Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

شفای زخم‌ های احساسی و ماه کامل خرچنگ

شفای زخم‌ های احساسی و ماه کامل خرچنگ

چهارشنبه ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۴:۰۳ صبح به وقت تهران، ماه در ۴ درجه نشان خرچنگ روبروی خورشید در ۴ درجه نشان کپریکورن قرار می‌گیرد و آخرین ماه کامل سال میلادی رقم می‌خورد یعنی ماه کامل خرچنگ و فرصتی بزرگ برای شفای زخمهای احساسی
این ماه کامل در نشان خرچنگ، درست چند روز قبل از شروع سال نو میلادی، مثل دریچه‌ای است برای تخلیه بار احساسی و شفای زخم های احساسی است که از ابتدای سال با خود حمل کرده‌اید؛ تا با آزاد شدن از آنها، با انرژی مثبت، جدید و تصفیه شده قدم به سال ۲۰۲۴ بگذارید. و با سبک‌بالی بیشتر برنامه‌ها و اهدافتان را پیش ببرید.
ماه کامل زمان رهایی است. زمان تکمیل کارهاست. پس این چند روز پایانی سال، زمان آن است که با ماه در خرچنگ به احساسات درونی خود نگاهی بیندازید و با خورشید در کپریکورن مسئولیت‌های بیرونی خود را مرور کنید. ببینید دنیای بیرون شما چه بازتابی بر دنیای دورن شما انداخته است. آیا کارها و مسئولیت‌های بیرونی‌تان در راستای تامین امنیت درونی و احساسی شما هست یا نه. اصلا چه بخش‌هایی نیاز به بازبینی، اصلاح یا حتی پایان دادن دارد. باید اهدافتان را براساس نیازهای درونی خود مشخص و برنامه‌ریزی کنید.

 

حمایت آسمان 

این ماه کامل با ژوپیتر برگشتی در تارس و لیلیت در خوشه حمایت می‌شود، ضمن اینکه انرژی سترن در ماهی هم از آن پشتیبانی می‌کند. همه این تعاملات کمک می‌کنند تا احساسات مثبت را در خود تقویت کنید. خود را از احساسات منفی و ناامیدکننده خلاص کنید و این خلاصی و رهایی ست که معنای واقعی شفای زخم های احساسی را در خود پنهان کرده است.
این رهایی احساسی الزاما راحت نیست. اما زاویه مثبت سترن قطعا کمک می‌کند تا با تعهد به خود و احساساتتان از هر آنچه که دیگر به شما رشد نمی‌دهد، آنچه مانع کسب امنیت درونی شماست، رها شوید. خود را از بند موقعیت‌هایی که از روی ترس، براساس الگوهای شرطی شده گذشته به آنها چسبیده‌اید، رها کنید. دنیای درون و بیرون خود را پاکسازی کنید. از اشتباهات گذشته درس بگیرید و از آنها برای حرکت رو به جلو استفاده کنید.
ضمن اینکه حمایت لیلیت تاکید می‌کند، فارغ از آنکه دیگران چه فکری می‌کنند و چه توقعاتی از شما دارند، خود را از بند گذشته آزاد کنید. نیازهای خود را در اولویت قرار دهید. شفقت، همدلی و مهربانی ماه در خرچنگ کمک می‌کند تا خود و دیگران را ببخشید. اگر لازم است اختلافاتتان را با دیگران حل کنید و حد و مرزهای خود را با آنها مشخص کنید.

 

مرهم کایرن

همزمان با این ماه کامل، کایرن پس از ماه‌ها به حرکت برگشتی خود در نشان قوچ پایان می‌دهد و در 15 درجه قوچ در پیوند با نود شمالی مستقیم می‌شود. کایرن طی این چند ماه باعث شد تا با زخم‌هایی که بر هویت و فردیت شما به واسطه روابطتان متحمل شده‌اید، مواجه شوید. آنها را درک کنید. به شما آموخت که چگونه زخم‌های خود را بررسی کنید، خود را ترمیم کنید و بهترین راه شفا را پیدا کنید.
حالا که همزمان با این ماه کامل، مستقیم می‌شود فرصتی است برای بهبود و شفای عمیق احساسی. پس به خودتان متعهد باشید. در برابر خود و احساساتتان بالغانه و مسئولانه برخورد کنید. با قدم برداشتن در مسیر شفا، امنیت درونی و به تبع آن امنیت بیرونی خود را بنا کنید.
از خرد ژوپیتر کمک بگیرید و دیدگاه‌های جدید را در خود رشد دهید. ژوپیتر در تارس، از شما می‌خواهد که تنها در سطح باور و ایده باقی نمانید و برای تحقق آنها در دنیای مادی اقدام کنید. پس اگر چه ممکن است بخواهید به موقعیت‌ها و روابط دست و پاگیر گذشته بچسبید و آنها را حفظ کنید، اما به جای اصرار، رهایشان کنید. برای ورود به انرژی‌های جدید، موقعیت‌ها و روابط جدید و بامعناتر براساس ارزش‌های درونی خود، فضا باز کنید. بارهای سنگینی که به خصوص بر پیکره بدن احساسی خود حمل می‌کنید، زمین بگذارید و اجازه دهید سال ۲۰۲۴ برایتان شروعی تازه باشد.

 

ماه کامل فرخنده

5 پاسخ

  1. عزیزم واقعا ممنون وسپاسگزارم ازاین همه مهربانی وعشقی که داری خودت عشق ونورواقعی هستی وجهان واسرارجهان روبا این همه زیبای هاش برای ما باعشق به تصوری میکشی.همیشه درنوروعشق الهی باشی نازنین مهربان🫠🫠🫠😘😘😘😘😘😘😘💚💚💚💚💚💚💚💚💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *