Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن سترن و میدان نهایی با مارس

مستقیم شدن سترن و میدان نهایی با مارس

مستقیم شدن سترن و میدان نهایی با مارس

سترن در حالی مستقیم میشه که در دومین میدان با مارس قرار گرفته..‌اولین میدان‌ در 24 اگوست/3شهریور بود و حالا با مستقیم شدن سترن ما در یک نقطه عطف قرار میگیریم.‌ این نقطه عطف در حقیقت آزمون شماست و در فاز ریفاین ماه رخ میده..‌جایی که موقع تصفیه و ویرایش است.. ممکن است چیزی طبق برنامه‌ریزی‌اتان‌ پیش نرفته باشد و این انرژی ماه همزمان با انرژی قدرتمند مستقیم شدن سترن و مارس برگشتی بشما کمک میکند تا بهترین هدف خود را ارزیابی واقعگرایانه کنید و اگر نیاز به تغییر جهت نهایی دارد آن را انجان دهید.‌
این میدان نهایی مارس و سترن در نشانهای کاردینال هست بنابراین با انرژی عمیق مارس برگشتی، یک مسیر و بهترین مسیر باید انتخاب شود.. این انتخاب ممکن است شما را به اوایل شهریور برگرداند.‌در آن زمان در انتخاب چه شغل یا هدفی بودید؟

 

مستقیم شدن سترن و میدان نهایی با مارس

آهسته بروید و با محدودیتها نجنگید

سترن در سال 2020

در طول سال 2020 ما ازمونهای بزرگی را برای بالغ شدن پشت سر گذاشتیم. سترن در کنار پلوتو ما را به انسانهایی عاقل تر و خردمند تر تبدیل کردند.‌ سترن ما را وادار کرد قوانین را جدی تر بگیریم و یاد بگیریم مراقبت از خودمان، مراقبت از دیگری است. پلوتو امنیت ما را در کمریکورن خدشه دار کرد تا بتوانیم معیارهای امنیت را دوباره برای خودمان تعریف کنیم..

انرژی سترن در کنار پلوتو و ژوپیتر در طول سال 2020 به ما یاد دادند که در بحرانها، نقطه رشد خود را پیدا کنیم و همزمان با سفر مارس در نشان قوچ، افسانه شخصی جدیدی را شروع کنیم.‌ از انجا در زملن مستقیم‌سدن سترن، مارس و پلوتو برگشتی هستند این آزمونی برای ماست تا خود و انگیزه هایمان را در سطوحی عمیق‌تر درک کنیم.. محدودیت ها و موانع خود را با نگاه عمیق‌تری نگاه کنیم و بفهمیم ایا این محدودیتها واقعی هستند یا تنها ناشی از ترسهای ما هستند.‌
اکنون که سترن روی 25 درجه مستقیم شده، این 5 درجه انتهایی یک دوره بسیار مهم در پایان سال 2020 خووهد بود.‌ عاقلانه‌ و شجاعانه مسیرتان را انتخاب کنید و ببینین سترن در چارت تولدتان چه درسی را برایتان گذاشته. این بزرگترین فرصت شما برای رشد اگاهانه است.

 

آرکتایپ مارس

مارس ایجاد کننده پرسونای شماست..‌شخصیت بی همتا و یگانه ای که میتواند از طریق ان خود را به جهان نشان دهد.‌ الگوی انرژیکی مارس انرژی اولیه و غریزی شماست که بشما توان حذف و یا مقاومت میدهد.‌ با توجه به اینکه مارس اکتاو پایین پلوتو است بزرگترین درس‌ش به ما این است که چگونه میتوانیم خواسته های قلب خود را ارتقا دهیم و از یاد بگیریم که به خودمان اعتماد کنیم.

آرکتایپ سترن

سترن آرکتایپ درس و ازمون است..‌ ما بخاطر نگرشهای فرهنگی یادگرفته این که چالشهای زندگی را بشکل بد و مشکل ببینیم و همیشه بدنبال راه حل ‌هایی باشیم که زود مشکل را برطرف کنند اما سترن رویکردهای ما را غنی تر میکند.. بما می‌آموزد گاهی راه حل واقعی در یک بن‌بست است.‌ سترن ارکتایپ درسها و مبارزات ماست و نمادی از تلاش ما برای رسیدن به درکی آگاهانه‌تر در واقعیت‌های مادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”