Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مارس در نشان آکواریوس

مارس در نشان آکواریوس

مارس در نشان آکواریوس

مارس وارد نشان آکواریوس شد و کپریکورن را ترک کرد. کپریکورن تا دوسال آینده انرژی مارس رو در نشان خودش نخواهد دید. دیدار بعدی مارس از کپریکورن در ژانویه 2022 خواهد بود.

 

مارس از نشان کپریکورن خداحافظی کرد و وارد اکواریوس شد. شش هفته ترنزیت مارس در نشان کپریکورن و عبور از الگوهای نودجنوبی، ژوپیتر، پلوتو برای ما اگاهی‌های عظیمی را فعال کرد.‌ بما یاد داد که همه چیز از خود ما شروع میشود.. درگیریهای درونی ماست که نظم الگوهای بیرونی و طبیعت را بهم‌ میزند. بما یاد داد وقتی ما غرایزمان را کنترل نکنیم، انها ما را کنترل میکنند و اونوقت بجای انتخابهای اگاهانه، این غرایز ما هستند که عملی میشوند.‌ بما یاد داد تمام درگیریهای بیرونی جهان، در روان ما شروع میشود انجایی که ما توانایی کنترل و نسوولیت پذیری انرژی الهی امان را از دست میدهیم.

الگوی انرژیکی مارس

مارس انرژی کشف ماست.. انرژی پیدا کردن راه‌های صحیحی که ما رو به بالاترین خیر تعیین شده در مسیر الهی مون برسونه.‌ مارس حاکمیت نشان قوچ رو داره و بنابراین اولین قدم برای کشف خود را برمیداره.. .ما کی هستیم؟ سرنوشت ما چی هست؟ مارس با جریان خون و کل بدن جسمی ما مرتبط هست. ‌با جنسیت ما و نحوه مبارزه ما در زندگی.‌مارس بما یاد میده چطوری انرژی‌مون رو برای رسیدن به اهدافمون هدایت کنیم.‌

 

مارس در آکواریوس سال 2020

مارس در اکواریوس یک انرژی فعالسازی اگاهی برای تمام بشریت خواهد بود.‌ با فعال شدن این الگوی انرژیکی ما یاد خواهیم گرفت که به ترسهای خود غلبه کنیم و علیه هر چیزی که ازادیهای فردی ما را محدود کند، بجنگیم.‌ انرژی ثابت بودن اکوا باعث میشود انرژی مارس ما براحتی خسته و ناامید نشود و سرسختانه‌تر اهداف خود را دنبال کند.‌ وقت آن رسیده که آن انرژیهایی را که در تجربه های گذشته گیر کرده اند را آزاد کنیم. آن تجربیاتی که در نشان کپریکورن سرسختانه بما یاداوری شد را به حالتی متعالی تبدیل کنیم و نتایج جدید و متفاوت ایجاد کنیم.

 

با بیرون آمدن از گذشته میتوانیم دید خود را به آینده معطوف کنیم.

 

مارس در چرخه های جدید

چرخه های جدید مارس با پلوتو، ژوپیتر و سترن تازگی اغاز شده است، این نوعی تحول بنیادین در ریشه و ساختارهای جامعه و سیستم انسان مدرن است. ‌این یک انرژی بیدارکننده و انگیزشی است که میتواند مسیر زندگی شما را کاملا عوض کرده و شما رو بسمت اینده ای متفاوت سوق دهد.. اینده‌ای با استقلال عمل و آگاهی های جدید.

با گذر مارس از کپریکورن از نظر من ترسهای کارمایی را کاهش داده و روی اینده متمرکز میکند. ما اکنون با اگاهی بیشتری قادریم قدمهای بعدی زندگی امان را برداریم و این ترنزیت میتواند به بهبود کنترل کروناویروس کمک زیادی کند.

انرژی شورشی و مستقل آکواریوس بهمراه مارس بما کمک میکند که ما درک کنیم‌کجا انرژی ما سرکوب شده؟ کجا مورد سواستفاده قرار گرفته ایم؟ کجا مغلوب غرایز خود شده ایم و چرا.

 

میخواهید شخصیت جدیدتان چگونه باشد؟

درسهای مارس در اکواریوس

بعد از تمام درسهای کپریکورن، حالا درسهای مربوط به شکستن الگوهای اشتباه را با این انرژی فرا خواهد گرفت. شکستن عادتهای کهنه را فرا خواهیم گرفت و از انرژی مارس خود برای ایجاد ارتباطاتی سالم در جهت صلح جمعی استفاده خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که باید نیازهای فردی با جمعی در تعادل قرار بگیرد و باید با محیط و دیگران هماهنگ باشیم. اگر ما نتوانیم از خودمان مراقبت کنیم هرگز نخواهیم توانست از دیگران هم مراقبت کنیم.‌ انرژی تغییر و دگرگونی آکواریوس بشما کمک میکند تا به شخصیت جدیدتان تبدیل شوید و هویت قدیمی اتان را عملا پشت سر بگذارید.

مارس در اکواریوس در روبروی نشان لئو قرار میگیرد.‌ شاید بهتر است برگردید به جولای 2019.. زمانی که مارس در نشان لئو بود. از ان زمان چه ازمایش ها و چالشهایی پیش اند که باعث شد شما بیشتر خودتان را باور کنید؟ بشناسید و به رشد و تکامل شما کمک کند؟ این نقطه تحول شماست. تمامی ازمایشات و چالشها را بخاطر بیاورید و ارزیابی کنید چقدر انها به رشد اگاهی شما کمک کرده اند؟ این ترنزیت زملن اگاه شدن و دگرگون شدن شماست که ان تجربه ها را حالا میتوانیم با دیگران به اشتراک بگذاریم.

مارس در این تزنزیت انرژیهای خانه یازدهم و نشان اکواریوس شما را فعال میکند. بسته به اینکه چه سیاراتی در این مناطق دارین، تاثیر و دریافت این انرژی متفاوت خواهد بود.
مارس از جولای نامریی شده تا لایه های زیرین روح و ناخوداگاه انرژیهایمان را بما نشان دهد. از یازدهم اکتبر دوباره ما خواهیم توانست مارس را در آسمان شرقی قبل از طلوع افتاب ببینیم درست در زمانی که ونوس هم به ستاره صبح تبدیل میشود.

پیوند مارس و سترن

در ابتدای ورود مارس به نشان آکواریوس،مارس روی صفر درجه به سترن پیوند میخورد تا ازمونهای کپریکورن را پس دهد.. ایا ما یاد گرفتیم که به قوانین طبیعت احترام بگذاریم؟ احتمالا قرنطینه افراد زیادی را خسته کرده.‌ ما میخواهیم‌ به میان دوستان خود برگردیم ولی قوانین سفت و سخت‌تر میگویند “در خانه بمانید” بنابراین تا وقتی مارس به اندازه 5 درجه از سترن دور نشده فضا بازتر نخواهد شد.‌ اما با ورود سترن به اکواریوس ما همچنان باید هنجارهای اجتماعی را رعایت کنیم.‌
پیوند مارس و سترن میتواند دردهای استخوانی، دندان‌درد را فعال کند. مارس همچنین حساسیت پوستی را. پس اگر این‌علامتها را در خودتان دیدید پاکسازی چاکرای ریشه و خاج را انجام دهید.
اینجا خانه اورانوس است و با پیوند مارس و سترن مراقب پله ها باشید. افتادن و شکستن‌ها میتواند افزایش پیدا کند.‌
احتمالا خبرهایی از سقوط هواپیماها را خواهیم شنید.‌ شاید هم اختلالات اینترنت را در این پیوند داشته باشیم. ‌رانش زمین هم احتمال دارد و فقط این میان فعال شدن دماوند را کم داریم????
خلاصه، این پیوند را جدی بگیرید.

اگه روی 0 تا 5 درجه نسان اکواریوس سیاره ای دارید این پیوند بشما راهنمایی میکند که چه قوانین یا مسوولیتهایی میتواند بشما کمک کند که استقلال، ازادی و هویت خود را ازاد کنید و بابسمت مسیرهای نو بروید.‌

 

عشق و برکت برای شما

ماریا

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *