درامان هستین. رویاهاتونو رشد بدین و ناامید نشین.‌یاد بگیرین اول باید آرامش و خوشبختی درونی داشته باشین تا بتونین از زندگی لذت ببرین.‌ حالا یاد گرفتین که برای پول‌تون و زندگیتون بیشتر ارزش قایل باشین. شاید دوست داشته باشین کمی تنها باشین که البته اصلا بد نیست.‌شایدم دوست دارین عاشق بشین که فقط حواستون باشه درسهای قبلی سترن و فراموش نکنین و انتخابهای سطحی نداشته باشین.

لیبراها و رایزینگ لیبراها: بعد از درسهای خانوادگی و پاس کردن کارمای خط خونی حالا شما لیبرها میتونین برکتهای سترن و دریافت کنین.‌ سترن حمایتتون میکنه پایه های یه کار حرفه ای رو بذارین. روابط حرفه‌ای تون قدرتمند میشه و بلوغ شما هم در سطوح بیرونی و هم درونی شکل میگیره. در سطوح اقتصادی هم شرایط مثبت و رو به رشدی رو تجربه میکنین.‌

عقرب‌ها و رایزینگ‌عقرب‌ها: مربع سترن برای شما عقربها درسهای عمیقی رو داره.‌ درسهای تنهایی برای رشد چیزی که در شما گم شده.‌ سترن شما رو وادار میکنه ریشه‌های عمیق‌تری رو دررخودتون جستجو کنین.‌شاید دوست داشته باشین کمتر دیگه از خونه برین بیرون.‌ سترن بشما مسوولیتهای شما در قبال خانواده و خودتون یاد میده.

کماندارها و رایزینگ کماندارها: درسهای سترن بشما در حیطه ارتباطاتتون هست و ذهنیت تون. شما کماندارها باید یاد بگیرین برنامه ریزی داشته باشین و برای زندگیتون هدف گذاری کنین. پروژه های جدید و همکاران جدیدی وارد زندگی شما میتونن بشن که برای شما رشد مثبت ایجاد کنن.‌ این زمان‌پیشرفت برای شما هست ولی انتخاب خودتونه که از کدوم جهت انرژی سترن استفاده کنین و تا چه حد مسوولیت پذیر باشین.‌

کپریکورنها و رایزینگ کپریکورن ها: شما دوسال خدای کارما رو در نشان خودتون داشتین و سالهای سختی رو تجربه کردین.‌ حالا انرژی سترن و درسهای اون متمرکز هست روی پول و ارزشهای شما. در بخش حرفه میتونین رشد خوب داشته باشین چرا که اکنون عاقلتر هستین و میدونین چه نوع همکاری بشما رشد میده. سرمایه‌گذاریهای جدید و فرصتهای مالی خوب در انتظارتونه. پس انداز کردن رو یاد میگیرین و دیدگاه ارزشهاتون رو هم ارتقا میدین.‌

آکواریوس ها و رایزینگ آکواریوس ها: سترن در نشان شما قرار گرفته تا بدهی های کارمیک ‌تون رو پرداخت کنین و یاد بگیرین همون چیزی رو دریافت میکنین که به جهان دادین. حالا فکر کنین ببینین چی کاشتین؟ سترن کار سخت رو بهتون یاد میده و شما رو به بلوغ فکری و احساسی میرسونه.‌مربع اورانوس هم ممکنه شما رو در چالشهای کارمیک ببره. مراقب باشین که به دیگران صدمه نزنین و در طی این ترنزیت سرمایه‌گذاریهای مستغلات توصیه نمیشه. ‌

ماهی ها و رایزینگ ماهی ها: سترن پشت نشان شماست و خانه دوازهم شما فعال شده. خانه دوازدهم خانه کارما و گذشته است. درسهای سترن بشما در این دررابعاد عمیق خواهند بود . اگه شما بعنوان یه مربی معنوی بودین و صادقانه کار نکردین، بازپرداخت کارمایی رو تجربه میکنین. درسهای رها کردن، اعتماد کردن رو یاد میگیرین. اگه از اعتناد کسی سواستفاده کردین یا به کسی تهمت زدین درسهای اون رو خواهید گرفت. زندگی حرفه ای تون با حضور سترن در معرض تغییرات کارمیک‌قرار میگیره. هرچه صداقت بیشتری داشته باشین قادرین ازین ازمونهای سترن راحت‌تر گذر کنین.

8 پاسخ

  1. مرسی ماریا جان
    هرچند که فقط می دونم لیو هستم و علم بیشتری ندارم
    اما برای رشد بازهم آماده ام
    چاره آیی جز قوی بودن نیست

  2. مرسي ماريا جان.من لئو هستم و الان به شدت با شريك كاريم به مشكل خوردم،در حدي كه ميخوايم كار رو جمع كنيم،ميشه اين اتفاقات به خاطر سترن باشه؟؟
    به شدت تحت فشار فكري ام ولي دارم سعي ميكنم يه تصميم منطقي و اساسي بگيرم…

  3. ممنون ماریا جان عزیزم…خیلی احتیاج دارم که در اسرع وقتی که بتونی چارتم رو برام تفسیر کنی ماریای عزیزم…دوستت دارم، مراقب خودت باش.

  4. سلام ماریای عزیز سال نو برشما مبارک باشه سالی سرشار از سلامتی و آرامش و عشق و برکت برات باشه من خردادی هستم با رایزینگ اسفند چه شود????????

  5. بازتاب: ترنزیت سترن به نشان آکواریوس ترنزیت سترن به نشان آکواریوس %

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”