Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل و بررسی مرکوری در عقرب

مرکوری در عقرب بما از فرایند درک و تفکر عمیق میگه..

مرکوری در ساعت حدود 4:10 دقیقه بامداد وارد ابهای عقرب میشه..
مرکوری سیاره پردازش اطلاعات ماست. تفکرات ما‌‌، ارتباطات ما. وقتی که مرکوری توی لیبرا بود ما موقعیتمون رو نسبت به دیگران هماهنگ میکردیم اما حالا با حضور مرکوری در عقرب ذهن ما به دنبال حقیقتها میره و اون “دیگران” محو میشن.

مرکوری در عقرب چشم ذهن ما رو باز میکنه به سایه ها..‌  “چشم ها را باید شست.. جور دیگر باید دید”

با مرکوری در عقرب از زبان دل استفاده کنین..
“سکوت سرشار از ناگفته هاست”

حاکم عقرب پلوتو هست.. و پلوتو یعنی قدرت.‌.. یعنی ترس های ناخوداگاه ما..‌ در مقاله پلوتو مستقیم شده گفتم که پلوتو بحران درست میکنه برای شفا.. پس مرکوری در عقرب بما از نیاز به درک میگه برای سایه ها، برای مناطق تاریک ذهنمون.. دانش مرکوری میتونه برای عقرب تبدیل به قدرت واقعی بشه.‌.
مرکوری و ژوپیتر هر دو فرایندهای ذهنی ما رو در کنترل خودشون دارن. این اتحاد مرکوری و ژوپیتر در عقرب درک ما رو عمیق تر میکنه. ضرورت نفوذ به عمق ناخوداگاه ما و درک عمیق ترین سطوح واقعیت با حضور این دو ارکتایپ ذهن و تفکر صورت میگیره.
مخالفت اورانوس با مرکوری ظرفیت بررسی تفکرات و تجربه هامون رو میده.‌. مرکوری در زیر پرتوهای خورشید پنهان شده و میتونه در عقرب تاریک ترین نقاط رو جستجو کنه.

با این ترنزیت واژه هاتون رو بدقت انتخاب کنید و بیشتر سعی کنین شنونده باشین.. در عین حال باید دید چه اطلاعاتی از پنهانی ترین نقاط به سطح خواهند رسید.‌

 

عشق و نور برای همه????ماریا

فارسی هوروسکوپ ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”