Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی نیمه اول ماه می

تحلیل آسترولوژی نیمه اول ماه می

 

نیمه اول ماه می در حقیقت یه نقطه عطف هست چونکه انرژیهای این ماه تغییرات زیادی رو داره.

در:

4 می( 14 اردیبهشت) ماه نو نشان تارس
بعد از اون در 6 می(16 اردیبهشت) مرکوری وارد تارس میشه
و در نهایت در 15 می(25 اردیبهشت) ونوس وارد خونه خودش یعنی تارس میشه..

مهمتر از همه همسویی پلوتو و سترن هست که این پیوند قدرتمند در ژانویه 2020 کامل میشه. یه انرژی بسیار قدرتمند که نشوندهنده تغییر در کل جهان و در سطوح شخصی و خرد هست. انرژی که بنظر میرسه کل ساختارها رو میخواد تغییر بده.‌. موارد مربوط به زمین مثل محیط زیست هم میتونن در تغییرات عمده قرار بگیرن…

از لحاظ شخصی این انرژی یه نقطه عطف هست در زندگی ما. و هر کدوم از ما در بخشی از زندگی با این تغییرات وسیع و گسترده روبرو هستیم.‌ در روابط، عقاید، باورها، در روابط کاری، حرفه ای، بخصوص که من معتقدم ماه ژوئن ماه بسیار سنگین تری میتونه برای ما باشه چرا که مارس به نودجنوبی خواهد رسید در حالیکه زوایای بسیار بسیار سنگینی رو با سترن، پلوتو و نودجنوبی خواهد داشت.

مارس انرژی مبارزه و خشم هست و این نوعی انفجار و خراب شدن چیزهاییه که قدیمی شده و در زمانی که مارس وارد خرچنگ بشه، این خشم میتونه توسط مردم نشون داده بشه.‌ این امکان بازشدن دروازه ها بدست مردم هست.  “محدودیت هایی که سترن ایجاد کرده میتونه سختی ایجاد کنه تا چیزی تغییر کنه.‌” دقیقا نقطه بحرانی ما و اگاهی و قدرت پلوتو نیاز داره به مبارزه مارس. علاوه بر اون ممکنه نوعی محدودیت نظامی اعمال بشه.. مثل حکومت نظامی یا حتی کودتای نظامی..
مارس دررمخالفت با ژوپیتر فشارهای دولتهای خارجی بر تصمیمات سیاستمداران قطعا برای تغییر چیزی هست که در اینده و مسیر نودشمالی نمیتونه کارایی داشته باشه و این زمان، زمان تصحیح هدفهایی هست که تغییرکردن و یا به هدفهای اشتباه تبدیل شدن.‌این دوران برای کسایی که نخوان مسوولیت کارها و تصمیماتشون رو قبول کنن، دوران سختیه اما چیزی که داره کاشته میشه بذرهای تغییر هست توسط اورانوس در تارس.
ژوپیتر برگشتی کمی از نگاه خوشبینانه ما کم میکنه تا ما واقعیت های تلخ و سیاه رو بیشتر ببینیم.. واقعیت هایی که بما کمک میکنن مسیری حقیقی رو انتخاب کنیم.‌ تصمیمات اشتباه میتونه باعث سقوط ما بشه در زمانی که ژوپیتر روی صخره های تیزوشیبدار کپریکورن حرکت میکنه.‌
اورانوس در زاویه های خوب با نودشمالی و نودجنوبی، حمایت نیروهای برتر از ماست. هر جایی اراده کنین میتونین تغییرات رو در زندگیتون لحاظ کنین…    “بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا”
اما..
ماه نو نشان تارس در ’11°14 درجه بما از شروع های خوب میگه..‌
بعد از دوماه کامل سنگین در نشان مرتبط با الهه مادر، حالا ما به شروعی جدید دعوت میشیم.‌ یه ماه نو بسیار عالی که مورد حمایت نپتون هم هست.
مخالفت مارس با ژوپیتر در این ماه نو میتونه بما خبرهایی بده از شرایط دیپلماسی جدید..‌قوانین جدید و یا بکاربردن روشهایی غیرمعمول برای رسیدن به خواسته ها..

 

در نیمه اول ماه می، ما باید چیزهای زیادی رو از خودمون سوال کنیم..‌از باورهامون، از نقشه هامون برای زندگی، از اینکه چه چیزهایی حتی در ساختار هویتی و شخصیتی ما اشتباهه..‌

این زمان بیداری هست..‌این زمان تغییر فرکانسهای جهان هست برای ساختن دنیایی ازادتر و شادتر.. این دروازه رویارویی نیروهای تاریکی و نور هست.‌ ما مجبور هستیم به پذیرش و قبول .. به دیدن حقیقت..‌ و باید اگاه باشیم چون ما هستیم که داریم سرنوشت بشریت رو رقم میزنیم.‌
سترن دررپیوند با نوجنوبی فروپاشی باورهاییه که فکر میکردیم درست هستن..‌فک میکردیم مهم هست و مارس در مخالفت با ژوپیتر شکستن قوانین اشتباه هست..‌شکستن قوانین مذهبی یا اعتقادی که بیش از اونچه که ما رو به حقیقت برسونن باعث توهم و فریب ما میشن.(ژوپیتر-نپتون) ..

 نپتون هم در کنار سترن برگشتی نوعی بازگشت به خودمون هست.. جاهایی که اعتماد به خودمون رو از دست دادیم.. جاهایی که زندگی واقعی رو برمبنای واقعیتهای دروغین بنا کردیم.. ما باید یاد بگیریم در عین حال که متعهدانه رویاهامون رو دنبال میکنیم در عین حال، اون رویاهایی رو دنبال کنیم که بر اساس واقعیت ها بنا شده.

اگه به دروغها اعتقاد داشته باشیم همچنان، این انرژیها بدون مکث ما رو به دوزخ خواهند برد!

 

عشق و نور برای شما
♾ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *