Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 17 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت ونوس به نشان ماهی

تحلیل آسترولوژی ترنزیت ونوس به نشان ماهی

 

ونوس هم‌ بلاخره وارد ماهی شد..
همونطور که در تحلیل استرولوژی هفته گفتم ونوس در ماهی، بسیاااار انرژی خوبی داره و برای توضیح انرژی اون از کلمه اگزالتد استفاده میکنن اما من دوست دارم بگم که ونوس در کنار نپتون، به عشق حقیقی و خالق خودش پیوند میخوره. انرژی خونه دوازدهم به ونوس کمک میکنه به ذات حقیقی پیوند بخوره. خونه دوازدهم عشق بی قیدوشرط هست.. خونه ای که مرزی نداره و ونوس در اینجا میخواد عاشقانه، ازاد و تا بینهایت عشق بورزه.

در خونه دوازده با انرژی نپتون همه چیز رویایی و زیباست.
در انرژی ماهی بارها و بارها گفتم‌شما قادر به کنترل کردن چیزی نیستید..‌ خونه دوازدهم خونه عشق بشریت.. عشق الهی، عشق خالق، هست.. این فرکانس ما رو به رنج های جهان اگاه میکنه..‌به درک درد دیگران.

 ترنزیت ونوس به نشان ماهی
ونوس سیاره عشق و روابط هست و حضور ونوس درماهی تلفیق قلب انسانی ما و قلب ملکوتی ماست..‌ نشان ماهی نشان بینهایت هست و درک ونوس در این‌نشان بیشتر و وسیع تر خواهد بود. ما در قلبمون فراتر از اونچه که باید، درک میکنیم و متولد میشیم.

خونه دوازده، درسهاش از طریق رنج و تنهایی هست..‌ با حضور این فرکانس ونوس ممکنه خیلی از زخم‌های روابط و قلب دوباره به یاد بیان.. اما یاداوری اونها تنها و تنها برای رسیدن به چیزی بالاتر هست..‌به درکی بالاتر ..‌ برای گسترش ذهن و قلبمون از مرزهای فعلی‌مون. ارزشهای ونوس در ماهی قطعا تغییر میکنن و بعد با ورودش به نشان قوچ میتونه قلب ما رو به دنیایی بالاتر و فرکانسی بالاتر برای تولد دوباره باز کنه.

اما فراموش نکنیم که خونه دوازدهم خونه کارماست..‌خونه پاکسازی.. خونه رهایی از انرژیهای فرکانسهای پایین..پس اگه رابطه هاتون به چالش خورد، عمیق نگاه کنین و بدنبال حقیقت ها باشین نه رویاهایی که خودتون دوست دارین ببینین. در این انرژی ها “عشق بی قیدوشرط” میتونه ما رو به مرز قربانی شدن بکشونه و باید حواسمون باشه..

نشان‌ماهی نشوندهنده چیزهایی هست که پشت درهای بسته و تاریکه..‌ چیزهایی که اسرار نامیده میشه و ونوس با این‌حضور دید عمیق تری نسبت به تماام اونها میتونه پیدا کنه. ازونجا که نپتون اکتاو بالای ونوس هست، ارزشهای ونوس میتونه با این ارتعاش اگاهی بیشتر و گسترده تر و عمیق‌تری پیدا کنه.
با ونوس در ماهی میتونین احساسات بی نظیری رو تجربه کنین..‌ مخصوصا در برقراری ارتباط با عشق خالق .. درک عشق قلبی خودتون.

در طول این ترنزیت، هنر در روح شما زنده میشه… حتی اگه نقاشی بلد نیستین یا نمی نویسین، حضور ونوس در ماهی میتونه استعدادهایی که پشت درب های بسته موندن رو بیدار کنه.

 

امیدوارم حضور ونوس در ماهی براتون سرشار از برکت باشه.

 

عشق برای دلهای مهربونتون
ماریا????

8 پاسخ

  1. ماریا جونم خیلی عالی بود…من خیلی دلم میخواد به منبع وعشق خالق راه پیدا کنم واطلاعاتمو درخصوص خودشناسی وخداشناسی کاملتر کنم اما دقیقا نمیدونم از چه مسیری شروع کنم. از استادهای معنوی خودم هم برای نشون دادن راه کمک میگیرم …اما عطش دانستن در این راه بیتابم کرده????????????????????????????????????????????????

    1. مژگان عزیزم.. از تجربه خودم برات بگم.. هر چی می طلبی در مسیرت قرار میگیره. شک نکن اما تشنگی در این مسیر هست.. تا انتها.. پایانی نداره.. تا رسیدن به جاودانگی

    1. منم دوستت دارم که اینقدر مهربونی و احساست رو به زبون میاری.. من عاشق اون قلب ونوسی ت هستم????????⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *