Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی 24 الی 30اردیبهشت، انسان در جستوی معنا

تنها کسی که بطور مداوم در هر صحنه از زندگی ما حضور دارد کیست؟
بطور قطع و یقین این فرد کسی جز “خود” ما نمیتواند باشد.‌ این “خود” است که در هر لحظه از زندگی به ما برای ساختن یک زندگی معنادار یاداوری می کند. این “خود” است که به ما ” انسان در جستجوی معنا ” را یاداوری می کند.‌

در این هفته این “خود” با انرژی مارس در اتش ثابت لئو، برای بیان این خواسته قدرت می یابد و مرکوری مستقیم میشود تا ما با ذهن و نگرشی جدید، قدرت درونی خود را درک کنیم. مشتری نیز پس از ۱۲ سال به نشان خاک ثابت تارس وارد میشود بما در رشد و توسعه این قدرت و منابع درونی برای ساختن یک زندگی معنا دار یاری رساند.از این هفته در زندگی همه ما انرژی عظیم سعادت و رشدی بزرگ تمرکز می یابد.

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
Mars Trine Neptune
Mercury Direct in Taurus

روز دوشنبه مارس در تراین با نپتون قرار میگیرد و مرکوری پس از ۳ هفته حرکت برگشتی، مستقیم میشود. نقش هایی که ما پس از تولد و دودان کودکی اموختیم چه چيزهايی بودند و ایا آن‌نقش ها امروز توانسته اند به ما مفهومی عمیق و رضایت بخش را بدهند؟

زواياي تراین زوایای حمایتگر برای رشد و توسعه هستند و این تراین بیش از انکه در مورد زندگی یا جریانات یا اتفاقات بيروني باشد در مورد جریانات یا اتفافات و زندگی درونی است که به ما کمک میکند با دوره کردن گذشته خود، شرطی شدگی های خود را بیابیم و بفهمیم چقدر بر اساس طبیعت زندگی خود، مسیر عمرمان را پیموده ایم. ایا خانواده های شما در دوران کودکی لنز های خاصی را بشما داده اند که بخش بزرگی از واقعیت کنونی زندگی شما را ساخته؟ این یعنی شرطی شدگی و شرطی شدگی ها تاثیر بزرگی روی دایره انتخاب‌های فرد برای زندگی میگذارد.‌ این الگوهای روانشناختی شرطی شدگی، منجر به ساخت یک شخصیت دروغین یا ساختگی میشود و ما بطور ناخوداگاه شروع به دفاع از آن میکنیم.
با تراین مارس و نپتون این لایه دفاعی کمرنگ و حساس پذیر میشود و به همین دلیل تنش بسیاری بین والدین و فرزندان در زمان این گذر رخ میدهد چرا که این شخصیت کاذب شکل گرفته شده توسط پویایی گذر مارس در خرچنگ تحریک شده و فرد واکنش های احساسی را در برابر این الگوها خواهد داشت.‌ در تراین مارس و نپتون دیگر سیستم دفاعی کار نمیکند چرا که یک خود حقیقی است که میخواهد بیان شود پس اگر پریشان و عصبی هستید از این پریشانی استقبال کنید. این زمان عبور از شخصیت اکتسابی و تولد شخصیت حقیقی است.. اولی باید حل شود تا دومی تولد یابد.

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت
Jupiter enter Taurus

مشتری پس از ۱۲ سال وارد نشان تارس میشود. گورویی الهام بخش که‌به ما یاد میدهد چگونه رشد کنیم. حدود ۱۲ سال طول میکشد تا مشتری به دور خورشید گردش کند. هر سال را در یک‌نشان میگذراند و هر عنصری را که فعال کند، رشد و گسترش در راستای همان پیش میرود. انرژی خاک ثابت با انرژی مشتری، رشد ریشه هایی قوی و یادگیری صبوری برای جوانه زدن دانه هاست. این انرژی بشما یاد میدهد که برای داشتن باغی بزرگ و پربار باید صبور باشید.

پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت
Jupiter Square Pluto
Sun Sextile Neptune

مشتری در بدو ورود به نشان تارس در یک مربع قوی با پلوتو قرار میگیرد تا بما یاد دهد موفقیت بزرگترین‌انتقام است. در مسیر خود در طول دوهفته اینده به نودشمالی پیوند میخورد که میتواند شما را به مسیری جدید هدایت کند. مسیری که رشد و سعادت شما در آن باشد. بنابراین از اکنون تا دوهفته اینده نشانه‌ها را دنبال کنید و متوجه نقاطی باشید که میتواند به نقاط عطف زندگی شما بدل شود. این گذر برای نشان‌های ثابت تارس، لئو، عقرب و دلو میتواند جهشی بزرگ بسمت خوشبختی باشد. همزمان سکستایل خورشید تارس و نپتون برای فعالسازی قدرت خلاقیتی است که در انتظار ظهور است. همچنین با رها کردن انچه در گذشته رخ داده، میتوان دوباره به خود اعتماد و سفری جدید برای اموختن و تجربه کردن را همراستا با انرژی مشتری در تارس شروع کرد.

 

شنبه ۳۰‌اردیبهشت
Mars enter Leo
شما اینجایید تا دوباره خودتان را بسازید. شما اینجایید تا دوباره آن‌ موجود اسرارامیز و منحصربفرد افریده و خلق شود. ان کسی که ممکن است ارزشهایش با همه انسانها و حتی والدین‌اش متفاوت باشد و این‌تفاوت، اصل زندگی است. با انرژی گذر مارس از نشان ثابت لئو که همزمان مشتری نیز در انرژی ثابت تارس فعال است، تمرکز دنیای افرینش عالم ماده برای کشف معنا ی حضور انسان در این سیاره است و برای کشف این معنا باید زندگي خود را دوباره کشف کنیم. این همان انسان در جستجوی معنا ست. مشتری به ما کمک میکند توالی ۱۲ سال گذشته را مرور کنیم و جدا از تاریخ و زمان، به نقشی نگاه کنیم که در زندگی بازی کرده ایم. ایا نقش هایی که در میان خانواده‌، والدین، اجتماع ایفا کرده ایم‌حقیقی بوده است؟
در این گذر همه ما مبخواهیم نقش هایی حقیقی را ایفا کنیم، دیگر نمیخواهیم‌تحت سلطه شرایط اجتماعی قرار بگیریم زیرا ما را از شرافت و ارزش زندگی دور میکند.

کتابی که برای این هفته برایتان در نظر گرفته ام کتاب انسان در جستجوی معناست.

 

 

من تردید دارم که پزشکی بتواند پاسخی به این پرسش بدهد که معنای زندگی هر فردی چیست؟ زیرا معنای زندگی از فرد به فرد، روز به روز، ساعت به ساعت در تغییر است. از این رو، آن‌چه مهم است معنای زندگی به طور اعم نیست، بلکه هر فرد می‌باید معنی و هدف زندگی خود را در لحظات مختلف دریابد. هیچ معنای انتزاعی که انسان عمری را صرف یافتنش نماید وجود ندارد، بلکه هر یک از ما دارای وظیفه و رسالتی ویژه در زندگی است که می‌بایست به آن تحقق بخشد.

 

 

امیدوارم انرژیهای هفته بتوانند راهی را برای حرکت رو به رشد در زندگیتان نشانتان دهند.

هفته تان پر برکت

ایدا

11 پاسخ

  1. زیبانوشتی آیداجان، امیدوارم بتوانیم عینک دید خودمون رو با این انرژی ها تغییر بدیم و با عینک عینی تر جهان رو تماشا کنیم.

  2. کسی که در تمام صحنه های زندگی ما حضور دارد کیست؟
    این‌جمله چقدر قشنگ و تکون دهنده بود برای منی که یک لئو هستن. متشکرم آیدای عزیز و ماریای مهربان

  3. چقدر خوندن این متن برام جالب بود
    بدون اینکه اینا رو بدونم از دو روز پیش کاملا حسشون کردم
    یک دفعه صبح که بیدار شدم اینطوری بودم که اوکی من این همه برای فلان چیزا‌ها وقت گذاشتم ( مرور کردم چندین سال گذشته رو)
    و الان چی تو دستمه!
    نه اینکه مسسیرهای رفته بیهوده بودن نه! فقط اینکه انگار متوجه شدم چه چیزی کم بود و الان میتونم مسیر رو درست تر برم و شبیه یک شروع دوباره

  4. ممنون ايدا جان خيلى مفيد بود و خيلى خوب توضيح دادى پاينده باشى 🙏☘️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *