Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Aquarius
The moon is 23 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی 9 الی 15 مهر – کهن الگوی یتیم درون

ناامیدی… ناامیدی مساله ای است که تمامی ما در طول زندگی با آن روبرو خواهیم شد آنهم نه فقط یکبار که ممکن است بارها و بارها با آن درگیر شویم و ناامیدی چگونه می تواند منجر به رشد ما شود. این موضوع انرژیکی هفته است که با کهن الگوی یتیم درون‌ گره خورده است.‌

در همه ما اند‌کی از این کهن‌ الگو وجود دارد، بخشی از ما در مقاطعی از زندگی یتیم بودن را تجربه می‌کند ودر بعضی افراد شاید در تمام مقطع زندگی. یتیم درون‌ زمانی شکل می‌گیرد که فرد رهاشدگی، غفلت و یا عدم تعلق را تجربه کرده و شخصیت او را تحت تاثیر قرار می دهند. همگی ما تقریبا می دانیم که احساس ندیده شدن چگونه می‌تواند باشد، احساس بی پناهی و یا بدون تکیه گاه بودن. حتی در فیلم ها و کارتون ها نیز آنها را دیده ایم و احتمالا با آنها همذات پنداری کرده ایم. انت، نل و پدربزرگ، هری پاتر، بتمن و… کهن الگوی یتیم درون باعث میشود فرد بسرعت بزرگ شده تا بتواند از خودش در قبال زندگی دفاع کند و سوال بزرگ اینجاست که این دفاع چگونه می‌تواند به بلوغ و رشد کمک کند؟. آیا یتیم درون‌ تبدیل به یک قهرمان می‌شود یا فردی شرور؟. آیا فرار می‌کند یا سرسختانه برای آرزوهایش می جنگد؟.

دوشنبه 10 مهر Mercury Opposition Neptune

مخالفت مرکوری و نپتون این کهن الگو را در روان شما فعال میکند و تصمیم با شماست که از جنبه های کیفیت مثبت آن استفاده کنید یا منفی. این رویارویی در تبادل انرژی است با پیوند مارس به نودجنوبی و مربع آن به پلوتو. هر آن ممکن است رویداری باعث بیداری این یتیم شود، از اخراج شغلی گرفته تا تهدید به رها شدنی که می‌تواند موجب ایجاد احساسات ترس و تنهایی و رهاشدگی شود.‌ اگر بخشهای دوستداشتنی وجود شما به ناخودآگاه فرستاده شده باشند اکنون در معرض بیداری هستند و احتمالا این سوال یا فکر در ذهن شما بیدار خواهد شد که “علت تجربه این همه بی مهری یا تنهایی چیست؟”
همچنین اگر به نمودارهای انرژیکی فعلی سیارات نگاه کنید شاهد مثلث خاکی قدرتمندی هستید که بین سیارات اورانوس، پلوتو و مرکوری شکل گرفته و مرکوری در این میان رویاروی نپتون قدرت انعطاف پذیری و ارزشمندی ما را محک می زند. ممکن است با وجود رفاهیاتی که دارید از قبیل حساب بانکی اما باز هم احساس ناامیدی فعال شود و اینجاست که احساسی تلخ روی سطح می آید و ممکن است شما با تمام موفقیت هایتان یا زیبایی هایتان، خودتان را دوستداشتنی و ارزشمند نیابید و درست در همین نقطه است که زاویه هماهنگ مرکوری و پلوتو می‌تواند کلید راه حل باشد.

سه شنبه ۱۱ مهر Venus Trine Node  / Mercury Trine Pluto

ترس از رها شدن قدرت آن را دارد که شما را به تکاپو بیندازد تا از منابع بیرونی خود اطمینان حاصل کنید، مثلا بدنبال این‌باشید که آیا مورد تایید یا دوستداشتنی هستید؟. ممکن‌است‌ شما را به صرافت پس انداز کردن بیندازد یا حتی هزینه کردن برای ظواهر بیرونی اما باید بدانید چنین رفتاری کار کردن با سطح سایه این انرژیهاست. شما نیاز دارید از درون به خودتان اطمینان بدهید که ‌کافی و توانمند هستید. کار کردن با این انرژی مسلما اسان نیست چرا که مخصوصا در این هفته با پیوند مارس و نودجنوبی خندقی از پریشانی یتیم درون شما را احاطه خواهد کرد اما اگر به خودتان مطمئن باشید میتوانید به یک گنج درونی دست پیدا کنید و رنجی که ممکن است بالا بیاید بخشی از وجود فراموش شده شماست که نیازمند آن است ‌که به یاد بیاورد چگونه خودش را دوست داشته باشد و چگونه دوست داشته باشد.

 

پنجشنبه ۱۳ مهر   Mercury Enters Libra   /Mars Opposition Node

اکنون مرکوری وارد هوای کاردینال ترازو و راهی سفر گذر از نودجنوبی و رویارویی با کایرن می‌شود. این ادامه سفر قهرمان یتیم درون است.
بسیاری افراد بنا به درسهای تکاملی مورد نیاز روحشان، ناچارا تنهایی را بیاموزند و با با این گذر شما قدرت انتخاب خواهید داشت تا نقاب زده و از آن‌فرار کنید یا قهرمانانه به پیش بروید و دردها و زخم هایتان را لمس کنید و با واقعیت ادمها و جهان روبرو شوید و ظرفیت تان را رشد دهید. با این گذر شما راه عبور از تنگناهای تاریک زندگی را خواهید آموخت. شما خواهید آموخت ‌ا به رنج هایتان چگونه نگاه کنید و چگونه آنها را پذیرا شوید. بنابراین اگر در طی این هفته این بخش از یتیم شما یعنی بخش زخمی و نااارام شما بیدار شده و در حال نشانه گرفتن عوامل بیرونی برای آسیب ها و رنج‌هایش است، متوقف شوید، یک لیوان آب بنوشید و همانطور که صدای ضربان‌قلب تان را احساس می کنید چشم‌ هایتان را ببندید و با یتیم درون‌ خود حرف بزنید.

 

 

فیلم روانشناختی هفته

این هفته شما را به دیدن فیلم آبی دعوت می کنم.‌ کريستف کیشلوفسکی کارگردان اولین فیلم از سه گانه‌Three Colours است. کیشلوفسکی تقابل ها و تضادهای روحی را در این فیلم به تصویر کشیده است. رنگ آبی مظهر آرامش و بخشش و پذیرش است. در این فیلم کیشلوفسکی دقیقا با کهن الگوی ماهی کارکرده است. داشتن کمترین دیالوگ و جریان سیال فیلم این موضوع را تایید می‌کند. از خودکشی ژولی و رنج های یک انرژی مادینه تا ناامیدی حتی از مرگ و صندلی که ژولی روی آن‌قرار میگیرد و اصطلاحا چرت می‌زند و ناگهان با رنگ‌آبی و موسیقی از خواب می پرد.
و سپس دیدن تصمیمات اشتباه ژولی که او را به دنیای فراموشی و انزوا می کشاند.
و در نهایت گردنبند صلیب.

یقینا اینبار که فیلم را با این دید کهن‌الگویی نگاه کنید بخش‌های عمیق تری از آن را درک خواهید کرد

 

از اینکه در این نوشتار همراه من بودید سپاسگزارم و برایتان هفته شادی را آرزو می کنم

2 پاسخ

  1. من با این نا امیدی جنگیدم ، انرژیم تحلیل رفت و خودم رو دوباره باسازی کردم گیچم منگم اما با امید دوباره رو پاهام ایستادم رندگی رنجه و هر چه امید بیشتر رنج بیشتر 🙏🙏🙏ممنون مهشید جانم ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *