Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

خورشید وارد لئو شده است… خورشید کجاست؟

 

خورشید وارد لئو شده است و به همراه آن مرکوری.‌ خورشید کجاست؟؟ خورشید را میبینی؟؟
به بالا نگاه نکن..‌
خورشید،خود تو هستی.

 

 

وقتی اپلیکیشن ونوسی ها رو باز میکنید در اولین صفحه یک جمله آغازین بشما پیامی بزرگ می‌دهد.

 

اه،ای جان
خویشتن به نسيان مسپار و بیندیش
تو نوری، ای شکوه‌پاره
تو بشکوهی
هماره و جاودان

 

و این همان خورشید و لئوی وجود ماست که برای تحقق و رسیدن به این نور و فیض نیاز دارد تا خاص باشد! تا “کسی” باشد، تا در مرکز توجه باشد.

 

خورشید در لئو، یاد آوری روح شکوهمند الهی

فصل لئو یادآوری این روح الهی و باشکوه است که ما را به خود حقیقی و الهی مان یادآوری می‌کند و ما را دعوت می‌ کند تا در ‌کنار مرکوری به روح مان گوش دهیم و به او اعتماد کنیم.‌ قرار است در طی ۳۱ رور آینده احساس خوبی به خودمان داشته باشیم و از ما دعوت شده است که به قلب خود عمیقا گوش دهیم و با نیازها و خواسته های خود گفتگو کنیم. باید تمرین کنیم احساسات منفی را با احساسات مثبت و شاد جایگزین ‌کنیم این کار بما امکان می‌دهد در سطح خودآگاهی بیشتری با خودمان‌ قرار بگیریم تا بتوانیم باورهای غلط را کنار بگذاریم و جهانی نو را برای خود بیافرینیم. خودتان را در اولویت قرار دهید و با خودتان مثل یک پادشاه یا ملکه رفتار کنید.

در حالیکه نشان لئو با بازی، عاشقانه ها و خلاقیت مرتبط است بدانید که تمام این موارد ابزاری برای تمرکز روی نفس سالم شما هستند. خورشید لئو بشما یادآوری می‌کند که قدرت و عزت نفس واقعی از شعله ای می آید که در قلب و درون شما زبانه می‌کشد و اصلی ترین کار شما این است که خودتان را بعنوان یک انسان خاص بپذیرید.

لئو بعنوان یک نشان با آتش ثابت پتانسیلی است برای تمرکز روی چیزهایی که باعث ایجاد شادی و خلاقیت میشوند‌. خلاقیت یعنی آفرینندگی که این می‌تواند پیدا کردن راهکاری جدید برای حل یک مشکل، یک روش جدید انجام کارها و ایده هایی که بما کمک می‌کند تاثیر شادی بخش و شگفت انگیزی را از خودتان در درون‌ ‌تان ایجاد کند.

سرس و مرکوری در مسیر درخشان شدن

سرس کهن الگوی پرورش و مرکوری کهن الگوی ارتباط و ذهن و یادگیری شما را متعهد می‌کند به پرورش مهر و نور امید در قلب خودتان و دیگران. حلقه ارتباطی بین شما و دیگران طی ۳۱ روز آینده بشما امکان می‌دهد انرژی عشق و محبت را بین خودتان و دیگران‌به جریان درآورید و از دیگران الهام بگیرید یا الهام بخش آنان شوید.

 

خورشید لئو رویاروی با سترن

در طی سفر خورشید، رویارویی یا سترن ممکن است شما را به لبه‌ های ناامیدی برساند، بداخلاقی یا کنترل گری بر دیگران، قضاوت دیگران یا حتی از طرف دیگران قضاوت شدن. در این انرژی ممکن است که سخت‌گیری‌های والدین رو در گذشته به یاد بیارید مخصوصا از دوران ۱۲ تا ۱۸ سالگی تون یا اگر والد هستید سخت‌گیری‌های رو درباره پوشش،ظاهر، یا انتخاب های فرزندان‌تان اعمال کنید.

بنابراین اگر والد هستید توصیه میکنم به انتخاب های فرزندان‌تان رو آگاهانه هدایت، و نه کنترل- کنید تا به فرزندتان اعتبار و اعتماد بنفس انتخاب مسیرهای سالم رو بدید.‌ به فرزندان‌تان یاد بگیریداگاهانه و مسوولانه مسوولیت زندگی خود را بعهده بگیرند و به اونها “خود بودن” رو بیاموزید تا در بزرگسالی تقلیدی مزبوحانه، از دیگران نباشند . کودکانی که از 12تا 18 یالگی در شرایط خانوادگی ناآرام قرار دارند یا درگیر والدینی هستند که از اونها توقعات همسان با توانایی های فرزند ندارند،این کودکان در آینده در عرایند خودسازی و فردیت خود دچار اشکال خواهند شد و بجای یک نفس مستقل، تجربیات خودش رو از تجربیات دیگران الگوبرداری خواهد کرد چرا که خلاقیت در او رشد نیافته است، در عین حال بدنبال امیال بیهوده و تصورات نادرست از خود خواهد بود.

 

نورت چه نیکوست، ای روح!
فرامینت چه نیکوست، ای روح!
آنانم روشنی می‌بخشند،ای پاک سرشت!
چه نیکو خردت، ای روح!
که روشنی‌ام بخشیدی،ای پاک سرشت!
چه نیکو عشق تو،ای روح!
که جانم زنده کرد،ای پاک سرشت!
از آن هنگام که بشناختمت ای روح!
تنها به تو عشق ورزیدم،ای پاک سرشت!
زر چیست در نگاهم؟ هیچ
سیم چون سنگ‌پاره ای،ای روح!
عشقت ناگفتنی است ای روح
اندیشه کاملی ای پاک سرشت.

 

اپلیکیشن ونوسی ها

توصیه هایی کوچک برای استفاده از انرژی خورشید،مرکوری و سرس در لئو

قوچ ها: خورشید و مرکوری و سرس در بخش خلاقیت و بیان خود، یک جاذبه الکترومغناطیسی جدید را در اطراف شما فعال می‌کنند. این باعث افزایش اعتماد بنفس شما می‌شود تا ناامنی های بیرونی خود را حل کنید

تارس: خورشید و مرکوری و سرس در بخش خانگی شما فرصتی برای رسیدگی به ناامنی های پنهان یا مشکلات خانوادگی یا درونی است. این انرژی بشما قدرت می‌دهد خودتان را در تصویر قدرتمندتری بازتعریف کنید. قلب‌تان را باز کنید و خود واقعی و ارزشمندتان را ببینید.

دوقلو: خورشید و مرکوری و سرس در بخش ارتباطی شما میت اند پیام‌های مثبت و خبرهای شادی بخش و موجی از ایده و خلاقیت را برایتان فعال کند. زمان خوبی است شروع به صحبت کردن کنید در مورد ترسهایتان یا دربارا افرادی که خودشان را باور ندارند. کلام شما گرم و معجزه بخش است.

خرچنگ: خورشید و مرکوری و سرس در بخش منابع شخصی شما فرصتی شگفت انگیز مالی یا عاطفی را می‌تواند ایجاد کند. از اینکه برای خود بودن، امنیت ساختگی‌تان را بخطر بیندازید هراسی نداشته باشید. ترس های درونی تان می‌تواند مانعی برای پیشرفت‌های باشد

لئو : خورشید و مرکوری و سرس در نشان خودتان شروع جدیدی در مورد شغل یا مسائل کاری را نشان میدهد. جرات کنید و مسیرهای جدید را امتحان کنید. این زمانی است که مردم هم‌چهره جدیدی از شما ببینند. فرصت‌هایی جدید برای کاوش، آموزش و عشق خواهید داشت.

خوشه:  خورشید و مرکوری و سرس در بخش پنهان شما می‌تواند آنچه در خودتان نمی بینید را بشما نشان دهد. موجی از رویاهای الهام بخش بسمت شما می آیند که میتواند درهای جدیدی را بروی شما باز کند. زمان خوبی برای بهبودی در سطوح عمیق روحی و کار بر روی کودک درون‌تان است‌

ترازو:  خورشید و مرکوری و سرس در بخش اجتماعی شما تمرکز بر جنبه ای از تصویر عمومی شما است که میتواند برای همه الهام بخش باشد. انرژی عمومی شما می‌تواند راهنمای روشنی برای دیگران در سفر قهرمانشان باشد

عقرب:  خورشید و مرکوری و سرس در بخششغلی شما می‌تواند یک فرصت شغلی خوب را ايجاد کند.. نوآور و خلاق کلید پیروزی شما هستند برای بیرون رفت از مشکلات شغلی احتمالی که در آن هستید

کماندار:  خورشید و مرکوری و سرس در بخش فرصت های شما دری بزرگ و امیدبخش را بسمت دانستن‌های بزرگ باز می‌کند.‌ سفر، عاشقانه ها، تحصیل،مسائل حقوقی و تجربه های جدید شما را می‌خوانند.

کپریکورن: خورشید و مرکوری و سرس در بخش منابع مشترک شما میتوانند افشاگری های تلخی را درباره خودتان برایتان رقم بزنید. ممکن است در حسرت فرصت‌های از دست داده یا کارهایی که میتوانستید انجام دهید و نداده اید قرار بگیرید. گذشته را رها کنید و از اکنون جسورانه داستان زندگی خودتان را عوض کنید

اکواریوس: خورشید و مرکوری و سرس در بخش شراکت های شما می‌تواند عشقی جدید را بشما معرفی کند و یا بشما نشان دهد که نقش شما در رابطه تان چگونه است و روابط تان چگونه در رشد شخصیت شما نقش داشته اند.

ماهی ها: خورشید و مرکوری و سرس در بخش روایت میت اند راه های خلاقانه ای را برای بهبود وضعیت شغلی یا سلامتی تان بشما نشان دهد. این یک شروع گرم برای بهتر شدن است

 

همی خواهم از کردگار جهان / شناسندهٔ آشکار و نهان

که باشد ز هر بد نگهدارتان / همه نیک نامی بود یارتان

مهدی خوشرو

5 پاسخ

  1. جناب آقای خوشرو عالی بود توصیه به والدین رو دوست داشتم و حتما ازش استفاده خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”