Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

سترن و خورشید در چارت تولد

رویارویی سترن و خورشید در چارت تولد در نمودار تولد جنبه آسانی نیست.. از نظر روانشناختی سترن و خورشید نماد دو قطب متضادی هستند که با هم در یک وحدت، فردیت را تشکیل می‌دهند. دو کارکردهای ایگو و سایه.. قهرمان و همراه جدانشدنی اش.. شاید مثل تسئوس و پرتئوس، جایی که اولی زره دومی را به تن می‌کند.

اگر این‌مخالفت را در چارت تولدتان دارید باید اگاهانه عملکردهای سترن و خورشید را به یکپارچگی برسانید. اینگونه تصور کنید که تمام تاریکی که در خود دارید، تمام محدودیت ها، تمام خانواده ای که ممکن است هیچ حمایتی را از آنها دریافت نکنید به پتانسیلی برای رشد و درخشش‌تان منجر می‌شوند. در آموزه های گنوسی آمده است که عیسی و شیطان فرزندان دوقلوی خداوند بودند.. در ادبیات زرتشتی نیز زروان، اهورا و اهریمن را زایید . هر یک از این دونیروی روشنی و تاریکی سهم خود را در آفرینش جهان دارند. آنها نمادهایی از جنبه های تاریک و روشن روان هستند.

 

در نمودار تولد همیشه این دو در حال مبارزه هستند، فرقی نمی‌کند آنها در مخالفت با هم باشند یا در زوایای هماهنگ حتی و درک انرژی آن‌ ایستادن در مرکز و نه پرتوی ایگوی خودآگاه است.‌ آنها دو متضادی هستند که مکمل روان و شخصیت می‌شوند. سترن مسیر رشدی را نشان می‌دهد که فرد در زندگی‌اش باید آن را بگذارند و رشد همیشه از بحران می‌گذرد. از محدودیت و از تلاشی سخت.‌ هنگامی که سترن و خورشید زوایای محکمی را تشکیل میدهد(زوایای اصلی) این رشد تاکید بیشتری می یاید و بنظر می‌رسد که روان تمایل قدرتمندتری برای هدایت سرنوشت فرد دارد و برای این منظور با

ید از جعبه ابزار شخصیت و اعتمادبنفس و توانایی ها و استعدادهایش، استفاده ای آگاهانه و قانونمند را انجام دهد.‌
مسلما اگر خورشید و سترن شما در زوایای سخت هستند زندگی با شما دست و پنجه نرم می‌کند و در آستانه بازگشت سترن متوجه می‌شوید که باید برای ساختن زندگی‌تان چیزی بیش از تلاش انجام دهید، سختکوش باشید و ناامید نشوید.‌ یک انرژی قدرتمندی دررشماست که شما را وادار میکند برای چیزی که دوست دارید تلاش کنید.. میخواهید بدرخشید و حس میکنید سرنوشت خاصی دارید و کار خاصی که باید به انجام برسانید.

 

“شما از طریق اعمال‌تان، زندگی‌ امروز، دیروز و فردایتان را میسازید”
این دقیقا معنای کارمای سترن است.‌

 

کودکی که این زوایای را در نمودار تولد خود دارد احتمالا فرصت کودکی نداشته است و یاد نگرفته که به زندگی و جریان آن و حتی خودش اعتماد کند خصوصا اگر سترن در لیو یا خانه ۵ باشد.‌ این برای یادگیری ساختن عزم و روی پای خود ایستادن است..‌ باید دست به زانوی خود بزند و زندگی اش را بسازد و هیچ بعید نیست که همیشه از طرف دیگران‌ناامید شود. پدر ممکن است بسیار مهربان باشد اما خود بدلیل ضعف اولیه نمی‌تواند نقش خود را برای محافظت و ایجاد تعادل روانی کودک بعهده بگیرد و بسیاری موارد دیگر که بسته به نمودار تولد می‌تواند تعبیر شود..‌

اما یک نتیجه گیری کلی وجود دارد:
خود فرد باید مسوولیت ساختن ایجاد نیمه مردانه روان خود، ایگو یا هویتش را بعهده بگیرد.‌
سترن/خورشید یعنی ارباب مقتدر سرنوشت خودتان شوید.‌‌مرزهایتان را خودتان تعریف کنید، قوانین زندگی تان را خودتان تعریف کنید و از هیچ بنی‌بشری، انتظار کمک و دستگیری نداشته باشید چه اگر چنین نکنید و درسها را نیاموزید در مخالفت دوم سترن یعنی حوالی ۴۵ سالگی شکست شما، فراتر از شکست مادی خواهد بود.

 

نیلوفر عزیزم؛
گسیختگی‌های بین تو و پدرت از نظر روانی دلیلی است برای گسیختگیهای روابط تو چرا که شکست رابطه با پدر می‌تواند زیربنای خصومتی شود بین تو با مردان دیگر که گاهی آشکارا بیان می‌شود و گاهی در لایه های ناخودآگاه باقی می ماند و در زمان مقتضی بر روی تصمیمات تاثیر گذار می‌شود.‌ اما این درسی است برای تو چرا این جنبه در روان تو شروع به شکل گیری خواهد کرد و تو اراده و ظرفیت مردانه ات را دوباره خواهی ساخت. ‌این فرصتی است برای کشف قلمروهای خلاقیت و تلاش برای ساختن دنیای خود.

 

 

11 پاسخ

  1. مثل هميشه دقيق و بينظير بود ، خصوصا اشاره اى كه به سترن درلئو و ضعف پدر براى محافظت و تعادل روانى كودك كرديد
    👌🏻❤️👌🏻

  2. چ زیبا بود.من این رویارویی رو با خانواده پدری و برادرخاهری داشتم.توخونه ۷ خورشید و خونه ۱۰ سترن و کایرن
    کوزت خانواده کارکن و کتک خور و مورد سرزنش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *