Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان کپریکورن

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان کپریکورن

 

ماه کامل نشان کپریکورن در تاریخ سوم تیرماه /24June نوعی آزاد سازی انرژیکی است از تمام الگوهای شرطی شده در روان ما تا با اگاهی بیشتر روی اهداف اینده خود متمرکز شده و با به چالش کشیدن عملکرد خود در جهان بیرون، خود را از رویکردهای سنتی جدا کنیم.

 

درکی جدید از اهداف

ماه کامل نشان کپریکورن روی دکان اول نشان کپریکورن، ما را به چالش می کشد تا با درک جدید و گسترده تری اهداف و چگونگی رسیدن به انها را مورد بازبینی قرار دهیم. در این ماه کامل که خورشید نیز محور انقلاب تابستانی را فعال کرده و به اوج خود رسیده تلنگری است تا با واقعگرایی، اولویت ها و اقدامات خود را بررسی و به انچه که واقعا اتفاق می افتد نظر کرده و آنچه را در طول روزها تجربه کرده اید را بازبینی کنید‌. این شروع داستان نزول و پاسخ و عواقب است برای انچه بوسیله اراده خود تاکنون ساخته اید.


میدان اورانوس به سترن و مارس

اورانوس در راس یک مثلث تنش‌زا فعال شده.. این میدانهای اورانوس، انرژی را ایجاد میکند برای بیداری و شکستن الگوهایی که بازدارنده شما از رسیدن به اهداف عالی هستند. همچنین با فعال بودن الگوهای نشانهای ثابت در این مثلث، ما را به عملکردهای دفاعی و یا حفظ کننده‌گی خود آگاه میکند.‌ این تکانهای بیداری روح برای حاکمیت مطالق بر سرنوشت است که توسط ارتعاشات اورانوس به مارس در لئو داده میشود. ‌بنابرین در این ماه کامل تا ششماه آینده شما با اگاهی بیشتری به اهدافی که سرسختانه از انها دفاع میکنید یا به انها چسبیده اید نگاه خواهید کرد.‌

 

این ماه کامل برای هریک از ما چه معنایی دارد؟

روح ما مسوولیت و یک هدف تکاملی خاص را در این تجسم خود دنبال میکند که نیازمند به سطح خاصی از تجربه هاست. در این مسیر چنانچه در الگوی رشددهنده حرکت نکند، این حرکت برگشت و دور شدن از منبع بصورت نارضایتی درونی بروز میکند و چنانچه به این نارضایتی پاسخ مناسب داده نشود این تنش ها و فشارها در دنیای بیرون دست به کار شده و جهان بشما کمک میکند تا به جای اصلی خود برگردید که این برگشت به جای درست را شما بصورت اختلال در زندگی خود مشاهده میکنید. همانند از دست دادن کار، بهم خوردن روابط و..

 

بنابراین وقایع زندگی ما بصورت الگویی هدفمند و در پیوند با کل نظام هستی پیش میروند. و اگر نمیدانید چه مسیری برای شما درست است و هدف اصلی شما چیست این انرژی احساس و انگیزه شدیدی را در شما برخواهد انگیخت. به راهنمای درونی خود گوش دهید و با آن هماهنگ شوید، با دقت به آن ندای درونی گوش کنید و حتی راهنمایی بخواهید..
در این راستا داشتن یک چاکرای ریشه قدرتمند باعث میشود شما فراتر از الگوهای تکراری و امنیتی قدیمی انتخاب کنید .

پیام این ماه کامل بشما این است:

 

وقت آن است که جسور و شجاع باشید.

 

چاکرای فعال شده در این انرژی

انرژی این ماه کامل روی چاکرای ریشه شماست..‌ باز کردن قفل‌های چاکرای ریشه بشما کمک میکنه که فارغ از ترس‌ها در مسیر زندگی حرکت کنین..

باندا چاکرای ریشه..

در حالت لوتوس بنشینید.. روی چاکرای ریشه تمرکز کنید و عضلات اون بخش رو منقبض کنید و این انقباض رو ۷ الی ۱۰ ثانیه ادامه بدید.. دوباره عضلات رو ازاد کرده و حرکت را تا ۷ بار انجام دهید. این کار انرژی انباشته شده در چاکرای ریشه رو تحریک و اون رو بسمت بالا هدایت میکنه. در طول انجام این حرکت تجسم کنید که انرژی خالص و حمایتی مادر مقدس را از زمین در حال دریافت هستید .
در هنگام قفل کردن: دم
در هنگام نگهداشتن انقباض، تنفس را نگه دارید
در هنگام ازاد کردن باز دم

 

 

درنهایت

 

نشان‌های ثابت در کتاب مقدس بعنوان چهارسوار اخرالزمان، ثبت گردیده و حال با فعال بودن رگولوس، فم الحوت و الدباران موجی قدرتمند از تغییرات را در سطوح کلان انتظار خواهیم داشت. نقطه عطفی برای ایجاد ساختارهای جدید با ارزش‌مندیهای بالاتر

 

 

از واقعگرایی و شجاعت‌تان برای ساختن مسیر سرنوشت خود کمک بگیرید.‌ اگر رویایی دارید آن را اولویت‌دهی کنید و آن را بصورت یک هدف واقع‌بینانه تعریف کنیدو برای تحقق آن به آرامی قدم بردارید. ‌با صداقت رفتار کنید و سخت‌کوش باشید.

اگر هنوز اهداف‌تان را شناسایی نکرده اید با ذهنی باز به جریانات نگاه کنید و پذیرای تغییرات باشید و ارزشها و اولویت‌هاب خود را مرورکنید.

 

سخن بشنو و بهترین یادگیر                           نگر تا کدام آیدت دلپذیر

بیارای دل را به دانش که ارز                       به دانش بود تا توانی بورز

خنک آنکه آباد دارد جهان                             بود آشکارای او چون نهان

جز از نیکنامی و فرهنگ و داد                      ز کردار گیتی مگیرید یاد

 

شاد باشید

ماه کامل برایتان پربرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *