Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

 

انرژی کماندار یانگ و آتشه، انرژی قابل تغییری که به سمت خارج حرکت می کند. بعد از جستجوی عمیق روح در عقرب، جایی که ما با تاریک ترین و عمیق ترین درایوهای ناخودآگاهمون روبرو شدیم، حالا ما در پرتو نور کماندار ظاهر میشیم که یک نشانه یانگ است، انرژی آن به سمت بیرون حرکت می کند و  علامت مخالف دوقلو هست، کماندار در حالت انبساط دائمی قرار دارد.
کماندار توسط یک فلش نشان داده شده است، در تفسیر من فلش نشان دهنده تلاش برای حقیقت و دانش هست. دانشی که نیاز به سنتز، تحقیق عمیق یا مطالعات عمیق داره. . عقرب در معرض اسرار روح قرار می گیرد، در حالی که کماندار شکل گیری ظهور این فرایند عمیقه با آگاهی از ارتباط آن با اصول بالاتر و قوانین متافیزیکی.

کماندار جاییه که نیاز به حرکت و کشف به عنوان یک نیروی محرکه در جهت گسترش آگاهی به شدت نمایان هست. از آنجایی که این آرکتایپ با جستجوهای حقیقی مرتبطه، با تحصیلات عالی و سفر هم ارتباط دارد. به عنوان یک نشانه قابل تغییر، یکی از ویژگیهاش توانایی انطباق هست با مکان ها و شرایط جدید و یا در سطح ذهنی، توسط توانایی انطباق با مفاهیم و ایده های جدید.

مشکل ذاتی در کماندار اعتقاد بیش از حد به ذهنیات خودشه، کماندار می تونه گاهی با باورهای دگماتیک شناسایی بشه و دیگران و مجبور کنه بر اساس عقاید شخصی خودش رفتار کنن بدون توجه به خواسته های دیگران .

کماندار می خواهد همه چیز را درک کند و در تلاش برای حقیقت، کمان خودش را به دور ترین ناشناخته ها شلیک می کنه ..  به همین ترتیب، کماندار به آزادی هم وابسته است.

کماندار با صداقت ارتباط نزدیک داره، چرا که اتفاقات را همانطور که هست، بدون تجزیه و تحلیل درک می کنه. به طور کلی کماندار صادق است، زیرا به طور پیوسته برای حقیقت جستجو می کنه، اما همچنین می تونه فراموش کند که حقیقت در اغلب اوقات در کلیت خود درک نمی شه. حقیقت می تواند خود را در لایه ها نشون بده.

کماندار به دنبال آگاهیه..  اون توسط نور رهبری می شه چرا که این نور آگاهی است که هدف و مسیر سرنوشت را نشان می ده. . با چشم انداز روشن از هدف، می تونه انرژی خودش رو برای رسیدن به اهداف عالی خود هدایت کنه.  تلاش کماندار برای کشف اهداف خود در زندگی است. با این حال می دانیم که این کار ساده ای نیست. کماندار برای کشف اهداف خود نیاز به آماده سازی دارد. کماندار  باید ابتدا دید جدیدی از خودش بدست بیاره و باید ابتدا دوگانگی ذاتی حیوان و انسان را حل کند.

کلام اخر اینکه:

کلید زندگی ما مهربانی و فروتنیه..

 

برای همه کماندارها سال خوبی رو ارزو میکنم و تولدشون مبارک.

باعشق????ماریا

 

فارسی هوروسکوپ ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *