Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Aquarius
The moon is 23 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی 7 الی 13 آبان- بودن یا نبودن

هر درخت از میوهاش شناخته می‌شود. از خار انجیر را نمی‌یابند و از بوته، انگور را نمی‌چینند.  آدم نیکو از خزینه خوب دل خود، چیز نیکو برمی‌آورد و شخص شریر از خزینه بد دل خویش، چیز بد بیرون می‌آورد. زیرا که از زیادتی دل زبان سخن می‌گوید.
توماس-۴۵

هر کسی به ذات و میل درونی خود تبدیل خواهد شد. این میل درون‌ شماست که تجربیات سفر روح را هدایت می‌کند .‌این لوگوس نهفته در درون‌ شماست که انرژی‌های دریافتی از سیارات را به شیوه ای جدید ادراک می‌کند تا در سفر خود از آنها بهره برد.. این هفته درک معنای زیستن و بودن یا نبودن است.. 

 

یکشنبه ۷ آبان / Mercury Opposition JupiterMercury Conjunction Mars
این هفته با رویارویی مرکوری و ژوپیتر در حالیکه مارس نیز به مرکوری پیوند خورده است انرژی شهودی قدرتمندی را در شما برای یافتن و درک میل روح فعال می کند. این انرژی برای به زیر کشاندن ذهن منطقی است که در زندگی مدرن اسیر شده چرا که هر چیزی که شما انجام می‌دهید یا انتخاب می کنید توسط یک احساس درون‌ تغذیه می‌شود و این احساسات شماست که در اصل بر واقعیت زندگی تان حکمرانی می‌کند. هر چقدر این احساسات برگرفته و دریافت شده از میل درونی تان باشند، کیفیت دنیای واقعیت زندگی تان نیز سازنده و روشن خواهد بود. کهن الگوی عقرب و تارس، دو انرژی با مودالیتی فیکس هستند که تمرکز قدرتمندی را برای بیداری این میل فروخورده ایجاد می‌کنند.‌این رویارویی فرصتی است که خواسته های خود را نه در سطوح سطحی که در جریانی زیرین و عمیق بررسی و جستجو کنید.
در این میان بعید نیست بین شما و دیگران سخنانی تلخ یا سخت رد و بدل شود، آنها را نادیده نگیرید، احساسات بالا آمده که در قالب کلمات سرریز می‌شوند را نگاه کنیدو ببینید چگونه شما را به سمت و سویی جدید هدایت می‌کنند. این رویارویی مستلزم آن است که آهسته اما عمیق به رویدادها و تجربیات گذشته بنگرید و دلبستگی ها و نگرش ها و اعتقادات بیهوده و نخ‌نما شده ای که نه فقط خودتان که افرادی که در مسیر زندگی با شما همسو شده اند را به مسیر رنج و تباهی می‌کشاند را بازبینی و تغییر دهید. در این رویارویی بدون قضاوت نگاه کنید و تمام واقعیت رفتاری، احساسی و عملکردی تان را ببینید.

سه شنبه۹ آبان / Venus Trine Uranus

ونوس در زاویه خوب با اورانوس است. احساساتی را کشف میکنید که برای مسیر رشد روحی شما مفید نیستند، آنها را تصدیق کنید… از آنها تشکر کنید تا بتوانید آنها را رها کنید. ونوس در نشان خوشه به پیش می رود و بشما یادآوری می‌کند که با قلبی باز و شاد است که می‌توان هرروز بهتر شد و اگر قلب‌تان بر احساسات خودویرانگرتان مسلط باشد آن چیزی که در شما جوانه می زند و رشد میکند، چیزی است متفاوت از آنچه بوده اید. مراقب باشید که در برابر نقص ها و انتظاراتی که از خودتان دارید خودویرانگری نکنید‌ و برای قرار از دردهای عاطفی واقعیت ها را تحریف نکنید. مراقب باشید اگر در موقعیتی احساس ناامنی میکنید رفتارهای خودتخریبی انجام ندهید.

جمعه ۱۲ آبان / Sun Opposition Jupiter
مخالفت ها نوعی تضاد هستند و تضاد یعنی یک جدایی ۱۸۰ درجه ای بین این دو سیاره. بسیار مهم است ببینید این دوسیاره کدام خانه ها را در مقابل با هم‌قرار داده اند. خانه ای که خورشید در آن است یعنی نشان عقرب و خانه ای که ژوپیتر در آن است یعنی نشان تارس و ببینید چگونه از ارزشهای ساده اما عمیقی که در خودتان است قدردانی میکنید؟ آیا مسیرهای تلخ و سخت را پیموده اید؟ ایا برای رسیدن به آرزوهایتان در شرایطی سخت بی وقفه در حال تلاش هستید؟ آیا با تمام سختی ها و سیاهی هایی که در اطرافتان می بینید باز هم سعی می‌کنید نگاهی زیبا و امیدوارانه داشته باشید.؟
آیا خودتان را می بینید که چه شکوهمندانه مبارزه می‌کند؟ آیا متوجه روحیه سرسخت و خستگی ناپذیرفتنی هستید؟ این رویارویی در حال دگردیسی معنای وجودی شماست؟
این رویارویی معنایابی و معناجویی است که از طریق تجربه و حواس بیدار میشود و باعث کنجکاوی انسان و رسیدن به شگفتی های جهان و خویشتن می‌شود و پرسش عمیق این است که برای شما معنا در چه تجربیات و چیزهایی تجلی میشود؟ معنای زندگی برای هر کس همانند اثر انگشت او متفاوت است و این شما هستید که بر اساس آگاهی و رشد خود، انتخاب هایی خواهید داشت که زندگی شما را معنادهی می کنند.

 

شنبه ۱۳ آبان / Saturn Direct in PiscesVenus Opposition NeptuneMercury Opposition Uranus

سترن به حرکت برگشتی خود پایان می‌دهد و در آب های متغیر ماهی حرکت مستقیم خوددرا آغاز می‌کند. شفا خطی نیست، مسیری است پر از پیچ و تاب که ابتدا باید حقیقت رنج ها را دید و آسیب پذیری را درک کرد. حضور سترن در آخرین نشان زودیاک تلنگری است که همه چیز دیر یا زود به پایان خویش میرسد و قلب بسمت حقیقت باز می‌شود و آنچه از شما بر جای می ماند تنها یاد و خاطراتی است که از خودتان بر حافظه جهان حک کرده اید. مخالفت ونوس با نپتون پذیرفتن همین آسیب پذیری است که در انسان وجود دارد،ترس او از پایان یافتن و همین ترس است که سردرگمی ها و خشم ها و ناامیدی ها را می آفریند. اما رویارویی ونوس و نپتون یاد می‌دهد در میان تمام رنج ها و شکست ها آنچه نمی‌میرد عشق است و بارقه امید که در قلب همیشه جریان دارد. رویارویی مرکوری و اورانوس نقطه تکمیلی است که با هر شکست، فرصتی برای رشد و درک بالاتر وجود دارد و هر زخم نماد روحی است که نمی‌توان او را شکست چرا که آموخته برقصد و در مقابل رنج ها انعطاف پذیر باشد.
شنبه به ما یادآوری می‌کند چیزی که باید جدی بگیرید نه زندگی، که حس زندگی است.

*معرفی فیلم روانشناختی هفته

تحلیل آسترولوژی 7 الی 13 آبان- بودن یا نبودن
فیلم زیستن از کوروساوا

برای این هفته فیلم زیستن از آکیرا کوروساوا را بشما معرفی میکنم. زیستن پر از دلتنگی های زندگی است. کوروساوا شما را در این فیلم به میان نوشته های کامو می‌برد و افسانه طاغی. فیلم از تنهایی می‌گوید و از مواجهه با مرگ و جستجوی معنایی برای زیستن.
در این فیلم بخوبی کهن الگوی سترن را خواهید دید… سترن که زندگی می آفریند و آفرینش مرگ را می طلبد و انکار مرگ، انسان را از زیستن دور می‌کند.
این فیلم در تلاطم انرژیهای عقرب این هفته و با مستقیم شدن سترن در انتهای هفته تلنگری است که مرگ آغاز و پایان است، مرگ قصد و مقصد است. مساله این است.. بودن یا نبودن

 

از اینکه در این نوشتار مرا همراهی کردید سپاسگزارم .هفته تان پربرکت🌼🌿🙏

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *