Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 21 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

گذر عطارد از باکره، سنتز ذهن

گذر عطارد از باکره، سنتز ذهن

تنها آن کسی تحول ایجاد می‌کند که بتواند احساس کند که ” فلان چیز خوب نیست”
نیچه

اکنون عطارد در خوشه است و سفر دیگری را در انرژی خاک متغیر برای سنتز روح و ذهن آغاز کرده است. آن صدای آزار دهنده درونی را ممکن است از هم اکنون بشنوید و البته توصیه می‌کنیم که بیش از آنچه که بخواهید درگیر وسواس ذهنی و انتقادهای بدون مرز آن شوید، احساس نیازی را که در پشت آن انتقادها پنهان شده را بشنوید چرا که سفر عطارد در این نشان کوتاه نخواهد بود.در ۲۳ آگوست عطارد حرکت برگشتی خود را در این نشان آغاز خواهد کرد تا انتقادها و خرده گیری های شما بتواند به یک خروجی سازنده و گشاینده تبدیل شود.‌

باکره نشانی است که انرژی آن راحت نبوده و نیست. در نجوم ودایی نمادی از بحران و ضرر و بیماری است اما در نجوم تکاملی و باطنی نشان باکره تمایل قدرتمندی برای جداسازی دارد و اینجاست که بهبود و کارایی باکره معنا میشود. بطور سنتی قلمرو باکره شامل محیط کار، شغل، سلامت و خدمات با کارما یوگا است اما این تعریف ریشه دردرک سطحی یا ناآگاهی ما از ماهیت مهم و اثرگذار بدن فیزیکی و رابطه آن به ذهن و احساسات دارد از این رو این گذر زمان خوبی است که به قدرت‌های فردی و اثر گذار خود آگاه شویم.

انرژی خاک متمرکز و یین باکره در اصل برای پاکسازی دنیای ماده و انرژیهایی است که روی دنیای ماده تاثیر گذار هستند، از جسم تا ذهن و روان گرفته تا اتاق ها و کمدها و شهر و طبیعت. می‌توان گفت با ورود عطارد به نشان باکره ، انرژی آن‌ برای تسکین و بهبود دنیای ماده هدایت می‌شود. از آنجا که باکره خاک متغیر است ، در این گذر عطارد تضمین می کند که شما می‌توانید راه حل های سازنده و عملی را برای نظم دهی به زندگی خود بیابید. این گذر زمان مناسب و مهمی است برای متعهد شدن به کارهایی که انسان شدن را هموارتر می‌سازد.

 

باکره در مفهوم ستاره شناسی نکاملی

باکره نمادگرایی انسانی دارد.‌ باکره نمادی از الهه باروری و رشد است. او نماد مریم مجدلیه است. او کاملا مستقل و یکپارچه است و منبع و بیان خود را دارد. مسیر تکاملی باکره ارتباط روح با دنیای ماده است. باکره نماد دنیای ماده است که روح در آن محافظت میشود. همانطور که در مریم مجدلیه نیز نشان داده شده در رحم باکره بذر روح بسته شده و در دنیای ماده به ظهور میرسد.

و عطارد در نقش آموزگار باکره است. عطارد بر دوقلو و باکره حکومت می‌کند. در دوقلو جستجو گری و کشف است که زندگی را بهبود می‌دهد و در باکره با دیدن نقص ها و اشتباهات سنتز روح ایجاد می‌شود. عطارد در باکره نوعی سنتز درونی را برای تصفیه و ایجاد نظم آغاز می‌کند. برای داشتن نظم بیرونی ابتدا باید نظم درونی ایجاد کرد و نظم درونی باکره از ذهن و احساس شروع می‌شود. مرکوری در این گذر طولانی بخش دیگری از درسهای ما را در رابطه با کشف رابطه بین ذهن و بدن را برای ما کامل می‌کند و بما یاد می‌دهد در حالی می‌توانیم رشد کنیم که با ریتم کیهانی هم‌نوا شویم.‌
مدیتیشن و یوگا در طی این گذر می‌تواند به مت کنک کند تا این رابطه را کامل کنیم.
همچنین پاکسازی خانه از وسایل کهنه و قدیمی نوعی فنگ‌شویی و هنر بیرونی است که باعث نظم، تغییر و آرامش درونی می‌شود.

 

گذر عطارد از باکره در سال 2023 از مقابل کیوان

گذر عطارد از باکره در سال ۲۰۲۳ با کیوان_سترن مخالفت خواهد کرد تا بما یادآوری کند که باید واقع‌بینانه با واقعیت های فیزیکی خود روبرو شویم.‌ نقص و کمال باکره به ما می آموزد زندگی در نقص هاست که کامل می‌شود و برای روند کامل شدن همیشه تلاش و ‌نترل نمی‌تواند جوابگو باشد. گاهی در تسلیم است که رشد صورت می‌گیرد. همچنین ما خواهیم آموخت که هیچ قطعیت نهایی در دنیای ماده وجود ندارد. همه جیز نسبی است.
در طی این گذر عطارد ما را تحت فشار قرار میدهد تا افکار و باورها و جهان بینی خود را دوباره تعریف کنیم و واقعیت خود را دوباره نظم دهیم. درک و پذیرش اینکه کیهان و روح ما در موقعیت های چالش برانگیز برای رشد و تکامل خود قرار میگیرد به ما کمک می‌کند تا انعطاف پذیر باشیم و هوای تغییر زندگی را بپذیریم و بدانیم در تغییر است که بذرها می‌توانند رشد کنند.

برای بهره گیری هر چه بیشتر از این انرژی خانه خود را نظم دهید، یک رژیم غذایی سالم را برای خود انتخاب کنید و برنامه روتین خود را تدوین کنید و پایبندی به سالم زیستن روحی و جسمی و روانی را تمرین کنید و سپس نتایج اعجب آور آن را در زندگیتان ببینید.

به نمودارتولد و نشان خوشه خود نگاه کنید و ببینید چه خانه ای را فعال کرده‌ است. آن خانه حوزه ای از زندگی شماست که نیاز به پاکسازی،نظم دهی و پذیرش دارد.

از انجا که سایه انرژی باکره می‌تواند وسواس و منفی نگری و نقد بی امان باشد انرژیهای هوا مانند کسانی که خورشید، ماه یا رایزینگ در نشان‌های هوا دارند مراقب باشند که درگیر این‌نگرانی و استرس نشوند.

انرژی های آتش مانند قوچ، لئو_اسد و کماندار با داشتن طبیعتی گرم و خوش بین می‌توانند خودشان را از رکود بیرون بکشند.‌
انرژی های خاک و آب در این گذر تمرین کنند که مدرسه زمین در محدودیت زمان است و بنابراین همه چیز را نمی توان کنترل کرد.‌بیاموزید با عدم اطمینان زندگی کنید.

این معنای واقعی رها کردن است.

 

 

 

 

 

6 پاسخ

  1. ممنونم خانم مهشید گفته ها تون پر از نکته بود “ب امید راه روشن و هموار و ذهن و قلبی آرام برای همه💚 💚🌠

  2. ممنونم خانم مهشید گفته ها تون پر از نکته بود “ب امید راه روشن و هموار و ذهن و قلبی آرام برای همه💚 💚🌠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *