Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه گرفتگی نشان عقرب، دروازه طلایی

ماه گرفتگی نشان عقرب، دروازه طلایی

15 درجه نشان تارس و 15 درجه نشان عقرب، دروازه های آواتار هستند که به دروازه های نقره‌ای و طلایی شهرت دارند.‌ دروازه نقره‌ای که روح ها از طریق آن به زمین فرود می آیند و دروازه طلایی که روح ها از طریق آن صعود می‌کنند. بعبارتی دروازه نقره ای موجود شدن زمینی است و دروازه طلایی دروازه انسان‌شدگی ( دروازه خدایان نیز نامیده میشود) و ما همگی مجبور به عبور از این دروازه ها هستیم. انرژی متمرکز و اینرسی قدرتمند این دو دروازه بخشی از چرخه زندگی انسان‌ها هستند که قادر است جسمیت بخشد و روح را به تعالی وادار کند.

و ماه گرفتگی ۱۵ اردیبهشت زمانی است که انرژی دروازه طلایی برای رشد فعال می شود تا سفر به دنیای زیرین را آغاز کنید و ببینید تا این‌جا به چه کشفی رسیده اید.. چه چیزی معنای شما را از انسان بودن تهی کرده است.‌ وقت آن است به درون برگردید و ببینید چه چیزی قدرت صعود را از شما گرفته است.

نشان عقرب با مار، عقرب و ققنوس نمادگرایی می‌شود.‌ مایاها می‌گویند وقتی مار به عقرب غذا می‌دهد، با پرنده بالدار ملاقات میکند،انهنگام کسی جاودان متولد می‌شود.
مار نماد مار کندالینی و پینه‌آل است، هنگامی که آتش کندالینی از هیپوتالاموس عبور کند و با (پرنده بالدار ملاقات کند) غده صنوبری فعال شود، جاودانگی رخ می‌دهد.‌
این نماد فرایند کیمیاگرانه‌ای که انسان می‌تواند با زدودن ناخالصی‌ها در آب های ثابت عقرب از دروازه انسان شدگی و خدایان عبور کند،همانطور که پلوتو نیز دروازه مرگ و تولد است.

و ماه‌گرفتگی ۱۵ اردیبهشت کاتالیست کردن فرایند انسان‌شدگی است که از طریق کنترل قدرت اراده و دستیابی به خرد بالاتر میتواند در چاکرای خاجی شما ذخیره گردد و زمانی که برای تجربیاتی دیگر به این سطح فیزیکی بازگشتید از حافظه آن دانش ذخیره استفاده کنید و مسیر خود را ادامه دهید.

 

این آخرین گرفتگی در محور کارمایی تارس- عقرب است که تا ۱۸ سال دیگر یعنی زمان بازگشت نودها رخ نمی‌دهد و فعال کننده آن بخش از هویت انسانی است که باید برای تداوم سفر معنوی خود در انرژی‌های قوچ/ ترازو بیدار شده باشد.

 

ماه گرفتگی نشان عقرب و آشفتگی های دنیای ماده

زمین بین ماه و خورشید قرار میگیرد و سایه زمین بر روی ماه فرو می افتد و انرژی عمیق و قدرتمندی را برای دگرگونی ایجاد می‌کند. این یک سیگنال قوی برای آشفتگی های ژئوفیزیکی است که موج های جز و مد قدرتمندی را در جو زمین، اقیانوس‌ها و پوسته زمین ایجاد می‌کند.‌. دریافت کننده این انرژی تبدیل‌گر انسانها نیز هستند تا از حالت ناخودآگاه به خودآگاه هشیار حرکت کنند.‌ نشان تارس اکنون در تمام جهان پررنگ شده.. دلبستگی‌های مادی انسانها به بدن، اشیا و نفس محدود آشکار است و چشم انداز انسانها صرفا واقعیت‌های فیزیکی را شکل می‌دهد.

ماه کامل سایه هر نشان را آشکار می‌کند و سایه تارس در مالکیت ها و مادی‌گرایی و عزت نفس پایین است.. سایه تارس ارزش‌های بی ارزشی است که زندان روح می‌شوند و با حضور مرکوری برگشتی و پلوتو که روی ایستگاه و در حال برگشتی شدن است، اضطرابی می‌شود تا انسان‌ها به تنگنای روحی خود بیندیشند و آن را انکار نکنند.‌
و چگونه می‌توان این قدم بزرگ در راه انسان شدن را به درستی برداشت؟
مرکوری برگشتی است و ونوس حاکم نشان تارس در دوقلو، و با تن دادن به کنایه های دیگران می‌توان اعتراف کرد که ” من بی ارزشم ”
می‌توان مثل همیشه عادت به گرفتن تایید دیگران را ادامه داد..
می‌توان در نقش بازیگری ماند ‌که تماشاگر می طلبد!

و یا برعکس..‌

می‌توان مثل زمین بین ماه و خورشید ایستاد و سایه خود را بر تمام گذشته انداخت ..‌ می‌توان نور را بر صحنه نمایش تحقیر بست و صحنه را خاموش کرد.‌ می‌توان از خود سوال کرد زیبا بودن چگونه است؟‌
می‌توان بی ارزشی ها را رها کردو نقطه ضعف‌های خود را زیر ذره‌بین گذاشت.

همانطور که ماه در نشان عقرب تاریک می‌شود سایه‌ها و حسرت ها و ترس ها و تاریکی ها و حسادت ها گویی به قربانگاه می‌روند تا هر آن چه غیرانسانی است در ما بمیرد و آن بازیگر درون‌ ما احساس کند زنده است.. تا دوباره زنده شود.

 

به گزینه هایتان‌نگاه کنید.. شما انتخاب می‌کنید.. ‌‌شما هستید که بر اساس انتخاب و اراده آزاد در این بخش از زندگی تصمیم میگیرید چگونه عمل کنید و آنقدر شجاع باشید که عواقب انتخابهایتان را بر عهده بگیرید.‌ برای رشد جدید باید منطقه آسایش و امن خود را رها کنید.. باید از چیزی ‌که دیگر مناسب شما نیست خلاص شوید.

در این گرفتگی لیلیت لئو در یک مربع فعال است و انرژی آن‌ تاثیر زیادی بر ما می‌گذارد چرا که لئو نشان متعلق به خورشید است.‌ این نماد چالشی است برای دسترسی به پتانسیل‌های پنهان خود. پتانسیل‌هایی ‌که ممکن است بعلت غفلت والدین به ظهور نرسیده و یا سرکوب شده باشند.

 

در زیر این گرفتگی قراردادی را امضا نکنید
سفر نکنید
معاملات مالی انجام ندهید
از نظز ذهنی و عاطفی انعطاف پذیر باشید
به احساسات تان،احترام بگذارید

احساساتتان در این زمان با شما حرف می‌زنند. آنها همانند کودکی هستند که در درون‌ شما می‌زیسته و اکنون فرصت پیدا می‌کند تا با شما حرف بزند..
کودکی که شاید غمگین، عاصی یا حتی آرام باشد اما اینک‌به شما برای رهایی نیاز دارد.

بلوغ حقیقی کشف روشی است که به ما رضایت درونی بدهد نه رضایت بیرونی. اکنون زمان آن است تصویر خود ساخته مان را ویران کنیم و همانگونه که دروازه طلایی فعال می شود به خویشتنی فکر کنیم که فراتر از آرمانهای بیرونی و جامعه معنا پیدا می کند. خویشتن خویشی که برای رشد و انسان شدن از انگیزه های درونی دروازه طلایی قدرت می گیرد و نیاز به تحقق استعدادهای یگانه اش دارد.

اکنون زمان رها کردن چیزهایی است که با استعدادهای خویشتن آرمانی تان همخوانی ندارد.

 

بیشترین تاثیر این گرفتگی بر نشان های ثابت تارس، لئو، عقرب و دلو است.

اگر سیاراتی را در ده درجه دوم این نشان ها دارید مضامین آن سیاره در معرض دگرگونی هستند.

 

 

4 پاسخ

  1. ممنون ماریای عزیز،من یه عقربم با مرکوری و ونوس برگشتی در عقرب،زندگی برای من همیشه به سختی پیش رفته.امید دارم ازاین به بعد همه چیز بهتر باشه.🙏❤️🌹

  2. سلام من برای بورسیه دو بار درخواست دادم فرموده بودید دو هفته ای بررسی و نتیجه اعلام میشه . ممنون میشم ایمیل من رو بررسی و پاسخ بدید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”