Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل و بررسی ماه کامل در نشان ماهی

ماه کامل در نشان ماهی ؛

ماه کامل 26 اگوست در سه درجه نشان ماهی بود. در نشان عرفانی و عمیق ماهی ما رو دعوت کرد. دعوت کرد تا از درسهایی که در طول چرخه یکساله اش بدور زودیاک گرفتیم با حمایت روح بزرگ جهان به بیداری بالاتر برسیم.

ماهی، یک عنصر مرتبط با آب هست. نشان نهایی خانه دوازدهم ما رو به تاریکترین و پنهان ترین مکانهای اقیانوس روح مون میبره. نشان ماهی با نماد دوماهی مخالف هم نشوندهنده خوداگاه و ناخوداگاه ما هستن که باید اونها رو به منبع نور الهی وصل کنیم.

اینجا بحث این نیست که فقط باید سمت نور حرکت کنیم. چرا که در تاریکی ها هم هدایایی هست. باید نور و تاریکی رو در کنار هم . برای هم ببینیم. و این ماه کامل نشان ماهی، مثل دعوتنامه ای هست از طرف روح بزرگ جهان تا ما پایه های ارتباط معنوی مون رو قویتر کنیم. تا کشف کنیم نیروهای قدرتمند زندگیمون رو.

 

از ماه کامل قبل در نشان ماهی یکسال گذشت. این فرصت خوبیه تا به الگوهای تفکر یکسال پیش تون فکر کنین. اون احساساتی که شما رو در نقش قربانی قرار میداد. در این چرخه، بما فرصت رشد داده شد تا از ترس هامون رها بشیم و تفکر قربانی شدن رو دور بینداریم.

ترین حمایتی نپتون و ژوپیتر بما میگه چطور میخوای از قلبت پیروی کنی وقتی اعتماد بهش نداری و هنوز در سایه هاش، ترس هاش و تردید هاش گرفتاری؟

گرند ترین زمین بین سترن، اورانوس و خورشید ما رو حمایت میکنه برای رشد و جوانه زدن مجدد در پایه های اصولی تر و محکم تر. تلاشهای گذشته ما امروز پلی میشن برای برای اهداف بلند مدت آینده ما.

خورشید و اورانوس بما اعتماد بنفس میدن تا روی صحنه زندگی بهترین نمایش خودمون رو اجرا کنیم.
ماه و سترن بما حس محافطت میدن از تمام چیزهایی که در کنار اونها احساس امنیت میکنیم. تعهدات ما به اونها قویتر میشه و حتی به خودمون هم ما میتونیم امنیت احساسی رو تثبیت کنیم.

انرژی ماه و اورانوس خلاقیت هامونو از انرژی سرشاااار خودش اکنده میکنه. به شهودتون اعتماد کنین. اون بشما میگه چه فرصتی در کجا منتظر شماست..
ونوس و پلوتو .. پلوتو به چالش میکشه ارزشهای شما رو.‌ ارزشهایی که در روابط عاطفی یا مالی شما حکمفرماست.

از خودتون بپرسید چی براتون ارزش داره؟

یه گریزی هم بزنیم به ستاره فومال الحوت..

فومال الحوت نام عربی این ستاره هست به معنی دهان ماهی.

این ستاره در سه درجه نشان ماهی واقع شده یعنی دقیقا در همینجایی که ماه کامل رو داریم و بنوعی نشون دهنده تکامل معنوی هست.. جز ستارگان سلطنتی هست و از جنس مرکوری و ونوس.‌ نماد تغییر تفکرات.

ستاره شانس و قدرتمندیه که در زرتشتیان قدیم بعنوان ستاره زمستان یاد میشده ازش. در ارتباط هست با تولد عیسی مسیح

فوم الحوت ارمان های بزرگ داره. معتقده با عشق میشه قلب همه رو فتح کرد. ارک انجل اون گابریل هست. این ستاره با قدرت مرکوری میتونه مفاهیم و اندیشه های قوی ایجاد کنه.

در قسمت سایه، این ستاره قوی میتونه جذب عناصر منفی رو افزایش بده.

و این بستگی به خودتون داره که چقدر از انرژی عشق و شانس این ستاره استفاده کنین.

برای همه تون ماه کامل سرشار از برکت و ارامش همراه با صعود معنوی رو ارزو میکنم.

 

????ناماسته الوها♾

با عشق و برکت ????ماریا

فارسی هوروسکوپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *