Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی 17الی 23 اردیبهشت- هفته خودمراقبتی

تحلیل آسترولوژی 17الی 23 اردیبهشت- هفته خودمراقبتی

17 الی 23 اردیبهشت هفته خودمراقبتی است. در هفته با احساسی متفاوت به دنیا نگاه خواهیم کرد.‌به گذشته خود،مادر خود، دوران کودکی، خانواده،پدر،و خانه خود. به احتمال زیاد درطول فصل کسوف با چیزهایی روبرو شده اید که میتواند ورق زندگی را به سمتی دیگر تغییر دهد تا شما شروعی جدید را داشته باشید و ‌از یاد نبرید که ما هنوز در فصل مرکوری برگشتی هستیم پس نیاز است که برای گرفتن تصمیمات عجله نکنید.اجازه دهید جز و مد احساسات زیر و رو شده شما کمی آرام بگیرد تا بتوانید تشخیص دهید چه تصمیمی مناسب است.

از دوهفته باقیمانده اردیبهشت ماه و فصل خورشید در نشان عنصر خاک ثابت تارس، برای خودکاری و پیدا کردن عللی که بشما رکود داده اند استفاده کنید و اگر می‌خواهید بدانید انرژی‌های این‌هفته چه پیامی برای شما دارند نوشته کامل مرا در وبلاگ بخوانید.‌

 

یکشنبه 17 اردیبهشت – Venus enter Cancer

ونوس وارد خرچنگ می‌شود.
یکشنبه انرژی ونوس تغییر خواهد کرد و در این هفته رویکرد متفاوتی را به ما در نحوه درک زیبایی،ارزشها، عزت‌ نفس و خوداتکایی خواهد داد. از طریق گذر ونوس در نشان دوقلو ما آموختیم که دریافت و ابراز عشق باید در تعادل با یکدیگر باشند،آموختیم در تمام جنبه های زندگی و عشق ورزی باید هماهنگی را رعایت کنیم ، آموختیم برای آنکه بتوانیم دیگران را دوست داشته باشیم باید بتوانیم اول خودمان را دوست بداریم.

اینک ونوس در آب های کاردینال خرچنگ گذر می‌کند. این گذر که ۲۷ روز بطول خواهد انجامید تمرین برای ارتباط ما با کهن الگوی مادر کیهانی یا مادر درونی مان است. کهن الگوی خرچنگ نماد میل انسان برای داشتن خانه، حس امنیت و ارامش، مراقب و لذت بردن از یک آرامش خانگی است. زیستن خرچنگ‌ در بین جز و مد دریاهاست، یک دنیای دائما در حال تغییر برای زنده ماندن. پوسته اش، چنگالهایش و شیوه راه رفتنش نماد نیاز او به رقص با ریتم ماه و آب‌های خروشان مادر کیهانی است. جستجوی او برای امنیت طبیعی ترین غریزه اوست و مسیر زندگی او در مورد این کشف است که باید امنیت را در درون خود بیابد. بنابراین گذر ونوس از نشان خرچنگ فرصتی است برای رفتن به عمق احساسات انسانی مان اما با دیدگاه ونوس.

این گذر بهترین زمان برای دیدن نیازهای سرکوب شده و به عبارتی خودمراقبتی عاطفی است که کهن الگوی خرچنگ‌بر آن تاکید زیادی دارد. خودمراقبتی عاطفی خرچنگ یعنی اضافه کردن یک سری رفتارها و عادات را به زندگیتان تا شادتر و با آرامش بیشتر و با کیفیت بالاتری زندگی را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید بدانید آیا از خودتان مراقبت میکنید یا خیر به سوالات زیر صادقانه جواب بلی یا خیر دهید:
– آیا انرژی پایینی دارید؟
– ایا استرس مداوم دارید؟
– آیا برای شروع جدید انگیزه ندارید؟
– آیا کمبود اشتیاق و شور زندگی دارید؟
– آیا مشکلات عاطفی دارید؟
– ایا در روابطتان دچار مشکل هستید؟
– آیا احساس پوچی میکنید؟

اگر به ۳ مورد یا بیشتر از سوالات بالا جواب مثبت داده اید بدانید خود مراقبتی ندارید و این زمان خوبی است که شروع کنید به انجام تمرین های خودمراقبتی عاطفی و ذهنی. این یعنی پیدا کردن مهارت های سالم برای مقابله با احساسات ناخوشایند همانند اضطراب، خشم و اندوه‌.
این شامل فعالیت هایی است که به شما کمک میکند تا احساسات و نیاز خود را بطور منظم و ایمن شناسایی کرده و بیان کنید. توصیه های دیل می‌تواند برایتان مفید باشد:

* ارتباط مهربانانه با خود و اعضای خانواده
* جستجوی دلیل‌های ساده شما برای شاد بودن
* بیان خشم خود به روشی سازنده
* گریه کردن وقتی که به آن احساس نیاز میکنید.
*دیدن نیاز پنهان شده در پشت رفتارهای خشم، حسادت، سوظن و ..

و در نهایت با گذر ونوس از نشان خرچنگ به پاسخ های احساسی خود بعنوان پیام‌هایی از روح خود گوش و آنها را دنبال کنید

 

چهارشنبه 20 اردیبهشت      

Venus Sextile Node   Sun Conjunction Uranus

خورشید نماد اشتیاق ذاتی انسان به زندگی است. خورشید هر روز از پشت افق ها پدیدار می‌شود و به همه جهان نوید روزی جدید و طلوعی دوباره را میدهد. “بگذار نور قلبت بدرخشد” پیام خورشید است. هیچ چیز نمی‌تواند نور خورشید را کمرنگ کند و یا مانع از درخشش همیشگی خورشید شود و این یعنی خورشید قلب شما جاودانه است.

پیوند خورشید و اورانوس به ما می آموزد که زندگی هدیه ای زیبا و ارزشمند است و هر یک از ما برای ماموریت و هدفی خاص تجسم یافته ایم. این پیوند یادآوری می‌کند که هریک از ما تکه‌ای باارزش در پازل جمعی هستیم…. هریک از ما منحصر بفرد هستیم و به همین دلیل هیچ دوبخش یا تکه ای در این پازل نمی‌توانند مثل هم باشند. هر کسی باید مهرو امضای منحصر بفرد خود را برای زیستن داشته باشد.

همچنین این پیوند حسی عمیق از نیاز به درخشش را بشما میدهد و احتمالا شما حس می‌کنید که می‌خواهید کاری متفاوت را انجام دهید. حس می‌کنید که نیاز دارید تصویری متفاوت را از خودتان به دیگران نشان دهید. این انرژی انقلابی را در شما فعال میکند تا از منابع استعدادی و یا مالی تان استفاده خلاقانه تری ببرید. ممکن است حس کنید نیاز دارید کاری انجام دهید که حس زنده بودن بشما ببخشد و بعد متوجه می‌شوید به انجام کارهایی متمایل هستید که بینش های تازه ای را در زندگی تان می آورد و میتواند باعث تغییرات چشمگیری شود.‌
از آنجا که ونوس هم در زاویه خوب با محور کارمایی نودهاست اگر درگیر روال های تکراری یا شرطی سازی‌های بیرونی یا در بخشی از زندگی‌تان دچار رکود شده اید مانند شوک آزادی بخش و نجات دهنده است.

به چارت تولدتان نگاه کنیدو ببینید این انرژی کدام خانه را روشن میکند . همان خانه در معرض این شوک انقلابی است . در آنجا نور خورشید و شوک آگاهی اورانوس بر آنچه شما را منحصر بفرد میکند تابیده میشود و یک تصمیم جدید می‌تواند زندگي ۱۸ سال آینده شما را تغییر دهد‌

جمعه ۲۲ اردیبهشت
Mercury Sextile Saturn
مرکوری برگشتی است و ما باید یاد بگیریم هیچ چیز دائمی نیست. این ترکیب انرژی امکان درک سیالیت ساختارها و مرزها را میدهد. ما انسانها نیاز داریم تا بیاموزیم فراتر از دیدگاه تکراری و زمینی خود قدم برداریم. ما باید یاد بگیریم موانع و سختی هایی که روی آنها کنترل نداریم را به قدرتی بالاتر بسپاریم و ما توان کنترل همه چیز را نداریم.‌ همچنین بازنگری کردن در خاطرات و تجربیات گذشته می‌تواند به ما امکان بهبود و اصلاح ایده هایی را بدهد که میتواند در بلندمدت برای ما رشد و موفقیت را داشته باشد.

شنبه ۲۳ اردیبهشت
Mercury Sextile Venus
Venus Trine Saturn

حرف بزنید و با مادر درونی‌تان ارتباط بگیرید. ذهن و قلب خود را به هم‌متصل کنید. این زاویه فرصتی است تا در خانه قلب‌تان صلح و تعادل را برقرار کنید. همچنین فرصتی است تا حلقه ارتباطی با دوستان تان را عمیق تر کنید. آنها را به یک عصرانه دعوت کنید و همدلی را تمرین کنید.‌ شاید بخواهید کمی دکوراسیون خانه تان را خلوت کنید تا از شلوغی کاسته شود و زیبایی ساده تری را به نمایش بگذارد.‌ اگر با اعضای خانواده یا همکاران تان تنشی دارید این فرصتی است تا دلایل زیربنایی تنش ها را پیدا کنید. در این زاویه از کلمات بطور صلح آمیز بهره ببرید.

 

تحلیل آسترولوژی 17الی 23 اردیبهشت- هفته خودمراقبتی
هفته خودمراقبتی

 

 

در نهایت، این هفته را من هفته خودمراقبتی نام گذاری میکنم و کتاب یک سال مراقبت از خود را بشما توصیه میکنم. کتابی بی نهایت مفید هر کسی.

 

کتاب یک سال مراقبت از خود نوشته‌ی زوئی شاو، با ارائه ایده‌های جذاب به شما کمک می‌کند تا شرایط زندگی‌‌تان را تغییر دهید و شور و نشاط واقعی را درون خود حس کنید.

 

 

 

هر فردی نیاز دارد برای حفظ سلامت جسمی و روحی خود، به طور مداوم شرایط زندگی‌اش را بهبود ببخشد و با انجام تمریناتی ساده روزانه، مراقبت از خود را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد. کتاب یک سال مراقبت از خود (A Year of Self-Care) راهنمایی جامع و الهام‌بخش برای کسانی‌ست که می‌خواهند چشم‌انداز مثبت‌تری برای زندگی پیش‌روی خود داشته باشند و احساس رضایت بیشتری بکنند.

 

امیدوارم این نوشتار توانسته باشد نوری هر چند کوچک را به زندگی تان بیاورد. از اینکه با من همراه هستید سپاسگزارم و هفته خوبی را بریتان آرزو می کنم.

ایدا

 

6 پاسخ

  1. مرسی آیدا جان، خیلی ممنونم از نوشته‌ی پربارت. با آرزوی آرامش و رضایت درونی برای همه‌امون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *