Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه در ماهی در پیوند با کایرن

ماه در ماهی در پیوند با کایرن

????DAILY OVERVIEW????
▫️Jan 12, 2019▫️

ماه در ماهی روی 25 درجه و در فاز خاموشی..‌فاز خاموشی زمانی هست که ماه داره مرزهای دونشان رو طی میکنه..‌ در 28 درجه به کایرن پیوند میخوره.. استاد شفا و زخم ها.. امروز ممکنه حس یه دردعاطفی یا تجربه احساسات سخت و غمناک در گذشته، براتون باز بشه..‌ یادتون بیاد..‌ کایرن در ماهی‌ بهتون امکان میده خودتون و دیگران و ببخشین و درک کنین که زخم‌هاتون نقاط بیداری و رشد شما هستن. خونه دوازده جاییه که شما باید اجازه بدی احساساتت.. بخش ناخوداگاهت، جریان پیدا کنه.. هدایتت کنه.‌. اینجا جاییه که باید یاد بگیری اعتناد داشته باشی به بزرگترین عشق جهان.. عشق ملکوت.. عشق الهی.
در مسیر تکاملی روح ما، اگه ما نتونیم نسبت به دردها یا زخم هامون اگاهی پبدا کنیم اونها دوباره و دوباره تکرار میشن.‌. امروز حضور ماه در این زاویه بهتون کمک میکنه ارتباط قویتری بگیرین با بخس ناخوداگاه‌تون.. جایی که تصمیم میگیرین ببینین، ببخشین، اعتماد کنین و رها کنین.

مرکوری در حال حرکت در نشان کپریکورن بطرف سترن.. فردا روی 12درجه بهم می پیوندن..‌سترن از مرکوری تفکر بالغ میخواد و مرکوری در این زاویه میتونه خیلی بیش از اندازه سخت گیر بشه. ازونجا که مرکوری با مارس هم در زاویه سخت هست کلمات میتونن انرژی مخرب داشته باشن و کوچکترین حرف شما نتایج مخربی رو داشته باشه. پس تا دو روز اینده مراقب باشین، گرچه که مرکوری داره از زاویه سخت با مارس در میاد ولی نشان های کاردینال بخصوص(قوچ، خرچنگ،لیبرا و کپریکورن) مراقب کلماتشون باشن.

توی پست فردا بیشتر راجع به پیوند مرکوری و سترن براتون میگم.

فردا زاویه چالشی نپتون و ژوپیتر رو هم داریم.‌ ژوپیتر با گستردگی حقیقت ها شناخته میشه و نپتون گستردگی مه و رویا..‌ همونطور که تو پست دیروز هم گفتم ازس استفاده کنین تا نقاط کور و سایه ها رو بشناسین و اونها رو با نور و درخشش ژوپیتر به رهایی برسونین.‌ این زاویه ایمان و امید شما رو به چالش میکشه.. مرزهای اعتماد شما رو برمیداره و ممکنه شما رو در رویاهای عاشقانه ای غرق کنه که هیچ واقعیت نداره.
بستگی به قدرت خودتون داره که در انرژی ها، از کدوم جنبه استفاده کنین.. ایا حرکت کنین بسمت حقیقت و اونها رو واضح ببینین، یا در فریب گیر کنین.‌

هفته رو با شنبه ای شروع میکنین که شما رو چه از لحاظ درونی و چه تفکر بیرونی تست میکنه..‌ درسهایی که دررتمام 2018 روی اونها کار کردیم..
اماده هستین تا ببینین چقدر برای کارزارهای واقعی اماده‌این؟

شنبه تون پر از عشق و حقیقت
????ماریا

4 پاسخ

  1. ماريا جان. خيلي خوشحالم كه با پيچ شما آشنا شدم. ????????❤️❤️❤️❤️ چقدر خوبه در نااميدي به ما اميد ميدي عزيزم. نوراني باشي عزيرم

  2. سلام
    ماريا خيلي خوشحال با شما اشنا شدم
    دوستت دارم عزيزم. چقدر خوبه كه روحيه ميدي❤️????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”