Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان قوچ

ماه کامل نشان قوچ در 36دقیقه بامداد 14 اکتبر برابر با 22 مهرماه، مواجهه ماست با بالاترین بخش قدرت حقیقی و درونی مون.
این ماه کامل با قدرت بینهایت قدرتمند پلوتو در انرژی گرندکاردینالها، برای ما شروع قدرتمند و تولدی دوباره است.. پس از ماه ها تلاش برای دگردیسی، حالا وقت شکافتن پیله و پرواز بسمت اینده است.

 

گرند اسکوئر کاردینالها

خورشید در لیبرا، ماه در قوچ و پلوتو در نشان کپریکورن.‌. همگی روی درجه 20 تنظیم شدن تا با تمام قدرت هر بخش نامتعادلی رو به روی سطح بکشونن برای تغییر، تحول و تولد.

سترن و پلوتو

سترن و پلوتو در این‌ماه کامل، فقط 6 درجه با هم اختلاف دارن.. هم سترن و هم‌پلوتو هنوز با انرژیهای نودجنوبی در تماس قوی هستن… این یک مرحله عمیق از اخرین پاکسازیهای فکری، ذهنی، احساسی هست که با تشکیل یک صلیب کاردینال بشما هشدار میدن برای رها کردن مسیرهایی که قدیمی شده، برای ما کارایی نداره و باید اصلاح و تغییر داده بشه.

 

ماه کامل نشان قوچ
ماه کامل نشان قوچ

گرند ترین اب

در انرژیهای قدرتمند این ماه کامل گرندترین اب هم بشدت تاثیرگذار هست روی شیوه انتخابهای اینده ما..‌”چطور و بر چه اصولی اتخاب میکنیم؟” بزرگترین مواجهه این گرند ترین در ماست..‌ این گرند ترین یاداوری میکنه انتخابهاتون اگاهانه و بر اساس قلب باید باشه و نه چیز دیگه.

ژوپیتر

یک جنبه بسیار خوشبین و زیبای این ماه کامل ژوپیتر هست که در یک ترین قدرتمند با ماه کامل بشما قوت قلب و خردمندی میده‌… در حالیکه ژوپیتر از میدان نپتون دور و دوورتر میشه، دلسردی ها و ناامیدیهای ما تبدیل به ایده هایی قوی و اندیشمندانه برای ساختن مسیرهای اینده میشه. ژوپیتر روی بیست درجه و در حال نزدیک شدن به درجه اپدیت الگوریتم‌ها و کدهای DNA ماست که در 27 درجه کماندار، این سنتز کیهانی صورت میگیره.‌ این انرژی ما رو وادار میکنه در بهترین شیوه و اگاهانه ترین شکل ممکن فکر و تصمیم گیری و عمل کنیم. مسلما این انرژی ماه کامل در چند ماه اینده ما رو رهنمون میکنه به موضع گیریهای اگاهانه و خردمندانه.

مرکوری در سایه

در انرژیهای این ماه کامل، مرکوری در سایه خود در عقرب در حال پیشروی هست.‌مرکوری در پایان اکتبر روی27 درجه حرکت برگشتی خودش رو اغاز میکنه و دوباره به 11 درجه نشان عقرب برمیگرده..در حال حاضر مرکوری در عمیق ترین‌نشان زودیاک در حال جستجوگری و کشف اخرین گره ها و انسدادهای ذهنی و ریکاوری کدهای مخرب ذهنی ماست.. حضور قدرتمند مرکوری در گرندترین اب با حضور نپتون/لیلیت و نودشمالی، انرژی عمیق هیلینگ‌کردن کدها و الگوریتم‌های اسیب دیده ذهن شماست..‌
این یه کانال انرژی پاکسازی و بهبود عمیق برای همراستایی با انرژیهای عقرب برای تولد و تحول دوباره شماست.. برای بازسازی قدرتهایی که هزاران سال هست در ما به فراموشی سپرده شده.

مارس و ونوس در نشانهای مخالف نشانهای اگزالتد خود قرار گرفتن، بنابراین مارس قدرت تکانشگری خودش رو به ایجاد تعادل و هماهنگی با دیگران تغییر میده و ونوس در عقرب، عمیق تر به ارزشهای استعدادی، پولی و احساسیش فکر میکنه.

 

مخالفت اورانوس و ونوس

در ماه کامل نشان قوچ، و رویارویی ونوس با اورانوس ما باید مسیری ارزشمند رو انتخاب کنیم و در اون از استعدادها و منابع‌مون  جوری استفاده کنیم که الگوهای انرژیکی ما رو ارتقا بده و مسیری ارزشمند باشه.
در عین حال این رویارویی یاداوری میکنه داشتن ازادی انتخاب، قدرت اصلی ماست. ‌

 

پلوتو و سایه ها

گرند کاردینالها در این ماه کامل نشان قوچ فرصت ازادی ما از ایگوها و ماسکها و نقابهای قدیمیه.‌ این یک مبارزه قدرتی هست.. همونقدر که قدرت اون رو داره که ما رو از تاریکی بسمت نور، صداقت و حقیقت هدایت کنه، همونقدر هم قدرت داره که ما رو در تاریکی های شک، حسادت، رقابت فرو ببره.

زخم‌ها

همه ما زخم‌هایی داریم که این زخم‌ها و دردها و رنجها، بنوعی تجربه های ما رو تشکیل دادن و روی تصمیم‌گیریهای ما تاثیر گذار هستن‌. ما با یک ایگوی زخمی، با یک کودک درون ترسیده هرگز نمیتونیم با قدرت برای مسیر زندگیمون اگاهانه تصمیم بگیریم.. در حقیقت انرژی ماه کامل نشان قوچ، انرژی افرینش و تولد و احیای قدرت حقیقی شماست و برای این کار باید اون بخشهایی از شخصیتتون رو که عواطف یا تجربه های دردناک دارن رو پیدا کنین و التیام بدین . با اینکار شما توانمند میشین به قدرتهاتون و بدون دخالت اون بخشهای اسیب دیده خواهید تونست تصمیمات اگاهانه ای رو برای اینده بگیرین.

اتش درون

انرژی ماه کامل نشان قوچ، اتشی برای روشن کردن تاریکی ها و عبور از صخره های سخت کارماست.. این اتش امید و قدرتی هست که ما رو از بندها و از هر چیزی که مانع ماست رو برای رسیدن به خودبرترمون، ازاد میکنه.

سطوح جهانی

در سطوح جهانی ما میتونیم شاهد پررنگ شدن ایگوهای قدرتمندان باشیم. این مرحله ای از تشدید اشفتگی هایی میتونه باشه که در چرخه تکامل لازم و ضروری هستن. مسایل مربوط به نفت، امور هسته ای، افشاگری های سیاسی، زمین لرزه در راس تیتر خبرها خواهند بود ضمن اینکه اینبار زنان، قدرتهای برتر رو میتونن به چالش بکشن.‌این احیای نیروی قدرت زنانه و مادینه الهی هست در جهان برای تعادل نیروهای کیهانی .

ماه کامل نشان قوچ
Eris

اریس و اندرومدا

ماه کامل نشان قوچ در پیوند با اریس هست..‌ اریس خواهر مارس هست . اون سمبل قدرت دفاعی زنانه و نیرو مادینه الهی هست.‌ این توانمند سازی اندژیهای زنانه جهان هست. اگه شما سیاراتی در 20 الی 23 درجه نشانهای کاردینال دارین، انرژی و فرکانس اریس در شما بشدت تحت انرژیهای این ماه کامل قرار داره. این ارتعاش از مدتها پیش با لیلیت در زیر لایه ها فعال شده و اکنون با اریس میتونه در صدر قدرت قرار بگیره .

” با تمام فتواها، ما به ورزشگاه ازادی راه پیدا کردیم “

 در عین حال این ماه کامل در انرژیهای صورت فلکی اندرومداست.. یک انرژی حمایتگر زنانه. اندرومدا در اساطیر یونانی زنی بود که پرسئوس عاشق اون بود و اندرومدا در بند اژدهایی با زنجبر زندانی بود که پرسئوس با کشتن اژدها، زن رو ازاد میکنه. پرسئوس اون بخشی از انرژیهای ماست که در برابر هیچ چالشی تسلیم نمیشه و در نهایت پیروز و ازاد میشه.

 

در نهایت:
این سراغاز تحولات مثبت هست.. ما نتایج مبارزات و تلاشهامون رو خواهیم دید.. ما یاد گرفتیم صبوری کنیم، ناامید نشیم و تاریک ترین شیاطین وجودمون رو رام و از قدرت اونها استفاده کنیم و سرانجام به نور تبدیل میشیم. سرانجام در جایگاه های واقعی خودمون میدرخشیم و دیکتاتورهای زمانه نباید از یاد ببرن که خالقی وجود داره که نگهبان، همراه و یاری‌دهنده ماست.

به امید ایرانی ازاد، جهانی در صلح و زنانی قدرتمند.‌

 

تاثیر این ماه کامل بطور خلاصه روی دوازده نشان زودیاک..

البته این‌خیلی خیلی کلی هست اما چون خیلیا پیام دادین که براتون‌چی میشه، مینویسم…

قوچ ها: ماه کامل در نشان خودتونه.. روی هسته وجودی تون.‌ پرغرور و قدرتمند جلوبرین و به خودتون اایمان داشته باشین.‌

تارسها: کار درونی براتون خیلی مهمه. اسیبهای گذشته رو رها کنین وهرگوشه ای از روحتون که اسیب دیده بود رو ترمیم و احیا کنین.‌ با یه روح زخمی و خسته، نمیتونین کارای بزرگ‌انجام بدین. ببخشین تا بخشیده بشین.‌

دوقلوها: باید همراهانتون رو انتخاب کنین..‌هم فرکانسهای خودتونو برا مسیر اینده انتخاب کنین..‌ هر کسی داره خلاقیت و قدرتتونو زیر سوال میبره رو باید رها کنین.

خرچنگها: هر تلاشی کردین ششماه قبل برای کار یا خونه، الان میتونین اروم اروم‌نتیجه هاشو ببینین.‌ اگه هر چیزی تعادل و بالانس بخش درونی و بیرونیتونو بهم میزنه رو باید اضلاح کنین.‌

لئوها: هر برنامه مهاجرتی، تحصیلی، عرفانی، بینشی که ششماه پیش احتمالا به استاپ خورده بود یا روالش کند شده بود حالا به نتیجه گیری میرسه..‌پیش بسوی ساختن اینده ای رووووشن.

خوشه ها: وقتشه عمق ترسها و تاریکی ها و انسدادهاتونو با چشم باز نگاه کنین و اونها رو تبدیل به بزرگترین نقاط قوتتون بکنین. مسایل پولی با شرکاتون احتمالا به سطح جدیدی تغییر کنه.‌

لیبراها: روابط شما لیبراها باز هم داره زیر نور قدرتمتد این ماه تکون میخوره.. روابط اسیب دیده با رویکرد بهتر میتونه تبدیل به اشتی بشه یا برعکس. اما مهمتربن نکته اش دررمورد خودتونه.. روابطه با خودتونو قدرتمند کنین.‌

عقربها: حاکم شما در گرند کاردینالها میتونه مسایل داخلیتون بهم بریزه.. ممکنه ناگهان از وجود یه بیماری باخبر بشین..‌ مراقب حرفهاتون با دیگران باشین که بعدا پشیمون نشین.

کماندارها: این انرژی روی فرکانس قلب شماست.. قلبتونو ازاد کنین و پاکسازی کنین.. مراقب فرزندانتون باشین و در مقابل اونها صبوری کنین.
کپریکورنها: این ماه کامل با انرزی گرند کاردینالها متمرکز شده روی بخش خانه و خانواده تون.. موقعیت های شغلی و امنیت و ارامشتون.. هر چیزی اینجا بالانس نباشه بشدت روی سطح میاد تا برای فکری کنین.

اکواریوس ها: احتمالا دررطول ششماه گذشته بشدت مشغول یاد گرفتن بودین.. جستجوگری برای ارتقا درراینده.. شاید یه اکادمی ثبت نام کردین.. حالا میتونین مدرکتونو قاب کنین و ازش رونمایی کنین. کدینگهای اسیب‌دیده ذهنی تون رو هم‌میتونین اصلاح کنین.‌

ماهی ها: چالشهای مالی و ارزشی تون رو جدی بگیرین..‌باید روی چیزی منابع احساسی و مالی تونو خرج کنین که ارزش داشته باشه.

2 پاسخ

  1. بینهایت روح زیبایی داری ماریای عزیزم بسیار خوشحالم از وجود گرانبهات در کنار ما،
    شاد پرتوان و همیشه پایدار باشی.‌

  2. این نوشته سال 2019 بود؟ من فکر کردم مال ماه کامل قوچ الان هست شما رو از گوگل پیدا کردم خیلی نوشته هاتون هالی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *