Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی هفته- یخ زدگی احساسی

تحلیل آسترولوژی هفته- فارسی آسترولوژی- مریم ناظمی و خواسته هایتان را سرکوب کنید و یا آنها را نادیده بگیرید و در یخ زدگی احساسی فرو روید و یا سناریوی گذشته تان را تلنگری برای رشد ببینید.

انرژیهای این هفته مرکز چاکرای سوم و چهارم را تحریک می‌کنند و به قول بلیک

“اگر درهای ادراک پاک شوند، هر چیز همانی که هست خود را به انسان می نمایاند، لایتناهی”

این هفته مرکوری در حرکت برگشتی خود همچنان بسر می‌برد، ماه به فاز ماه کامل میرسد و کایرن مستقیم می‌شود و علاوه بر آن ونوس وارد آتش متغیر کماندار میشود‌ و این یعنی آتش پاک کننده فعال می‌شود تا هر کسی بتواند چراغی فرا راه خویشتن خود شود به دیگر بیان این شمایید که تصمیم میگیرید و انتخاب می‌کنید که احساسات و خواسته هایتان را سرکوب کنید و یا آنها را نادیده بگیرید و در یخ زدگی احساسی فرو روید و یا سناریوی گذشته تان را تلنگری برای رشد ببینید.

 

یکشنبه ۳ دی /  Mars Trine NodeSun Sextile Saturn

مارس آتشین در انرژی هماهنگ با نود شمالی و جنوبی قرار میگیرد و چراغی روشن می‌شود ‌که می‌تواند سناریوی زندگی شما را تغییر دهد. مشعلی مسیر سرنوشت شما را روشن کرده است و برای آنکه بتوانید به این مسیر جدید قدم‌بردارید باید بتوانید از الگوهای فکری و احساسی و حتی رابطه ای گذشته بیرون بیایید .‌ با فعال شدن این الگوی انرژی احتمالا شما از برخی روابط اجتماعی و دوستانه خود جدا خواهید شد و شاید احساس کنید که در میانه زندگی به تنهایی ایستاده اید و بایست به تنهایی تلاش کنید.

سکستایل سترن و خورشید شما را متوجه این موضوع می‌کند که شما به تنهایی قادرید کوه ها را با قدرت اراده و پشتکار خود به حرکت درآورید . احتمالا متوجه می‌شوید نمی‌توانید روی کسی حساب کنید و یا به کسی تکیه کنید و شما اینگونه بخش دیگری از درسهای استقلال و مستقل و خودکفا بودنتان را خواهید گرفت. در این میانه اتفاقاتی که برایتان می افتند همانند درسهایی کارمیک هستند که از شما می‌خواهند به خودتان اعتماد کنید و به انسانهای نالایق تکیه نکنید. از آنجا که مرکوری در نشان کپریکورن در حرکت برگشتی و در مربع با محورنودهاست به خوبی بشما نشان می‌دهد که چه کسی قابل اعتماد است و چه کسی نیست.

چالش ها و موانعی که دیگران برایتان بوجود می آورند را به عنوان درسهای مهم کارمیک بدانید، پیام نودجنوبی ترازو “حقیقی از غیرحقیقی می بایست جدا شود” است . با دانستن این موضوع مارس شما را مصمم می‌کند که درسهایتان را بیاموزید و اشتباهات گذشته در ارتباط با شرکای کاری و دوستی و..‌. را تکرار نکنید . اگر می‌خواهید از چیزی ناسالم فاصله بگیرید قدرت آن را در چاکرای ریشه و شبکه خورشیدی خود حس خواهید کرد، اگر فرد یا افرادی انرژی شما را تخلیه می‌کنند روی رهاکردن آنها تمرکز کنید و اطمینان داشته باشید هر چیزی در طول این دوره از زندگیتان حذف شود در مسیر رشد شما نبوده است پس بهتر است با جریان طبیعی رویدادها پیش بروید.

 

درد زندگی نشده، احساسات دیگر را نیز می پوشاند

 

دوشنبه ۴ دی / Venus Trine Neptune

زاویه خوب ونوس و نپتون روی اخرین درجات عنصرهای آب ثابت و آب متغیر در حالیکه در آخر هفته ونوس وارد نشان کماندار می‌شود دگردیسی تجربیات ناخوشایند است. در طی گذر ونوس از عقرب ممکن است با اتفاقات ناخوشایندی روبرو شده باشید که نیازهای روحی و روانی گمشده و یا نادیده گرفته شده تان را روی سطح آورده باشد. شما هرگز فکر نمی‌کنید که مثلا آن اتفاق عزت نفس مرا خدشه دار کرد یا امنیت درونی مرا. بیشتر میدانید آن اتفاق رنج آور بوده و شما را از منطقه راحت و آسایش تان بیرون کشیده و با فرو ریختن آن دیوارها اکنون شما در مقابل مسائلی قرار گرفته اید که باید حل و فصل شوند وگرنه نخواهید توانست به آرامش برسید.

زاویه تراین ونوس و نپتون جریان سیال و روانی را ايجاد میکند چرا که برای عبور از رنج ها و درهای احساسی و عاطفی و گیر نکردن در انها، باید بتوان جاری و متغیر بود. رنج بما هشدار می‌دهد که امنیت دنیایمان در خطر است و ما را به این سازگاری وادار میکند تا دیوارهای دفاعی را برداریم و تغییری که برای عبور از آن لازم است را به انجام برسانیم.‌ علاوه بر آن این جنبه ای است که نیاز به ارتباط با احساس و بخش یین تان را الزام می‌دهد. نقاشی کنید، مدیتیشن کنید، برقصید، زیبایی ها را در اطراف خود ببینید و از آنها الهام بگیرید. لطافت و عشق را امتحان کنید مخصوصا با خودتان. آنهایی ‌که بشما آسیب رسانده اند را به عنوان بخشی از طرح الهی ببینید که در حال درس دادن بشما بوده اند، بجای اینکه از آنها عصبانی باشید ببینید چه اشتباهاتی در این‌بین وجود داشت و چه بخشهايي از آن اشتباهات متوجه شماست و چگونه میتوانید رفتار اشتباه خود را بهبود دهید. این جنبه میل شدیدی را ايجاد میکند به مهربانی کردن و احساس همدلی و شفقت بنابرابن مراقب همدلی خارج از اندازه باشید.

 

دقیقا چه کسی خوشحال است؟! خودت یا کسی مه انتطارات دیگران را براورده می کند؟

 

چهارشنبه ۶ دی/ Sun Trine JupiterCancer Full MoonChiron Direct in Aries

همزمان که خورشید و ژوپیتر در زاویه خوب با هم‌هستند ماه هم در نشان خرچنگ کامل می‌شود و کایران هم دایرکت. جریانی قدرتمند از انرژی و فرصت ها ایجاد می‌شود برای رشد و گسترش کسب و ‌کارتان یا هدفی که آرزوی انجام آن را دارید مخصوصا که ماه هم در نقطه اوج درخشش و قدرت است .زمان آن است که بارهای احساسی گذشته را زمین بگذارید انرژیهای کهنه را تخلیه کنید تا بتوانید شروعی قدرتمند داشته باشید.‌خورشید و ژوپیتر از شما می‌خواهند متعهد شوید که تجربیات اشتباه گذشته را تکرار نمی‌کنید و دوباره خودتان را در موقعیت های ناامید ‌کننده قرار نمی‌دهیدو از تجربیاتتان برای حرکت رو به جلو استفاده می‌کنید.

همچنین این زمانی خوب برای حل اختلافات است. مستقیم شدن کایران این فرصت را می‌دهد که بتوانیم شرایط را بهبود دهیم و از جنبه ای دیگر به رویدادها نگاه کنیم و تصمیم بگیریم. ماه کامل خرچنگ‌همانند یک موج احساسی قدرتمند است که از شما می‌خواهد از تجربیاتتان برای برداشتن قدم های بزرگ استفاده کنید و چیزهایی را در زندگی خود حفظ کنید و به آنها ارزش بدهید که واقعا معنادار و باارزش هستند.

 

پنجشنبه ۷ دی Mercury Conjunction Mars
مرکوری برگشتی در پیوند با مارس قرار میگیرد این بدان معناست که بازبینی عملکردهای گذشته باعث میشود که شما از خودتان و هویتتان درکی جدید پیدا کنید و به این ترتیب انگیزه هایتان را بازبینی کنید‌. این پیوند هم قادر است در شما ذهنی فعال ايجاد کند و هم ذهنی منفی نگر. در این گذر ممکن است افکار و بیان شما پرخاشگرانه شود یا مسائل را بسیار شخصی کنید و یا حالت تدافعی پیدا کنید که مانع گفتگوی سالم شود.‌ ذهن شما در آتش است بنابراین مراقب گرفتن تصمیمات از روی عصبانیت باشید

 

جمعه ۸ دی/ Venus Sextile PlutoVenus Enters Sagittarius
ونوس روی اخرین درجات نشان عقرب با پلوتو تماس کوتاهی پیدا می‌کند. زوایای سکستایل سیارات بیرونی با سیارات شخصی در گذرها کمتر خودشان را نشان می‌دهند تا از آن به عنوان جنبه‌ای تاثیر گذار یاد کنیم و بهتر است ببینید این گذر کدام بخش از نمودار تولدتان را تحت تاثیر قرار می دهند . در نمای کلی این گذر کوتاه افشا کننده آن بخش از آسیب های روحی و روانی است که بار سنگینی را برای شما ایجاد کرده. اگر در روابط ناسالم باشید این گذر می‌تواند احساسی همچون گیر کردن را تجربه کنید و یا به شغل یا رابطه ای که سالها برایتان مهم بوده وحتی به ان‌تکیه کرده بودید احساس بی اعتمادی کنید.

هر درامی ایجاد کند ناشی از فقدان امنیت عاطفی است که روح در تلاش برای جبران و یا بهبود آن است. اما به یاد داشته باشید اینجا پلوتو، سیاره مرگ و تولد درگیر است و بهبود آن با دگردیسی و پایان هاست. از آنجا که ونوس بعد از آن وارد نشان کماندار می‌شود شما خواهید توانست با آزادی ذهنی بیشتری نیازها و خواسته هایتان را بررسی کنید. ونوس در کماندار درک شهودی فقدان هایی است که در گذر عقرب با آن مواجه شده و رشد شخصی منجر به رهایی از آن ها می‌شود.

این هفته درک فقدان ها از طریق احساسات، نقطه رشد و آگاهی هستند، فقدان ها اصولا منجر به رنج میشوند و تغییر گذر ونوس از عقرب به کماندار تبدیل و دگردیسی ان انرژی ها است. شما دیگر انتقامجو و عصبانی نخواهید بود و نیرویی که بیدار میشود نیروی خلاقی است که سیستم عصبی شما را تحریک برای اقدامات درست می‌کند. همان ماموریتی که مارس در این روزها بر عهده دارد.

نادیده گرفتن فقدان ها، کمبودها، مشکلات با دلایل ذهنی مثل “ولش کن،مهم نیست، تقصیر خودمه و….” رنج ها را سرکوب میکند، رنجی که سرکوب شود به حوزه آگاهی راه پیدا نمیکند، بنابراین فهمیده نمیشود تا حل و فصل شود و آنوقت آن رنج ها و دردها در شما زندگی مستقلی را همانند زالو ايجاد میکند که بی وقفه تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا از انرژی های شما در جهت اهداف خویش بهره بگیرد. سیستم عصبی و روانی انسان به گونه ای خودکار تمایل ماندن در شرایط بقا را دارد، شرایط بقا یعنی شرایط شناخته شده و این عملی است که مغز و بدن با هم انجام می‌دهند تا تجربیات دردناک را عقیم بگذارند و این هفته انرژیها به گونه ای هستند که سرریز و روی سطح آمدن آسیب ها و دردها و رنج ها و فقدان ها زمینه را برای شناسایی و تشخیص و کار روی آنها فراهم می‌کند.
تنش بین شما و دیگران، تنش با خودتان، احساساتی که برانگیخته میشوند را نادیده نگیرید. هر چه بیشتر احساساتتان را سرکوب کنید و آنها را نشنوید کالبد عاطفی تان ضعیف تر میشود و این باعث می‌شود توانایی شما برای احساس کردن هم از بین برود ، انوقت حتی دیگر طعم ها را هم به خوبی احساس نمی کنید و حس می کنید چرا همه چیز بی رنگ و مزه است!
اگر دچار این احساس است بدانید خطر یخ‌زدگی احساسی در نزدیکی شماست، خطری که باعث بی معنا شدن زندگی‌تان می‌شود چرا که احساس کردن، ماهیت و جوهره زندگی و اساس انسانیت است

 

امیدوارم این نوشتار کوتاه درباره انرژیهای هفته به شما قدرت تعامل آگاهانه با دیگران و جهان را بدهد. برایتان هفته ای شاد ارزومندیم

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *