Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 15 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ونوس در کماندار، مستقیم شدن اورانوس در نشان قوچ

ونوس در کماندار و مستقیم شدن اورانوس در نشان قوچ

????DAILY OVERVIEW????
▫️Jan 07, 2019▫️

الان که دارم این رو براتون مینویسم اورانوس در 28 درجه نشان قوچ مستقیم شده و ????♀????ونوس هم در 29’°29 درجه عقرب داره ابهای عمیق عقرب رو ترک میکنه تا به نشان اتش و خدای خدایان، وارد بشه در ساعت 14:49 دقیقه امروز.

اورانوس در قوچ مستقیم و بسمت نشان تارس در حرکت..  اورانوس یکبار دیگه هم در اینجا بوده.. در اپریل 2018.. اونموقع ایا کاری میخواستین انجام بدین که نیاز داشته در اون تغییراتی انجام بدین؟ شاید هم لازم بوده اول روح تون رو از بندهایی ازاد کنه.. یا نه.. اصلا برگردین به سال2010 و ماه مِی. اونموقع که اورانوس تازه وارد نشان قوچ شد.. اورانوس توی قوچ ما رو، روح مون رو به تغییر دعوت کرد..

اورانوس سیاره حقیقت هاست..‌ روح حقیقت..‌ تا حقیقت تبدیل به قدرت بشه. این روح طالب حقیقت بوده که در مفهوم خالص مسیح در رحم مادر مقدس شکل میگیره و ازاد میشه.. این روح حقیقت بوده که به تمام پیروان نور، وعده نجات و ازادی میده.. این روح حقیقت بوده در عصر اکواریوس انفجاری داره از سینه مردم عصبی و خسته که بدنبال ازادی حقیقی روح هستن فوران میکنه..

تا حالا فک کردین چرا یک نشان هوا باید حامل اب باشه؟ اب نماد عصر روح جدید هست و چرا یک نشان هوا؟؟
خورشید نمک رو از ابها فیلتر میکنه، ابرها اب خالص و اب شیرین رو بوجود میارن. اسمونها هستن که ابهای زندگی ما رو درست میکنن و این دقیقا نشوندهنده روح حقیقی اسمانی هست. اون زندگی معنوی که بما وعده داده شده، تشنگی ما رو خنثی میکنه.. روح ما نیاااااااااز به حقیقت داره.‌. و بازم براتون‌جالب نیست چرا اورانوس با فناوری در ارتباطه؟؟

تنها جایی که میتونه روزنه وارد شدن حقیقت باشه.. سالها حقیقت نور، در پستوها، در کتابخونه های زیرزمینی، در سیاهچاله ها مدفون شدن.. امروز با پیشرفت تکنولوژی چیزی نمیتونه پنهان بمونه.. این نیرو متصله به دانش حقیقی.. چیزی که قرنهاس از ما پنهان شده.

شماره اورانوس 4 هست.. کارماهای ما از حلقه هشتم ازاد میشن.

اورانوس یک چرخش عمودی داره. 42سال قطب مثبت اون بطرف خورشیده و 42 سال قطب منفی.. زمانی که قطب مثبت بطرف خورشیده نیروهای مردانه قوی هستن و در قطب منفی نیروهای زنانه.
از سال 1962 تا 2004 قطب منفی بسمت خورشید بود و جنس زنانه غالب بود اما از 2004 نیروهای مردانه غالب شدن..‌ اورانوس بطور مستقیم با غدد جنسی مرتبط هست..‌به همین دلیل هم‌هست که ما در این دوران یه شورش جنسی یا ازادی جنسی و حتی انحطاط جنسی رو شاهد هستیم.‌

“And the spirit of God moved upon the face of the waters..

And God said: Let there be light, and there was light.”

چقدررمن این تیکه رو دوست دارم .. وقتی درکش کنین با قلبتون، میفهمین حقیقت چه زیبااااا گفته شده. (من در اولین فرصت یه پست کامل برای موضوع اورانوس اپدیت میکنم)

و این سیاره، مستقیم شد..

از 2010 زندگیتونو یه مرور بکنین.. چه بیداری داشتین؟ چه تغییری؟ کجاها مبارزه کردین.. برای چی مبارزه کردین؟
برای عقایدتون بوده؟ تاحالا شده چیزی
رو بشنوین ولی بگین نه.. این جور در نمیاد.‌‌موضوع یه چیز دیگه س.. و برین دنبالش؟؟
اورانوس تو قوچ اول باید قلبتونو ازاد میکرده.. از هر چیزی که شما رو نگه داشته بوده.. اعتقاد، تفکر، ادم و .‌‌.

اما ونوس…‌♀️????????
♀️????ونوس زیبا وارد کماندار میشه امروز.. چه روز قشنگیه امروز. . چه انرژی خوبی داره.. ????♀ونوس تو کمانداررررر عاشق ازاد هست.. ونوس تو کماندار روو بازی میکنه.. اسرار و پنهانکاری عقرب و نداره.. صادقه.. جسوره.. حقیقت و میگه.. بی نظیرهههههه….????????♀
ورود ونوس به کماندار، کاخ شاهنشاه به همه لیبراها و تارس ها مبااارک ..‌مخصوصا به خودم..‌
ونوس تو عقرب ما رو رسما له کرد..

 

پست طولانی شد..

نهایت اینکه:
امروز با ورود ????♀????ونوس به کماندار برای عشق های زندگیتون، یه شاخه گل⚘ ????♀????هدیه بخرین.‌.
برای خودتون، برای پدرمادرتون، برای برادرتون و برای هر کسی که از صمیم قلب دوستش دارین.

روزتون ونوسی????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *