Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 17 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه گرفتگی 21 ژانویه در نشان لئو

تحلیل آسترولوژی ماه گرفتگی 21 ژانویه در نشان لئو

 

ویدئوی تحلیل آسترولوژی ماه گرفتگی 21 ژانویه نشان لیو

 

زمان بیداری

گرفتگی 21 ژانویه در ساعت 8:46 دقیقه بامداد به وقت ایران آخرین فرصت ما برای بیداری و رهایی هست. ما ژانویه رو با خورشید گرفتگی نشان خرچنگ شروع کردیم و این دومین گرفتگی هست. ازونجا که سوپرموون هست یعنی بسیار به زمین نزدیکه پس بنابراین تغییرات فرکانس قوی رو داریم که حتی میتونه در جریان آب و هوا هم تاثیر گذار باشه.

این ماه کامل در 0 درجه و 51 دقیقه رخ می دهد و آخرین گرفتگی روی محور لئو آکواریوس هست و شما رو برمیگردونه روی نقطه اصل تون.

 

آخرین دعوت

این آخرین دعوت یونیورس هست از شما برای بازگشت به اصل و قلبتون، بازگشت به خودتون به هویت قلبی تون..  این محور در فوریه 2017 فعال شد و از اون موقع روی این محور شما کار کردید تا قلبتون به طور کامل به هویت واقعی برسه.

الان این تکامل بعد از ۱۸ ماه در درس و چالش، در ابعاد و آگاهی بالاتر.. در عشق واقعی و درک حقیقی میتونه اتفاق بیفته.

لئو نشان قلب

لئو نقطه اتصال ابدی شما به منبع نور و حقیقت هست. از زمان تولد، از زمان شروع مأموریت ما این کد ها در قلب ما به امانت گذاشته شدند. این پرتال میخواد شما اون کدینگهای اتصال به منبع تون رو فعال کنه. در این ماه گرفتگی ماه تاریک میشه و این یعنی باید چیزهایی در ناخودآگاه ما به پایان برسه تا ما بتونیم با تیکه بر حقیقت در مسیر زندگی جلو بریم.

انرژی این گرفتگی دقیقا رگ ایگوی شما رو فشار میده برای آخرین بار تا به عنوان آخرین زنگ بیداری، شما رو با خود حقیقی تون روبرو کنه.

 

اورانوس دعوت به اندیشه ای بالاتر:

اورانوس در این گرفتگی نقش اول را ایفا میکنه.. خدای آسمانها و حقیقت و نور در ۲۸ درجه نشان قول به ما پیام رهایی میده از چیزهایی که ما را در ابعاد زمینی و مادی نگه داشته.

در حقیقت اورانوس از ما دعوت میکنه، ما رو صدا میزنه تا با درک انرژی های حقیقی، فرکانس قلبمون رو افزایش بدیم.

اورانوس تا ۸۴ سال دیگه به قوچ بر نمی گردد تا ما بتونیم با این فرکانس های بالا روی هویت خودمون کار بکنیم. و اونها رو ارتقا بدیم. رقص اورانوس با نودها زاویه بیداری هستند برای درک مسیر گذشته و آینده. نشوندهنده مبدا و مقصد هستن.  و ما زیر نور اورانوس باید انتخاب کنیم آیا به سمت بالا حرکت می کنیم یا در ابعاد پایین و تاریکی‌ها موندگار میشیم.

 

خورشید وضح فکری:

خورشید هم در آکواریوس، علامت اورانوس حضور داره.  خورشید در علامت هوا به ما کمک می کند تا دید بزرگتر و واضح تری نسبت به جریانات داشته باشیم. آکواریوس و اورانوس باز می‌کنن ذهنیت ما و اگاهی های ما رو به ابعاد بالاتر.

 

مرکوری تفکری بالغ:

مرکوری تحت سختگیریهای سترن و پلوتو به یک ذهن بالغ تبدیل شده.  در تمام برنامه‌ریزی‌ها و ایده‌ها سعی میکنه دقیق متعهد با برنامه ریزی کامل باشه. بر اساس حقیقت بینی عمیقی که پلوتو بهش داده .

 

انرژی های شانس و عشق:

مارس با ژوپیتر و ونوس در زاویه خوب و با سترن در زاویه سخت.

مارس شما رو تشویق میکنه و بهتون انگیزه میده تا شروع کنین و قدم بردارین. هر مسیری که انتخاب کنید به خاطر حضور ونوس و ژوپیتر در کنار، اون رو با تمام ایمان و اعتقاد قلبی دنبال میکنین و سترن انرژی مارس رو فیلتر می کنه تا قبل از برداشتن هر قدمی از بابت اون اطمینان پیدا کنین.

شما باتمرکز و مسولیت و اطمینان قلبی مسیرهاتون رو انتخاب میکنین.

 

تکیه گاه هایی ماندگار:

پلوتو و سترن به ما یاد میدن که هیچ تکیه گاهی نمی تونه قوی‌تر و محکم‌تر از قلب خودتون باشه. سترن چرخه ۳۰ سالش را شروع کرده و شما باید برنامه هاتون طوری باشه که تا ۳۰ سال آینده بتونین با امنیت خاطر پیش برین.

نپتون و اعتماد به قلب الهی:

نپتون در 14 درجه ماهی، در زاویه خوب با سترن و در زاویه چالشی با ژوپیتر.. نپتون اکتاو بالای ونوس هست و ازتون میخواد مسوولانه ایگوهاتونو ببینین و اونها رو پاک کنین و بهتون میگه با ایگوی ناسالم نمیتونی باورهای قوی برای خودت بسازی.

تحلیل آسترولوژی ماه گرفتگی 21 ژانویه در نشان لئو

 

در کل هدف این گرفتگی بیداری قلبتون و کمک به کشف دنیای جدیدی هست با ارتعاش بالاتر.

نشان های ثابت یعنی تارس، لئو، عقرب و اکواریوس بخصوص افرادی که در درجات اول هستن پیامها و تغییرات مهمی رو میتونن شاهد باشن.

کماندارها و قوچ ها..  قوچ ها در درجات اخر منتظر سوپرایز های اورانوس و کماندارهای درجات وسط میتونن منتطر خوش شانسی های ژوپیتر باشن.

تحلیل تاروت آسترولوژی ماه گرفتگی 21 ژانویه در نشان لئو

 

 

کارت مرتبط با درجه صفر نشان لئو،
V Wands
هست.‌
کارت از چالش میگه و مبارزه..‌ از رقابت.، از انرژی های مخالف و تحریک.‌
این کارت مرحله ای از رندگی رو نشون‌میده که ما مجبوریم با واقعیت های زندگی روبرو بشیم.‌
این کارت “نبرد زندگی” برای رهایی هست.‌

 

با ارزوی بیداری و نور برای همه

ماریا