Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 20 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو دوقلو، هوای متغیر احساس

 

ماه نو نشان‌ هوای متغیر دوقلو مرا بی اختیار به یاد دو دریای مرده و دریای گلیل(جلیل یا طبریه) می اندازد. هر دو این دریاچه ها در یک منطقه و جز پست ترین دریاچه های جهان هستند. یکی پست ترین دریچه آب شور و دیگری پست ترین دریاچه آب شیرین. یکی مرده و دیگری زنده. یکی شور و دیگری شیرین. یکی زندگی بخش و دیگری مرده بطوری که هیچ جانور یا گیاهی نمی‌تواند درآن بطور دایم حیات داشته باشد چرا که با هیچ چیزی در ارتباط قرار ندارد. ارگانیسم حیات زندگی ما نیز همینگونه است.‌ جریان انرژی آیدا و پینگالا است که حیات ما را ممکن می‌سازد و از طریق همین حرکت جریان انرژی است که زنده‌گی شکل می‌گیرد. بنابراین اولین سوالی که در این ماه نو باید از خودتان بپرسید این است که آیا در تبادل انرژی ارگانیسم حیاتی که در آن هستید،چقدر سهم دارید؟ آیا فقط در نقش گیرنده شادی و عشق و مهربانی عمل میکنید یا فقط انرژی را به اطرافیانتان پخش میکنید؟ اگر تعادل بین این دو از بین برود نه فقط خودتان، که زندگی و حیات پیرامون تان را نیز دچار اختلال خواهید کرد.

ماه نو دوقلو، ایده ها و افکار

هم اکنون که در حال خواندن این کلمات هستید، انرژی هوا را استنشاق می کنید و انرژی آن‌ به‌ ذهن شما اجازه می‌دهد تا حرکت کند و اطلاعات را دریافت کند. در اصل کهن الگوی دوقلو، یک نیروی اصلی در روان شماست که بشما اجازه می‌دهد تا زندگی را درک کنید. بدون کهن الگوی دوقلو شما قادر به فکر کردن آزاد نبودید و هرگز نمی‌توانستید برای خود تصمیمی مستقل از تمام نیروهای جهان بگیرید و این‌تفاوت بزرگ‌شما با دیگر جانداران در حیات سیاره زمین‌ است.

شما دارای قدرت انتخاب هستید و این قدرت شما را قادر می‌سازد تا با دنیای خود ارتباط آگاهانه تری رابرقرار سازید. شما براي رشد در این مرحله از زندگی‌تان می بایست تجربه‌های جدیدی را کسب کنید تا از طریق آن بتوانید از نفس محدود و قدیمی خود فراتر روید و در این چرخه جدید ماه که از کهن الگوی دوقلو آغاز می‌شود، بخشی دیگر از تجربه رشد و یادگیری شما را رقم‌می‌زند تا اینبار شما درک بیشتری از چگونگی کارکردها و توانایی های روانی و جسمی خود بدست آورید تا در نهایت با اتخاذ تصمیمات جدید بتوانید ایمنی عاطفی و روانی خود را محقق سازید. کنجکاوی طبیعی ذهن تان اکنون بشما اجازه می‌دهد که بر اساس نیاز تکاملی روح تان به مسیرهای آموزش و کشفیات و ارتباطات و یادگیری های جدید کشیده شوید تا بتوانید بفهمید برای انجام چه کاری میتوانید فردیت منحصر بفرد خود را روی این سیاره تحقق بخشید.

ماه نو در تنش با نپتون

آموزه انجیل توماس را به خاطر بسپارید که:

“هنگامی که ان دو را یکی کنید، برون را همانند درون‌ و درون را همانند برون سازید آنگاه وارد ملکوت خواهید شد”

هم دوقلو و هم ماهی، کهن الگوهای دوگانه هستند.. این دوگانگی است که زندگی می‌سازد و تلاش ما برای برقراری تعادل میان تضادهاست که زندگی را معنادار میکند‌‌.

پادشاهی بیرون و درون شماست، زمانیکه به خودتان می آیید..
و خودتان را می شناسید
و متوجه می شوید که فرزندان پدر هستید
و اگر ندانید چه کسی هستید، فقط زندگی می کنید
و این شما هستید که فقیر هستید.

و کهن الگوی نپتون، فضای چاکرای تاج و ذهن الهی ما انسانهاست که در این ماه نو بر افکار و نفس انسانی ما تلنگر می زند.. ما براستی چه کسانی هستیم؟‌ تصمیمات ما آیا بر اساس نفس و ایگو هستند یا نشات گرفته از قلب مان؟‌ چگونه می‌توانیم در این آشفته‌بازار رسانه و اطلاعات و پیام ها، مسیر قلب مان را زنده و تپنده نگاه داریم؟‌ دم و بازدم ما چه چیزی را به جهان می بخشد؟
کلمات ما چه انرژی را در جهان می پراکند؟

اینها بخشی از سوالاتی هستند که کهن الگوی نپتون و چاکرای تاج، ذهن تان را وادار به پرسش‌گری می‌کند تا دو چشم شما تبدیل به یک چشم شوند و نیمکره های مغزی شما در مسیر یک ذهن الهی قرار بگیرند و هشیاری انسانها به بخش حقیقی شان متصل شود و البته که این مربع توان آن را دارد که ذهن های متوهم را وسیع تر کند و دوگانگی ها زیادتر شوند گرچه که می‌دانیم ابرهای نپتونی تا همیشه نخواهند ماند.

از آنجا که این ماه نو در زاویه حمایت کننده با محور نودهاست، انتخاب‌ها می‌توانند به انتخاب‌های کارمایی تبدیل شوند‌ و هیچ کس تبدیل به دریای مرده شدن را دوست ندارد‌. در این ماه نو تنفس ذن را تمرین کنید و جریان آگاهی جدیدی را وارد فضای ذهنی و احساسی خود کنید. افکار و خاطرات قدیمی را دور بریزید . داستان جدیدی را از سفر مقدس تان روی سیاره زمین خلق کنید. در اینجا می توانید درباره مدیتیشن ذن بیشتر بخوانید.

 

و از اینکه در این نوشتار همراه من بودید سپاسگزارم.

ماه نو برایتان سرشار از نفس های پاک و ارتباطاتاتی جدید با انسانهایی که بشما روشنی می بخشند.

 

4 پاسخ

  1. شما خیلی قشنگ ‌و آرامش بخش مینویسید
    وقتی نوشته های شما رو میخونم احساس غوطه ور بودن در شبکه ای از نور دارم .

  2. همیشه خاص می نویسی ماریا جان ، اصلا مثل بقیه نیستی کلماتت خاص خودت هستند. ماه نوت پربرکت 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *