Current Moon Phase

Third Quarter Moon
Third Quarter Moon

The moon is currently in Capricorn
The moon is 21 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پیوند ونوس برگشتی و خورشید در نشان اسد

خورشید از  ابتدای سال ۲۰۲۳ شراره های قدرتمند خود را بسمت ما فرستاده.‌شراره های خورشیدی فوران های تشدیدشده تابش الکترومغناطیسی هستند که بر روند سطح تکامل ارگانیسم منظومه شمسی تاثیرگذارند. در یک بازه زمانی ۱۱ ساله قطب‌های خورشید می چرخند و بدنبال این چرخش میدان های مغناطیسی حرکت می‌کنند تا وضعیت خود را با قطب های چرخیده شده هماهنگ کنند.‌ چرخه های حداقلی و حداکثری خورشيد امسال تا سال ۲۰۲۵ طوفان‌های ژئومغناطیسی را ايجاد خواهند کرد که نمایش واضحی از نور تشدید شده خورشید را در پی خواهد داد. این درست در زمانی است که خورشید به پایان چرخه حداکثری خود می‌رسد و اصطلاحا لکه های خورشیدی نمایان می‌شوند. حال در اغاز این هفته ونوس برگشتی با این شراره ها در آمیخته میشود و این زمان‌بزرگ احترام به خود است.‌این قلمرو خورشید است که این بار میزبان ونوس است تا چرخه ای دیگر از تکامل انسان را در روی سیاره زمین رقم‌بزند و برای این تکامل آن چیزی که اولویت دارد نه بلعیده شدن توسط نفس، که درک عشق و معصومیت فراموش شده در انسان است.

امروز ما درک کرده ایم که تنها پادزهر ناخوداگاهی توده ای که در نشان دلو با ان روبرو هستیم، بیداری هویت و ارزشهای فردی است و این دوران قدرتمندی است چرا که خورشید، در پایان یک چرخه الکترومغناطیسی خود قرار دارد با این پيوند تابش خورشید و ونوس درونی انسانها را تغییر میدهد. بیایید قطبیت اسد/دلو را در نظر بگیریم و اصلا کمی فراتر برویم و صلیب ثابت ها را بررسی کنیم :
گاو/عقرب و اسد/دلو
مشتری در گاو عنصر خاک را فعال کرده و خورشیدو ونوس اتش را و چه چیزهایی میتواند مانع شود نور درونی انسانها خاموش شود؟ چه مشکلات و درگیریهای درونی باید به صلح و به روشنی و صبح برسند چرا که در این پیوند ناهید برگشتی از ستاره شب تبدیل به ستاره صبح و لوسیفر میشود.

ونوس شب که در حرکت برگشتی است به خورشید پیوند می‌خورد تا تبدیل به لوسیفر شود و ما را از این حقیقت آگاه کند که همه چیز در زندگی از دنبال کردن آرزوها و انگیزه های خود اصیل شروع می‌شود. این انرژی را می‌توانید در بالای ناف و در چاکرای شبکه خورشیدی تان حس کنید. جایی که نور و انرژی شما را ذخیره می شود و اصلا به همین علت است که خورشید و نشان اسد یا همان لئو یک انرژی ثابت و فیکس است. این محل قدرت و اقتدار حقیقی هر انسانی است که این دوران در توده مردم این انرژی را بصورت مسدود شده می یابید و بزرگترین نشانه ان کمبود خلاقیتی که در بین بشریت موج میزند و انسانها به موجی از تقلید و تکرار بدل شده اند.

شاید بتوانم این پیوند را دیدار مردوک خدای خورشید بابلی و سخمت، دختر او که اراده پدرش را در روی زمین اجرا میکند نیز بدانیم. مردوک که خود باید به مبارزه با مادر خود تیامات برخیزد و از بدن تکه تکه شده مادر است که بهشت و زمین افریده میشود. این یعنی در تجربه رنج ها و جدایی هاست که پتانسیل خلاق فردی متولد میشود و همانطور که نشان اسد مرتبط با والدین و فرزند است جدا شدن از ماتریس خانواده و اجتماع برای رشد ضرورت می یابد.‌

شخصیت اسطوره ای مردوک درباره فرایند روانی خورشید است، فرایند روانی که فرد می اموزد مستقل عمل کند و دیدگاه های خود را دنبال کند و یک سوال بزرگ: در اطرافتان چند مردوک شکست خورده می یابید که بدلیل زنجیر شدن در باید ها و نبایدها نتوانسته اند نور درونی خود را بروز دهند؟‌

برای انکه نور خلاق درون یک فرد بیدار شود باید بتواند علیه تاریکی های فردی و جمعی و اجبارهای غریزی قیام کند. درست همان چیزی که مشتری در خاک ثابت ثور ان را گسترش می دهد.

بیایید میترا را نیز مرور کنیم او که نماد اسطوره خورشید است. مانند مردوک میترا نیز باید مبارزه کند اما نه با مادر خویش که با گاو نر.‌ او ناجی انسانیت است تولد او در ۲۳ دسامبر نمادین میشود، زمانی که خورشید ضعیف‌ترین‌حالت خود را دارد، یعنی رستگاری با درک الوهیت درون خود است که اغاز میشود.
پبوند ونوس و خورشید زایش دوباره ارزشها در روان و الوهیت شماست… درباره زایش دوباره عالم ماده و دگردیسی ایگو است … ناهید از ستاره شب به روز تبدیل میشود. او بدنبال یافتن همسر خود راهی سفر به عالم زیرین شده و اکنون دوباره متولد میشود و این یعنی ایین بازگشت به زندگی و گمشده ای که ناهید بدنبال آن بود اتش درونی و الوهیت درونی مان است. در این آیین سفر ابتدا ما باید متوجه شویم چه چیزهایی به ما اجازه رشد نمیدهند.‌باید متوجه شویم چگونه جامعه و الگوهای تربیتی والدین‌ما را برنامه ریزی کرده اند تا باور کنیم که شادی فقط از بیرون ایجاد میشود. زمانی که شادی، بیرونی میشود ارتباط من‌با خویشتن از بین می رود و به حرف دل خود گوش نمیدهیم و حقیقت خود را نادیده میگیریم و با گذشت زمان نور قلب ما خاموش میشود.‌
بسیاری از والدین در زمان کودکی حق انتخاب را از کودک خود گرفته اند و بشما القا کرده اند که نمیتوانید برای خود انتخاب کنید. ممکن‌است بسیاری از والدین و یا حتی جامعه بشما احساس بی ارزش بودن، نالایق بودن، کافی نبودن و.. را القا کرده باشند.

 

و اکنون این قدرت را دارید که روح خود را آزاد کنید و انرژی هسته وجودی خود را در جهان‌ابراز کنید.

 

 

4 پاسخ

  1. من دقیقا روی همین نقطه کایران برگشتی دارم و امروز خورشید و ونوس روی کایران من در خونه ی هفتم هستن

  2. خدایا به ماربا عمر زیاااد بده به ماهم.تا بیشتر هموببینیم.بیشترکنارمون باشه.اسمت رو دوست دارم حرفهات وشاگردهات که ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *