Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه سپتامبر

تحلیل استرولوژی ماه سپتامبر

تحلیل آسترولوژی ماه سپتامبر؛

به ماه سپتامبر خوش اومدین..
نسبت به ماه اگوست، این ماه در یک روند اروم طی میشه. مارس و مرکوری مستقیم شدن و بنابراین روزانه های ما با روال عادی تری سپری میشن.  ششم سپتامبر با مستقیم شدن سترن ما شروع میکنیم به تصمیم گیریهای عملی چرا که درست در همون روز هم مرکوری وارد خوشه میشه و بما اجازه میده سناریوهای جدیدی رو تدوین و پایه ریزی کنیم.‌

 

سترن و پلوتو چندماهه که روی اهداف حرفه ای ما، معاملات ما با افراد بالاتر و.. بودن و اونها رو بسرعت پایینی تنزل دادن تا ما شرایط رو بررسی کنیم، بازبینی کنیم. چیزهایی بودن که باید حل و فصل میشدن و یا حتی موارد در حال انجام می بایست مرور میشدن. حالا اول در ششم با مستقیم شدن سترن و در انتها در سی ام با پلوتو ما میتونیم انرژی های رو به جلویی رو دریافت کنیم و به ما کمک میکنه برای قدم های بعدی و یا تحولاتی که باید در مسیر ایجاد کنیم.

ونوس تا هشتم سپتامبر در لیبرا مستقر هست که بما فرصت میده روابط کاری، حرفه ای یا عاطفی مون رو نگاهی دوباره بیندازیم و هر جایی از هماهنگی خارج شدن، اونها رو اصلاح کنیم.‌ در نهم وارد نشان عمیق عقرب میشه تا ارزشهای عاطفی و پولی ما تشدید بشه.. ما امادگی این رو خواهیم داشت که با ونوس در عقرب سایه های گرفتار شده در این بخش هامون رو کشف کنیم و امادگی تغییرات رو پیدا کنیم. این ترنزیت بما امکان بررسی عمیقتر نیازهایمون رو میده و این پیش زمینه مهمی هست چرا که حرکت برگشتی ونوس در عقرب که در پنجم اکتبر شروع میشه ما رو وادار به بررسی عمیق تر و نقاط دارک و پنهان این بخش خواهد کرد. پس هر چالشی که ما با ونوس در عقرب باهاش مواجه شدیم نیاز به بازنگری یا رها کردن پیدا میکنه برای مسیر اهداف مون.

در یازدهم سپتامبر مارس وارد اکواریوس میشه و ما سومین انرژی قدرتی رو دریافت میکنیم که بما قدرت مبارزه و شجاعت میده.‌.‌ فعالیت های سوشیال، فعالیتهای مرتبط با خیریه یا حتی بچه هایی که میخوان شروع کنن به مطالعه ستاره شناسی ازین زمان به بعد میتونه استارت قوی بخوره. در بیست و دوم مرکوری و درست فردای اونروز خورشید وارد لیبرا میشه.. ????♎️.. یعنی هفته اخر سپتامبر اختصاص داره به مذاکرات، سفرهای کوتاه، مشارکت های حرفه ای و عاطفی، جلسات با کلا و یا حتی گفتگو با رقبا.‌ با خورشید و مرکوری در لیبرا وقتشه تا بطور مستقیم ارتباط برقرار کنین.

در بیست و پنجم ماه کامل در نشان قوچ که بما هویت خودمون، نیازهای خودمون، و هر چیزی متعلق به خودمون رو یاداوری میکنه. در این نقطه ممکنه ما چیزی دررمورد خودمون رو جشن بگیریم، به رسمین بشناسیم و یا به یه پیشرفت عالی در مورد چیزی که انتظار داریم برسیم.
در بیست و ششم هم کایرن به ماهی برمیگرده تا ما اخرین قسمت ها و بخش های زخم خورده روح مون رو شناسایی و بهبود بدیم.

در حقیقت ماه سپتامبر زمانیه که ما ناامیدی ها و تصورات اشتباه گذشته رو به پایان برسونیم و با حقیقت نهایی بیدار بشیم..

همونطور که پلوتو مستقیم میشه ما باید یاد بگیریم برای تغییر در اینده مون باید چیزهایی رو رها کنیم. باید قلب و ذهنمون رو از نگرش های اشتباه و سمی ازاد کنیم و از انرژی های ازاد شده سیارات استفاده کنیم برای یافتن چشم اندازهای مثبت در زندگی. ممکنه هنوز نیروهایی باشن که سعی در انصراف یا تخریب مسیر ما داشته باشن اما با سترن مستقیم شده و مرکوری در خوشه و مارس اکواریوس ما میتونیم با توان مضاعفی پیش بریم. مارس در اکواریوس همراه با اورانوس و نودها در اواسط سپتامبر ممکنه چیزی رو از ما بگیرن اما ونوس در عقرب با یاداوری ارزشها، درک رها شدن هر چیزی از ما رو اسونتر خواهد کرد.
نیروهای ماه سپتامبر قطعا برای افرادی که بخوان نسخه قدیمی خودشون باشن و اصرار داشته باشن تا عقاید پوسیده و اشتباهسون رو حفظ کنن و به روال کارهای اشتباه ادامه بدهند، ماه خوبی نخواهد بود. اما برای کسایی که در پی بهبود هستن پله ای رو به صعود بنظر خواهد رسید.

ماه کامل نشان قوچ در هفته پایانی سپتامبر، بما کمک میکنه با خویشتن خویش، رابطه نزدیکتری برقرار کنیم.

با ارزوی یک ماه سرشار از برکت ♾????
????ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *