Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن ونوس، برگشتی مرکوری

مستقیم شدن ونوس در لیبرا
و عقبگرد مرکوری در کماندار

ونوس مستقیم میشه در لیبرا در امروز یعنی در 16 نوامبر در 25 درجه و این اتفاق کوچکی نیست.‌ وقتی ونوس در چرخه جدیدش متولد میشه بعنوان ستاره صبح، مثل نوری هست که به زندگی همه ما تابیده میشه. هر چیزی که در 40 روز گذشته باز شده بودن، شروع میکنن به جمع شدن و ما پاسخ هامون رو یکی یکی دریافت خواهیم کرد.. پاسخ هایی حول مسایل ارتباطات و مسایل پولی ما.
در زمان برگشتی ونوس ریشه های ارتباطات و ارزشهای ما تست شد..‌ صبوری ما امتحان شد و بندهای قلبمون ازاد شد و حالا قلب ما با اگاهی جدیدی متولد میشه.
حالا با نور ونوس صبح در لیبرا، نگاه جدیدی داریم به دنیا.. به ادمهایی که دوست داریم. ارزشهای پولی ما، استاندارهای معنوی تر و عمیق تری به خودش میگیره و روابط ما شانس بیشتری پیدا میکنن برای تولد.. حالا شما در هر چیزی میتونین عشق رو ببینین.
اما مرکوری بفاصله کمی بعد از ونوس به‌عقب برمیگرده و ما سه هفته وقت داریم تا روی همه چیز ارزیابی های دقیق تری داشته باشیم.‌ مرکوری در نشان کماندار فرایند تفکر و جستجوی عمیق تری داره.. قدرت تجزیه و تحلیل مرکوری در کماندار خیلی قویتر هست .. بهرحال حاکم کماندار، ژوپیتر بزرگ الان در خانه هست و انرژی کماندار در بالاترین حد خودش قرار داره..‌ برگشتی مرکوری در کماندار میتونه فرایندها رو کمی کند کنه چرا که ما باید وضوح بیشتری از جریانات پیرامون مون داشته باشیم برای تصمیم گیری در مورد اینده و سرنوشتی که با جابجایی نودها، توجه ما به بخش دیگه ای ازون معطوف میشه.. ریشه های ما امنیت اونها.
مرکوری برگشتی در کماندار وادارمون میکنه بخشهایی از زندگی رو مجدا ارزیابی کنیم.‌ بخشهایی مثل مسایل اموزشی، کارهای حقوقی، مسافرت ها‌ و دیدگاه های فلسفی ما با ذره بین مرکوری مواجه میشن .. پرونده های پزشکی یا حقوقی هم با دید عمیق تری مورد بررسی قرار میگیرن.

مرکوری سیاره ارتباطات، اطلاعات، داده ها، سفر، حیوانات خانگی است.. در طول دوره برگشتی هر کدوم از این عناوین احتیاج به دقت فراوون دارن.
برای هر شروعی دوبااااار فکر کنین..‌دوبار نقشه ها رو بررسی کنین.. دوباااار تجزیه و تحلیل کنین.‌
مراقب لوازم الکترونیکی تون باشین.. مرکوری برگشتی شما رو ممکنه به داستانهایی از گذشته ارجاع بده تا دقیق تر در مورد اونها تصمیم بگیرین. انرژی مرکوری برگشتی از طریق توقف و بررسی، میتونه اطلاعات جدیدی رو هم در اختیارتون بگذاره که میتونه در اینده در مسیر نود شمالی به دردتون بخوره. مرکوری بعد از طی کماندار دوباره به ابهای عمیق عقرب برمیگرده تا با انرژیهای درونی تر بیشتری به دنبال حقایق بگرده..‌ این اخرین برگشتی سال 2018 هست تا و بی دلیل مرکوری برای این اختتامیه انتخاب نشده.
سیاره ذهن و خدای پیام اور اخرین فرصت ماست برای جستجو، دیدن حقایق، کشف برای تغییراتی که در سال2019 لازمه رشد ما هستن.

 

روزهاتون سرشار از شادیهای ماندگار

⚛️ماریا????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”