Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پیوند مشتری و نودشمالی، نقطه دگرگونی

پیوند مشتری و نودشمالی، نقطه دگرگونی

شنبه 6 خرداد پیوند مشتری و نودشمالی، نقطه دگرگونی بزرگ در نشان ثور دقیق میشود و  قرار است آسمان ها را مجذوب خود کند. همانطور که مشتری،  این غول خیرخواه منظومه شمسی ما،  با نودشمالی همسو می شود،  نقطه قدرتمندی را که نشان دهنده سرنوشت و رشد است ، ایجاد می کند و  دروازه ای به سوی یک دگرگونی کامل را باز می کند. 2 درجه نشان ثور یا تارس را در نمودار تولد خود جستجو کنید. این همان نقطه دگرگونی دارمایی شماست. دگرگونی بزرگی برای 18 سال اینده.

 

سعی نکنید صرفا انسان موفقی شوید ، بلکه سعی کنید انسان با ارزشی شوید. ~ آلبرت انیشتین

 

نودشمالی نقطه ای است که با سرنوشت مرتبط است و  معمولاً مسائلی را منعکس می کند که فرد برای حرکت به جلو باید حل کند. هنگامی که نودشمالی در برج ثور است،  فرد یا جهان ممکن است در حال یادگیری درس هایی باشد که مربوط به تضمین ثبات منابع نیازهای اولیه مانند غذا یا پول است.  به عنوان مثال،  نودشمالی در طول سقوط بازار سهام در سال  1929 در ثور بود.

مشتری و نودشمالی تقریباً هر هفت تا هشت سال یک بار با یکدیگر ملاقات می کنند. با این حال مشتری و نودشمالی الزاما همیشه در یک نشان به هم نمی رسند و پیوندی چنین تنگاتنگ را ایجاد نمی کنند. آنها آخرین بار در  6 مه  1929  در نشان ثور با هم همراستا شدند و پس از این پیوند ؛ آنها در 15  ژوئیه 2059 دوباره در برج ثور با هم متحد می شوند.  نکته این است که این یک فرصت بسیار نادر برای حرکت به سمت سرنوشت خود در قسمت هایی از نمودار شما است که با آنها مرتبط است.

در این رویارویی اثیری ، نیروهای آسمانی برای بافتن رشته های کیهانی سرنوشت به هم نزدیک می‌شوند و به ما اشاره می‌کنند تا به سوی ناشناخته ها قدم بگذاریم و احتمالات بی‌نهایتی را که در انتظار ماست در آغوش بگیریم .

پیوند مشتری و نود شمالی را می توانیم به عنوان یک چراغ سبز کیهانی در نظر بگیریم،  نشانه ای از کیهان که زمان آن رسیده است تا یک جهش بزرگ به جلو انجام دهیم.  جایی که می توانیم هر شک و ترسی را رها کنیم و فرصت های پیش رو را در آغوش بگیریم.  این همسویی مانند یک فشار کیهانی در جهت رسالت روح و تحقق اهداف ماست.

خود را بذر کاشته شده ای در زمین تصور کنید که ماه ها منتظر لحظه ای عالی برای جوانه زدن و رشد بودید.  آن لحظه بالاخره فرا رسیده است . پیوند مشتری و نود شمالی محیط مناسبی را برای رشد و گسترش،  هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه و موقعیت اجتماعی فراهم می کند.

در طول این ترنزیت ممکن است فرصت هایی برای رشد و پیشرفت به شما ارائه شود که با هدف زندگی شما هماهنگ است.  این فرصت‌ها ممکن است از روابط جدید ، پیشنهادات شغلی یا پروژه‌های شخصی ناشی شوند.  نکته کلیدی این است که به شهود خود اعتماد کنید و از این فرصت ها استفاده کنید،  زیرا می تواد منجر به پیشرفت چشمگیری به سمت اهداف نهایی شما شود.

نودشمالی در برج ثور به ما یادآوری می‌شود که منابع زندگی خود را هدر ندهیم. مشتری نیز قصد دارد استانداردهای ما را مجددا ً تنظیم کند ، تا آگاهی ما را نسبت مسائل مختلف به ویژه دانش باطنی و معنوی افزایش دهد.

این پیوند به ما یادآوری می شود که فراوانی جهان طبیعی می تواند مال ما باشد اگر یاد بگیریم که چگونه مسئولانه و هماهنگ با مادرِ بزرگمان زمین، زندگی کنیم.

همانطور که مشتری افق های شما را گسترش می دهد و شما را به سمت سرنوشت خود سوق می دهد،  این به شما بستگی دارد که از این ترنزیت حداکثر استفاده را ببرید و روی مسیر خود متمرکز بمانید. این ترنزیت به شما یادآور می شود که شما کنترل زندگی خود را در دست دارید و انتخاب هایی که اکنون انجام می دهید عمیقاً بر آینده شما تأثیر می گذارد. پس به نیروهای درونی خود اعتماد کنید. کائنات شما را در مسیر درست سوق می دهد و شما باید اولین قدم را به سوی سرنوشت خود بردارید.

برای اینکه بیشترین سود را با مشتری به همراه نودشمالی ببرید :

ابتدا روی مهمترین اولویت های خود تمرکز کنید ، چیزهایی که واقعا مهم هستند.

مشتری در برج ثور بیشتر به کیفیت اهمیت می دهد تا کمیت.

مشتری در برج ثور در مورد پایداری و ثبات طولانی مدت است.

اگر مجبور به انتخاب هستید، به انجام کار درست و صادقانه متمایل شوید. آنچه به نفع همه است.

از خود بپرسید که چه چیزی را می خواهید در زندگی خود رشد دهید؟ سپس ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تا آن را به واقعیت نزدیک تر کنید.

 

بدیهی هست که چگونگی تاثیر انرژی های این ترنزیت در زندگی شما به مسائل متعدد و گوناگی در نحوه قرار گیری سیارات در چارت شخصی شما بستگی دارد . با این حال در ادامه به صورت کاملا مختصر تاثیرات پیوند مشتری و نودشمالی را برای متولدین ماه های مختلف بررسی می کنیم.

 

متولدین نشان قوچ

این نقطه دگرگونی در خانه دوم شما رخ می دهد. خانه دوم نشان دهنده امور مالی است. این خانه همچنین نشان دهنده رفاه و ثروت نیز هست. شما قوچ های آتشین مزاج در این برهه زمانی ممکن است لجباز شده و تمایل به مجادله داشته باشید. از طرفی ممکن است هرچیزی که به چشمتان می آید را بخواهید داشته باشید. عطش دستیابی به خواسته هایتان ممکن است ارتکاب اعمال خودخواهانه و تا حدودی غیرقانونی را تحریک کند. اما مشتری در این جا به شما یادآور می شود مسیر زندگی شما ممکن است به استعداد شما برای ساختن همه چیز از دل ایده‌ها و شهودتان بستگی داشته باشد. در این برهه زمانی ممکن است جذب هر آنچه که برایتان تازگی داشته باشد و چالش برانگیز باشد ، شوید.

متولدین نشان ثور

پیوند نود شمالی و مشتری در خانه اول شما اتفاق می افتند. خانه اول مربوط به نفس  ، بیان خود ، عادات و خلق و خو است. نود شمالی در اینجا می تواند تا حدودی کج خلقی و خودخواهی ایجاد کند و مشتری خردمندی  و مهارت در مدیریت خودتان را به شما اعطا کند.  پیوند این دو با هم می تواند نتایج خوبی را برای شما بوجود آورد. به علاوه عطش آموختن و جویای دانش معنوی شدن را در شما ایجاد می کند. خرد معنوی را در شما بالا می برد و تسلط شما را در مطالعات معنوی افزایش می دهد. به یاد داشته باشید در روند تحقق اهدافتان شخصیت خودکفا و توانایی شما در مجذوب کردن دیگران از عناصر کلیدی موفقیت شما است.

متولدین نشان دوقلو

این نقطه دگرگونی در خانه دوازدهم شما رخ می دهد. خانه دوازدهم،  خانه خاتمه ، نابودی و انحلال است. از آنجا که آخرین خانه است،  به معنای پایان چرخه زندگی و آغاز سفر معنوی است.  این نشان دهنده خودسازی ، خویشکاری و رها کردن است. این پیوند قطعا به رشد ذهن شما کمک می کند. می توانید با استفاده از انرژی های معنوی این پیوند دانش باطنی خود را افزایش دهید و توانایی این را دارید که در نهایت  به یک واعظ و مرشد در این مسیر تبدیل شوید. همچنین برای اهداف کاری و یا کسب دانش و تجربه می تواند برای شما سفرهای خارج از مرزها را به دنبال داشته باشد. باید این نکته را به یاد داشته باشید در کنار مسافرت ها و جا بجایی های مداوم ؛ ولخرجی نکنید.

 

متولدین نشان خرچنگ

خانه یازدهم بر سود ، رفاه ، ثروت و شهرت حاکم است.  با این پیوند ، شما فرصت این را دارید که با کار و تلاش ثروت خوبی را در حرفه خود بدست آورید. اما باید این را بدانید که نباید تمام عمر خود را به دنبال پول بدوید و کسب ثروت بیشتر و بیشتر به هدف اصلی شما تبدیل نشود.  زیرا در کنار توسعه مالی ، این انرژی فرصت های خوبی برای لذت بردن از زندگی و بودن در کنار عزیزانتان و ایجاد احساس امنیتی در کنار آن ها را در اختیارتان قرار می دهد. به ویژه مشتری در این جا تمایل شما را برای محبت به فرزندانتان و به طور کلی کودکان افزایش می دهد.
انرژی های این پیوند به شما کمک می کند که روی پای خودتان بیاستید و به خودتان اتکا کنید.

متولدین نشان اسد

دهمین خانه ،  خانه حرفه و قلمرو شغلی شماست. انرژی این نقطه دگرگونی در این خانه  به طور قابل توجهی ، باعث می شود فرد در زندگی حرفه ای خود شکست ناپذیر باشد. اما باید به این مورد دقت کنید که باید رضایت شغلی به اندازه موقعیت شغلی برایتان اهمیت داشته. اینطور نباشد که زیربنای آینده تان را طوری بچینید که تمام زندگی خود را برای یک کار خوب و موقعیت شغلی عالی به اینجا و آنجا بدوید. ممکن است در پی فرصت های مختلف چندین شغل را تغییر دهید و آنچه را که مطلوب شماست پیدا نکنید. با وجود چنین مسائلی برکت حضور مشتری شما را مشتاق یادگیری می کند. می توانید از تجربیات خود و دانشی که طی این دوران کسب می کنید برای انتخاب بهترین تصمیم استفاده کنید.

 

متولدین نشان خوشه

نهمین خانه ، خانه آموزش عالی است. این خانه بر غرایز دینی ، اخلاق ، آموزش ، آموخته های معنوی ، تمایل به اهدا و خیریه دلالت می کند.  این نقطه دگرگونی می تواند در تمامی این موارد نتایج خوبی را ارائه دهد. این انرژی برای ساختن اعتبار حرفه ای شما در آینده می تواند مفید باشد. شاید احساس کنید بیش از پیش به ارتباط بین خودتان و نیروهای الهی توجه می کنید و همین امر تمایل شما را برای انجام امور معنوی افزایش دهد. میل به کمک به دیگران و امور خیریه در شما افزایش پیدا می کند. و اگر در زمینه دانش معنوی به طور جدی کار کنید استعداد بالایی در تبدیل شدن به یک مرجع و الگو برای اطرافیانتان را دارید. در کنار تمام دستاوردهای خود ، قدردانی و سپاسگزاری را فراموش نکنید.

 

متولدین نشان ترازو

خانه هشتم ، خانه حوادث ناگهانی است. این نقطه دگرگونی می تواند برای شما تا حدودی مخاطره انگیز باشد. زیرا نیروهای دگرگون کننده آن بیشترین تاثیر را روی شما دارد. میل به شناختن ناشناخته ها در شما زبانه می کشد و جنبه های سازنده مشتری تحول معنوی بزرگی را برای شما ایجاد می کند. به نوعی ممکن است در این مدت علاقه شدیدی به پیروی از طریقت عرفانی در خودتان احساس کنید. با شهودتان بیش از پیش در ارتباط باشید. این انرژی در کنار ایجاد شیفتگی به مسائل عمیق درونی شما را به کسب دانش های باطنی دعوت می کند.

 

متولدین نشان عقرب

خانه هفتم ، خانه شراکت است. این خانه همه انواع شراکت‌های شخصی یا حرفه‌ای را اداره می‌کند. از جنبه روشن تا تاریک همه روابط در قلمرو خانه هفتم قرار می گیرند. ممکن است بخواهید در روابط خود خارج از عرف جامعه و یا شرایط خانوادگی خود رفتار کنید. این مسئله می تواند باعث بروز برخی مسائل در ارتبط شما با دیگران به ویژه نزدیکانتان شود. با این پیوند شما یک انرژی سرکش در درون خودتان احساس می کنید که اگر به درستی به آن جهت ندهید می تواند قدرت ایجاد اختلال در روابط شما را داشته باشد. توجه داشته باشید که در این برهه زمانی پرداختن به ویژگی هایی که تحت نفوذ مشتری هستند مانند خرد ، درایت و آگاهی های معنوی می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. انجام فعالیت هایی که به ارتقای سطح فیزیکی ، ذهنی و روحی شما کمک کند می تواند برایتان مفید باشد. زیرا متحد کردن این ها با یکدیگر ، می تواند کلید دستیابی به بسیاری از مسائل برای شما باشد.

 

متولدین نشان کماندار

خانه ششم با سلامتی،  زندگی روزمره،  تندرستی و همچنین بدهی ها در امور مالی مطابقت دارد. این خانه همچنین نمایانگر دشمنان ، موانع و مشکلات نیز هست. این نقطه دگرگونی توانایی ایجاد بهترین حالت در هر چیز را به شما می دهد. بذرهایی که کاشته بودید جوانه می زنند و فرصت های بیشتری برای بهبود وضعیت خودتان و دیگران برایتان ایجاد می شود.  اما باید یادتان باشد که از قدرت تجزیه و تحلیل خود و خِرد درونیتان برای بررسی مسائل مختلف استفاده کنید تا چالش های مسیر ، باعث بروز برخی مشکلات  مالی و یا سلامتی برایتان نباشد. همچنین ممکن است به صورت افراطی به رسیدگی بیش از حد به دیگران بپردازید. خودتان را فراموش نکنید.

 

متولدین نشان کپریکورن

خانه پنجم نشان دهنده خلاقیت ، بازیگوشی ، عاشقانه ها،  قدرت جنسی و لذت است. پیوند مشتری و نود شمالی در این خانه شما را درگیر سبک زندگی خلاقانه می کند. شما  تمایل خواهید داشت تا در تمام جنبه های زندگی خود مهارت خلاقانه خود را افزایش دهید. شما می توانید در این مدت در زمینه های مختلف هنری و تأتر بسیار خوب عمل کنید.  صرف نظر از زندگی حرفه ای عالی خود باید مراقب وسوسه هایی که ممکن است شما را در دام خود اسیر کند باشید. زیرا اکنون فرصت های بسیاری از این دست نیز برای شما فراهم خواهد شد. شما دارای نفوذ معنوی هستید ، از این انرژی برای متعهد ماندن به راهی که می دانید درست است ؛ استفاده کنید.

 

متولدین نشان دلو

چهارمین خانه نمایانگر دارایی،  سود ، ریشه،  زمین و رابطه با مادر است.  این پیوند به شما قدرت خلاقیت فوق العاده ای می بخشد. ممکن است در این مدت بیشترین محبت و دلبستگی را نسبت به مادر خود احساس کنید.
انرژی های این همنشینی کنجکاوی شما برای پی بردن به همه چیز را افزایش می دهد.  لذا همانند یک دانش آموز مستعد تمایل به یادگیری به ویژه دانش معنوی را در خود بیش از هر زمان دیگری احساس می کنید. همچنین علاقه شدید برای سفر کردن و اکتشاف را بیش از پیش در شما ایجاد می کند.

 

متولدین نشان ماهی

این پیوند در خانه سوم شما اتفاق می افتد. خانه سوم قلمرو تمایلات ذهنی است. این خانه بر توانایی حفظ کردن،  مهارت ها ، توانایی های یادگیری،  عادات و سفر دلالت می کند. در این ترنزیت  به طور خاص ، از آنجایی که مشتری نیز به کسب خرد و مهارت از طریق تجربیات بیرونی در سفر زندگی اصرار دارد احتمال اینکه برای اهداف مختلف به چندین جای داخلی یا خارجی سفر کنید وجود دارد. اکنون به لطف مشتری در نشان خاکی ثور،  شما به سرعت فرصت های جدیدی را به دست می آورید و از هر چیز بهترین استفاده را می کنید.

به علاوه شما می توانید در این برهه زمانی در عرصه رسانه موفقیت هایی را کسب کنید. و همچنین ممکن است استعدادی را در نویسندگی یا هنر به طور جدی  متبلور کنید.  به طور کلی در بخش مالی و سفرهای کاری می توانید عملکرد عالی داشته باشید.

 

 

9 پاسخ

  1. ممنون از شما جناب آقای عطشانی
    من متولد ماه مهرم یک لیبرا دقیقا حال و احوالات من رو‌توضیف کردید ، سپاس از شما 🌺🌺🌺🌺

  2. سلام. سلام.سلام
    فقط عشق است. کلام هر دل بی نیازی زجهان
    فریب کار وحیله گریست. کارش به هر نیازمندی به جهان

    کلام مقدس است .ذآتی گنه کار توبه کننده میخواهد این جهان
    یا علی مدد با ذولفقارش بس است .
    هرکه نامش بخواندبه این جهان
    نوید نور است. صداقت و محبت آن
    که داند بس است بر هر دو جهان

    یا حق

  3. من تازه وبسایت شما رو پیدا کردم مطالب بسیار عالی داره و اونقدر ذوق زده هستم که انگار به بهشت رسیدم. متشکر برای این سایت عالی به زبان فارسی

    1. متشکرم فهمیه جان از همراهی ات و براتون سالی سرشار از زیبایی، سعادت و برکت رو آرزو می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”