Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه اگوست

تحلیل آسترولوژی ماه اگوست

تحلیل آسترولوژی ماه اگوست

اگوست گرم با خورشید در لئو اغاز میشود که در زاویه خوب با کایرن بما قدرت ترمیم و شفای زخمهایمان را میدهد و مارس که در سایه است و قدرتمندانه بسمت انرژی لیلیت پیشروی میکند، شروع میشود..

ونوس روی دکان اخر دوقلو در نزدیکی نودشمالی ما را ملزم میکند برای انتخاب مسیرهای آینده‌مان.

مرکوری نیز در دکان اخر خرچنگ در حال طی مسیری است که درست در روبروی پلوتو، ذهن‌ما را وادار میکند از دریچه و نگرش عمیق‌تری به روند زندگی خود نگاه کنیم. گفتگوهای درونی عمیقی که میتواند ما را اگاه کند که چه چیزهایی را باید نگاه داریم و چه چیزهایی را باید برای همیشه پایان دهیم. اگر نیاز به انرژی برای رها کردن و تغییر داشتید خورشید و اورانوس بشما کمک میکنند تا آن جریان باز شود ..‌

سوم اگوست ماه کامل نشان آکواریوس یک نقطه پایان است برای سازمانها، گروه‌ها، اتحادیه‌هایی که در مسیر درست حرکت نمیکنند در همین ماه کامل، مرکوری درست در مخالفت سترن قرارگرفته و بما حق انتخاب میدهد برای انتخاب مسیرها،ادمها و گروه‌ها. انچه هم‌فرکانس با شما نباشد در این ماه کامل و حوالی آن از شما جدا خواهد شد.

پنجم اگوست مرکوری وارد لئو میشود تا بهمراه انرژی خورشید پرتال لاینزگیت رافعال کنند. از پنجم‌ تا هشتم اگوست که خورشید همتراز میشود با ستاره سیریوس، مدیتیشنهای چاکرای قلب به بالا را انجام دهید.. ستاره سیریوس منبع و سورس قدرتمندی برای دریافت اگاهی های برتر است.‌ همزمان نودجنوبی هم به مرکز گلکسی نزدیک میشود و این بخش خواستار رهاسازی و پاک کردن انرژیهای کهنه است. این انرژی قدرتمند در زندگی شخصی ما باورها، احساسات، دارایی‌های مادی و هر چه در زندگی فعلی خود داریم که از گذشته است و یک الگوی تکراری است، از صحنه زندگی ما پاک خواهد شد.

از سیزدهم تا بیست و چهارم اگوست مارس در یک مربع بحران با پلوتو و سترن خواهد بود..‌ مارس در سایه است و انچه رخ میدهد را باید بازبینی کرد.‌. در زمان مستقیم شدن مارس ما دوباره این انرژیها را خواهیم داشت..‌ این انرژی روی سطوح شخصی میتواند خشم‌های فرو‌خورده را بالا بیاورد و در سطوح جهانی، دیکتاتورها پشت درهای بسته مشتهایشان را روی میز خواهند کوبید و بدنبال راه حلهایی برای نگه داشتن نقابهایشان خواهند بود.

پانزدهم اگوست: اورانوس که یک سوم از سفر خود در نشان تارس را طی کرده حرکت برگشتی خود را اغاز خواهد نمود.. متفاوت باشید از الگوهای گذشته اتان .. این منطقه درهر قسمت چارت تولدتان که فعال شود، ان بخش یک نقطه عطف را تجربه میکند و تغییرات عمیقی را میتواند شاهد باشد.
هجدهم اگوست ماه نو نشان لئو با مارس همکاری میکند تا بشما یاداوری کند که در این جهان، بدنبال قلب خود باشید و مسوولیتهایتان را قلب دنبال کنید. آغازهایی جدید با خلاقیت ‌هایی جدید و اهدافتان را تعیین کنید و انتظارات‌غیرواقعی نداشته باشید.

بیست و دوم اگوست خورشید وارد خوشه میشود و تولد خوشه های کمالگرا مبارک….‌ این انرژی دقت ما را بیشتر میکند روی فرایندهای تصمیم‌گیری و کارهایی که میخواهیم انجام دهیم.

در نهایت ماه اگوست با فعال شدن پرتال لایتز گیت و گذرنودجنوبی از مرکز گلکسی و مربع های قدرتمند مارس در سایه با پلوتو و سترن، زمان کارمیک قدرتمندی است که ورتکس نودجنوبی با مرکز گلکسی انجه در جهان روی الگوی توازن نباشد را خواهد بلیعید.

اگوست امسال بشما این قدرت را میدهد که درک کنید چیزهایی که نمیتوانید کنترل کنید را رها کنید و خودتان را بیش از پیش کشف کنید.

اگوست برای همه شما سرشار از عشق و اگاهی.‌

3 پاسخ

  1. درود و سپاس از شما استاد ارزشمند بانو ماریا.من متولد آگوست هستم.
    شکر گزار خالق و کائنات هستم که سعادت شاگردی شما را در دو سه ماه اخیر بدست آوردم . و سپاس ویژه از شما بابت آموزه های علمی و پستهای بسیار جامع و تکمیلی و با قابلیت تفهیم سهل برای علاقه مندان و شاگردانتان.

    پایا و مانا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *